Uradni list

Številka 69
Uradni list RS, št. 69/2009 z dne 4. 9. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 69/2009 z dne 4. 9. 2009

Kazalo

Ob-6051/09 , Stran 2265
1 Naročnik: Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Rožna dolina, Cesta IX/6, p.p. 2962, 1001 Ljubljana (v nadaljevanju: Zavod). 2 Predmet in ciljna skupina javnega razpisa Predmet javnega razpisa je podeljevanje subvencij za zaposlitev brezposelne osebe za polni delovni čas, za obdobje 18 mesecev. Pred zaposlitvijo mora oseba iz ciljne skupine uspešno opraviti enomesečno usposabljanje na delovnem mestu. Pred vključitvijo v usposabljanje mora izvajalec brezposelno osebo napotiti na zdravniški pregled, ki ga mora oseba tudi opraviti. Prav tako mora izvajalec osebo zavarovati za primer poškodb pri delu in poklicne bolezni. Ciljna skupina javnega razpisa so: – dolgotrajno brezposelne osebe, tj. osebe, ki so bile več kot 12 mesecev v zadnjih 16 mesecih prijavljene na Zavodu RS za zaposlovanje v evidenci brezposelnih oseb ali v evidenci oseb, vključenih v programe aktivne politike zaposlovanja. 3 Namen in cilj javnega razpisa Namen javnega razpisa je izboljšati pogoje vstopa na trg dela in povečati odliv brezposelnih oseb v zaposlitev s spodbujanjem subvencioniranega zaposlovanja dolgotrajno brezposelnih oseb. Cilj je zaposliti 1000 oseb, od tega predvidoma 600 žensk (60%). 4 Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu Na javni razpis lahko kandidirajo pravne in fizične osebe (tako tržni kot tudi netržni delodajalci). Dodeljena sredstva za subvencijo za zaposlitev za izbrane tržne subjekte oziroma vlagatelje predstavljajo pomoč po pravilu »de minimis«, kar pomeni, da skupni znesek pomoči, dodeljen istemu izvajalcu (delodajalcu) na podlagi tega pravila ne sme preseči 200.000,00 EUR (oziroma 100.000,00 EUR za podjetja v cestnoprometnem sektorju) v zadnjih treh proračunskih letih, ne glede na obliko ali namen pomoči. Za izbrane delodajalce, ki so opredeljeni kot netržni, ta sredstva ne predstavljajo državne pomoči. Opredelitev tržnosti oziroma netržnosti subjekta/delodajalca je potrebna že v postopku pred izdajo sklepov o izbiri. Ker za tržne subjekte prejeta sredstva predstavljajo pomoč po pravilu »de minimis«, se o nakazanih sredstvih tem subjektom poroča Ministrstvu za finance, ki o tem vodi evidenco. Pri opredelitvi kriterija ne/tržnega delodajalca vlagatelji/delodajalci upoštevajo naslednjo sprejeto definicijo: »Netržni subjekt za namen izvajanja ukrepov APZ/ESS je delodajalec, pri katerem čisti prihodki poslovnega izida od prodaje dosegajo manj kot 50% poslovnih odhodkov. Upošteva se zadnji izkaz poslovnega izida za zadnje poslovno leto (ki je bil oddan službi AJPES)«. Tržnost oziroma netržnost vlagatelja se presoja na podlagi izjave, ki je del razpisne dokumentacije. Ostali subjekti/vlagatelji, ki ne bodo predložili izjave o netržnosti, se bodo po javnem razpisu šteli za tržne vlagatelje. V primeru, da gre za novoustanovljeno podjetje, ki v času oddaje vloge na ta javni razpis posluje manj kot eno leto, dodeljena sredstva za subvencijo za zaposlitev po tem razpisu predstavljajo pomoč po pravilu »de minimis«. Vlagatelj se lahko za več zaposlitev prijavi na več odpiranj, vendar bo na podlagi odobrenih vlog lahko zaposlil največ pet (5) brezposelnih oseb. Vlagatelji morajo izpolnjevati sledeče splošne pogoje: – da so na dan prijave registrirani za opravljanje dejavnosti v Republiki Sloveniji, – da zaposlitev oseb, za katere kandidirajo na tem razpisu, predstavlja povečanje števila zaposlenih v primerjavi s povprečjem v zadnjih 12 mesecih, razen v primerih prostovoljnega odhoda, nezmožnosti opravljanja dela, prostovoljnega skrajšanja delovnega časa, starostne upokojitve in zaradi izredne odpovedi iz krivdnih razlogov na strani delavca, razen iz razloga negativne ocene poskusnega dela, – da v obdobju zadnjih dveh let niso kršili določil pogodbe o nenamenski porabi sredstev iz naslova aktivne politike zaposlovanja, – da na dan prijave niso v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali v likvidaciji, – da niso prejeli, niti niso v postopku za pridobitev drugih javnih sredstev in sredstev Evropske unije za zaposlitev brezposelne osebe, s katerimi bi skupaj s subvencijo za zaposlitev presegli skupne stroške zaposlitve posamezne vključene osebe (dvojno financiranje), – da imajo poravnane vse davke in druge obvezne dajatve v Republiki Sloveniji. Za vsako vlogo posebej morajo vlagatelji dokazati izpolnjevanje pogojev z izjavo, ki je v razpisni dokumentaciji. Izpolnjevanje pogoja o poravnanih davkih in drugih obveznih dajatvah v Republiki Sloveniji bo vlagatelj dokazal s potrdilom davčnega urada, ki ob vložitvi vloge ni starejše od 30 dni. Zavod lahko preveri vse izjave vlagatelja z vpogledom v uradne evidence. Vsak delodajalec se lahko prijavi na Centralno službo Zavoda. Projekt na ravni izvajalca je delodajalec, ki se lahko za več subvencioniranih zaposlitev prijavi na več odpiranj, vendar bo na podlagi odobrenih vlog lahko zaposlil največ pet brezposelnih oseb. Zavod bo z njim za prvo izbrano vlogo sklenil Pogodbo o izvajanju programa dolgotrajno brezposelnih oseb 2009/2010 (v nadaljevanju: pogodba o izvajanju programa), za preostale izbrane vloge pa anekse k tej pogodbi. Izbrani izvajalci (delodajalci), s katerimi bo na podlagi vloge po tem razpisu pogodba že sklenjena, morajo ob predložitvi nove vloge izpolnjevati, poleg zgoraj naštetih splošnih pogojev, še naslednja pogoja: – da so realizirali vse zaposlitve iz že sklenjenih pogodb o izvajanju programa oziroma so v soglasju z Zavodom ugotovili, da pogodbe ni mogoče realizirati v celoti in/ali – da so na podlagi že sklenjene pogodbe o izvajanju programa realizirali morebitna vračila sredstev, za katera je Zavod že izstavil terjatev. Na javnem razpisu bodo izbrani izvajalci, ki se v svojih projektih ukvarjajo: – z zmanjševanjem socialnih tveganj za najbolj ranljive skupine in socialno izključene. To so predvsem projekti, v katerih se izvajalci ukvarjajo z invalidi, z mladimi, ki se spopadajo s težavami v socialni integraciji in odraščanju (mladi z manj priložnostmi oziroma osipniki), brezdomci, z zaporniki, migranti, z zmanjševanjem revščine, s preprečevanjem nasilja nad otroki in ženskami, z organiziranjem preživljanja prostega časa mladih, s preprečevanjem trgovine z ljudmi ipd; – s krepitvijo vseh oblik varnosti, doslednim spoštovanjem človekovih pravic, preprečevanjem diskriminacije in aktivnim zagotavljanjem enakih možnosti, – z mediacijo na različnih področjih; – z motivacijo in poklicno orientacijo brezposelnih oseb, načrtovanjem kariere ter usposabljanjem in izobraževanjem; – s projekti na področju kulture (ohranjanje in vzdrževanje kulturne dediščine, povečanje javne dostopnosti kulturno umetniških programov in prireditev ter podpiranje kulturnega razvoja); – s področjem razvoja podeželja in turizma na ekoloških kmetijah (razvoj in vključevanje naravovarstvenih vsebin, ekogradnja, ekočistila, trajnostno ravnanje z vodo in energijo, recikliranje odpadkov …); – z varovanjem okolja. 5 Merila za izbor Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Točkovanje po merilih za izbor je natančneje obrazloženo v razpisni dokumentaciji. Izbrani bodo projekti za delovna mesta, ki bodo ocenjena z najmanj 50,5 točkami. Na zadnjem odpiranju vlog bodo, v primeru večjega števila predloženih vlog za posamezna delovna mesta od razpoložljivih sredstev, izbrana tista delovna mesta, ki bodo zbrala višje število točk. V primeru, da bodo delovna mesta ocenjena z enakim številom točk, se prednostno izberejo vloge vlagateljev, ki še niso bili izbrani na tem razpisu. V primeru, da le-teh ni, se izvede žrebanje. 6 Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis in obdobje financiranja Javni razpis delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 2. razvojne prioritete »Spodbujanje zaposljivosti iskalcev dela in neaktivnih«, 2.1. prednostne usmeritve »Spodbujanje zaposljivosti iskalcev dela in neaktivnih«, programa »Spodbujanje zaposlovanja dolgotrajno brezposelnih oseb 2009/2010«. Okvirna višina sredstev, ki bodo na razpolago za izvajanje javnega razpisa, znaša skupaj 15.555.000,00 EUR, od tega: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Okvirna sredstva tega javnega razpisa bodo predvidoma porabljena v proračunskih letih 2009, 2010 in 2011. Izvajalci morajo zagotoviti, da višina vseh prejetih javnih sredstev ne bo presegla skupnih stroškov zaposlitve posamezne vključene osebe (dvojno financiranje). Kršitev tega načela pomeni nenamensko porabo sredstev in posledično vračilo dodeljenih sredstev z zakonitimi obrestmi. Okvirna razdelitev sredstev po Območnih službah Zavoda RS za zaposlovanje: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Obdobja sklepanja pogodb, upravičenosti stroškov, izdatkov ter izplačil Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 7 Vrsta in višina stroškov, ki se krijejo v okviru javnega razpisa V času izvajanja usposabljanja na delovnem mestu, je upravičen strošek strošek zdravniškega pregleda, stroški dodatka za prevoz in aktivnost. Upravičen strošek je prav tako subvencija za zaposlitev, ki znaša 15.000,00 EUR za zaposlitev za obdobje 18 mesecev. Stroški izvajanja usposabljanja na delovnem mestu: – Stroške opravljenega zdravniškega pregleda Zavod povrne izvajalcu na podlagi popolnega zahtevka za povračilo stroškov ter dokazil o nastanku in plačilu teh stroškov. Strošek DDV ni upravičen strošek. – Stroške dodatka za prevoz in aktivnost se izplača brezposelni osebi vključeni v enomesečno usposabljanje na podlagi liste prisotnosti udeleženca usposabljanja, ki ga potrdi izvajalec (delodajalec). Subvencija za zaposlitev: – Subvencija za zaposlitev za posamezno delovno mesto se izplača delodajalcu v dveh enakih delih (po 7.500,00 EUR) po sklenitvi pogodbe o zaposlitvi in v rokih, določenih v pogodbi o izvajanju programa Spodbujanje zaposlovanja dolgotrajno brezposelnih oseb 2009/2010 na podlagi popolnega zahtevka ter s pogodbo določenimi dokazili. Dokazila, potrebna za izplačilo, način in roki izplačil bodo določeni v pogodbi o izvajanju programa. Izplačila stroškov zdravniškega pregleda in subvencije za zaposlitev bodo izvedena najkasneje v 120 dneh od predložitve popolnega zahtevka za povračilo oziroma izplačilo, ki ga delodajalec naslovi na Centralno službo Zavoda. Izplačilo dodatka za aktivnost in dodatka za prevoz bo izvedeno naslednji mesec po zaključku usposabljanja, kolikor bo lista prisotnosti udeleženca usposabljanja na Zavod posredovana pravočasno. Skrajni rok za predložitev popolnega zahtevka za izplačilo je 31. 10. 2011. Zahtevana dokazila za preverjanje upravičenosti izplačila stroškov: Povračilo stroškov izvajanja usposabljanja na delovnem mestu: a) Za povračilo stroškov zdravniškega pregleda: – kopija računa za opravljen zdravniški pregled za udeležence, – kopija dokazila o plačilu (TRR), – kopija zdravniškega spričevala za udeležence. b) Za povračilo stroškov dodatka za prevoz in aktivnost, ki se izplačajo brezposelni osebi vključeni v enomesečno usposabljanje, mora izvajalec do 5. v mesecu za pretekli mesec izvedenega usposabljanja, predložiti naslednja dokazila: – lista prisotnosti udeleženca na usposabljanju. Izplačilo subvencije za zaposlitev: – kopija pogodbe o zaposlitvi, – kopija obrazca M-1/M-2. V končnem poročilu za vsako zaposlitev izvajalec poda izjavo: – da je bila vključena oseba pri izvajalcu zaposlena neprekinjeno 18 mesecev, – o morebitnem podaljšanju pogodbe o zaposlitvi vključene osebe z navedbo obdobja podaljšanja zaposlitve, – da je vključeni osebi zagotovil plačo, skladno s pogodbo o zaposlitvi, in ji izplačal tudi druge prejemke, skladno z veljavnimi predpisi, iz področja delovno pravne zakonodaje, kar lahko izkaže z verodostojnimi računovodskimi listinami, – da je posamezni vključeni osebi plačal vse davke in prispevke iz plače, – da bo hranil dokumentacijo v zvezi s predmetom pogodbe še najmanj 10 let po izteku subvencionirane zaposlitve, – da višina vseh prejetih javnih sredstev ni presegla skupnih stroškov zaposlitve posamezne vključene osebe (dvojno financiranje), – da bo še 10 let po zaključku pogodbenih obveznosti omogočil tehnični, administrativni in finančni nadzor s strani pristojnih organov Republike Slovenije in Evropske komisije, – da je vodil ločen knjigovodski sistem ali ustrezno knjigovodsko evidenco za vse transakcije v zvezi s predmetom pogodbe. 8 Roki za oddajo vlog ter način predložitve vlog Vloge se naslovi ali osebno vloži na naslov: Zavod RS za zaposlovanje, Centralna služba, Cesta IX/6, p.p. 2962, 1001 Ljubljana (v nadaljevanju: Centralna služba Zavoda). Vloga mora biti oddana v zaprti kuverti, označeni s polnim nazivom in naslovom vlagatelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – Javni razpis Spodbujanje zaposlovanja dolgotrajno brezposelnih oseb 2009/2010«. Vloge se oddajo v zaprti kuverti osebno ali po pošti. Vloge morajo imeti na pisemski kuverti prilepljeno izpolnjeno tabelo iz točke III. razpisne dokumentacije oziroma morajo biti na kuverti izpolnjeni vsi elementi, ki so navedeni v tabeli iz točke III. razpisne dokumentacije. V primeru poziva na dopolnitev vloge, naj se dopolnitev označi z: »Ne odpiraj – dopolnitev vloge – Javni razpis Spodbujanje zaposlovanja dolgotrajno brezposelnih oseb 2009/2010«. Nepravilno izpolnjene in označene pisemske kuverte bodo neodprte vrnjene vlagatelju. Za nepravilno izpolnjene oziroma označene kuverte se ne šteje opustitev označbe »Vloga« oziroma »Dopolnitev vloge«. Enako bodo neodprte vrnjene pisemske kuverte, prejete po zadnjem roku za predložitev vlog. Naročnik ne prevzema odgovornosti za vloge, ki bodo poslane po pošti. Roki za predložitev vlog: Kot pravočasne se bodo upoštevale vloge, ki bodo prispele v vložišče Centralne službe Zavoda, do zadnjega delovnega dne v mesecu do 12. ure, v letih 2009 in 2010, in sicer na: – prvi rok – 30. 9. 2009, – drugi rok – 30. 11. 2009, – tretji rok – 29. 1. 2010, – četrti rok – 31. 3. 2010, – zadnji rok – 31. 5. 2010. Vloge, ki bodo predložene po roku, določenem za predložitev, bodo odprte na naslednjem odpiranju vlog, razen v primeru, ko zaradi razdelitve vseh sredstev naslednjega odpiranja vlog ne bo. V tem primeru se v Uradnem listu RS in na spletni strani Zavoda objavi zaključek javnega razpisa. Vloge, ki bodo prispele po zadnjem roku, bodo neodprte vrnjene vlagateljem. 9 Odpiranje in ocenjevanje vlog Vsako odpiranje vlog bo izvedeno tretji delovni dan po roku, določenem za predložitev vlog ob 13. uri v prostorih Centralne službe Zavoda. Odpiranje bo javno. V primeru prevelikega števila prejetih vlog, se strokovna komisija za izvedbo javnega razpisa lahko odloči, da odpiranje ni javno. O tej odločitvi se vlagatelje obvesti najkasneje en delovni dan pred predvidenim datumom javnega odpiranja z obvestilom na spletni strani Zavoda: http://www.ess.gov.si. Za odpiranje vlog je zadolžena strokovna komisija, imenovana s strani Zavoda. Komisija je najmanj tri-članska in jo sestavljajo predsednik in najmanj dva člana. Na odpiranju vlog strokovna komisija ugotavlja popolnost vlog. Vlagatelja, katerega vloga je nepopolna, komisija pozove, da jo dopolni v roku 8 dni od prejema poziva. Vloge, katere vlagatelj ne dopolni v skladu s pozivom za dopolnitev vloge, komisija s sklepom zavrže. Komisija popolne vloge preveri z vidika izpolnjevanja razpisnih pogojev ter točkuje vsako posamezno delovno mesto v skladu z merili iz točke 5 »Merila za izbor« javnega razpisa. Strokovna komisija bo v postopku ocenjevanja vlog na podlagi vlagateljeve izjave ugotovila ali gre za tržne ali netržne vlagatelje (delodajalce) in ta podatek označila v Predlogu liste izbranih vlagateljev. Preverila bo tudi višino že prejetih pomoči po načelu »de minimis« v evidenci Ministrstva za finance. Kolikor se v postopku preverjanja razpoložljive kvote po načelu »de minimis« ugotovi, da izvajalec ne more več prejeti tovrstne pomoči, se ga izloči iz postopka dodeljevanja sredstev oziroma iz Predloga liste izbranih vlagateljev. 10 Izid javnega razpisa Vlagatelji bodo obveščeni o izidu javnega razpisa najkasneje v roku 45 dni po vsakem roku, ki je določen za predložitev vlog. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletni strani Zavoda. Vlagateljem izbranih delovnih mest Centralna služba Zavoda posreduje sklepe o izboru in jih pozove na podpis pogodbe. Če se vlagatelj v roku 8 delovnih dni od prejema poziva na podpis pogodbe, nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev (228. člen Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna). Vlagatelje popolnih vlog, ki ne ustrezajo pogojem ali pri merilih ne bodo dosegle minimalnega števila točk, se v objavljenem roku obvesti o odločitvi, da njihove vloge niso izbrane. Zoper sklep o izboru lahko vlagatelji v roku 8 dni podajo pritožbo, o kateri odloči drugostopenjski organ Zavoda. Pogodbe z izbranimi vlagatelji se lahko sklepajo najkasneje do 31. 12. 2010. 11 Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija bo na voljo na spletni strani Zavoda: http://www.ess.gov.si (v rubriki dejavnost/javni razpisi). Razpisno dokumentacijo je mogoče dvigniti tudi osebno v vložišču Centralne službe Zavoda, v času uradnih ur (od ponedeljka do petka, od 8. ure do 15. ure). 12 Informacije: če katerikoli vlagatelj zahteva dodatno pojasnilo ali obvestilo v zvezi z razpisno dokumentacijo povezano s pripravo vloge, mora zanj zaprositi pravočasno oziroma najkasneje šest dni pred potekom posameznega roka za oddajo vlog. Zahtevo mora posredovati odgovorni osebi Zavoda na spletni naslov: antonija.pezdirc@ess.gov.si. Odgovori na morebitne zahteve po dodatnih pojasnilih bodo objavljeni najkasneje v petih dneh od prejetja vprašanja na spletni strani Zavoda. 13 Informiranje in obveščanje javnosti: izbrani vlagatelji morajo zagotoviti, da bodo pri izvajanju programa izpolnjevali zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, skladno z 9. členom Uredbe 1828/2006/ES in Navodili Organa upravljanja za informiranje in obveščanju javnosti o Kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013, ki so objavljena na: http://www.euskladi.si. 14 Mehanizmi nadzora Za zagotavljanje popolnosti nadzora in resničnosti podatkov, posredovanih s strani vlagateljev, lahko tehnično, administrativno in finančno kontrolo instrumenta ali dokumentov izvajajo institucije Republike Slovenije in Evropske komisije, ki so pristojne za izvrševanje nadzora nad namensko porabo proračunskih sredstev Republike Slovenije in sredstev Evropskega socialnega sklada. Vlagatelj se s podpisom pogodbe o dodelitvi subvencije za zaposlitev zaveže, da bo nadzornim organom predložil vse relevantne dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost stroškov, sofinanciranih za izvajanje predmeta pogodbe; ali na kraju samem omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem ter za potrebe nadzora, poročanja in spremljanja zagotovil vse zahtevane podatke.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti