Uradni list

Številka 36
Uradni list RS, št. 36/2009 z dne 15. 5. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 36/2009 z dne 15. 5. 2009

Kazalo

Št. 153/09 Ob-3692/09 , Stran 1197
I. Predmet oddaje Predmet oddaje z javnim zbiranjem ponudb so: 1. Prodajna mesta na sprehajališču na Sončnem nabrežju; 1A: posamezni deli parcele št. 1108, k.o. staro mesto, vključno s prodajno stojnico, v velikosti 2 m2 – skupno 5 prodajnih mest namenjenih prodaji spominkov s poudarkom na tipičnih istrskih izdelkih; 1B: posamezni deli parcele št. 1108, k.o. staro mesto, eno prodajno mesto za prodajo pokovke, sladkorne pene, palačink in podobne ponudbe. 2. Prodajna mesta na sprehajališču ob parkirišču »Lonka« 2A: posamezni deli parcele št. 1288, k.o. staro mesto, eno prodajno mesto za prodajo sadja in sladoleda; 2B: posamezni deli parcele št. 1288, k.o. staro mesto, vključno s prodajno stojnico, v velikosti 2 m2 – skupno 6 prodajnih mest namenjenih prodaji spominkov s poudarkom na tipičnih istrskih izdelkih. 3. Prodajna mesta ob sprehajalni poti: 3A: posamezni deli parcele št. 1386/3, k.o. Izola (pred Veslaškim klubom Izola) – 1 prodajno mesto, ki je namenjeno prodaji sladoleda; 3B: posamezni deli parcele št. 1386/3, k.o. Izola (pred Veslaškim klubom Izola) – 1 prodajno mesto, ki je namenjeno prodaji pijač in osvežilnih napitkov; 3C: posamezni deli parcele št. 1373/3, k.o. Izola (pešpot od »Lonke proti marini«) vključno z leseno prodajno hišico, v velikosti približno 8 m2 – predvidoma 6 mest; 3D: del parcele štev. 1356/1, k.o. Izola (park Arrigoni), v velikosti približno 40 m2 – površina je namenjena postavitvi začasnega gostinskega objekta. 4. Prodajna mesta na kopališču »Svetilnik«: 4A: del parcele št. 7, k.o. Izola), v velikosti približno 10 m2, površina je namenjena postavitvi kioska za prodajo sladoleda; 4B: del parcele št. 6, k.o. Izola, v velikosti približno 130 m2 – površine so namenjene postavitvi igral za otroke (trampolin, napihljiv grad ipd); 4C: del parcele št. 6, k.o., v velikosti približno 30 m2 – površina je namenjena oddaji pedalinov, senčnikov in ležalnikov; 4D: posamezni deli parcele št. 4, k.o. Izola mesto (pešpot od mesta prve prodaje rib do svetilnika) – vključno z leseno prodajno hišico površine 4 m2 – predvidoma 6 mest); 4E: posamezni deli parcele št. 4, k.o. Izola mesto: površina je namenjena postavitvi večnamenskega kioska (do 30 m2) in gostinskega vrta velikosti približno 40 m2; 4F: posamezni deli parcele št. 6, k.o. Izola mesto (travnati del nad peš potjo): dva začasna gostinska objekta (»jurček«), vsak na površini največ 40 m2; 4G: posamezni deli parcele št. 4, k.o. Izola mesto (pešpot od mesta prve prodaje rib do svetilnika): eno prodajno mesto namenjeno prodaji sadja. 5. Prodajno mesto na »Lonki« Posamezni deli parcele 1288, k.o. staro mesto (»Lonka«) – vključno z montažnim kioskom (dim. 600x350 cm). Prodajno mesto je namenjeno za naslednje programe: – info točka – informacijska in turistična točka za posredovanje predstavitvenega gradiva o Izoli in prodajo tipičnih istrskih izdelkov, – izposoja koles, – kava bar, – gostinski vrt (40 m2). 6. Postavitev urbane opreme za trženje oglasnega prostora na Svetilniku; Predmet je oddaja javnih površin na parcelni št. 4 in 6, k.o. Izola za namestitev urbane opreme in trženje oglasnega prostora. Urbana oprema z oglasnimi površinami se namesti za obdobje od 1. 6. 2009 do 30. 9. 2009. Vsak posamezni predmet oddaje pod točkami 1A, 1B, 2A, 2B, 3A, 3B, 3C, 3D, 4A, 4B, 4C, 4D, 4F, 4G, se odda v najem za čas od 1. 6. 2009 do 30. 9. 2009. Prodajna mesta pod točkama 4E in 5, se oddata v najem od 1. 6. 2009 do 15. 3. 2014. Za vsakega izmed posameznih predmetov oddaje se odda ponudba posebej, po določeni ceni in za izbrano obdobje. Ponudba za oddajo posameznih predmetov v najem velja od objave do oddaje vseh mest oziroma do 30. 9. 2009. II. Vsebina prijave Prijava na javni razpis mora vsebovati naslednje podatke in dokazila (prijava od točke 1 do točke 4): – ime in naziv prijavitelja, – uradni naslov prijavitelja, matično in davčno številko prijavitelja, ime in priimek odgovorne osebe, ime in priimek kontaktne osebe, – izpolnjen obrazec Prijava z jasnim opisom ponudbe glede na merila ocenjevanja, – potrdilo o poravnanih obveznostih do Občine Izola (organi si potrdilo priskrbijo sami), – fotokopijo odločbe o vpisu v register oziroma izpisek iz sodnega registra, obrtno dovoljenje oziroma priglasitveni list, – fotokopija registracije za prodajo na premičnih stojnicah, – dodatno za prijavo pod točko 4F in 3D: načrt ureditve gostinskega vrta z načrtom razporeditve gostinske in druge opreme, celoten opis predvidene opreme gostinskega vrta s slikovnim gradivom o gostinski opremi, senčnikih in drugih elementih gostinskega vrta; obratovalni čas (dnevni, tedenski, sobote, nedelje, prazniki) in fotokopija registracije podjetja oziroma izpis iz sodnega registra. Za prijavo pod točko 4E in 5 je potrebno predložiti: – ime in naziv prijavitelja, – uradni naslov prijavitelja, matično in davčno številko prijavitelja, ime in priimek odgovorne osebe, ime in priimek kontaktne osebe, – izpolnjen obrazec Prijava z jasnim opisom ponudbe, – potrdilo o poravnanih obveznostih do Občine Izola (organ si potrdilo priskrbi sam), – fotokopijo odločbe o vpisu v register oziroma izpisek iz sodnega registra, obrtno dovoljenje oziroma priglasitveni list, – opis programske ponudbe, – načrt ureditve gostinskega vrta v merilu 1:200 ali 1:100, ki mora vsebovati: tloris gostinskega vrta; – načrt razporeditve gostinske in druge opreme, celoten opis predvidene opreme gostinskega vrta s slikovnim gradivom o gostinski opremi, senčnikih in drugih elementih gostinskega vrta; – obratovalni čas (dnevni, tedenski, sobote, nedelje, prazniki, ob prireditvah) in obratovanje izven sezone; – predvideno število natakarjev in drugih delavcev, njihova ustrezna strokovna usposobljenost, znanje tujih jezikov ter opis enotnih delovnih oblačil natakarjev. Za prijavo pod točko 6 je potrebno predložiti: – ime in naziv prijavitelja, – uradni naslov prijavitelja, matično in davčno številko prijavitelja, ime in priimek odgovorne osebe, ime in priimek kontaktne osebe, – fotokopija registracije podjetja oziroma izpis iz sodnega registra, – predstavitev urbane opreme s predlogom postavitve, – potrdilo o poravnanih obveznostih do Občine Izola (organ si potrdilo priskrbi sam). III. Pogoji za sodelovanje na razpisu 1. Na javni razpis pod točkami 1, 2, 3A, 3C, 4A, 4B, 4C, 4D in 4G se lahko prijavijo vse pravne osebe in samostojni podjetniki posamezniki z naslednjo prodajno ali storitvena ponudbo: – prodaja oljčnega olja, vina in drugih domačih proizvodov, tipičnih za Slovensko Istro, prodaja tipičnih slovenskih spominkov in izdelkov domače obrti (kristal, idrijska čipka, prodaja medu, tartufov, suhega sadja ipd.); – prodaja majic, kap, torbic, obeskov za ključe z motivom Izola, Slovenija ipd.; – okrasni nakit, umetnine, izdelki domače obrti, keramični, glineni in stekleni izdelki; – sadje in zelenjava; – sladoled, pokovka, palačinke, sladkorna pena; – postavitev začasnih igral za otroke (trampolin, vlakec, napihljivi grad ipd); – oddajanje ležalnikov, senčnikov, pedalinov v najem. Na javni razpis se lahko prijavijo tudi prijavitelji s podobno ponudbo (izvzeta je prodaja oblačil in obutve), vendar bodo imeli prednost tisti prijavitelji, ki bodo ponujali ponudbo iz prejšnjega odstavka. 2. Na javni razpis pod točko 3B, 3D, 4E, 4F in 5 se lahko prijavijo vse pravne osebe in samostojni podjetniki ki imajo registrirano gostinsko dejavnost z naslednjo prodajno ali storitveno ponudbo: – raznovrstni topli in hladni napitki, topli toastirani sendviči in prigrizki, koktajli, frappeji, – prodaja tipičnih istrskih izdelkov, – oddaja v najem koles, – distribucija turističnega in informacijskega materiala. 3. Ponudbo pod točko 6 lahko da pravna oseba ali samostojni podjetnik, ki je registriran(a) za opravljanje dejavnosti oglaševanja ter za to izpolnjuje predpisane pogoje. Prijavitelji morajo izpolniti vse pogoje določene v javnem razpisu in razpisni dokumentaciji. 4. Občina Izola v skladu z razpisom zagotavlja najemniku: – prodajno mesto (stojnico ali hišico kot objekt kjer je to v točkah od 1 do 4 določeno), 1x vtičnica (220V) in 1x stropna luč. Vse ostalo, kot so senčniki, dodatne mize, stoli, dodatna streha nad glavo, in dodatni animacijski program je v domeni posameznega najemnika in ne Občine Izola. Za kakršnokoli spremembo ali dodatne konstrukcije ob prodajnem mestu in organizacijo animacijskega programa, mora najemnik pridobiti predhodno soglasje Občine Izola. Vsak izbrani najemnik si mora pred začetkom obratovanja prodajnega mesta zagotoviti vsa potrebna dovoljenja za zakonito obratovanje. IV. Najemnina 1. Pogoji najema Najemnina za najem posameznega prodajnega mesta vključuje najem prodajne hišice, stojnice, kioska, kjer je to v točkah od 1 do 5 navedeno, razen pri točkah 1B, 2A, 3A, 3B, 3D, 4A, 4B, 4C, 4E in 4F, kjer je vključena samo prodajna površina. Najemnina za najem prodajnega mesta pod točko 5 vključuje najem večnamenskega kioska in zunanje strežne površine (40m2). Notranjo opremo za ureditev prostorov priskrbi najemnik na svoje stroške. Najemnika bremenijo vsi stroški pridobivanja ustreznih dovoljenj za obratovanje in poslovanje lokala ter vse davčne dajatve. Vsi stroški obratovanja (poraba električne energije, poraba vode, telefonski stroški, odvoz smeti, stroški ogrevanja in hlajenja, stroški čiščenja in vzdrževanja prostorov, stroški rednega vzdrževanja, stroške zavarovanja in drugi stroške) so breme najemnika. Zavarovalne police, ki jih sklepa najemnik, se morajo vinkulirati v korist občine. Najemnina se obračunava mesečno na podlagi izstavljenih faktur. Najemnik je dolžan mesečni obrok najemnine plačati v roku 8 dni od izstavitve fakture na TRR Občine Izola št. 01240-0100006381. Plačilo najemnine v določenem roku je bistvena sestavina najemne pogodbe, če najemnik ne poravna najemnine v določenem roku, se šteje pogodba za razdrto. Najemnik bo stroške iz drugega odstavka tega člena, ki jih obračuna občina (elektrika, voda, komunalne storitve) plačeval mesečno na podlagi izdane fakture na osnovi dejanske porabe, ki se ugotovi z odštevalnimi števci, ugotovljenimi količinami odpeljanih odpadkov oziroma na drug ustrezen način (za predmet najema pod točkami 3C, 4B, 4C, 4F, 4E in 4G). Najemniki prodajnega mesta pod točkami 3D, 4E in 5 so na lastne stroške dolžni postaviti in redno vzdrževati sanitarno enoto. Občina zagotovi najemniku možnost enofaznega osnovnega električnega priključka moči 0,5 kW na posamezni prodajni prostor. Če najemnik potrebuje drugačen priklop na energetsko ali komunalno opremo, mora le-to urediti s pooblaščenim prijaviteljem in s pristankom občine. Stroške takih priklopov in porabe nosi najemnik sam. Uporaba sanitarij ni vračunana v najemnino. Območje, ki je predmet oddaje, ni posebej varovano ali kako drugače zaščiteno, zaradi česar občina ne odgovarja za nobeno morebitno škodo, nastalo na premoženju najemnika. Zemljišča, ki ga je pridobil v najem po tem razpisu, najemnik ne sme oddajati v podnajem. 2. Izhodiščna najemnina: Za predmet pod 1A, 2B, 4D in 4G: 300,00 EUR/mesec (strošek elektrike in vode se mesečno obračunava) Za predmet pod 1B, 3C, 4C: 400,00 EUR/mesec (strošek elektrike in vode se mesečno obračunava) Za predmet pod 2A, 3A, 3B, 4A: 500,00 EUR/mesec (strošek elektrike in vode se mesečno obračunava) Za predmet pod 4B: 600,00 EUR/mesec (strošek elektrike in vode se mesečno obračunava) Za predmet pod 3D in 4F: 800,00 EUR/mesec (strošek elektrike, vode in komunalnih storitev se mesečno obračunava) Za predmet pod 4E: 4.500,00 EUR/leto (strošek elektrike, vode in komunalnih storitev se mesečno obračunava) Za predmet pod 5: 6.500,00EUR/leto (strošek elektrike, vode in komunalnih storitev se mesečno obračunava) V skladu z 2. točko 44. člena Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 117/06 – ZDDV-1) DDV ni obračunan. 2. Za predmet pod 6: Postavitev urbane opreme za trženje oglasnega prostora na »Svetilniku« Izbrani prijavitelj v svojem imenu in na svoj račun izdela in namesti urbano opremo (predvidoma 8 klopi, 6 kabin za preoblačenje in 5 stojal za kolesa) za trženje oglasnega prostora na Svetilniku v skladu s soglasjem in po navodilih Občine, prosto uporablja reklamne objekte za oglaševanje, skrbi za vzdrževanje reklamnih objektov in izvaja druge aktivnosti določene s pogodbo. Nakup opreme in materiala, ki je namenjen izvajanju same dejavnosti, oziroma uporabi reklamnih površin s strani izbranega prijavitelja, je strošek izbranega prijavitelja in v nobenem primeru ne bremeni občine. Vsi ti stroški (obratovalni stroški, stroški rednega vzdrževanja, zavarovanje) bodo strošek izbranega prijavitelja. Zavarovalne police, ki jih sklepa najemnik, se morajo vinkulirati v korist občine. Izbrani prijavitelj je dolžan v času trajanja pogodbenega razmerja plačevati občini takso po Odloku o občinskih taksah v Občini Izola (Uradne objave 5/03, 21/04, 7/07). Minimalna vrednost enkratnega nadomestila za oddajo površin v obdobju od 1. 6. 2009 do 30. 9. 2009 za namestitev urbane opreme na območju Svetilnika je 600,00 EUR (za celotno obdobje). V. Merila za ocenitev ponudb 1. Merila točkovanja za sestavo prednostnega seznama prijaviteljev so (za predmet od 1 do 4, razen 3D, 4E, 4F in 5): Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Na prednostni seznam prijaviteljev se uvrstijo vsi prijavitelji, ki oddajo popolno prijavo glede na 2. točko javnega razpisa, ob upoštevanju zbranega števila točk glede na merila, in sicer od prijavitelja z največjim številom zbranih točk pa do prijavitelja z najmanjšim številom zbranih točk. Izbranih je število prijaviteljev, kolikor je na razpolago posameznih prodajnih mest. V primeru, da dva ali več prijaviteljev doseže isto število točk, bo imel prednost pri izbiri prodajnega mesta prijavitelj, ki bo ponudil višjo najemnino. 2. Merila točkovanja za sestavo prednostnega seznama prijaviteljev so (za predmet pod točko 3D, 4E, 4F in 5): Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! * Na javni površini, ki je predmet oddaje, se postavi gostinski vrt, priključen na obstoječe komunalne priključke. Elementi opreme vrtov morajo biti primerni spomeniško varstvenim in arhitekturnim kakovostim navedenih prostorov. Materiali morajo biti kakovostni. Komisija bo to merilo ocenjevala tako, da bo prijavitelju, ki bo predložil skico gostinskega vrta in fotografije opreme (mize, stoli, senčniki), ki bo najbolj usklajena s kioskom ter primerna odprtemu prostoru dodelila 20 točk, ostali ponudniki bodo prejeli po 4 točke manj po razvrstitveni lestvici. ** merilo velja le za točko 5. Prodajno mesto se odda prijavitelju z največjim številom zbranih točk. V primeru, da dva ali več prijaviteljev doseže isto število točk, bo imel prednost pri izbiri prodajnega mesta prijavitelj, ki bo ponudil višjo najemnino. 3. Merila točkovanja za predmet pod točko 6: Merili pri ocenjevanju prispelih ponudb sta: – enkratno nadomestilo za namestitev urbane opreme na območju Svetilnika in oglaševanje z reklamnimi objekti (maks. 60 točk), – dosedanje izkušnje prijavitelja (reference): – največ 20 točk za število kopališč v katerih prijavitelj že izvaja dejavnost trženja (za vsako navedeno kopališče prijavitelj prejme 2 točki), – prijavitelj je že izvajal dejavnost trženja oglasnih površin na območju Svetilnika (20 točk). Minimalna vrednost enkratnega nadomestila za obdobje od 1. 6. 2009 do 30. 9. 2009 za oddajo površin za namestitev urbane opreme na območju Svetilnika je 600 EUR. Točkovanje ponudb po predpisanih merilih je v prilogi k razpisni dokumentaciji. Na podlagi izračuna in ocene strokovne komisije se sklene pogodba s prijaviteljem, ki prejme najvišji odstotek za ponujeno enkratno nadomestilo, izvaja dejavnost v največjem obsegu zastopanih kopališč, oziroma doseže najvišje število nameščenih reklamnih objektov. V primeru, da dva prijavitelja dosežeta enako oceno, bo izbran tisti, ki je že izvajal dejavnost trženja oglasnih površin na območju Svetilnika. Enkratno nadomestilo za oddajo površin bo najemniku obračunano na podlagi posredovanega računa, katerega je le ta dolžan plačati v roku 8 dni od podpisa pogodbe, na podračun Občine Izola, številka 01240-0100006381. VI. Navodila za pripravo prijave Prijava na javni razpis mora biti izdelana izključno na obrazcih, ki so sestavni del tega razpisa. Prijava mora vsebovati izpolnjen obrazec prijave z vsemi zahtevanimi podatki in dokazili. Tako izpolnjena prijava bo obravnavana kot popolna. Nepopolne prijave, prijave pod izhodiščno mesečno najemnino in prijave prijaviteljev, ki imajo do občine Izola neporavnane obveznosti ne bodo upoštevane in se o tem obvesti prijavitelja. Ponudbe morajo biti veljavne do vključno 30 dni od dneva zaključka razpisnega roka. VII. Rok in način predložitve prijav Predlagatelji morajo prijavo oddati po pošti kot priporočeno pošiljko najpozneje do 23. 5. 2009 (datum poštnega žiga) na naslov: Občina Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola ali osebno, v sprejemno pisarno Občine Izola, Sončno nabrežje 8, 6310. Ponudbe morajo biti v zaprti ovojnici z oznako »Ne odpiraj – vloga: najem prodajnih mest «. Na hrbtni strani ovitka mora biti naveden naziv in naslov prijavitelja. Nepravočasne in nepravilno označene prijave bodo izločene in po končanem postopku odpiranja prijav neodprte vrnjene prijavitelju. VIII. Datum odpiranja in vsebina prijav Odpiranje ponudb ne bo javno. Prispele prijave bo obravnavala strokovna komisija imenovana s sklepom župana z dne 8. 5. 2009. Ponudbe se bodo odpirale in obravnavale po vrstnem redu, po katerem so bile predložene. Na odpiranju prijav bo strokovna komisija ugotavljala popolnost ponudb glede na zahtevana dokazila. Nepravočasnih ponudb komisija ne bo upoštevala. V primeru, da bo komisija pri pregledu ponudb ugotovila, da ponudba ni popolna, bo ponudnik pozvan na dopolnitev. Komisija pozove ponudnika, ki je oddal nepopolno ponudbo, k dopolnitvi ponudbe, če ponudba vsebuje vse elemente ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo. Rok za dopolnitev te ponudbe je pet dni od prejema poziva za dopolnitev. Če prijavitelj v tem roku ponudbe ne dopolni, se vloga zavrže kot nepopolna. Za prepozne, nepopolne prijave in prijave, ki jih niso vložile upravičene osebe, bo pristojni Urad za gospodarske javne službe, gospodarstvo, turizem in promet na predlog strokovne komisije, izdal sklep o zavrženju prijave. IX. Izid razpisa: prijavitelji bodo s sklepom pristojnega urada o izbiri obveščeni najkasneje v roku 5 dni po izdelavi prednostnega seznama. Z izbranimi prijavitelji bodo sklenjene najemne pogodbe, s katerimi bodo urejena medsebojna razmerja. Z najugodnejšim prijaviteljem se sklene pogodba najpozneje v 15 dneh po opravljeni izbiri. Če najugodnejši prijavitelj ne sklene pogodbe v navedenem roku, bo občina sklenila pogodbo z naslednjim najugodnejšim prijaviteljem. X. Neuspešno javno zbiranje ponudb in prekinitev Če v postopku javnega zbiranja ponudb ni bila dosežena vsaj izhodiščna mesečna ali letna najemnina, je javno zbiranje ponudb neuspešno. O neuspelem javnem zbiranju ponudb se obvesti prijavitelje v osmih dneh od odpiranja prispelih ponudb. Občina si pridržuje pravico, da lahko kadarkoli ustavi postopek oddaje nepremičnin in opreme oziroma prostorov v najem. XI. Razpisna dokumentacija: Razpisna dokumentacija je od dneva objave do izteka roka za oddajo prijav dosegljiva na spletni strani občine Izola, www.izola.si. Zainteresirani prijavitelji pa jo lahko v času uradnih ur dvignejo tudi v sprejemni pisarni Občine Izola, Sončno nabrežje 8, 6310 Izola. Vse dodatne informacije v zvezi z razpisom dobijo zainteresirani po telefonu vsak ponedeljek, sredo ali petek v času od 8. do 9. ure oziroma e-pošti, kot sledi: – tel. 05/66-00-103, e-pošta: irena.zavrtanik@izola.si, – tel. 05/66-00-133, e-pošta: rado.gomezelj@izola.si.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti