Št. 54450-3/2009 Ob-3427/09
, Stran 1031
1. Ime oziroma sedež posredniškega telesa oziroma naročnika in izvajalca javnega razpisa, ki izvede vse postopke, potrebne za dodelitev sredstev: Republika Slovenija, Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana.
2. Predmet javnega razpisa (aktivnosti ali nameni, razvojna prioriteta, prednostna usmeritev)
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja«, prednostne usmeritve »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja«.
Aktivnosti tretje razvojne prioritete »Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja« in prednostne usmeritve »Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja iz »Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013« so komplementarne programu EU »Vseživljenjsko učenje«, ki je temeljni programski instrument na področju izobraževanja in usposabljanja, ter »Education and training 2010 programme« in Lizbonski strategiji.
Za razpisano področje socialnih, državljanskih in kulturnih kompetenc je pomembno tudi Priporočilo Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. decembra 2006 o ključnih kompetencah za vseživljenjsko učenje (2006/962/ES), saj med ključne kompetence za vseživljenjsko učenje spadajo tudi socialne, državljanske in kulturne kompetence. Razvojna prioriteta je vsebinsko uokvirjena tudi v mednarodnih dokumentih (Strategija vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj UNECE, prenovljena Strategija EU za trajnostni razvoj), v Resoluciji Sveta in predstavnikov vlad držav članic, ki so se srečali v okviru Sveta, o obravnavi zadev, ki se nanašajo na mlade v Evropi — izvajanje Evropskega pakta za mlade in spodbujanje dejavnega državljanstva (2005/C 292/03), v Resoluciji Sveta EU o uresničevanju skupnih ciljev na področju participacije in informiranja mladih s ciljem spodbujanja njihovega dejavnega evropskega državljanstva št. 2006/C 297/02 ter v Resoluciji Sveta in predstavnikov vlad držav članic, ki so se sestali v okviru Sveta z dne 22. maja 2008, o participaciji mladih z manj priložnostmi (2008/C 141/01). Aktivnosti so utemeljene nadalje v nacionalnih resornih razvojnih dokumentih, predvsem v Strategiji vseživljenjskosti učenja v Sloveniji, v Smernicah za analizo, v Smernicah vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj od predšolske vzgoje do douniverzitetnega izobraževanja, v Resoluciji o nacionalnem programu za enake možnosti žensk in moških 2005–2013 in v Resoluciji o nacionalnem programu na področju drog 2004–2009.
Socialne in državljanske kompetence vključujejo osebne, medosebne in medkulturne kompetence ter zajemajo vse oblike vedenja, ki usposabljajo posameznike za učinkovito in konstruktivno sodelovanje v socialnem in poklicnem življenju, zlasti v vse bolj raznovrstnih družbah ter za reševanje morebitnih sporov. Državljanska kompetenca posameznike usposablja za polno udeležbo v državljanskem življenju na podlagi socialnih in političnih konceptov in struktur ter zaveze za dejavno in demokratično udeležbo. Obe kompetenci sta neločljivo povezani tudi s trajnostnim razvojem, ki vključuje medsebojno povezana okoljska, gospodarska in socialna vprašanja.
Kulturne kompetence
Kulturno znanje vključuje zavest o lokalni, nacionalni in evropski kulturni dediščini ter njenem mestu v svetu. Zajema osnovno poznavanje glavnih kulturnih del, vključno s popularno sodobno kulturo. Bistveno je razumeti kulturno in jezikovno raznovrstnost v Evropi in drugih regijah po svetu, potrebo po njeni ohranitvi ter pomen estetskih dejavnikov v vsakdanjem življenju. Spretnosti vključujejo priznavanje in izražanje: upoštevanje in uživanje v umetnostnih delih ter predstavitvah ter samoizražanje skozi različne medije z uporabo posameznikovih prirojenih sposobnosti. K spretnostim spada tudi sposobnost za povezovanje lastnih ustvarjalnih in izraznih pogledov z mnenji drugih in za prepoznavanje družbenih in gospodarskih priložnosti v kulturni dejavnosti. Kulturno izražanje je bistveno za razvoj ustvarjalnih spretnosti, ki jih je mogoče prenesti na več različnih poklicnih področij. Pravo razumevanje lastne kulture in občutek identitete sta lahko osnova za odprt odnos in spoštovanje do različnosti kulturnega izražanja. Pozitiven odnos zajema tudi ustvarjalnost, pripravljenost za negovanje estetskih možnosti z umetnostnim samoizražanjem in sodelovanje v kulturnem življenju.
Namen tega javnega razpisa je dvig socialnih, državljanskih in kulturnih kompetenc, in sicer z razvijanjem in implementacijo modelov omenjenih kompetenc ter vključitvijo tem s teh področij v projekte, ki jih bodo izvajale mreže organizacij znotraj polja mladinskega dela. V te mreže organizacij se povezujejo mladinske organizacije, ki imajo status po Zakonu o mladinskih svetih ali podeljen s strani Urada RS za mladino na Javnem pozivu za pridobitev statusa do upravičenosti do sofinanciranja organizacij na področju mladinskega dela za obdobje 2009–2012 (v nadaljevanju: MO) in druge organizacije, pravne osebe javnega ali zasebnega prava, ki so povezane z vsebino projekta (npr. srednja šola, fakulteta, nevladna organizacija, itd.) (v nadaljevanju: druge organizacije).
Predmet javnega razpisa sta (glej tudi razpisno dokumentacijo):
a) razvoj modelov neformalnega in formalnega izobraževanja za mladinskega delavca za vključevanje v programe organizacij:
1. neformalno izobraževanje znotraj mladinskega polja;
2. mladinski delavec – priprava podlag za srednješolski izbirni program;
3. mladinski delavec – priprava podlag za program univerzitetnega študija.
Za razvoj navedenih modelov bo sofinancirana ena mreža organizacij.
b) izvedba projektov, ki jih bodo izvajale mreže in ki bodo vključevale teme s področij socialnih, državljanskih in kulturnih kompetenc (v nadaljevanju: socialne, državljanske in kulturne kompetence):
1. razvijanje aktivnega državljanstva mladih: sofinancirana bo ena mreža organizacij;
2. senzibiliziranje javnosti za teme mladih: sofinancirana bo ena mreža organizacij;
3. vzpostavljanje in razvoj lokalnih mladinskih politik: sofinancirana bo ena mreža organizacij;
4. medgeneracijsko sodelovanje: sofinancirana bo ena mreža organizacij;
5. razvijanje socialnega kapitala mladih: sofinancirana bo ena mreža organizacij;
6. razvoj raziskovalne kulture mladih: sofinancirana bo ena mreža organizacij;
7. medkulturni dialog in razumevanje drugih kultur: sofinancirana bo ena mreža organizacij.
Pričakovani končni rezultati javnega razpisa
a) Razvoj modelov neformalnega in formalnega izobraževanja za mladinskega delavca za vključevanje v programe organizacij:
Pričakovani rezultati:
1. analiza stanja na izbranem področju v Sloveniji in primerjava z drugimi državami EU (prvo vmesno poročilo);
2. načrt za izvedbo projekta in izbrana metodologija, zbiranje in analiza podatkov ter oblikovanje predloga modela (drugo vmesno poročilo);
3. preizkušanje modelov v organizacijah (tretje vmesno poročilo);
4. vsaj 3 strokovna gradiva (1 na model neformalnega izobraževanja ter dve gradivi na modelih formalnega izobraževanja) – (pisana gradiva, e-gradiva, informacijska gradiva, navodila za delo, priročnik za sodelavce na projektu) za strokovne delavce, uporabnike, dijake, študente, udeležence, starše;
5. tri končna poročila (1 končno poročilo na model) z evalvacijo projekta;
6. predlogi/smernice za vključevanje izbrane teme v programe organizacij;
7. skupna konferenca (s sodelujočimi organizacijami) in predlogi za nadaljnje delo;
8. poročilo o sklepih konference;
9. število vključenih organizacij (vsaj 9 MO – vsaj 3 MO na model);
10. število vključenih mladih (vsaj 80 na model neformalnega učenja ter vsaj 30 na vsak model srednješolske ravni in univerzitetnega študija);
11. število vključenih strokovnih delavcev (vsaj 27 skupno in vsaj 9 na model).
b) Socialne, državljanske in kulturne kompetence
Rezultati:
1. analiza stanja, ki vključuje kratke teoretske zasnove projekta, iz katere je razvidno poznavanje izbranega vsebinskega področja in utemeljitev za odločitev za posamezna področja v MO – do 2000 besed;
2. načrt za izvedbo projekta in izbrana metodologija;
3. gradiva (vsaj 21 – vsaj 3 na mrežo) – (pisana gradiva, e-gradiva, informacijska gradiva, spletne strani, navodila za delo, priročnik za sodelavce na projektu) za strokovne delavce, uporabnike, starše;
4. letna vsebinska poročila o poteku projekta;
5. končno poročilo z evalvacijo projekta;
6. predlogi/smernice za vključevanje posamezne izbrane teme v programe;
7. konference s predstavitvijo rezultatov in predlogi za nadaljnje delo;
8. poročilo o sklepih konferenc;
9. število vključenih MO (vsaj 70 MO skupno in vsaj 10 na mrežo);
10. število vključenih drugih organizacij (vsaj 30% v vsaki mreži, skupno najmanj 24);
11. število vključenih mladostnikov (vsaj 1120 – vsaj 160 na mrežo);
12. število vključenih strokovnih delavcev (vsaj 147 – vsaj 21 na mrežo).
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
3.1 Prijavitelj mora za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje splošne pogoje:
– mora biti neposredno odgovoren za pripravo in vodenje projekta, torej ne nastopa kot posrednik;
– je finančno in poslovno sposoben izpeljati projekt;
– razpolaga z ustreznimi kadrovskimi in tehničnimi zmogljivostmi za izvedbo projekta;
– ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče;
– zoper njega ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v kateri koli podobni okoliščini;
– ima poravnane zapadle obveznosti do Republike Slovenije;
– ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (KZ-1, Uradni list RS, št. 55/08, 66/08).
Prijavitelj glede na točko 4 tega razpisa (Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje) oziroma natančnejši opis meril v razpisni dokumentaciji priloži še:
– za že izvedene projekte z vsebinami, ki se nanašajo na razpis – naslov projekta, opis projekta z navedbo financerja ter z opisom končnih rezultatov (priložen izdelek oziroma priložena objavljena publikacija ipd.)
– za človeške vire – izjavo o sodelovanju v izvedenem projektu ter reference
Popolna vloga mora vsebovati izpolnjen prijavni obrazec s prilogami in izjavami iz razpisne dokumentacije.
3.2 Prijavitelj mora za kandidiranje na javnem razpisu izpolnjevati naslednje posebne pogoje:
a) Razvoj modelov neformalnega in formalnega izobraževanja za mladinskega delavca za vključevanje v programe organizacij:
– mora biti pravna oseba z izkušnjami na dejavnosti, ki je povezana s predmetom razpisa,
– prijavitelj se prijavi celovito, s projektom za razvoj modelov na vseh navedenih naslovih, predlog ne sme izključevati zahtevanih vsebin,
– mora imeti za partnerje poleg drugih organizacij, vsaj 3 istovrstne MO na model, ki podpišejo konzorcijsko pogodbo (tipska konzorcijska pogodba je del razpisne dokumentacije).
V primeru, da se na določeno temo ne prijavi nihče oziroma če prijavitelj ne zbere potrebnih 60 točk za sofinanciranje, bo za takšno temo razpis ostal odprt, kot je navedeno v drugem odstavku 18. točke tega razpisa.
b) Socialne, državljanske in kulturne kompetence:
– na razpis se lahko prijavi koordinator, ki je nosilec projekta in hkrati eden od (aktivnih) partnerjev v mreži (v nadaljevanju: prijavitelj) in ima status po Zakonu o mladinskih svetih ali status mladinske organizacije, podeljen s strani Urada RS za mladino (nacionalne mladinske organizacije, mladinski sveti lokalnih skupnosti, mladinski centri, druge nevladne organizacije),
– prijavitelj se lahko prijavi za izvajanje mreže le na eno izmed naštetih tem, predlog ne sme vsebovati vsebin iz več razpisanih tem hkrati,
– organizacija lahko kot pogodbeni član mreže sodeluje v največ treh mrežah-konzorcijih (lahko pa je zunanji član večih mrež),
– v eno mrežo se povežejo organizacije MO in druge organizacije. Razmerje med prvimi in drugimi mora okvirno dosegati vsaj 70%:30% v korist prvih. V eni mreži morajo sodelovati: najmanj 10 MO in najmanj štiri druge organizacije, ki podpišejo konzorcijsko pogodbo (tipska konzorcijska pogodba je del razpisne dokumentacije).
V mrežo se organizacije vključijo glede na izbrano temo, in sicer:
1. razvijanje aktivnega državljanstva mladih: sofinancirana bo ena mreža organizacij,
2. senzibiliziranje javnosti za teme mladih: sofinancirana bo ena mreža organizacij,
3. vzpostavljanje in razvoj lokalnih mladinskih politik: sofinancirana bo ena mreža organizacij,
4. medgeneracijsko sodelovanje: sofinancirana bo ena mreža organizacij,
5. razvijanje socialnega kapitala mladih: sofinancirana bo ena mreža organizacij,
6. razvoj raziskovalne kulture mladih: sofinancirana bo ena mreža organizacij,
7. medkulturni dialog in razumevanje drugih kultur: sofinancirana bo ena mreža organizacij.
V primeru, da se na določeno temo ne prijavi nihče oziroma če prijavitelj ne zbere potrebnih 60 točk za sofinanciranje, bo za takšno temo razpis ostal odprt, kot je navedeno v drugem odstavku 18. točke tega razpisa.
4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril po vrstnem redu od bolj k manj pomembnemu)
Izločitveno merilo – velja za oba sklopa: če je eno od meril ovrednoteno kot NE, komisija za javni razpis prijavo izloči in je ne ocenjuje po ostalih merilih.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Naslednje izločitveno merilo velja le za sklop Socialne, državljanske in kulturne kompetence. Če je merilo ovrednoteno kot NE, komisija za javni razpis prijavo izloči in je ne ocenjuje po ostalih merilih.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
a) Razvoj modelov neformalnega in formalnega izobraževanja za mladinskega delavca za vključevanje v programe organizacij:
Ministrstvo bo financiralo en projekt, ki bo razvijal 3 modele.
Najvišje število možnih točk je 100.
Predlog projekta mora zbrati vsaj 60 točk, da je lahko sofinanciran.
Za razpisano temo bo financiran tisti predlog (mreža organizacij), ki bo v ocenjevanju prejel najvišje število točk.
V primeru, da bosta dva prijavitelja imela enako število točk, bo izbran tisti, ki bo dosegel več točk v merilu reference prijavitelja (merili 15 in 16).
V primeru, da se na temo ne prijavi nihče oziroma če prijavitelj ne zbere potrebnih 60 točk za sofinanciranje, bo razpis ostal odprt, kot je navedeno v drugem odstavku 18. točke tega razpisa.
Merila so podrobneje predstavljena v razpisni dokumentaciji.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
b) Socialne, državljanske in kulturne kompetence
Ministrstvo bo financiralo sedem mrež organizacij.
Najvišje število možnih točk je 100.
Vsak predlog projekta mora zbrati vsaj 60 točk, da je lahko sofinanciran.
Za vsako razpisano temo bo financirana mreža, ki bo v ocenjevanju prejela najvišje število točk.
V primeru, da bosta dva prijavitelja imela enako število točk, bo izbran tisti, ki bo dosegel več točk v merilu reference prijavitelja (merilo 15).
V primeru, da se na določeno temo ne prijavi nihče oziroma če prijavitelj ne zbere potrebnih 60 točk za sofinanciranje, bo za takšno temo razpis ostal odprt do porabe sredstev, kot je navedeno v drugem odstavku 18. točke tega razpisa.
Merila so podrobneje predstavljena v razpisni dokumentaciji.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 3. razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja; 3.1. prednostne usmeritve: Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.
Okvirna višina sredstev za izvajanje projektov s področja socialnih, državljanskih in kulturnih kompetenc za obdobje 2009–2012 je 4.000.000,00 EUR.
500.000,00 EUR je zagotovljenih za a) Razvoj modelov za vključevanje izbrane teme v izvedbene programe MO in druge organizacije.
3.500.000,00 EUR je zagotovljenih za b) Socialne, državljanske in kulturne kompetence (7 mrež organizacij) in sicer:
– za programe razvijanja aktivnega državljanstva mladih 794.488,00 €,
– za programe senzibiliziranja javnosti za teme mladih 441.384,00 €,
– za programe oblikovanja lokalnih mladinskih politik 432.888,00 €,
– za programe medgeneracijskega sodelovanja 432.888,00 €,
– za programe razvijanja socialnega kapitala mladih 432.888,00 €,
– za razvoj raziskovalne kulture mladih 443.072,00 €,
– za medkulturni dialog in razumevanje drugih kultur 522.392,00 €.
6. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva ter roki, če je predvideno zaporedno dodeljevanje sredstev
Skupna okvirna vrednost za projekt znaša 4.000.000,00 EUR, od tega je predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih proračunskih letih:
– za proračunsko leto 2009: 1.000.000,00 EUR od tega:
– 850.000,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85,00%) in
– 150.000,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15,00%),
– za proračunsko leto 2010: 1.000.000,00 EUR od tega:
– 850.000,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85,00%) in
– 150.000,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15,00%),
– za proračunsko leto 2011: 1.000.000,00 EUR od tega:
– 850.000,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85,00%) in
– 150.000,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15,00%),
– za proračunsko leto 2012: 1.000.000,00 EUR od tega:
– 850.000,00 EUR s PP 9240 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – EU udeležba (85,00%) in
– 150.000,00 EUR s PP 9252 – Razvoj in uvajanje novih programov in zagotavljanje kakovosti – ESS – 07-13 – slovenska udeležba (15,00%),
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške, nastale od datuma objave JR predvidoma do 31. 8. 2012, in sicer po področjih:
a) Razvoj modelov neformalnega in formalnega izobraževanja za mladinskega delavca za vključevanje v programe organizacij: od podpisa pogodbe do predvidoma 31. 8. 2012
b) Socialne, državljanske in kulturne kompetence: od podpisa pogodbe do predvidoma 31. 8. 2012
Predvidena višina sredstev po sklopih in proračunskih letih:
a) Razvoj modelov neformalnega in formalnega izobraževanja za mladinskega delavca za vključevanje v programe organizacij
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
b) Socialne, državljanske in kulturne kompetence
Predvidena višina sredstev po proračunskih letih:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 85,00%
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 15,00%
8. Delež prispevka Skupnosti v celotnih upravičenih javnih izdatkih
Delež prispevka Skupnosti je 85,00%.
9. Upravičeni stroški, specifikacija dokazil za izkazovanje stroškov in metoda za njihov izračun
Upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa so:
– plače (z davki in prispevki) in druga povračila stroškov dela
– delo po avtorski pogodbi (samo za zunanje izvajalce)
– delo po podjemni pogodbi (samo za zunanje izvajalce)
– delo prek študentskega servisa
– založniške in tiskarske storitve, e-publikacije
– stroški oglaševalskih storitev
– stroški za izvedbo zaključne konference
– stroški najema prostorov in opreme za izvajanje projekta
– izdatki za službena potovanja (dnevnice, hoteli, prevozi)
– kotizacija (za strokovna izobraževanja projektnih timov, strokovna izobraževanja strokovnih delavcev v MO, za udeležbe na konferencah, posvetih v zvezi z razpisano temo)
– nakup strokovnih gradiv in podpornih materialov
– stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na seminarjih oziroma usposabljanjih
– posredni – operativni stroški (komunikacijske in poštne storitve, pisarniški material)
– amortizacija računalniške in druge opreme (le če oprema ni bila kupljena z javnim denarjem).
Dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v Navodilih Ministrstva za šolstvo in šport za izvajanje projektov ESS, ki se nahajajo v razpisni dokumentaciji in smiselno povzemajo Navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013.
V primeru potrditve uveljavljanja posrednih stroškov v pavšalnem znesku v smislu čl. 11 (3) Uredbe 1081/2006 s strani organa upravljanja v času izvajanja operacije, bo izbranim prijaviteljem dana možnost, da se določeni zgoraj navedeni upravičeni stroški predmetnega javnega razpisa obravnavajo v okviru posrednih stroškov v pavšalnem znesku brez dokazil, v skladu z navodili, ki jih bo ministrstvo v zgoraj predvidenem primeru naknadno posredovalo izbranim prijaviteljem.
10. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno z 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in navodili organa upravljanja
Upravičenec mora pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 8. in 9. člen Uredbe komisije (ES) št. 1828/2006/ES in Navodila za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013 (www.euskladi.si).
11. Morebitno dopolnilno financiranje
Dopolnilno financiranje, skladno s 34. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES, ni predvideno.
12. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu
Upravičenec mora hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020.
Upravičenec je dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za projekt v ločenem računovodstvu, po stroškovnih mestih, tako da bo zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev.
13. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu, agentu, posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva, pristojnih organov Republike Slovenije in s strani pristojnih organov Evropske skupnosti (v nadaljevanju: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranega projekta. V primeru kontrole na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta. Ministrstvo bo upravičencu predhodno naznanilo izvedbo kontrole na samem mestu. Ministrstvo v izjemnih primerih lahko opravi tudi nenajavljeno kontrolo na samem mestu, kar bo upravičenec, v primeru odobritve sofinanciranega projekta, dolžan omogočiti.
14. Zagotavljanje enakih možnosti
V javnem razpisu je zagotovljena enakost med spoloma in preprečena vsakršna diskriminacija v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006.
15. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Upravičenci se zavezujejo k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja projekta, v skladu s Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Uradni list RS, št. 94/07), Zakonom o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 42/06, 60/06, 26/07, 33/07, 67/07, 10/08 in 68/08) in 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006/ES.
16. Zahteve glede spremljanja prihodkov projekta
Upravičenec mora dokumentirano spremljati in prikazovati prihodke projekta. Če se pri izvajanju projekta ustvarijo prihodki, je treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
17. Omejitve glede sprememb projekta v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES: ni relevantno.
18. Roki, do katerih morajo biti predložene prijave za dodelitev sredstev ter način obveščanja o rokih v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev
Prijave morajo v zapečateni ovojnici, opremljene s predpisanim obrazcem, ki je del razpisne dokumentacije, prispeti v vložišče Ministrstva za šolstvo in šport, Masarykova 16, p. p. 104, 1001 Ljubljana. Kot pravočasne bodo upoštevane prijave, ki bodo, ne glede na način dostave, prispele v vložišče Ministrstva za šolstvo in šport do 28. maja 2009 do 13. ure. Prijava mora vsebovati vse ustrezno izpolnjene obrazce, zložene v predhodno navedenem vrstnem redu, kot ustreza obrazcem, na katere se nanašajo. Neustrezno označene in nepravočasno prispele prijave se ne bodo obravnavale in bodo vrnjene prijavitelju.
Zaporedno dodeljevanje sredstev je predvideno v primeru, da ministrstvo na katerem od razpisanih naslovov ni izbralo nobenega prijavitelja, kar bo javno objavljeno ob objavi izidov javnega razpisa. V takšnem primeru je novi rok za oddajo prijave 10. september 2009, ob ponovitvi ne izbora še 29. oktober 2009 in ob ponovnem ne izboru 17. december 2009. V zgoraj predvidenih primerih bodo pri vsakem odpiranju kot pravočasne upoštevane prijave, ki bodo, ne glede na način dostave, prispele v vložišče Ministrstva za šolstvo in šport do zgoraj navedenih datumov do 13. ure.
19. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev ter način obveščanja o datumih naslednjih odpiranj v primeru zaporednega dodeljevanja sredstev
Prijave bo odprla in ocenila imenovana Komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister, pristojen za šolstvo in šport, v roku 15 dni od datuma za oddajo prijav. Odpiranje prijav ne bo javno. Prijavitelje nepopolnih prijav bo komisija v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala k dopolnitvi. Prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Komisija nato popolne prijave sprejme v strokovni pregled in oceno ter pristojnemu ministru predlaga projekt, ki naj se po javnem razpisu financira. Obrazložen sklep ministra o izbiri oziroma zavrnitvi bo ministrstvo poslalo vsem prijaviteljem, ki bodo s prijavo sodelovali na javnem razpisu.
V primeru, da ministrstvo na katerem od naslovov ni izbralo nobenega prijavitelja in je razpis na katerem od naslovov ostal odprt, so predvideni datumi odpiranj v roku 15 dni po datumih, ki so predvideni v drugem odstavku 18. točke tega razpisa. Prijavitelje nepopolnih prijav bo komisija v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala k dopolnitvi.
Prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene. Komisija nato popolne prijave sprejme v strokovni pregled in oceno ter pristojnemu ministru predlaga projekt, ki naj se po javnem razpisu financira. Obrazložen sklep ministra o izbiri oziroma zavrnitvi bo ministrstvo poslalo vsem prijaviteljem, ki bodo s prijavo sodelovali na javnem razpisu.
20. Rok, v katerem bodo kandidati obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v 60 dneh od datuma odpiranja prijav.
Prijavitelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in mu razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v 8 dneh od prejema obvestila o izbiri vloži pritožbo, in sicer na naslov: Ministrstvo za šolstvo in šport, Masarykova 16, p.p. 104, 1001 Ljubljana, s pripisom »Pritožba na sklep – Javni razpis za izbor projektov s področja socialnih,državljanskih in kulturnih kompetenc za obdobje 2009–2012. V pritožbi mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih jo vlaga. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za izbiro končnih prejemnikov. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi izvajalci. O pritožbi odloči minister v roku 15 dni s sklepom.
21. Kraj, čas ter oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu Ministrstva za šolstvo in šport, www.mss.gov.si (rubrika Okrožnice, razpisi in javna naročila). Ogled in dvig razpisne dokumentacije je možen tudi od prvega dne po objavi javnega razpisa vsak delovni dan od 9. do 12. ure v vložišču Ministrstva za šolstvo in šport, Masarykova 16, Ljubljana. Prijavitelji lahko dobijo dodatne informacije na elektronskem naslovu: ales.ojstersek@gov.si.
22. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne projekta ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: za stroške, ki so predmet sofinanciranja, upravičenec ni prejel oziroma ne bo prejel sredstev iz drugih virov financiranja (prepoved dvojnega financiranja). Če bo ministrstvo ugotovilo, da je upravičenec prejel sredstva za stroške projekta tudi iz drugih virov financiranja ali pa so mu bila odobrena, se lahko pogodba o sofinanciranju razdre, upravičenec pa bo dolžan ministrstvu povrniti vsa neupravičeno prejeta sredstva s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.