Ob-3430/09
, Stran 1042
Javni razpis je sofinanciran iz Evropskega socialnega sklada, v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete 1. »Spodbujanje podjetništva in prilagodljivosti«, prednostne usmeritve »1.1. Strokovnjaki in raziskovalci za konkurenčnost podjetij«.
1. Naročnik in izvajalec razpisa
Naročnik javnega razpisa je Ministrstvo za gospodarstvo, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ministrstvo). Ministrstvo nastopa na področju kohezijske politike pri predmetnem javnem razpisu v vlogi posredniškega telesa in zagotavlja finančna sredstva za izvedbo razpisa.
Izvajalec javnega razpisa je Javna agencija RS za podjetništvo in tuje investicije, Dunajska cesta 156, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju JAPTI) in nastopa na področju kohezijske politike pri tem javnem razpisu v vlogi agenta.
2. Namen in cilji razpisa
Namen razpisa je spodbuditi podjetja k vključevanju visoko kvalificiranih strokovnjakov za delo na razvojno raziskovalnih aktivnostih podjetja, glede na njihova strokovna znanja in/ali izobrazbeno strukturo. S subvencioniranjem razvojnih projektov podjetij, ki jih izvajajo interdisciplinarne skupine, želimo podpreti izgradnjo in dopolnjevanje kompetenc zaposlenih na področju razvoja, s poudarkom na razvoju in nadgradnji naravoslovno-tehničnih kompetenc v gospodarstvu.
Cilj razpisa je podpreti vsaj 60 razvojno tehnoloških projektov podjetij, ki jih izvajajo interdisciplinarne skupine.
3. Predmet razpisa
Predmet razpisa je sofinanciranje upravičenih stroškov delovanja interdisciplinarne skupine. Sofinancirajo se stroški dela članov, ki so zaposleni pri prijavitelju, kot stroške storitev zunanjih članov, ki niso zaposleni pri prijavitelju.
Vzpostavljena interdisciplinarna skupina mora sodelovati pri razvojnih dejavnostih projekta prijavitelja, ki se nanašajo na:
– razvoj novih proizvodov in storitev ali
– znatno izboljšanje obstoječih proizvodov in storitev, ki so pretežno rezultat lastnih raziskovalnih razvojnih dejavnosti prijavitelja.
Interdisciplinarna skupina je skupina visoko izobraženih strokovnjakov, ki so usposobljeni in imajo kompetence na različnih področjih in delujejo v okviru istega projekta prijavitelja.
Interdisciplinarnost razumemo kot delo večjega števila strokovnjakov iz različnih področij na istem skupnem razvojnem projektu.
Pojem kompetence na ravni posameznika definiramo kot ključna znanja, izkušnje in veščine ter tudi vedenje zaposlenih, ki so osnova za učinkovito delovanje.
Za visoko izobražene strokovnjake štejemo tiste ljudi, ki imajo pridobljeno vsaj visokošolsko univerzitetno izobrazbo oziroma enakovredno stopnjo izobrazbe.
4. Upravičeni prejemniki sredstev
Upravičeni prejemniki sredstev razpisa so gospodarske družbe in samostojni podjetniki (v nadaljevanju: podjetja), registrirani po Zakonu o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 42/06, 60/06 – popr., 26/07 – ZSDZ-B, 33/07 – ZSReg-B in 67/07 – ZTFI, (100/07 popr.), 10/08, 68/08) – v nadaljevanju ZGD-1, ki spadajo v skupino mikro, malih in srednjevelikih podjetij, kot so opredeljeni v razpisni dokumentaciji.
5. Pogoji za kandidiranje
Na javnem razpisu lahko kandidira podjetje, ki izpolnjuje naslednje splošne pogoje:
– je gospodarska družba, registrirana v skladu z Zakonom o gospodarskih družbah ali samostojni podjetnik;
– Za definicijo mikro, malih (majhnih) in srednje velikih podjetij se upoštevajo merila iz Priloge 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/08, z dne 6. 8. 2008;
– opravlja svojo dejavnost v RS;
– je na zadnji dan preteklega koledarskega leta gledano na dan odpiranja vlog zaposlovalo najmanj 2 osebi za polni delovni čas;
– na dan oddaje vloge ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije;
– ima poravnane vse svoje obveznosti do Republike Slovenije;
– ni v težavah v skladu s Smernicami Skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah (UL C 244 z dne 1. 10. 2004, str. 2) in Zakonom o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (ZPRPGDT-UPB2) (Uradni list RS, št. 44/07). Mala in srednja podjetja, ki delujejo manj kot tri leta od registracije, se ne štejejo kot podjetja v težavah v smislu Smernic Skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah, razen če izpolnjujejo merila za stečajni postopek po predpisih, ki urejajo finančno poslovanje podjetij. Za podjetje se šteje, da je v težavah:
– v primeru kapitalskih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico osnovnega kapitala in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih dosegla višino četrtine osnovnega kapitala;
– v primeru osebnih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico kapitala, ki je prikazan v računovodski evidenci in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih, dosegla višino četrtine kapitala, ki je prikazan v računovodskih izkazih;
– ni na seznamu poslovnih subjektov v Sklepu o objavi seznama poslovnih subjektov s katerimi na podlagi določb Zakona o preprečevanju korupcije ne smejo poslovati naročniki iz prvega, drugega in tretjega odstavka 28. člena Zakona o preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 43/07, 68/07, 29/08, 55/08, 91/08);
– v interdisciplinarni skupini sodeluje najmanj 3 in največ 10 oseb, od katerih mora biti vsaj 1 oseba zaposlena pri prijavitelju in vsaj 1 zunanja oseba (tj. oseba, ki ni zaposlena pri prijavitelju);
– iz predložene finančne konstrukcije raziskovalno razvojne aktivnosti, ki se izvajajo v okviru projekta podjetja, mora biti razvidno, da so v celoti zagotovljena sredstva za zaprtje finančne konstrukcije. Pri tem se poleg lastnih sredstev upoštevajo tudi pričakovana sredstva iz naslova tega razpisa ter premostitvena sredstva za del pričakovanih sredstev iz naslova tega razpisa do povrnitve stroškov;
– nastopa na posameznem odpiranju javnega razpisa samo v eni prijavljeni vlogi (projektu);
– v finančnem načrtu projekta je upoštevana maksimalna vrednost sofinanciranja upravičenih stroškov projekta, ki znaša 200.000,00 EUR.
V primeru, da podatki, na osnovi katerih se preverja izpolnjevanje posameznega pogoja, v vlogi niso navedeni, se šteje, kot da vloga ne izpolnjuje tega pogoja.
6. Omejitve sodelovanja
Do sredstev iz tega razpisa niso upravičeni:
– podjetja ali samostojni podjetniki, ki ne izpolnjujejo pogojev za sodelovanje, ki so navedeni v tem razpisu;
– vladne službe, institucije javne uprave, podjetja, ki ne opravljajo pridobitne dejavnosti;
7. Obveznosti podjetij
Podjetja, katerih vloge bodo odobrene za sofinanciranje, bodo morala:
– podjetje mora upoštevati načelo kumulacije državnih pomoči;
– voditi ločene računovodske evidence za namen projekta;
– upoštevati zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, kakor to narekujeta 8. in 9. člen Uredbe Sveta (ES) št. 1828/2006 ter Navodila organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013;
– hraniti vso dokumentacijo, povezano z raziskovalno razvojnimi aktivnostmi v okviru projekta podjetja v skladu z veljavno zakonodajo najmanj do 31. 12. 2020 za potrebe naknadnih preverjanj. Pred iztekom tega datuma, lahko JAPTI ta rok podaljša;
– zagotoviti dostop do celotne dokumentacije v zvezi z raziskovalno razvojnimi aktivnostmi, ki se izvajajo v okviru projekta podjetja vsem organom, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, kontrole, nadzora in revizije javnega razpisa tudi po izpolnitvi pogodbenih obveznosti oziroma po poteku pogodbe o sofinanciranju najmanj do 31. 12. 2020;
– pri izvajanju projekta smiselno slediti smernicam glede zagotavljanja trajnostnega razvoja.
8. Merila in način izbora prejemnikov
Vse pravočasne in pravno formalne popolne vloge, ki bodo izpolnjevale prijavne pogoje in bodo skladne s predmetom in namenom javnega razpisa in ne bodo v nasprotju z omejitvami sodelovanja, ki so navedene v javnem razpisu, bo ocenila strokovna komisija, imenovana s strani direktorja JAPTI, na osnovi naslednjih meril:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Način uporabe in pomen posameznih meril je sestavni del razpisne dokumentacije.
Maksimalno število točk je 100. Za sofinanciranje bodo izbrani tisti prijavitelji, ki bodo v postopku ocenjevanja dosegli prag najmanj 60 točk.
Kolikor se bo po končanem ocenjevanju izkazalo, da skupna vrednost pričakovanega sofinanciranja projektov, ki so dosegli prag števila točk, presega razpoložljiva razpisana sredstva, bodo razpisana sredstva razdeljena glede na število doseženih točk, pri čemer bodo imeli prednost projekti z višjim številom točk.
V primeru, da bo več projektov z enakim številom točk, bodo imele prednost vloge po merilu 1, »Kakovost projekta«, nadalje pa bodo imele prednost vloge po merilu 2 »Interdisciplinarna razvojna skupina«.
V primeru, da vlagatelj odstopi od podpisa pogodbe ali če se pogodba ne sklene v predpisanem roku, se šteje, da je vloga umaknjena in se izbere naslednja vloga glede na doseženo oceno.
V primeru, da se ugotovi nepravilnost, ki bi povzročila odprto finančno konstrukcijo, se vlogo kot neustrezno zavrne, ne glede na to, če je v ocenjevanju dosegla prag števila točk za sofinanciranje. Za odprto finančno konstrukcijo se šteje tudi kadar je v vlogi presežena najvišja možna stopnja sofinanciranja predvidena s tem javnim razpisom.
Del sredstev na razpisu lahko ostane nerazporejen v kolikor ne zadoščajo za pokrivanje celotne načrtovane vrednosti sofinanciranja, ki je opredeljena v finančnem načrtu vloge, ki bi bila naslednja upravičena do sofinanciranja.
9. Upravičeni stroški in njihova dokazila
9.1 Upravičeni stroški
Javni razpis se izvaja po pravilih državnih pomoči in zakonodajo, ki ureja črpanje Evropskega socialnega sklada.
Sofinanciranje upravičenih stroškov predstavlja državno pomoč: Državna pomoč N472/2006 – Slovenija: Program tehnološkega razvoja (št. priglasitve: 0001-2045419-2006, Sklep EK z dne 17. 11. 2006, z oznako K(2006)5658), trajanje pomoči: od 1. 1. 2007 do 1. 1. 2012.
Sofinancirajo se samo upravičeni stroški znotraj aktivnosti, ki so skladne z namenom in predmetom tega javnega razpisa.
Upravičenost stroškov je od dneva oddaje vloge in v okviru trajanja projekta, vendar največ 12 mesecev.
Sofinanciranje se lahko izvede le za aktivnosti in upravičene stroške, ki niso delno ali v celoti financirani z drugimi javnimi sredstvi (iz državnega, lokalnega proračuna virov EU in drugih virov), vključno z de minimis pomočjo.
Podjetje lahko kandidira z vlogo na tem javnem razpisu z industrijskimi raziskavami in/ali eksperimentalnim razvojem.
Upravičeni stroški so:
a) Stroški dela
b) Stroški zunanjih storitev
c) Režijski stroški
ad a) Sofinancirajo se stroški dela članov interdisciplinarne skupine, zaposlenih v podjetju prijavitelja (II. bruto plača, prevoz, prehrana) in sicer kot sorazmerni delež II. bruto plače ter sorazmerni delež prehrane med delom in prevoza na delo in iz dela, do obsega kot so le ti zaposleni na razvojno-raziskovalnih aktivnostih projekta, obračunano v skladu z veljavno slovensko zakonodajo.
ad b) Sofinancirajo se stroški zunanjih storitev, ki jih izvajajo člani interdisciplinarne razvojne skupine, ki niso zaposleni pri prijavitelju. Svetovalne storitve teh članov se uporabljajo izključno v okviru raziskovalne razvojne dejavnosti v okviru prijavljenega projekta in so neposredno povezane z razvojnim projektom.
ad c) Upravičeni režijski stroški so stroški, ki so nastali neposredno kot rezultat razsikovalne dejavnosti. Vključeni so stroški administracije projekta ter tudi stroški finančnih, računovodskih, pravnih in drugih storitev, ki so nastali neposredno kot posledica raziskovalne dejavnosti.
Režijski stroški ne smejo preseči 5% upravičenih stroškov projekta.
Sofinancirajo se samo tisti upravičeni stroški, ki so nastali na osnovi izvedenih aktivnosti v okviru odobrenih raziskovalno razvojnih aktivnosti, ki se izvajajo v okviru projekta podjetja, in so nastali od dneva oddaje vloge na razpis oz najkasneje 60 dni od oddaje vloge ter so bili plačani do roka za predložitev zahtevka, kar upravičeni prejemnik dokaže s potrdilom o plačilu.
DDV ni upravičen strošek.
Dokazila za izkazovanje upravičenih stroškov in metode za izračun upravičenih stroškov in obdobje upravičenosti podrobneje določa vsakokratno veljavna verzija Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (http://www.euskladi.si/publikacije/navodila/2007–2013/), ki ga izda Služba Vlade Republike Slovenije za lokalno samoupravo in regionalno politiko, ki na področju kohezijske politike nastopa v vlogi organa upravljanja.
9.2 Višina sofinanciranja upravičenih stroškov
V finančnem načrtu projekta podjetja, mora biti upoštevano sofinanciranje upravičenih stroškov (ki jih delno sofinancira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada) za mikro, malo in srednje veliko podjetje v višini maksimalno 200.000,00 EUR ob upoštevanju intenzivnosti sofinanciranja posameznih upravičenih stroškov.
Deleži financiranja:
Stroški industrijskih raziskav se lahko sofinancirajo v višini 50%.
Stroški eksperimentalnega razvoja se lahko sofinancirajo v višini 25%.
Režijski stroški ne smejo preseči 5% upravičenih stroškov projekta.
9.3 Dvojno financiranje upravičenih stroškov
Sofinanciranje se lahko izvede le za upravičene stroške, ki niso oziroma se ne bodo financirali z drugimi javnimi sredstvi (iz državnega, lokalnega proračuna, virov EU in drugih virov) in v okviru namenov tega javnega razpisa ter za katere ni oziroma ne bo uveljavljalo znižanja davčne osnove s skladu z Uredbo o davčni regijski olajšavi za raziskave in razvoj (Uradni list RS, št. 136/06 oziroma 110/07).
V primeru naknadne ugotovitve dvojnega financiranja upravičenih stroškov projekta iz različnih javnih virov, se prekine obveznost JAPTI po sklenjeni pogodbi za takšen projekt, zahteva pa se tudi vrnitev vseh izplačanih prejetih sredstev z zakonitimi zamudnimi obrestmi
10. Okvirna višina sredstev
Skupna okvirna višina nepovratnih sredstev, ki je na razpolago za sofinanciranje predmeta tega javnega razpisa je 10.000.000,00 EUR, in sicer:
– 8.500.000,00 oziroma 85% skupne okvirne vrednosti-namenska sredstva EU,
– 1.500.000,00 oziroma 15% skupne okvirne vrednosti-lastna udeležba.
Sredstva bremenijo proračunski postavki ministrstva:
– 6882 Usposabljanje strokovnjakov in raziskovalcev 07-13-EU,
– 6966 Usposabljanje strokovnjakov in raziskovalcev 07-13-slovenska udeležba,
Koriščenje sredstev bo možno v letih 2009, 2010 in 2011.
Okvirna višina sredstev se lahko poveča za nerazporejena sredstva v okviru istih proračunskih postavk v primeru pozitivno rešenih pritožb ali naknadno pozitivno rešenih vlog.
Del razpisanih sredstev lahko ostane nerazporejen v primeru premajhnega števila ustreznih vlog.
Posamezni projekt iz naslova tega razpisa mora trajati največ 12 mesecev, začeti pa se mora najkasneje 2 meseca po oddaji vloge na razpis.
V primeru, da bo med izvajanjem razpisa prišlo do uveljavitve vse zakonodaje, ki bo omogočala uporabo avansov, se bodo le-ti izplačevali v skladu z veljavno zakonodajo.
11. Zagotavljanje enakih možnosti: javni razpis je oblikovan tako, da je zagotovljena enakost med spoloma in nediskriminantnost med osebami, katerih zaposlitev je lahko sofinancirana s sredstvi predmetnega razpisa, in med potencialnimi prijavitelji v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 16. členom Uredbe ES 1083/2006 ter 6. členom Uredbe ES 1081/2006, vključno z uredbami s področja izvajanja strukturnih in kohezijskega sklada, in sicer glede možnosti prijave, izbora (dostopa) in na vseh stopnjah izvajanja.
12. Vzorec pogodbe: vzorec pogodbe je sestavni del razpisne dokumentacije. Prijavitelj ga parafira in priloži k vlogi. Prijavitelj obrazcev »Zahtevek za izplačilo in »Poročilo« ne izpolnjuje oziroma prilaga k vlogi. Navedene obrazce bodo prejemniki sredstev posredovali JAPTI po podpisu pogodbe o dodelitvi nepovratnih sredstev v skladu z datumi, določenimi v pogodbi. Končna verzija pogodbe bo vsebovala vse pogoje in obveznosti upravičenca, ki so zavezujoči v okviru slovenske zakonodaje in pravil za črpanje sredstev iz evropskih strukturnih skladov.
13. Obveščanje in informiranje javnosti
Sprejem financiranja pomeni sprejem dejstva, da bo izbrani prejemnik vključen v seznam upravičenih prejemnikov, ki bo obsegal navedbo upravičenega prejemnika, ime operacije in znesek javnih virov financiranja operacije in bo objavljen na spletnih straneh Službe Vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko, spletnih straneh JAPTI in ministrstva.
Izbrani upravičeni prejemniki morajo zagotoviti, da bodo skladno z veljavno zakonodajo in veljavnimi navodili s tega področja in navodili organa upravljanja v skladu s 4. odstavkom 11. člena Uredbe 17/2009, javnost informirali in obveščali o tem, da so projekti sofinancirani s strani Evropskega socialnega sklada in s strani ministrstva ter JAPTI ter da bodo vse publikacije ali komunikacije, povezane z delom le-teh, omenjale sofinanciranje iz sredstev Evropskega socialnega sklada in ministrstva.
Izbrani prejemniki morajo zagotoviti, da bo kakršnokoli gradivo, povezano z izvajanjem po tem razpisu, spoštovalo zahteve na področju informiranja in obveščanja javnosti, kot to določata 8. in 9. člen Uredbe ES 1828/2006 ter veljavna navodila Organa upravljanja in priročniki s tega področja.
Vsa navodila v zvezi z obveščanjem in informiranjem javnosti so dostopna na spletni strani www.euskladi.si.
14. Spodbujevalni učinek: v vlogi za pridobitev pomoči je potrebno prikazati, da je pomoč bistvenega pomena za uspeh predloženega projekta in da projekta ne bi bilo mogoče izvajati brez pomoči ali bi ga brez pomoči izvajali v mnogo daljšem časovnem obdobju, v manjšem obsegu ali na bistveno nižji kakovostni ravni.
15. Dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje, skladno z drugim odstavkom 34. člena Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006, ni predvideno.
16. Hranjenje dokumentacije: prejemnik mora v skladu z določili uredb, ki urejajo področje izvajanja kohezivne politike v RS in EU, hraniti vso projektno dokumentacijo najmanj do 31. 12. 2020. Ta rok se lahko s strani naročnika razpisa ali organa upravljanja pred iztekom podaljša, hkrati mora omogočiti dostop do celotne projektne dokumentacije vsem organom v RS in EU, ki so vključeni v spremljanje izvajanja upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa.
17. Spremljanje prihodkov na projektu: ker gre za dodeljevanje državne pomoči v skladu z 87. in 88. členom Pogodbe o ustanovitvi Evropske skupnosti, se v skladu z 6. točko 55. člena Uredbe ES 1083/2006 na projektu ne bo spremljalo prihodkov.
18. Omejitve glede sprememb na projektu v skladu 57. členom splošne uredbe ES 1083/2006: v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES je potrebno zagotoviti da v petih letih od zaključka projekta ne pride do bistvenih sprememb projekta, ki bi vplivale na njegovo naravo ali pogoje izvajanja ali ki bi podjetju podelile neupravičeno prednost, ali bi bile posledica spremenjene narave lastništva dela infrastrukture ali prenehanja proizvodne dejavnosti.
19. Način prijave in razpisni rok
Javni razpis bo odprt do porabe sredstev. V postopku za izbor projektov bodo obravnavane pravilne vloge. Vloga je pravilna, če je pravočasna, popolna in pravilno označena.
Vloga mora biti pripravljena skladno z navodili iz razpisne dokumentacije. Vloga mora biti dostavljena v glavno pisarno JAPTI na naslov Javna agencija RS za podjetništvo in tuje investicije, Dunajska cesta 156, 1000 Ljubljana v zaprti ovojnici pri čemer mora biti ovojnica opremljena z izpolnjenim razpisnim obrazcem št. 9 »Odpremni obrazec«.
Roki za oddajo vlog so:
za prvo odpiranje 5. 6. 2009 do 12. ure,
za drugo odpiranje 16. 11. 2009 do 12. ure,
za tretje odpiranje 11. 2. 2010 do 12. ure in
za četrto odpiranje 12. 5. 2010 do 12. ure.
Morebitni popravki razpisne dokumentacije bodo podani na spletni strani JAPTI, najkasneje 15 dni pred prvim rokom za oddajo vlog.
V primeru, da z zadnjim odpiranjem ne bodo dodeljena vsa razpisana sredstva, bodo lahko naknadno določena dodatna odpiranja.
20. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1828/2006.
Vsi podatki iz vlog, ki jih strokovna komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih vlagatelji posebej označijo kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Člani strokovne komisije in morebitni zunanji ocenjevalci, ki bodo sodelovali pri odpiranju in ocenjevanju vlog, bodo morali predhodno podpisati izjavo o zaupnosti.
Podatke, navedene v vlogi, ki niso del poslovne skrivnosti, lahko JAPTI ali ministrstvo in drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa, uporabijo za evidence oziroma sezname in analize.
21. Odpiranje vlog
Odpiranje vlog zaradi pričakovanega velikega števila vlog ne bo javno. Odpiranje vlog bo potekalo tretji delovni dan po roku za oddajo vlog s pričetkom ob 10. uri v prostorih JAPTI.
Pri odpiranju se bodo upoštevale vloge, ki bodo pravočasno priporočeno oddane po pošti do vključno dneva oddaje vlog oziroma vloge, ki jih bodo vlagatelji osebno dostavili v glavno pisarno JAPTI na dan oddaje vlog najkasneje do 12. ure. Naknadno prispele vloge bodo odprte na naslednjem odpiranju. Izjema so vloge, ki bodo prispele po roku za oddajo vloge za četrto odpiranje, ki bodo zavržene.
Prav tako bodo vloge neodprte vrnjene pošiljateljem v primeru, da se javni razpis zaradi porabe sredstev zapre.
V primeru ugotovitve pravno formalne nepopolnosti vloge, bo komisija pozvala vlagatelja k dopolnitvi vloge v določenem roku, v skladu z PPIPRS in ZUP. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji v določenem roku ne bodo dopolnili, bodo s sklepom zavržene.
Vsebina dispozicije in finančnega načrta nista predmet dopolnitve.
22. Obveščanje o izboru
O izboru in dodelitvi sredstev odloči s sklepom direktor JAPTI. Prijavitelji bodo o izidu razpisa obveščeni s sklepom najkasneje v roku 60 dni od datuma odpiranja vlog.
Hkrati s pozitivnim sklepom o izbiri bodo prejemniki pozvani k podpisu pogodbe. Če se prejemnik v roku 8 dni od prejema sklepa ne odzove na poziv, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev in se sredstva lahko dodelijo drugi oziroma naslednji vlogi, ki ima na osnovi ocene prva možnost prejeti sredstva.
Morebitne pritožbe zoper sklep prijavitelji vložijo na JAPTI v roku 15 dni od prejema sklepa. Za odločanje o pritožbi je pristojno ministrstvo. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji. Prijavitelj-pritožnik mora natančno opredeliti razloge, zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog.
Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh JAPTI, ministrstva in Službe Vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko.
23. Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija (navodila in obrazci) je na voljo na spletnem naslovu: http://www.japti.si ali na sedežu JAPTI, Dunajska 156, Ljubljana, pri Rok Smrdelu med 9. in 13. uro od ponedeljka do petka. Razpisna dokumentacija se lahko posreduje tudi po elektronski pošti, na osnovi zahteve podane na elektronski naslov interdisciplinarne@japti.si. Razpis in razpisna dokumentacija bosta objavljena tudi na spletnih straneh ministrstva in Službe Vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko.
24. Dodatne informacije
Odgovorna oseba za izvedbo javnega razpisa je Rok Smrdel.
Vprašanja v zvezi z razpisom se posredujejo:
– v pisni obliki na naslov Javne agencije RS za podjetništvo in tuje investicije, Rok Smrdel, Dunajska cesta 156, 1000 Ljubljana, s pripisom »INT 1« ali
– v elektronski obliki na naslov: interdisciplinarne@japti.si s pripisom »INT 1«.
Vprašanja morajo na zgornje naslove prispeti najpozneje 10 dni pred iztekom posameznega roka za oddajo vloge. JAPTI bo objavil odgovore na vprašanja najpozneje 6 dni pred iztekom posameznega roka za oddajo vloge, pod pogojem, da je bilo vprašanje posredovano pravočasno.
Za pravočasno posredovano vprašanje se bo štelo vsako vprašanje, ki ga bo JAPTI prejel najkasneje 10 dni pred iztekom posameznega roka, določenega za oddajo vlog. Vprašanja, ki bodo prispela po 10. dnevu pred zadnjim odpiranjem vlog, ne bodo upoštevana. Odgovori na vprašanja so del razpisne dokumentacije in bodo javno objavljeni na spletnem naslovu http://www.japti.si.
JAPTI bo v sodelovanju z ministrstvom organiziral informativni dan. Datum in druge informacije o tem bodo objavljeni na spletnem naslovu http://www.japti.si.
Potencialni vlagatelji bodo prav tako o vseh novostih sproti obveščeni preko spletnega naslova http://www.japti.si.