Uradni list

Številka 110
Uradni list RS, št. 110/2009 z dne 29. 12. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 110/2009 z dne 29. 12. 2009

Kazalo

5001. Odlok o proračunu Občine Kuzma za leto 2010, stran 15002.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (ZLS-UPB2, Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08 in 100/08 – odločba US), 29. člena Zakona o javnih financah ZJF (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 110/02 – ZDT-B, 127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO in 109/08) in 15. člena ter 29. člena Statuta Občine Kuzma (Uradni list RS, št. 33/07) je Občinski svet Občine Kuzma na 20. redni seji dne 22. 12. 2009 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Kuzma za leto 2010
I. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Kuzma za leto 2010 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
II. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji na ravni kontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
-------------------------------------------------
A.    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
-------------------------------------------------
                                         Proračun
                                        leta 2010
-------------------------------------------------
      Skupina/podskupina kontov             v EUR
-------------------------------------------------
      I. SKUPAJ PRIHODKI                1.708.726
      (70+71+72+73+74)
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)           1.435.018
70    DAVČNI PRIHODKI                   1.212.160
      700 Davki na dohodek in           1.105.760
      dobiček
      703 Davki na premoženje              56.250
      704 Domači davki na blago in         50.150
      storitve
      706 Drugi davki                           0
71    NEDAVČNI PRIHODKI                   222.858
      710 Udeležba na dobičku in           14.700
      dohodki od premoženja
      711 Takse in pristojbine             10.500
      712 Denarne kazni                         0
      713 Prihodki od prodaje blaga             0
      in storitev
      714 Drugi nedavčni prihodki         197.658
72    KAPITALSKI PRIHODKI                  69.661
      720 Prihodki od prodaje                   0
      osnovnih sredstev
      721 Prihodki od prodaje zalog             0
      722 Prihodki od prodaje              69.661
      zemljišč in nematerialnega
      premoženja
73    PREJETE DONACIJE                      3.500
      730 Prejete donacije iz               3.500
      domačih virov
      731 Prejete donacije iz tujine            0
74    TRANSFERNI PRIHODKI                 200.547
      740 Transferni prihodki iz          200.547
      drugih javnofinančnih
      institucij
      II. SKUPAJ ODHODKI                1.708.726
      (40+41+42+43)
40    TEKOČI ODHODKI                      740.320
      400 Plače in dodatki –              231.600
      zaposleni
      401 Prispevki delodajalcev za        94.400
      socialno varnost
      402 Izdatki za blago in             376.520
      storitve
      403 Plačila domačih obresti          24.800
      409 Rezerve                          13.000
41    TEKOČI TRANSFERI                    467.906
      410 Subvencije                            0
      411 Transferi posameznikom in       276.900
      gospodinjstvom
      412 Transferi neprofitnim           140.760
      organizacijam in ustanovam
      413 Drugi tekoči domači              50.280
      transferi
      414 Tekoči transferi v tujino             0
42    INVESTICIJSKI ODHODKI               470.500
      420 Nakup in gradnja osnovnih       470.500
      sredstev
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI              30.000
      430 Investicijski transferi           8.000
      drugim ravnem države
      431 Investicijski transferi          22.000
      pravnim in fiz.osebam
      III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-            0
      II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLAJ)
-------------------------------------------------
B.    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN
      NALOŽB
-------------------------------------------------
      IV. PREJETA VRAČILA DANIH             1.000
      POSOJIL IN PRODAJA KAPIT.
      DELEŽ. (750+751+752)
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL         1.000
      750 Prejeta vračila danih             1.000
      posojil
      751
      752
      V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE
      KAPIT. DELEŽEV (440+441+442)
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE
      KAPITALSKIH DELEŽEV
      440 Dana posojila
      441 Povečanje kapitalskih
      deležev in naložb
      442 Poraba sredstev kupnin iz
      naslova privatizacije
      VI. PREJETA MINUS DANA                1.000
      POSOJILA IN SPREMEMBE KAPIT.
      DELEŽEV (IV.-V.)
-------------------------------------------------
C.    RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------
      VII. ZADOLŽEVANJE (500)             125.000
50    ZADOLŽEVANJE                        125.000
      500 Domače zadolževanje             125.000
      VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)         157.100
55    ODPLAČILA DOLGA                     157.100
      550 Odplačila domačega dolga        157.100
      IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV       –31.100
      NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-
      VIII.)
      X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-         –32.100
      VIII.)
      XI. NETO FINANCIRANJE                     0
      (VI.+VII.-VIII.-IX.=-III.)
-------------------------------------------------
      Stanje sredstev na računih dne
      preteklega leta
-------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov občinskega proračuna (občinskih organov in občinske uprave), ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področje proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna na ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta priloga k temu odloku in se objavita na oglasni deski Občine Kuzma.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest, požarna taksa, prispevki občanov, odstopljena državna taksa za obremenjevanje okolja, prihodki iz naslova okoljske dajatve za odlaganje odpadkov, ki se namenjajo za investicije na področju ravnanja z odpadki, prejeta sredstva državnega proračuna za investicije in druge predpisane namenske dajatve.
Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren namenski izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se v višini dejanskih prejemkov poveča obseg izdatkov uporabnika (postavke) v proračun.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu, se prenesejo v proračun tekočega leta.
5. člen
Župan odloča o prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna pri posameznem neposrednem uporabniku med glavnimi programi v okviru posameznega področja proračunske porabe.
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2010 in o njegovi realizaciji.
Župan odloča o vlogah za pokroviteljstva in sofinanciranja različnih prireditev ter za vloge s podobno vsebino do višine 400,00 € po vlogi znotraj zmožnosti, ki mu jih dovoljuje proračunska postavka za te namene.
6. člen
Obseg prevzetih obveznosti, ki bodo zapadle v prihodnjih letih za investicijske odhodke bo potekal skladno z načrtom razvojnih programov za namene, za katere je že načrtovana pravica porabe na postavki proračuna v tekočem letu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe po sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
7. člen
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20%, mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov uveljavljenega proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
V proračunsko rezervo občine se v letu 2010 izloči največ do 1,5% prihodkov proračuna. Rezerva se uporablja za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč in drugih nesreč, ki jih povzročijo naravne nesreče.
Župan odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve do višine oblikovanih in razpoložljivih sredstev rezerv in o tem obvešča občinski svet pri polletnem izvrševanju proračuna in ob zaključnem računu.
9. člen
Med odhodki proračuna so planirana sredstva za splošno proračunsko rezervacijo v višini do 0,5% prihodkov proračuna.
Sredstva splošne proračunske rezervacije so planirana za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan.
10. člen
Za izvrševanje proračuna je kot odredbodajalec odgovoren župan.
11. člen
Nadzor nad poslovanjem uporabnikov proračunskih sredstev ter smotrnost in namenskost porabe proračunskih sredstev opravlja nadzorni odbor.
IV. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
12. člen
V letu 2010 se Občina Kuzma ne bo dolgoročno zadolževala.
13. člen
Javni zavodi, katerih ustanoviteljica je občina, se v letu 2010 ne smejo zadolževati, prav tako Občina Kuzma v letu 2010 ne bo izdajala poroštev.
14. člen
Uporabniki proračuna so dolžni nabavo opreme, investicijsko vzdrževalna dela in storitve oddajati s pogodbo in v skladu s predpisi, ki urejajo javno naročanje.
15. člen
Nadzor nad porabo sredstev proračuna ter smotrnostjo in namembnostjo porabe teh sredstev opravlja nadzorni odbor.
Uporabniki proračuna so dolžni predložiti vse zahtevane podatke potrebne za analizo porabe sredstev.
Uporabnikom proračunskih sredstev, ki ravnajo v nasprotju s posameznimi določbami tega odloka, lahko župan delno ali v celoti začasno ustavi proračunsko financiranje, dokončno pa občinski svet na predlog župana.
V. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
16. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Kuzma v letu 2011, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
17. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. januarja 2010 dalje.
Št. 900-7/2009-1
Kuzma, dne 22. decembra 2009
Župan
Občine Kuzma
Jožef Škalič l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti