Uradni list

Številka 7
Uradni list RS, št. 7/2009 z dne 30. 1. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 7/2009 z dne 30. 1. 2009

Kazalo

Ob-1441/09 , Stran 132
1. Naročnik: Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Rožna dolina, Cesta IX/6, p.p. 2962, 1001 Ljubljana (v nadaljevanju: Zavod). 2. Predmet, ciljna skupina in cilj javnega razpisa Predmet javnega razpisa je spodbujanje zaposlovanja brezposelnih oseb s pomočjo subvencije za zaposlitev za krajši delovni čas pri tržnih delodajalcih. Ciljna skupina so brezposelne osebe, prijavljene v evidenci brezposelnih oseb Zavoda RS za zaposlovanje. Cilj javnega razpisa je zaposlitev 400 brezposelnih oseb, od tega 55% žensk. 3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu Na javni razpis se lahko prijavijo tržni delodajalci, ki so v preteklem poslovnem letu več kot 50% prihodkov ustvarili s prodajo blaga in storitev na trgu in bodo za najmanj polletno oziroma enoletno obdobje za krajši delovni čas (4 oziroma 6 ur na dan) zaposlili brezposelno osebo. Vsak delodajalec/vlagatelj se lahko prijavi na območno službo Zavoda, kjer ima sedež. Projekt je izvajalec (delodajalec), ki z vlogo/ami za skupaj največ deset zaposlitev kandidira za pridobitev subvencije za zaposlitev brezposelnih oseb iz sredstev Evropskega socialnega sklada. Zavod bo z izbranim vlagateljem za prvo izbrano vlogo sklenil pogodbo o dodelitvi subvencije za zaposlitev, za preostale izbrane vloge pa anekse k pogodbi. Dodeljena sredstva za subvencijo predstavljajo pomoč po pravilu »de minimis« v okviru sheme »Spodbujanje zaposlovanja za krajši delovni čas«, številka priglasitve: M007-5022860-2008, z dne 4. 12. 2008, kar pomeni, da skupni znesek pomoči, dodeljen istemu izvajalcu na podlagi tega pravila ne sme preseči 200.000,00 EUR (oziroma 100.000,00 EUR za podjetja v cestnoprometnem sektorju) v zadnjih treh proračunskih letih, ne glede na obliko ali namen pomoči. Do pomoči niso upravičeni delodajalci, ki: – so v procesu prestrukturiranja po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (ZPRPGDT-UPB2) (Ur. l. RS, št. 44/07), – poslujejo v sektorju S.13 – država (Standardna klasifikacija dejavnosti institucionalnih sektorjev (SKIS), ki je objavljena na; http://www.stat.si/klasje/tabela.aspx?cvn=3347), – bodo zaposlili brezposelno osebo v dejavnosti N78 – Zaposlitvene dejavnosti (Standardna klasifikacija dejavnosti (SKD), ki je objavljena na http://www.stat.si/klasje/tabela.aspx?cvn=4943), – bodo zaposlili brezposelno osebo v dejavnosti A 03 – Ribištvo in gojenje vodnih organizmov (Standardna klasifikacija dejavnosti, veljavna od 1. 1. 2008, v skladu z Uredbo o spremembah in dopolnitvah uredbe o standardni klasifikaciji dejavnosti (Ur. l. RS, št. 17/08) – v nadaljevanju: SKD, – bodo zaposlili brezposelno osebo v dejavnosti B – Rudarstvo (v skladu s SKD), – bodo zaposlili brezposelno osebo v dejavnosti, ki spada v primarno proizvodnjo kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, – so ustanovljeni v skladu z Zakonom o zadrugah (Ur. l. RS, št. 62/07 – UPB1). Do pomoči za zaposlitev po tem razpisu niso upravičene brezposelne osebe za samozaposlitev v lastniški gospodarski družbi, ki jo tudi osebno vodijo. Vlagatelji morajo izpolnjevati sledeče splošne pogoje: – da so na dan prijave registrirani za opravljanje dejavnosti v Republiki Sloveniji, – da v obdobju zadnjih dveh let niso kršili določil pogodbe o nenamenski porabi sredstev iz naslova aktivne politike zaposlovanja, – da na dan prijave niso v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali v likvidaciji, – da na dan prijave niso v procesu prestrukturiranja po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah, – da niso prejeli, niti niso v postopku za pridobitev drugih javnih sredstev za zaposlitev posamezne vključene osebe, katerih višina, skupaj s to subvencijo, presega 50% letne minimalne plače v RS, – da v okviru pravila »de minimis« ne bodo presegli 200.000,00 EUR (oziroma 100.000,00 EUR za podjetja v cestnoprometnem sektorju) v zadnjih treh proračunskih letih, – da imajo poravnane vse davke in druge obvezne dajatve v Republiki Sloveniji, – da se v aktivnost ne bo vključila brezposelna oseba, ki ji je pri tem vlagatelju prenehala pogodba o zaposlitvi in se je prijavila na Zavodu, od takrat pa še ni preteklo 12 mesecev. Izbrani vlagatelji, s katerimi bo na podlagi vloge po tem razpisu pogodba že sklenjena, morajo ob predložitvi nove vloge izpolnjevati, poleg zgoraj naštetih splošnih pogojev, še naslednja pogoja: – da so realizirali vse zaposlitve iz že sklenjenih pogodb o dodelitvi subvencije oziroma so v soglasju z Zavodom ugotovili, da pogodbe ni mogoče realizirati v celoti in/ali – da so na podlagi že sklenjene pogodbe o dodelitvi subvencije realizirali morebitna vračila sredstev, za katera je Zavod že izstavil terjatev. Za vsako vlogo posebej morajo vlagatelji dokazati izpolnjevanje pogojev z izjavo, ki je v razpisni dokumentaciji. Izpolnjevanje pogoja o poravnanih davkih in drugih obveznih dajatvah v RS bo vlagatelj dokazal s potrdilom davčnega urada, ki ob vložitvi vloge ni starejše od 30 dni. Zavod lahko preveri izjavo vlagatelja z vpogledom v uradne evidence. 4. Merila za izbor Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Točkovanje po merilih za izbor je natančneje obrazloženo v razpisni dokumentaciji. Izbrane bodo vloge za delovna mesta, ki bodo ocenjena z najmanj 50 točkami. Na zadnjem odpiranju vlog bodo, v primeru večjega števila predloženih vlog za posamezna delovna mesta od razpoložljivih sredstev, izbrana tista delovna mesta, ki bodo zbrala višje število točk. V primeru, da bodo delovna mesta ocenjena z enakim številom točk, se prednostno izberejo vloge vlagateljev, ki še niso bili izbrani na tem razpisu. V primeru, da le-teh ni, se izvede žrebanje. 5. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis in obdobje financiranja Operacijo delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 1. razvojne prioritete »Spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti«, 1.4. prednostne usmeritve »Pospeševanje razvoja novih zaposlitvenih možnosti«, operacije »Spodbujanje zaposlovanja za krajši delovni čas«. Okvirna višina sredstev, ki je na razpolago, znaša skupaj 1.000.000,00 EUR, od tega: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Okvirna razdelitev sredstev po območnih službah Zavoda: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 6. Vrsta in višina stroškov, ki se krijejo v okviru instrumenta Upravičen strošek je subvencija za zaposlitev, katere višina je določena glede na obdobje zaposlitve in delovni čas vključene osebe, kot prikazuje tabela spodaj. Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Izplača se v enkratnem znesku po zaposlitvi brezposelne osebe. Izplačilo bo izvedeno najkasneje v 120 dneh od predložitve popolnega zahtevka za plačilo subvencije, ki ga delodajalec naslovi na pristojno območno službo Zavoda. Za vsako subvencionirano zaposlitev mora izvajalec predložiti zahtevek in dokazila: – kopijo obrazca M-1/M-2, – kopijo pogodbe o zaposlitvi. Izvajalec je dolžan hraniti dokumentacijo v zvezi s predmetom pogodbe še najmanj 10 let po poteku subvencionirane zaposlitve. V končnem poročilu za vsako zaposlitev izvajalec poda izjavo: – da je bila vključena oseba pri izvajalcu zaposlena neprekinjeno 6 oziroma 12 mesecev, – o morebitnem podaljšanju pogodbe o zaposlitvi vključene osebe z navedbo obdobja podaljšanja zaposlitve, – da je vključeni osebi zagotovil plačo, skladno s pogodbo o zaposlitvi, in ji izplačal tudi druge prejemke, skladno z veljavnimi predpisi, iz področja delovno pravne zakonodaje, kar lahko izkaže z verodostojnimi računovodskimi listinami, – da bo hranil dokumentacijo v zvezi s predmetom pogodbe še najmanj 10 let po izteku subvencionirane zaposlitve, – da skupni znesek pomoči, ki mu je bil dodeljen na podlagi pravila »de minimis« ne bo presegel 200.000,00 EUR (oziroma 100.000,00 EUR za podjetja v cestnoprometnem sektorju) v obdobju zadnjih treh proračunskih let, – da višina prejetih javnih sredstev za zaposlitev brezposelne osebe, skupaj s subvencijo prejeto v okviru javnega razpisa, ni presegla 50% letne minimalne plače v RS, – da bo še 10 let po zaključku pogodbenih obveznosti omogočil tehnični, administrativni in finančni nadzor s strani pristojnih organov RS in Evropske skupnosti, – da je vodil ločen knjigovodski sistem ali ustrezno knjigovodsko evidenco za vse transakcije v zvezi s predmetom pogodbe. 7. Roki in način predložitve vlog Vloge morajo biti v zaprti kuverti, označeni s polnim nazivom in naslovom vlagatelja ter vidno oznako:»Ne odpiraj – vloga na Javni razpis Spodbujanje zaposlovanja za krajši delovni čas«. Vloge se naslovi ali osebno vloži na naslovu pristojne območne službe Zavoda. Vloge morajo imeti na pisemski kuverti prilepljeno izpolnjeno tabelo iz točke III. razpisne dokumentacije oziroma morajo biti na kuverti izpolnjeni vsi elementi, ki so navedeni v tabeli iz točke III. razpisne dokumentacije. Nepravilno izpolnjene in označene pisemske kuverte bodo neodprte vrnjene vlagatelju. Naročnik ne prevzema odgovornosti za vloge, ki bodo poslane po pošti. V primeru poziva na dopolnitev vloge, se dopolnitev označi z: »Ne odpiraj – dopolnitev vloge na Javni razpis Spodbujanje zaposlovanja za krajši delovni čas«. Roki za predložitev vlog Kot pravočasne se bodo upoštevale vloge, ki bodo prispele v vložišče območne službe Zavoda, do zadnjega petka v mesecu v letu 2009 in 2010, in sicer: – na prvi rok – 27. 2. 2009 do 12. ure, – na vmesne roke – vsak zadnji petek v mesecu do 12. ure, – na zadnji rok – 28. 6. 2010 do 12. ure. Kolikor zadnji petek v mesecu ni delovni dan, se šteje za rok prvi naslednji delovni dan. Vloge, ki bodo predložene po roku, določenem za predložitev, bodo odprte na naslednjem odpiranju, razen v primeru, ko zaradi razdelitve vseh sredstev naslednjega odpiranja vlog ne bo. V tem primeru se v Uradnem listu RS in na spletni strani Zavoda objavi zaključek javnega razpisa. Vloge, ki bodo prispele po zadnjem roku, bodo neodprte vrnjene vlagateljem. 9. Odpiranje in ocenjevanje vlog Vsako odpiranje vlog bo izvedeno tretji delovni dan po roku, določenem za predložitev vlog, in sicer ob 14. uri, v prostorih pristojne območne službe Zavoda. Odpiranje bo javno. V primeru prevelikega števila predloženih vlog, se strokovne komisije za izvedbo javnega razpisa lahko odločijo, da odpiranje ni javno. O tej odločitvi se vlagatelje obvesti najkasneje en delovni dan pred predvidenim datumom javnega odpiranja z obvestilom na spletni strani Zavoda: http://www.ess.gov.si/. Za odpiranje vlog so zadolžene strokovne komisije, imenovane s strani Zavoda. Komisija je najmanj tri članska in jo sestavljajo predsednik in najmanj dva člana. Na odpiranju vlog strokovne komisije ugotavljajo popolnost vlog. Vlagatelja, katerega vloga je nepopolna, komisija pozove, da jo dopolni v roku 8 dni od prejema poziva. Vloge, katere vlagatelj ne dopolni v skladu s pozivom za dopolnitev vloge, komisija s sklepom zavrže. Komisija popolne vloge preveri z vidika izpolnjevanja razpisnih pogojev ter točkuje vsako posamezno delovno mesto v skladu z merili iz točke 4. »Merila za izbor« javnega razpisa. 10. Izid javnega razpisa Vlagatelji bodo obveščeni o izidu javnega razpisa najkasneje v roku 45 dni po vsakem roku, ki je določen za predložitev vlog. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletni strani Zavoda. Vlagateljem izbranih delovnih mest pristojna območna služba Zavoda posreduje sklepe o izboru in jih pozove na podpis pogodbe. Če se vlagatelj v roku 8 delovnih dni od prejema poziva ne odzove na podpis pogodbe, se šteje, da je umaknil vlogo. Vlagatelje popolnih vlog, ki ne ustrezajo pogojem ali pri merilih ne bodo dosegle minimalnega števila točk, se v objavljenem roku obvesti o odločitvi, da njihove vloge niso izbrane. Zoper sklep o izboru lahko vlagatelji v roku 8 dni podajo pritožbo, o kateri odloči drugostopenjski organ Zavoda. Pogodbe z izbranimi vlagatelji se lahko sklepajo najkasneje do 30. 9. 2010. 11. Razpisna dokumentacija Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani Zavoda: http://www.ess.gov.si/ (v rubriki dejavnost/javni razpisi). Razpisno dokumentacijo je mogoče dvigniti tudi osebno v vložišču območnih služb Zavoda, v času uradnih ur (od ponedeljka do četrtka od 8. ure do 15. ure, v petek od 8. do 13. ure ter v sredo tudi od 14. do 16. ure). Naslovi območnih služb Zavoda: ZRSZ, Območna služba Celje, Ljubljanska cesta 14, 3001 Celje, ZRSZ, Območna služba Koper, Kmečka ulica 2, 6000 Koper, ZRSZ, Območna služba Kranj, Bleiweisova cesta 12, 4000 Kranj, ZRSZ, Območna služba Ljubljana, Parmova 32, 1000 Ljubljana, ZRSZ, Območna služba Maribor, Gregorčičeva ulica 37, 2000 Maribor, ZRSZ, Območna služba Murska Sobota, Ulica Arhitekta Novaka 3, 9000 Murska Sobota, ZRSZ, Območna služba Nova Gorica, Ulica tolminskih puntarjev 4, 5000 Nova Gorica, ZRSZ, Območna služba Novo mesto, Trdinova ulica 10, 8000 Novo mesto, ZRSZ, Območna služba Ptuj, Vodnikova ulica 2, 2250 Ptuj, ZRSZ, Območna služba Sevnica, Trg Svobode 32, 8290 Sevnica, ZRSZ, Območna služba Trbovlje, Ulica 1. junija 19, 1420 Trbovlje, ZRSZ, Območna služba Velenje, Rudarska cesta 6/a, 3320 Velenje. 12. Informacije: vlagatelji lahko zahtevajo dodatna pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo najkasneje šest dni pred potekom posameznega roka za predložitev vlog. Zahtevo mora posredovati odgovorni osebi Zavoda na spletni naslov: Antonija.Pezdirc@ess.gov.si. Odgovori na morebitne zahteve po dodatnih pojasnilih bodo objavljeni najkasneje v petih dneh od prejetja vprašanja na spletni strani Zavoda. 13. Informiranje in obveščanje javnosti: izbrani vlagatelji morajo zagotoviti, da bodo pri izvajanju predmeta pogodbe izpolnjevali zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, skladno z Navodili organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013, ki so objavljena na spletni strani: http://www.euskladi.si/. 14. Mehanizmi nadzora Za zagotavljanje popolnosti nadzora in resničnosti podatkov, posredovanih s strani vlagateljev, lahko tehnično, administrativno in finančno kontrolo instrumenta ali dokumentov izvajajo institucije Republike Slovenije in Evropske skupnosti, ki so pristojne za izvrševanje nadzora nad namensko porabo proračunskih sredstev Republike Slovenije in sredstev Evropskega socialnega sklada. Vlagatelj se s podpisom pogodbe o dodelitvi subvencije za zaposlitev zaveže, da bo nadzornim organom predložil vse relevantne dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost stroškov, sofinanciranih za izvajanje predmeta pogodbe; ali na kraju samem omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem ter za potrebe nadzora, poročanja in spremljanja zagotovil vse zahtevane podatke.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti