Uradni list

Številka 36
Uradni list RS, št. 36/2009 z dne 15. 5. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 36/2009 z dne 15. 5. 2009

Kazalo

Št. 122-220/2008-12 Ob-3714/09 , Stran 1199
1. Koncedentka: Mestna občina Ljubljana, Mestni trg 1, Ljubljana. 2. Predmet koncesij: socialnovarstvena storitev pomoč družini na domu (v nadaljnjem besedilu: storitev) za okvirno 36.000 ur letno z začetkom izvajanja storitve najkasneje do konca leta 2009. 3. Opis storitve: pomoč družini na domu kot socialna oskrba na domu je namenjena upravičencem/-kam, ki imajo zagotovljene bivalne in druge pogoje za življenje v svojem bivalnem okolju, če se zaradi starosti ali hude invalidnosti ne morejo oskrbovati in negovati sami, njihovi svojci pa take oskrbe in nege ne zmorejo ali zanju nimajo možnosti. Gre za različne oblike organizirane praktične pomoči, s katerimi se upravičencem/-kam vsaj za določen čas nadomesti potrebo po institucionalnem varstvu v zavodu, v drugi družini ali v drugi organizirani obliki. Storitev se prilagodi potrebam posameznega upravičenca/-ke in obsega: – pomoč pri vzdrževanju osebne higiene, kamor sodijo: pomoč pri oblačenju ali slačenju, pomoč pri umivanju, hranjenju, opravljanju osnovnih življenjskih potreb, vzdrževanje in nega osebnih ortopedskih pripomočkov; – pomoč pri ohranjanju socialnih stikov, kamor sodijo: vzpostavljanje socialne mreže z okoljem, s prostovoljci/-kam in s sorodstvom, spremljanje upravičenca/-ke pri opravljanju nujnih obveznosti, informiranje ustanov o stanju in potrebah upravičenca/-ke ter priprava upravičenca/-ke na institucionalno varstvo; – gospodinjsko pomoč, kamor sodijo: osnovno čiščenje bivalnega dela prostorov z odnašanjem smeti, postiljanje in osnovno vzdrževanje spalnega prostora, prinašanja enega pripravljenega obroka ali nabava živil in priprava enega obroka hrane, pomivanje uporabljene posode. 4. Obseg storitve: v skladu s Sklepom o javnem razpisu za podelitev koncesij za izvajanje storitve pomoč družini na domu v Mestni občini Ljubljana, sprejetem na 22. seji Mestnega sveta Mestne občine Ljubljana dne 24. 11. 2008, Mestna občina Ljubljana razpisuje koncesije za okvirno 36.000 ur letno. Obseg storitve pri posameznem ponudniku/-ci ne sme biti manjši od 10.000 ur letno. 5. Krajevno območje, za katerega se razpisuje koncesije: Mestna občina Ljubljana. 6. Uporabniki in uporabnice storitve, za katero se razpisuje koncesije: upravičenci/-ke do socialne oskrbe na domu so osebe, ki jim preostale psihofizične sposobnosti omogočajo, da z občasno organizirano pomočjo drugega ohranjajo zadovoljivo duševno in telesno počutje in lahko funkcionirajo v znanem bivalnem okolju tako, da jim vsaj za določen čas ni potrebno institucionalno varstvo v zavodu, v drugi družini ali v drugi organizirani obliki. Pod pogoji iz prejšnjega odstavka so upravičenci/-ke: – osebe, stare nad 65 let, ki so zaradi starosti ali pojavov, ki spremljajo starost, nesposobne za samostojno življenje, – osebe s statusom invalida po Zakonu o družbenem varstvu duševno in telesno prizadetih oseb, ki po oceni pristojne komisije ne zmorejo samostojnega življenja, če stopnja in vrsta njihove invalidnosti omogočata občasno oskrbo na domu, – druge invalidne osebe, ki jim je priznana pravica do tuje pomoči in nege za opravljanje večine življenjskih funkcij, – kronično bolne in osebe z dolgotrajnimi okvarami zdravja, ki nimajo priznanega statusa invalida/-ke, pa so po oceni pristojnega centra za socialno delo brez občasne pomoči druge osebe nesposobne za samostojno življenje, – hudo bolni otroci ali otroci s težko motnjo v telesnem ali težko in najtežjo motnjo v duševnem razvoju, ki niso vključeni v organizirane oblike varstva. 7. Začetek in čas trajanja koncesij Koncesijska dejavnost se bo začela izvajati v skladu s pogodbenimi določili, najkasneje do konca leta 2009. Koncesije se podeli za določen čas 10 let z možnostjo podaljšanja. Koncesije se pod pogoji in na način, ki ga določa Pravilnik o koncesijah na področju socialnega varstva, na predlog koncesionark/-jev lahko podaljšajo, vendar največ za čas, za katerega je bila sklenjena koncesijska pogodba. 8. Viri financiranja storitve: storitev se financira v skladu z Zakonom o socialnem varstvu in Sklepom o subvenciji cene storitve pomoči na domu, socialnega servisa in varovanja na daljavo. 9. Način določitve cene storitve: ceno storitve ponudnik/-ca oblikuje v skladu s Pravilnikom o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev. Ceno storitve določi organ upravljanja koncesionarja/-ke, ki mora pred začetkom izvajanja storitve k ceni pridobiti soglasje koncedentke. Izbranim ponudnikom/-cam bo organ, pristojen za podelitev koncesij v odločbi o podelitvi koncesij določil rok za predložitev vloge za izdajo soglasja k ceni. 10. Delovna razmerja zaposlenih: delovna razmerja zaposlenih pri koncesionarju/-ki se urejajo v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva. 11. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati ponudnik ali ponudnica Na javni razpis se lahko prijavijo pravne ali fizične osebe, ki v skladu s 7. členom Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva izpolnjujejo naslednje pogoje: – da je pravna oseba v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesij, oziroma da je podružnica tuje pravne osebe za opravljanje te dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji ali, da je fizična oseba, ki je v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesij, – da izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, kot jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesije, – da ima izdelan podroben program dela izvajanja storitve, – da zagotavlja kakovostno izvajanje storitve, – da izkazuje finančno in poslovno sposobnost. Dodatni pogoji, ki jih mora izpolnjevati ponudnik/ponudnica: – ponudnik/-ca, ki je do sedaj že izvajal/-a storitev, je le-to izvajal/-a v skladu z zakonskimi in podzakonski predpisi in pri njem/njej Socialna inšpekcija ni ugotovila nepravilnosti, – v primeru podelitve koncesije na tem javnem razpisu bo storitev opravljal/-a v obsegu najmanj 10.000 ur na leto, – v primeru podelitve koncesije na tem javnem razpisu bo koncesijsko dejavnost (lahko v zmanjšanem obsegu) začel/-a izvajati v letu 2009, celoten obseg storitve iz svoje ponudbe pa najkasneje v letu 2010, – v izračunu cene storitve mora biti povprečno mesečno število efektivnih ur na oskrbovalko oziroma oskrbovalca v posameznem letu najmanj 105. 12. Izjave, potrdila in dokazila, ki jih morajo ponudniki in ponudnice predložiti kot dokazilo o izpolnjevanju pogojev: Ponudniki/-ce, ki se prijavljajo na javni razpis, morajo v skladu z 8. in 9. členom Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva predložiti naslednje izjave, potrdila in dokazila o izpolnjevanju pogojev in popolnosti ponudbe: 12.1. dokazilo pristojnega organa, da je pravna oziroma fizična oseba registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisanih koncesij, 12.2. izjavo, da v celoti sprejema vse pogoje iz te razpisne dokumentacije in da izrecno dovoljuje Mestni občini Ljubljana, da opravi kakršnekoli poizvedbe oziroma pridobi dokazila pri pristojnih pravnih osebah in s tem dovoljuje posredovanje zahtevanih podatkov, 12.3. izjavo o plačilu izdelave mnenja socialne zbornice, 12.4. izjavo o poslovni ustreznosti, 12.5. izjavo, da izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, kot jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesije, 12.6. izjavo, da bo delovna razmerja zaposlenih urejal/-a v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva, 12.7. izjavo, da so vsi navedeni podatki v ponudbi točni in resnični, 12.8. organizacijsko shemo s prikazanimi (predvidenimi) zaposlenimi in dokazili o njihovi izobrazbi oziroma pogoji, ki jih morajo izpolnjevati, ter izjavo, iz katere je razvidno, da bo koncesionar/-ka zaposlil/-a potreben kader, 12.9. projekcijo finančnega poslovanja za petletno obdobje z izkazom denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I, 12.10. dokazila o lastništvu prostorov z zemljiškoknjižnim izpiskom ali najemno pogodbo za objekt ali prostor, ki izpolnjuje minimalne tehnične pogoje, 12.11. izračun cene za socialnovarstveno storitev pomoč družini na domu, oblikovano po metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev na obrazcu iz Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev, 12.12. izjavo, da bo ponudnik/-ca ob začetku izvajanja dejavnosti ponujeno ceno iz prejšnje alineje uskladil/-a največ v višini stopnje rasti elementov cene, oziroma zaradi upoštevanja morebitnih sprememb veljavne zakonodaje, ki bi imela vpliv na elemente cene in to v soglasju s koncedentko, 12.13. program dela izvajanja storitve, 12.14. – dovoljenje za delo za opravljanje socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju Mestne občine Ljubljana ali – dovoljenje za delo ali (v primeru izvajanja koncesijske dejavnosti) odločbo o podelitvi koncesije in koncesijsko pogodbo za opravljanje socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu izven območja Mestne občine Ljubljana, 12.15. izjavo o izvedbi obsega koncesijske dejavnosti, 12.16. izjavo o predvidenem začetku opravljanja koncesijske dejavnosti, 12.17. izjavo o tem, kje je ponudnik/-ca do sedaj opravljal/-a storitev, 12.18. izjavo o tem, koliko časa ponudnik/-ca že izvaja storitev pomoč družini na domu. Če ponudnik/-ca storitve do sedaj še ni izvajal/-a, mu/ji potrdila in izjav pod zaporednimi številkami 12.14., 12.17 in 12.18, ni potrebno predložiti. Finančno in poslovno sposobnost ponudnik/-ca izkazuje tako, da prijavi priloži: 12.19. letne računovodske izkaze za obdobje zadnjih 3 let, od katerih morajo biti zadnji revidirani, če je ponudnik/-ca k reviziji zavezan/-a, 12.20. bonitetno informacijo AJPES-a in sicer: – BON – 2 za pravne osebe javnega prava in zasebnega prava ter – BON – 1/SP za samostojne podjetnike, 12.21. izjavo o posojilih, ki so bila najeta za graditev ali rekonstrukcijo objektov oziroma prostorov za izvajanje storitve, 12.22. izjavo o morebitnih hipotekah in drugih stvarnih pravicah na teh objektih oziroma prostorih ali izjavo, da hipoteka in druge stvarne pravice na teh objektih oziroma prostorih ne obstajajo. Če ponudnik/-ca posluje krajši čas od treh let, mora priložiti dokazila oziroma izjave iz prejšnjega odstavka za obdobje poslovanja. Če je ponudnik/-ca v letu pred prijavo na razpis posloval/-a z izgubo ali, da izkazuje izgubo iz preteklih let v zadnjem izkazu bilance stanja, mora pred potekom roka za prijavo na razpis priložiti dokazilo, da je navedena izguba pokrita (sklep organa upravljanja in listinski dokaz o pokritju in viru sredstev za pokritje izgube). Vse izjave, potrdila in dokazila o izpolnjevanju pogojev ter prva stran ponudbe (`Podatki o ponudniku/-ci`) morajo biti urejena po zgoraj navedenem vrstnem redu ter lastnoročno s strani ponudnika/-ce oštevilčena in parafirana v desnem spodnjem kotu. 13. Rok in način prijave na javni razpis: Ponudnik/-ca mora svojo ponudbo na javni razpis oddati v zaprti ovojnici na naslov: Mestna občina Ljubljana, glavna pisarna, Adamič Lundrovo nabrežje 2, 1000 Ljubljana s pripisom »Prijava na Javni razpis za podelitev koncesij za izvajanje socialnovarstvene storitve pomoč družini na domu na območju Mestne občine Ljubljana – Ne odpiraj«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti napisan naziv in točen naslov ponudnika/-ce. Šteje se, da je ponudba pravočasna, če je bila oddana izključno po pošti s priporočeno pošiljko, najkasneje do 17. 6. 2009 do 24. ure. Ponudnik/-ca lahko ponudbo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka, kasneje pa ne več. Vse dopolnitve ponudbe morajo biti predložene v roku in na način, kot to velja za ponudbe in z dodatno oznako »Dopolnitev ponudbe«. Organ, pristojen za podelitev koncesij, bo s sklepom zavrgel: – nepravočasne ponudbe in/ali dopolnitve ponudb, – nepravilne ponudbe in/ali dopolnitve ponudb, – nepopolne ponudbe in/ali dopolnitve ponudb, – ponudbe in/ali dopolnitve ponudb, ki ne ustrezajo dodatnim pravilom pri oddaji ponudbe iz točke II.1.4. te razpisne dokumentacije, – ponudbe in/ali dopolnitve ponudb, ki niso podane za krajevno območje, določeno v tem javnem razpisu. 14. Odpiranje ponudb: odpiranje ponudb, ki ne bo javno, bo dne 22. 6. 2009 ob 8. uri v prostorih Oddelka za zdravje in socialno varstvo, Cigaletova ulica 5, Ljubljana. 15. Merila in kriteriji za izbiro ponudnic in ponudnikov: Koncedentka bo pri izbiri ponudnic/-kov uporabila naslednja merila in kriterije: 1. obseg koncesijske dejavnosti: največ 30 točk, 2. začetek izvajanja koncesijske dejavnosti: največ 15 točk, 3. cena storitve, izražena za eno efektivno uro: največ 30 točk, 4. čas dosedanjega izvajanja storitve: največ 15 točk. Izbrani bodo tisti ponudniki/-ce, ki bodo v skladu z navedenimi merili in kriteriji zbrali višje število točk v primerjavi z ostalimi ponudniki/-cami. Ob enakem številu točk bo o izbiri ponudnika/-ce odločil žreb. Ob prijavi na razpis veljajo predpisi, ki so veljali na dan objave razpisa. Vse morebitne spremembe veljavnih predpisov v odprtem roku razpisa ne smejo vplivati na pripravo dokumentacije ponudnikov/-ic. 16. Obvestilo o izboru ponudnic in ponudnikov Organ, pristojen za podelitev koncesij, bo na podlagi predloga razpisne komisije o podelitvi koncesij odločil z odločbo, v kateri bo določil tudi rok za podpis koncesijske pogodbe. Organ, pristojen za podelitev koncesij, je Oddelek za zdravje in socialno varstvo Mestne občine Ljubljana. Organ, pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe, je župan Mestne občine Ljubljana. 17. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije Razpisna dokumentacija je dosegljiva: – na spletni strani Mestne občine Ljubljana (http://www.ljubljana.si) in – v Glavni pisarni, Adamič Lundrovo nabrežje 2, 1000 Ljubljana: – od ponedeljka do četrtka od 8. do 17. ure in – v petek od 8. do 13. ure. Razpisna dokumentacija zajema: – besedilo javnega razpisa, – navodila za izdelavo ponudbe, – zahtevane sestavine ponudbe (izjave, potrdila, dokazila), – opis podrobnejših meril in kriterijev za izbiro, – osnutek pogodbe o koncesiji. Dodatne informacije o javnem razpisu je mogoče dobiti po tel. 01/306-41-00 (Neva Strniša) izključno v času uradnih ur: – ponedeljek od 8. do 12. ure, – sreda od 8. do 12. ure in od 13. do 16. ure in – petek od 8. do 12. ure.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti