Št. 478-17/2009/4 Ob-2245/09
, Stran 535
1. Naročnik: Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana.
2. Predmet javnega zbiranja ponudb
Oddaja v najem opremljenih poslovnih prostorov, in sicer:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Poslovni prostori so namenjeni izključno opravljanju dejavnosti špedicije oziroma v primeru menjalnice na MP Gruškovje, denarnemu posredništvu.
3. Podrobnejše informacije v zvezi z javnim zbiranjem ponudb in ogledom predmetov: ogled predmetov javnega zbiranja ponudb bo potekal po predhodni najavi dne 25. 3. 2009 od 11. do 12. ure. Za dodatne informacije v zvezi z ogledom in podrobnejše podatke v zvezi s prijavo in izvedbo javnega zbiranja ponudb se obrnite na Biserko Gorišek, Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, Ljubljana, tel. 01/478-16-37, e-pošta: biserka.gorisek@gov.si.
4. Način, mesto in čas oddaje ponudbe
Upoštevane bodo ponudbe, ki bodo prispele v zaprtih kuvertah najkasneje do 6. 4. 2009 do 9. ure na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Tržaška cesta 21, 1000 Ljubljana – glavna pisarna.
Na sprednji strani kuverte mora biti navedeno:
Predmet javnega zbiranja ponudb: Oddaja ponudbe za najem na MP Gruškovje/Jelšane/Petišovci.
Številka zadeve: Številka: 478-17/2009.
Oznaka: “Ne odpiraj – Ponudba!”
Na zadnji strani kuverte mora biti naveden naziv in naslov ponudnika!
Ponudbe lahko predložijo fizične in pravne osebe, ki izpolnjujejo razpisne pogoje.
Kot najugodnejša se bo štela ponudba, ki bo vsebovala najvišjo najemnino izmed vseh popolnih ponudb. V primeru, da bo najugodnejšo ponudbo poslalo več ponudnikov, se bodo med tistimi, ki bodo izpolnjevali pogoje, opravila dodatna pogajanja oziroma licitacija. O kraju in času dodatnih pogajanj oziroma licitacije bodo obveščeni pisno po pošti.
Ponudbe se bodo odpirale dne 8. 4. 2009 ob 10. uri, v sejni sobi v četrtem nadstropju Ministrstva za javno upravo, Tržaška cesta 21, Ljubljana.
5. Pogoji javnega zbiranja ponudb
Ponudniki morajo v roku, ki je naveden v prejšnji točki, podati ponudbo na obrazcu, ki bo objavljen na spletni strani http://www.mju.gov.si/si/ravnanje_s_stvarnim premozenjem.
Poleg slednje pa še:
– potrdilo o plačani varščini v višini, kot je navedeno pod točko 9,
– potrdilo o plačanih davkih in prispevkih (tuj državljan mora priložiti potrdilo, ki ga izdajo institucije v njegovi državi enakovredne institucijam, od katerih se zahteva potrdilo za slovenske državljane, kolikor takega potrdila ne more pridobiti, pa lastno izjavo, overjeno pri notarju, s katero pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavlja, da ima plačane davke in prispevke),
– potrdilo banke, da v zadnjih šestih mesecih ponudnik ni imel blokade TRR (velja za pravne osebe in s.p. – tuja pravna oseba mora priložiti potrdila, ki jih izdajo institucije v njegovi državi enakovredne institucijam, od katerih se zahteva potrdila za slovenske pravne osebe, kolikor takega potrdila ne more pridobiti pa lastno izjavo, overjeno pri notarju, s katero pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavlja, da v zadnjih šestih mesecih ni imel blokade TRR),
– dokazilo, da so po standardni klasifikaciji dejavnosti:
a) za namen najema špedicije – registrirani za dejavnost: promet in skladiščenje – špedicija in druge spremljajoče dejavnosti oziroma
b) za namen najema menjalnice registrirani za dejavnosti: finančne in zavarovalniške dejavnosti – denarno posredništvo.
6. Rok vezanosti ponudnikov na dano ponudbo: ponudnik se z oddajo ponudbe strinja, da slednja velja 2 meseca od dneva prejema na Ministrstvu za javno upravo.
7. Rok sklenitve pogodbe: pogodba mora biti sklenjena v roku 15 dni po izboru najugodnejšega ponudnika. Zaradi zasedenosti poslovnih prostorov se bodo nekatere najemne pogodbe pričele uporabljati kasneje, kot bo datum sklenitve pogodbe. Mogoči datumi prevzema so vidni iz tabele pod točko 2.
8. Način in rok plačila
Najemodajalec bo za poslovne prostore izstavljal mesečne račune za najemnino do 8. v mesecu za tekoči mesec, najugodnejši ponudnik pa je dolžan plačati najemnino v roku 15 dni od izdaje računa. Položena varščina se všteje v plačilo prve najemnine.
Najemnik bo poleg najemnine plačeval še obratovalne stroške. Obratovalni stroški obsegajo predvsem stroške ogrevanja, dnevnega čiščenja, vodarine in kanalščine, elektrike, odvoza smeti, varovanja in morebitne druge stroške, ki jih z uporabo povzroča najemnik.
9. Višina varščine: pred oddajo ponudbe morajo zainteresirani ponudniki za nepremičnino položiti varščino v višini 1 ponujene mesečne najemnine na račun št.: 01100-6300109972, sklic 18 31119-7103018-75602009, z navedbo namena nakazila: javno zbiranje ponudb Jelšane/Gruškovje/Petišovci – *oznaka poslovnega prostora. Po opravljenem zbiranju ponudb se ponudnikom, ki ne uspejo, varščina vrne v roku 15 dni brez obresti.
10. Ustavitev postopka: Vlada ali pooblaščena oseba s soglasjem predstojnika lahko ustavi postopek javnega zbiranja ponudb do sklenitve pravnega posla, pri čemer se povrne ponudniku stroške v višini izkazanih stroškov.