Št. 478-09-421-1361 Ob-4798/09
, Stran 1704
1. Organizator javne dražbe: Občina Ljutomer, Vrazova ulica 1, 9240 Ljutomer.
2. Predmet javne dražbe: počitniško stanovanje v turističnem naselju Stinica, ulica Agava 25, v severni Dalmaciji, v Republiki Hrvaški, parc. št. 2116, 2333/1, 2333/2, 2334 in 2235/1, v izmeri 24 m2.
Počitniško stanovanje je prazno.
Počitniško stanovanje je na prodaj po sistemu videno – kupljeno, v zatečenem stanju.
3. Vrsta pravnega posla: prodaja.
4. Izklicna cena: počitniško stanovanje: 45.000,00 EUR, brez davka na nepremičnine.
Najnižji znesek višanja: 100 EUR.
Stroške v zvezi s prenosom lastništva nepremičnin (notarski zapis, overitev, davki) krije kupec. Ponudniki sami nosijo stroške v zvezi s pripravo ponudbe. Prodajalec krije stroške cenitve stanovanja ter objave javne dražbe.
5. Način in rok plačila kupnine: kupec se zaveže kupnino plačati v roku 8 dni od podpisa pogodbe. Pred plačilom kupnine in ostalih stroškov vpis v zemljiško knjigo ni možen. Plačilo celotne kupnine v prej navedenem roku je bistvena sestavina pravnega posla. V nasprotnem primeru se pogodba šteje za razdrto, varščina se kupcu ne vrne.
6. Kraj in čas javne dražbe: javna dražba bo izvedena 20. 7. 2009, ob 10. uri, v sejni sobi Občine Ljutomer, Vrazova ulica 1 (III. nadstropje).
7. Višina kavcije
Dražitelji so pred izvedbo javne dražbe dolžni plačati kavcijo 10% od vrednosti počitniškega stanovanja v višini 4.500,00 EUR na račun Občine Ljutomer, št. 01263-0100013693.
Izbranemu dražitelju se kavcija vračuna v kupnino, drugim se vplačana kavcija vrne (brez obresti) v 15 dneh po prejetju izida dražbe.
Kolikor dražitelj vplača varščino in se iz neutemeljenih razlogov javne dražbe ne udeleži oziroma k draženju ne pristopi, se mu varščina ne vrne.
8. Informacije o javni dražbi: interesenti lahko dobijo dodatne informacije na Občini Ljutomer, Vrazova ulica 1, soba št. 107, pri Damijani Belcl, tel. 02/584-90-50. Počitniško stanovanje si je možno ogledati po predhodnem dogovoru.
9. Pogoji sodelovanja
Na razpisu lahko sodelujejo vse fizične in pravne osebe, ki pred pričetkom javne dražbe predložijo:
– svoje podatke (naziv, naslov, davčno in matično številko oziroma EMŠO),
– potrdilo o registraciji in pooblastilo osebi, ki draži, za zastopanje na dražbi (pravne osebe) oziroma osebni dokument (fizične osebe),
– potrdilo, da v zadnjih 6 mesecih interesent ni imel blokiranega računa (pravne osebe),
– dokazilo o plačanih davkih in prispevkih – potrdilo DURS,
– dražitelji morajo pred pričetkom javne dražbe predložiti tudi potrdilo o vplačani kavciji.
10. Z najugodnejšim dražiteljem bo kupoprodajna pogodba sklenjena najkasneje v 30 dneh po zaključku javne dražbe. Če dražitelj ne podpiše pogodbe v navedenem roku iz razlogov, ki so na njegovi strani, ponudnik zadrži njegovo kavcijo.
11. Občina Ljutomer si pridržuje pravico, da z nobenim prijavljenim ponudnikom ne sklene pogodbe oziroma lahko začeti postopek kadarkoli do sklenitve pravnega posla ustavi.