Št. 244/09 Ob-4098/09
, Stran 1342
v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 4. Razvojne prioritete: »Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti« in Prednostne usmeritve 4.3.: »Dvig zaposljivosti ranljivih družbenih skupin na področju kulture in podpora njihovi socialni vključenosti«
1. Izvajalec javnega razpisa: izvajalec javnega razpisa je Republika Slovenija, Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo). Ministrstvo nastopa na področju evropske kohezijske politike pri predmetnem javnem razpisu v vlogi posredniškega telesa, ki je izvajalec javnega razpisa, in zagotavlja finančna sredstva za izvedbo razpisa.
2. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje razvojnih projektov, ki so namenjeni krepitvi usposobljenosti in dvigu zaposljivosti ranljivih skupin v tem razpisu (pripadniki italijanske in madžarske narodne skupnosti, romske skupnosti, različnih manjšinskih etničnih skupin in priseljencev ter invalidi) na področju kulture skladno z Operativnim programom razvoja človeških virov za programsko obdobje 2007–2013, 4. razvojno prioriteto: »Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti« in prednostno usmeritvijo 4.3.: »Dvig zaposljivosti ranljivih družbenih skupin na področju kulture in podpora njihovi socialni vključenosti«.
Financirani bodo projekti, ki bodo vsebinsko namenjeni:
– usposabljanju pripadnikov ranljivih skupin na področju kulture z namenom dviga njihove zaposljivosti ali/in
– usposabljanju posameznikov v podpornih institucijah, ki skrbijo za kulturno dejavnost ranljivih skupin oziroma njihovih pripadnikov ali/in
– krepitvi zaposljivosti pripadnikov ranljivih skupin na področju kulture z ustvarjanjem novih delovnih mest in/ali
– krepitvi zaposljivosti posameznikov v podpornih institucijah, ki skrbijo za kulturno dejavnost ranljivih skupin oziroma njihovih pripadnikov, z ustvarjanjem novih delovnih mest.
Javni razpis za izbor projektov sofinancira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada.
3. Namen in cilji javnega razpisa
Namen javnega razpisa je sofinanciranje projektov z namenom spodbuditve, motivacije in proaktivacije delovanja posameznikov iz ranljivih družbenih skupin za njihovo večjo socialno vključenost in zaposljivost. Potreben pogoj za doseganje tega cilja med drugim predstavlja krepitev administrativne usposobljenosti in profesionalnosti delovanja zaposlenih v organizacijah, ki delujejo na področju kulture.
Cilji javnega razpisa so:
– krepiti zaposljivost pripadnikov ranljivih skupin na področju kulture z usposabljanjem lastnih strokovnih kadrov upravičenih prijaviteljev in/ali pripadnikov ranljivih skupin,
– krepiti zaposljivost posameznikov v podpornih institucijah, ki skrbijo za kulturno dejavnost ranljivih skupin, z usposabljanjem in
– krepitev zaposlenosti pripadnikov ranljivih skupin z ustvarjanjem novih delovnih mest na področju kulture,
vse ob hkratni skrbi za aktivno vključevanje ranljivih družbenih skupin v kulturno življenje in družbo nasploh.
4. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
4.1 Upravičeni prijavitelji
Upravičeni prijavitelji projektov so nevladne organizacije s sedežem v Republiki Sloveniji, ki izpolnjujejo naslednja pogoja:
– z ustanovnim ali drugim ustreznim pravnim aktom lahko dokažejo, da:
– so nepridobitne pravne osebe zasebnega prava, ustanovljene in delujejo kot društvo, zavod ali ustanova,
– njihovi cilji in vrednote služijo delovanju v javnem življenju v dobro družbe kot celote.
4.2 Posebni pogoji za prijavo
Na razpis se lahko prijavijo prijavitelji
– ki prijavljajo samo en projekt;
– katerih prijavljeni projekt ni sofinanciran iz drugih javnih sredstev (državnega ali lokalnega proračuna ali iz sredstev EU);
– katerih prijavljeni projekt se začne v letu 2009 in se bo zaključil najkasneje 30. 9. 2010;
– ki zaprošajo za prijavljeni projekt najmanj 20.000,00 EUR, največ pa 100.000,00EUR;
– ki bodo izvedli projekt na področju kulture v podporo zaposljivosti oziroma zagotavljanju večjih zaposlitvenih možnosti na trgu dela, dvigu ravni usposobljenosti, kulturne ustvarjalnosti in kreativnosti ter krepitvi samozavesti in socialne vključenosti v širše družbeno okolje vsaj ene izmed naslednjih ranljivih skupin (v tem razpisu):
– pripadnikov madžarske ali italijanske narodne skupnosti ali
– romske skupnosti ali
– različnih manjšinskih etničnih skupin in priseljencev ali
– invalidov.
Upravičenci morajo predpisane pogoje dokazati s predložitvijo ustreznih obrazcev in dokazil (prilog), v skladu z navodili iz razpisne dokumentacije.
5. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
5.1 Skupna razpoložljiva višina sredstev
Okvirna višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša 1,575.910,00 EUR, in sicer po predvideni finančni konstrukciji in predvideni dinamiki:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Namenska sredstva EU, opredeljena v prednostni usmeritvi »Dvig zaposljivosti ranljivih družebnih skupin na področju kulture in podpora njihovi socialni vključenosti« v okviru razvojne prioritete »Enake možnosti in spodbujanje socialne vključenosti« Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, predstavljajo 85% celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. Namenska sredstva slovenske udeležbe predstavljajo 15% celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. Skladno s 34. členom Uredbe (ES) št. 1083/2006 in 20. členom Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike (Uradni list RS, št. 17/09) bo uporabljeno tudi t. i. dopolnilno financiranje vsebin Evropskega sklada za regionalni razvoj (za nakup opreme), če je le-ta upravičeno nujno potrebna za izvedbo projekta.
Razpoložljiva sredstva bremenijo proračunski postavki Ministrstva za kulturo:
– PP 6920 »Socialna vključenost – 07-13-EU« in
– PP 9410 »Socialna vključenost – 07-13-slovenska udeležba«.
5.2 Višina zaprošenih sredstev
Zaprošeni znesek prijavitelja na projekt mora biti najmanj 20.000,00 EUR, največ pa 100.000,00 EUR.
5.3 Delež sofinanciranja projektov
Projekti bodo sofinancirani v višini do 100% upravičenih stroškov. Neupravičene stroške krije upravičenec sam.
V tem javnem razpisu je v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna, možno izplačilo predplačila.
Predplačilo bo, na podlagi izstavljenega zahtevka za izplačilo predplačila, izplačano po podpisu pogodbe o sofinanciranju projekta, v skladu z Zakonom o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2008 in 2009 (Uradni list RS, št. 114/07, 58/08 – ZZdrS-E in 109/08 – ZJF-D in št. 26/2009 – ZIPRS0809-B). Predplačilo se lahko uporabi le za plačilo upravičenih stroškov projekta.
Predplačilo bo predvidoma v višini najmanj 60% poračunano pri prvem roku poročanja, v morebitni preostali višini pri drugem roku za poročanje.
5.4 Obdobje za porabo dodeljenih sredstev
Obdobje, za katerega so namenjena razpisana proračunska sredstva, sta proračunski leti 2009 in 2010, zato morajo biti dodeljena proračunska sredstva porabljena v letih 2009 in 2010 v skladu s predvideno dinamiko, določeno v pogodbi o sofinanciranju projekta in v plačilnih rokih, kot jih določa veljavni zakon o izvrševanju proračuna RS. Rok za predložitev zadnjega poročila o izvajanju projekta in zadnjega zahtevka za izplačilo Ministrstvu za kulturo je 10. 10. 2010, roki za predložitev vmesnih poročil pa bodo navedeni v pogodbi o sofinanciranju projekta.
6. Upravičene dejavnosti in upravičeni stroški
6.1 Upravičene dejavnosti
– usposabljanje za krepitev zaposljivosti in s tem krepitve socialne vključenosti pripadnikov ranljivih družbenih skupin na področju kulture,
– usposabljanje pripadnikov ranljivih družbenih skupin za pridobitev znanj s področja menedžmenta kulturnih projektov,
– razvoj gradiv in metodologij za usposabljanje na področju kulture za pripadnike ranljivih družbenih skupin,
– usposabljanje izvajalcev usposabljanj za ranljive družbene skupine,
– zaposlitev pripadnikov ranljivih skupin na področju kulture (npr. projektni menedžerji, organizatorji, moderatorji, animatorji, koordinatorji ipd.).
Upravičene so dejavnosti, ki so neposredno vezane na projekt, ki prinašajo dodano vrednost, trajnost in novo kakovost ob hkratnem zagotavljanju aktivnega vključevanja ciljne skupine v družbo.
Projekt zaposlovanja in/ali usposabljanja z namenom dviga zaposljivosti pripadnikov ciljne skupine mora biti podpora širšemu, t.i. »krovnemu« projektu. Širši krovni projekt pa lahko obsega tudi take dejavnosti, ki niso upravičene za sofinanciranje po tem razpisu (npr. snemanje filma). Da bi se ta projekt uspešno zaključil, prijavitelj pripravi podporni projekt z upravičenimi »podpornimi« dejavnostmi in aktivnostmi po tem razpisu (npr. usposabljanje režiserja za snemanje filma). Da bi torej prijavitelj kvalitetneje, hitreje ali bolj učinkovito zaključil krovni projekt, potrebuje projekt usposabljanja ali zaposlovanja specifičnega kadra, ki ga izbere iz upravičenih ciljnih skupin (pripadniki ranljivih skupin po tem razpisu).
Upravičevanje potrebe po usposabljanju: da bi lahko izvedli krovni projekt s področja kulture, ki bo prinesel neko novo kvaliteto in dodano vrednost, potrebujete nadgradnjo znanja in sposobnosti posameznikov, ki jim hkrati na dolgi rok povečuje zaposljivost oziroma možnosti pridobitve zaposlitve v okviru upravičenca ali v kaki drugi organizaciji.
Osebe, ki se zaposlujejo na novo ustvarjenem delovnem mestu v okviru projekta, je potrebno zaposliti za polni delovni čas, hkrati pa je potrebno zagotoviti, da bodo po zaključku projekta pri upravičencu zaposlene še najmanj 12 mesecev, pri čemer bo sredstva za financiranje teh zaposlitev priskrbel upravičenec iz lastnih ali drugih virov, sicer sofinanciranje take zaposlitve ne bo upravičeno in bo potrebno naknadno vrniti vsa prejeta sredstva.
Redne dejavnosti prijaviteljev niso upravičene do sofinanciranja.
6.2 Upravičeni stroški
Upravičeni stroški so stroški dela, storitev in materiala, ki se nanašajo neposredno na dejavnosti projekta po naslednjih vrstah upravičenih stroškov:
1) plače in drugi stroški dela osebja, zaposlenega na projektu:
– vsi stroški dela (II. bruto plača z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delojemalca in delodajalca),
– povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela itn.),
– nadomestila plače ter drugi osebni prejemki v skladu z veljavno zakonodajo (jubilejne nagrade, solidarnostna pomoč);
2) stroški storitev zunanjih izvajalcev (stroški storitev so vezani na določene stroške projekta):
– vodenje, koordinacija in/ali finančno upravljanje projekta,
– stroški izvajalcev usposabljanj,
– najem (zakup) licenc, programske in strojne opreme (samo za čas izvajanja projekta),
– odkup avtorskih pravic za potrebe izvajanja projekta;
3) udeležba na izobraževanjih, usposabljanjih, konferencah, drugih dogodkih, povezanih s projektom:
– povračilo stroškov službene poti: namestitve, kotizacije (stroški izvajalca dogodka), letalski in drugi prevozi, dnevnice;
4) organizacija in izvedba dogodkov, delavnic, seminarjev:
– stroški izvajalcev usposabljanj, predavateljev ipd.,
– nakup strokovnih gradiv, didaktičnih pripomočkov in podpornih materialov, ki imajo neposredno povezavo s projektnimi dejavnostmi,
– stroški organizacije dogodkov (npr. najem prostorov),
– stroški pogostitev (največ do 2% neposrednih upravičenih stroškov);
5) informiranje in obveščanje:
– stroški oglaševalskih in promocijskih aktivnosti: stroški oblikovanja, priprave na tisk, tiska in dostave ipd.; stroški oglasov, objav, naznanil, priprave, oblikovanja, produkcije, predvajanja oddaj oziroma zakupa medijskega prostora ipd., izdelave in vzdrževanja spletnih strani, obdelave člankov v medijih; stroški izvedbe novinarskih konferenc;
6) posredni – operativni stroški (pavšal v višini 10% neposrednih upravičenih stroškov), namenjenih kritju stroškov komunikacijskih in poštnih storitev, elektrike, ogrevanja, čiščenja, vzdrževanja in upravljanja pisarniških prostorov, pisarniškega in potrošnega materiala, fotokopiranja, najema poslovnih prostorov od tretjih pravnih ali fizičnih oseb itn.;
7) nakup opreme (največ do 9% neposrednih upravičenih stroškov – v skladu s 34. členom Uredbe (ES) št. 1083/2006 in 20. členom Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09) bo za ta namen uporabljeno t.i. dopolnilno financiranje vsebin Evropskega sklada za regionalni razvoj):
– strošek nakupa opreme (računalniki z dodatno opremo, monitorji, optični čitalniki, digitalna avdio-video oprema, projektorji z dodatno opremo in druga oprema, ki je nujno potrebna za izvedbo projekta). Prijavitelj izkaže in podrobno obrazloži potrebo po nakupu opreme, ki je nujno potrebna za izvedbo projekta.
Prejemnik sredstev bo moral za dokazovanje vseh nastalih stroškov na projektu (razen za posredne stroške) predložiti originalne račune, pogodbe ali druge računovodske listine enake dokazne vrednosti, ki se neposredno nanašajo na izvedeno aktivnost, in dokazila o plačilih prikazanih stroškov.
Prav tako bo moral upravičenec predložiti dokazila o postopkih izbire zunanjih izvajalcev skladno z veljavno zakonodajo, ki ureja javno naročanje.
Podrobne razčlenitve upravičenih dejavnosti in stroškov ter opredelitev zahtev za predložitev dokazil o nastalih stroških so, izhajajoč iz navodila organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2007–2013 (katalog upravičenih stroškov), navedene v razpisni dokumentaciji.
6.3 Obdobje upravičenosti stroškov
Upravičeni bodo le stroški, ki bodo nastali in bili plačani od datuma objave javnega razpisa do zaključka projekta oziroma najpozneje do 30. 9. 2010. Upravičencu bo sofinanciranih do 100% izkazanih in plačanih upravičenih izdatkov projekta.
6.4 Območje upravičenosti stroškov
Upravičeni bodo le tisti stroški projekta, ki bodo nastali na območju držav članic Evropske unije (npr. storitev mora biti opravljena na območju držav članic EU).
6.5 Neupravičeni stroški:
– stroški nakupa in gradnje nepremičnin,
– stroški nakupa strojev, pohištva in prevoznih sredstev,
– amortizacija nepremičnin in opreme,
– stroški obresti na dolgove,
– izdelava splošnih strokovnih podlag, študij in programov dela,
– davek na dodano vrednost (DDV),
– stroški, ki so že financirani iz drugih javnih sredstev ali virov EU,
– stroški, ki niso v neposredni povezavi z vsebino projekta,
– stroški, ki presegajo upravičen delež v vseh stroških (npr. stroški nakupa opreme, ki presegajo 9% neposrednih upravičenih stroškov in posredni stroški, ki presegajo 10% neposrednih upravičenih stroškov projekta),
– drugi stroški, ki niso navedeni v pogodbi o sofinanciranju projekta.
Ministrstvo bo ugotovljene neupravičene stroške in prihodke iz projekta odštelo od predloženih stroškov pri vsakem zahtevku in ustrezno znižalo višino zahtevka za izplačilo.
Vse neupravičene stroške krije upravičenec sam.
7. Obveznosti upravičencev pri izvajanju projekta
Upravičenec bo moral izpolnjevati tudi naslednje dodatne pogoje, vezane na izvajanje projektov, sofinanciranih s sredstvi Evropskega socialnega sklada:
– izbrati izvajalce skladno z Zakonom o javnem naročanju ZJN-2 (Uradni list RS, št. 128/06, 16/08 in 34/08),
– voditi ločeno računovodsko in analitično evidenco o projektu,
– hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020,
– zagotavljati dostopnost dokumentacije o projektu, informacije o poteku projekta in morebitnih prihodkih, povezanih z izvajanjem projekta, ministrstvu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU,
– poročati ministrstvu kot posredniškemu telesu v skladu z njegovimi navodili še najmanj 5 let po zaključku projekta,
– zagotoviti informiranje in obveščanje javnosti o projektu skladno z 8. in 9. členom Uredbe komisije EU št. 1828/2006 z dne 8. 12. 2006 ter navodili organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013,
– o spremembah na projektu obveščati ministrstvo kot posredniško telo skladno s 57. členom Uredbe Sveta EU št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006,
– ob ugotovitvi nenamenske porabe sredstev, nespoštovanju pogodbenih določil ali dvojnem financiranju projekta iz drugih proračunskih virov RS ali EU vrniti vsa prejeta sredstva z zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila.
Upravičenec se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o projektu in prejemniku pomoči skladno z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1828/2006. Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih predlagatelji posebej označijo kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Člani strokovne komisije, ki bodo sodelovali pri odpiranju in ocenjevanju vlog bodo morali predhodno podpisati izjavo o nepristranskosti in zaupnosti.
8. Merila za izbor projektov
8.1 Ocenjevalni list – splošna merila za izbor
Ocenjevalni list splošnih meril za izbor izpolni strokovna komisija ob pregledu pravočasnih in popolnih vlog. Projekt, ki ne bo izpolnjeval splošnih meril, bo izločen iz nadaljnjega ocenjevanja. Projekti, ki bodo izpolnjevali splošna merila, pa bodo v nadaljevanju ocenjevani z merili za ocenjevanje.
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
8.2 Ocenjevalni list – merila za ocenjevanje:
Ocenjevalci strokovne komisije se bodo pri posameznem specifičnem merilu za ocenjevanje vlog opredeljevali v okviru naslednje ocenjevalne lestvice:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Ocenjevalci pri vsakem podmerilu dodelijo od 0 do 5 točk, pri čemer so nekatera podmerila ponderirana z dvojno vrednostjo.
Merila za ocenjevanje so naslednja:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Najvišje možno število doseženih točk za projekt je 100. V predlog za sofinanciranje bodo uvrščeni pozitivno ocenjeni projekti, ki bodo na podlagi ocenjevanja v skupnem seštevku dosegli najmanj 50 točk in bodo najbolje ocenjeni, do porabe sredstev.
9. Izbor in ocenjevanje vlog
Postopek izbire ovrednotenja vlog bo vodila strokovna komisija. Ocenjevale se bodo pravočasno prispele in polne vloge, ki jih bodo predložili upravičeni prijavitelji. Na podlagi predloga strokovne komisije, bo ministrica odločila o izboru projektov s sklepi.
Strokovna komisija bo, na podlagi rezultatov ocenjevanja, oblikovala liste projektov za sofinanciranje. Za sofinanciranje bodo predlagani projekti, ki bodo dosegli minimalni kakovostni kriterij (najmanj 50 točk), do porabe razpoložljivih sredstev.
Pri pozitivno ocenjenih projektih, ki bodo v točkovnem ocenjevanju dosegli enako število točk, bo strokovna komisija dala prednost projektu, ki bo izkazal kvalitetnejše reference pri izvajanju primerljivih projektov.
Ministrstvo si pridružuje pravico do zahteve po popravkih oziroma dopolnitvi dispozicije projekta in finančnega načrta prijavitelja.
Ministrstvo si pridružuje pravico, da prijavitelju na podlagi utemeljenih razlogov predlaga manjšo višino sofinanciranja od zaprošene, predvsem če bo prijavitelj v prijavi kot upravičene navedel tudi stroške, ki niso upravičeni do sofinanciranja iz Evropskega socialnega sklada. V tem primeru bo strokovna komisija ustrezno znižala višino sofinanciranja ter prijavitelju predlagala nižjo višino sofinanciranja od zaprošene. Nestrinjanje prijavitelja s predlogom ministrstva se bo štelo kot odstop od vloge.
Ministrstvo lahko preostala razpoložljiva sredstva ponudi naslednjemu najvišje pozitivno ocenjenemu projektu.
10. Rok za predložitev vlog
Vloga mora biti izpolnjena na ustreznih razpisnih obrazcih iz pripadajoče razpisne dokumentacije ter mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke, določene v razpisni dokumentaciji.
Prijavitelj mora obvezno dispozicijo projekta (obrazec št. 4) in finančni načrt (priloga 1a) in predvidena dinamika financiranja – (priloga 1b) predložiti tudi na e-nosilcu podatkov (CD-ROM ali DVD-ROM). Tiskana verzija posredovanih obrazcev se mora ujemati z elektronsko verzijo. V primeru razlik med tiskano in elektronsko verzijo velja tiskana verzija.
Drugih obrazcev in prilog ni obvezno predložiti na e-nosilcu.
Vloga mora biti dostavljena v glavno pisarno na naslovu Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, najkasneje do 29. 6. 2009 do 11. ure v zapečatenem ovitku z izpisom na sprednji strani: »Ne odpiraj! – Vloga na razpis za izbor razvojnih projektov za dvig zaposljivosti ranljivih družbenih skupin na področju kulture in podporo njihovi socialni vključenosti v okviru evropskega socialnega sklada v letih 2009–2010«.
Na ovitku mora biti navedba vlagatelja: naziv in naslov (sedež).
Za prepozno se šteje vloga, ki ni prispela (osebno ali po pošti) v glavno pisarno ministrstva do navedenega roka.
Za nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisa in razpisne dokumentacije.
Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji in z merili razpisa ter pripadajoče razpisne dokumentacije.
11. Popolna vloga
Prijavitelj mora za popolnost vloge predložiti naslednjo dokumentacijo, zloženo v tem vrstnem redu in medsebojno ločeno (npr. s pregradnimi kartoni):
1) Popolne in pravilno izpolnjene prijavne obrazce:
1. Obrazec št. 1: Osnovni podatki o prijavi,
2. Obrazec št. 2: Podatki o prijavitelju,
3. Obrazec št. 3: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev,
4. Obrazec št. 4: Dispozicija projekta (tudi na e-nosilcu),
5. Obrazec št. 5: Reference prijavitelja pri izvajanju primerljivih projektov v zadnjih petih letih,
6. Obrazec št. 6: Projektna skupina.
2) Priloge:
1. Izpolnjen Finančni načrt projekta iz Excel datoteke (priloga 1a in priloga 1b predvidena dinamika financiranja – obvezno, tudi na e-nosilcu),
2. Vzorec pogodbe (parafiran na vsaki strani!),
3. Fotokopija ustanovnega ali drugega ustreznega pravnega akta.
Upravičene prijavitelje vlog, ki ne bodo popolne, bo strokovna komisija pozvala, da jih dopolnijo najpozneje v 8 dneh od poziva k dopolnitvi vloge.
12. Odpiranje vlog
Odpiranje vlog bo 1. 7. 2009 ob 13. uri opravila Strokovna komisija in ne bo javno. Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene ovojnice, ki bodo vsebovale vloge, in sicer v vrstnem redu, v katerem bodo predložene.
Ministrstvo bo izbralo predloge projektov po postopku, kot ga določa veljavni Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije.
13. Zavrženje in zavrnitev vlog
13.1 Zavrženje vlog
Na podlagi ugotovitev zapisnika o odpiranju vlog o prepoznih in nepopolnih vlogah ter vlogah, ki jih niso vložili upravičeni prijavitelji, ministrica izda sklep o zavrženju takih vlog.
Vloga, prispela na razpis, je pravočasna, če je prispela v roku, določenem v besedilu razpisa.
Vloga je popolna, če vsebuje vse obvezne sestavine, ki jih določa besedilo razpisa. Vloga se šteje za popolno tudi, če jo prijavitelj po pozivu v danem roku dopolni.
Upravičeni prijavitelj je tista oseba, katere vloga izpolnjuje pogoje, določene v besedilu razpisa. Izpolnjevanje pogojev se ugotavlja na podlagi obveznih dokazil in vloge.
13.2 Zavrnitev vlog
Zavrnejo se:
– vloge, ki bodo dosegle manj kot 50 točk,
– vloge, ki bodo dosegle 50 ali več točk, vendar bodo razpoložljiva sredstva že razdeljena med bolje ocenjene vloge,
– vloge, ki ne bodo upoštevale v razpisni dokumentaciji navedene višine zaprošenih sredstev sofinanciranja (točka 5.2).
14. Obveščanje prijaviteljev o izboru
Ministrstvo bo prijavitelje o izidu razpisa obvestilo v 60 dneh od roka za predložitev vlog na javni razpis. Do takrat ne bo možno dajati delnih informacij. Hkrati s pozitivnim sklepom o izbiri bodo prejemniki pozvani k podpisu pogodbe. Če se prejemnik v roku 8 dni od prejema sklepa ne odzove na poziv, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev in se sredstva lahko dodelijo drugi vlogi, ki ima na osnovi ocene prva možnost prejeti sredstva.
Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh Ministrstva za kulturo in Službe Vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko v obliki seznama upravičencev.
15. Pritožbe: zoper sklep ministrstva se ta lahko prijavitelj pritoži v osmih dneh od prejema sklepa. Pritožnik mora v pritožbi natančno navesti razloge, zaradi katerih je pritožba vložena. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog. O pritožbi odloči ministrica s sklepom v roku 15 dni. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodb z izbranimi prijavitelji.
16. Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija obsega:
– besedilo javnega razpisa s podrobnejšimi pojasnili in navodili za prijavitelje,
– prijavne obrazce,
– vzorec ocenjevalnega lista,
– vzorec pogodbe ter
– finančni načrt v Excel datoteki (priloga 1a in predvidena dinamika financiranja – priloga 1b).
Razpisno dokumentacijo si zainteresirani prijavitelji lahko natisnejo tudi s spletne strani http://www.kultura.gov.si. Na spletni strani Ministrstva za kulturo lahko prijavitelji najdejo tudi vse druge podatke in navodila, povezane z izvedbo javnega razpisa.
Razpisno dokumentacijo lahko prijavitelji v razpisnem roku brezplačno dvignejo v glavni pisarni Ministrstva za kulturo med uradnimi urami. Uradne ure ministrstva so vsak ponedeljek in petek od 9. do 12. ure ter v sredo od 9. do 12. ure in od 14. do 16. ure, po telefonu pa vsak ponedeljek, sredo in petek od 9. do 11. ure.
Ministrstvo je dolžno na pisno zahtevo v času razpisnega roka zainteresiranim predlagateljem razpisno dokumentacijo tudi poslati.
17. Posredovanje dodatnih informacij o razpisu
Za vse dodatne informacije se lahko obrnete na mag. Marino Žlender. Informacije so na voljo tudi med uradnimi urami na naslovu: Ministrstvo za kulturo, Maistrova 10, 1000 Ljubljana, tel. 400-79-36, telefaks 01/400-79-95, e-pošta: marina-barbara.zlender@gov.si.
Potencialni prijavitelji so dolžni spremljati spletno stran Ministrstva za kulturo, kjer bodo objavljane morebitne spremembe in novosti v zvezi z javnim razpisom.