Uradni list

Številka 5
Uradni list RS, št. 5/2009 z dne 23. 1. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 5/2009 z dne 23. 1. 2009

Kazalo

Ob-1169/09 , Stran 102
1. Naročnik: Nepremičninski sklad pokojninskega in invalidskega zavarovanja, d.o.o., Mala ulica 5, 1000 Ljubljana, tel. +386(1)300-88-11, faks +386(1)431-83-32, kontaktni osebi: Andrej Kos, e-pošta: andrej.kos@ns-piz.si in Romana Celarec, e-pošta: romana.celarec@ns-piz.si. 2. Kraj izvajanja del: Celjska 18, Šmarje pri Jelšah. 3. Dela, ki jih je treba izvesti Naročnik je večinski lastnik večstanovanjskega objekta na Celjski 18, Šmarje pri Jelšah in namerava izvesti dograditev dvigala z izvedbo novega vhoda. Podrobne specifikacije del so navedene v Tehničnem popisu del, ki je kot priloga sestavni del razpisne dokumentacije. Trajanje izvajanja del: 4 mesece. 4. Naslov, kjer je mogoče dvigniti razpisno dokumentacijo: Nepremičninski sklad pokojninskega in invalidskega zavarovanja, d.o.o., Mala ulica 5, 1000 Ljubljana (VI. nadstropje), vsak delovni dan med 9. in 14. uro. Na zahtevo zainteresiranih ponudnikov se lahko razpisna dokumentacija pošlje tudi po pošti. Vse stroške v zvezi s pripravo in predložitvijo ponudbe nosi ponudnik. 5. Datum, do katerega je možno zahtevati razpisno dokumentacijo: do vključno 18. 2. 2009 do 14. ure. 6. Rok za prejem ponudb: 23. 2. 2009 do 9. ure. 7. Datum in kraj odpiranja ponudb: 23. 2. 2009 ob 13. uri na sedežu naročnika, Mala ulica 5, Ljubljana. Odpiranje je javno. 8. Sposobnost za izvedbo naročila Sposobnost za izvedbo naročila bo priznana vsem ponudnikom, ki bodo izpolnjevali splošne pogoje iz razpisne dokumentacije (pogoje po ZJN-2) in naslednje pogoje: – ponudnik je v zadnjih treh letih izvedel gradnjo ali prenovo treh stavb v skupni vrednosti nad 500.000,00 EUR z DDV dokazilo: obrazec št. 5 (seznam referenc); – ponudnik zagotavlja garancijski rok za vsa izvedena dela v trajanju 5 let, za posamezna dela pa v skladu s pogodbo dokazilo: izjava ponudnika; – rok za zaključek del je 4 mesece od uvedbe v delo, ponudnik pa ga je sposoben izpolniti dokazilo: izjava ter terminski plan. 9. Finančna zavarovanja, ki jih je ponudnik dolžan zagotoviti in predložiti za veljavnost ponudbe Ponudnik je dolžan za zavarovanje svojih obveznosti predložiti naročniku naslednje bančne garancije ali ustrezno kavcijsko zavarovanje zavarovalnice: – Garancija za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti: izbrani ponudnik je dolžan v 10 dneh po podpisu pogodbe naročniku predložiti bančno garancijo ali ustrezno kavcijsko zavarovanje zavarovalnice za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 10% pogodbene vrednosti z DDV. Garancija mora veljati vsaj še 30 dni po poteku roka za dokončanje pogodbenih del oziroma izročitve in prevzema del z možnostjo podaljšanja. – Garancija za odpravo napak v garancijskem roku: ponudnik bo ob izročitvi in prevzemu del izročil naročniku bančno garancijo ali ustrezno kavcijsko zavarovanje zavarovalnice za odpravo napak v garancijskem roku, in sicer v višini 10% od končne pogodbene vrednosti z DDV. Čas trajanja garancije mora biti še najmanj 5 let po prevzemu del. Kolikor se garancijski rok podaljša, se mora hkrati podaljšati za enak čas tudi rok trajanja garancije. 10. Plačilni pogoji: plačilo v roku 60 dni od prejema mesečne situacije oziroma končnega obračuna. 11. Merilo za ocenjevanje ponudb: cena za razpisana dela v celoti.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti