Uradni list

Številka 81
Uradni list RS, št. 81/2009 z dne 16. 10. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 81/2009 z dne 16. 10. 2009

Kazalo

Ob-6872/09 , Stran 2599
1. Posredniško telo in izvajalec razpisa: Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana. 2. Predmet dodatnega javnega razpisa Dodatni javni razpis se izvede na podlagi nerazdeljenih sredstev prvega javnega razpisa za sofinanciranje projektov socialnih partnerjev, ki je bil objavljen, dne 29. 5. 2009 v Uradnem listu RS, št. 40/09. Dodatni javni razpis je namenjen doseganju ciljev 5.3. prednostne usmeritve Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013: Spodbujanje razvoja nevladnih organizacij civilnega in socialnega dialoga in sicer krepitvi usposobljenosti socialnih partnerjev. V okviru tega dodatnega javnega razpisa je socialni dialog definiran kot najširša oblika socialnega partnerstva, ki se vzpostavlja na različnih ravneh, in sicer na ravni države (socialni sporazum, splošna kolektivna pogodba, dogovor o politiki plač itd), na ravni dejavnosti in panoge (kolektivne pogodbe) ter na ravni posameznega gospodarskega subjekta (podjetniške kolektivne pogodbe). Predmet dodatnega javnega razpisa je sofinanciranje projektov socialnih partnerjev za krepitev njihove institucionalne in administrativne usposobljenosti na področju socialnega dialoga, in sicer preko: a) informiranja, mreženja, povezovanja znotraj, med socialnimi partnerji ter z drugimi organizacijami civilne družbe ter zagotavljanja podpornih storitev na področju socialnega dialoga v Republiki Sloveniji, b) usposabljanj in izobraževanj socialnih partnerjev, c) promocije in ozaveščanja javnosti ter posebnih ciljnih skupin glede pomena socialnega dialoga in socialnih partnerjev, d) študij, analiz, raziskav ter prenosa dobrih praks za razvoj socialnega dialoga, e) vzpostavitve, razvoja in krepitve struktur in sistemov v podporo razvoju socialnega dialoga (kot npr. regionalni ekonomsko socialni sveti itd.). Upravičene dejavnosti predmetnega dodatnega javnega razpisa so podrobneje predstavljene v 4. poglavju. Usposabljanje in izobraževanje je upravičeno samo v primeru, če upravičenec v vlogi na dodatni javni razpis predvidi tudi izvedbo drugih dejavnosti, navedenih v predmetu dodatnega javnega razpisa. Projekt je nedeljiva celota aktivnosti, ki prispevajo k določenim rezultatom ter vnaprej določenim in jasno opredeljenim ciljem, na podlagi katerih je mogoče presojati izpolnjevanje vnaprej določenih meril. Projekt ima vnaprej določeno trajanje, ki je omejeno z datumom začetka in konca. 3. Namen in cilji dodatnega razpisa Namen (splošni cilj) dodatnega razpisa je krepitev institucionalne in administrativne usposobljenosti socialnih partnerjev, da bodo le-ti prispevali k uspešni implementaciji ciljev in prioritet Lizbonske strategije. V okviru dodatnega razpisa se bo spodbujalo usposobljenost sindikatov ter predstavnikov delodajalcev s ciljem spodbujanja funkcioniranja socialnega dialoga na različnih ravneh (nacionalni, regijski, panožni, podjetniški, itd.) in v različnih oblikah (bipartitni in tripartitni socialni dialog). Prav tako se bo spodbujalo podporno okolje za delovanje socialnih partnerjev na področju socialnega dialoga ter preko različnih promocijskih aktivnosti ozaveščalo tako splošno javnost kot posebne ciljne skupine o pomenu socialnega dialoga za trajnostni socialno-ekonomski razvoj države. Konkretni cilji dodatnega razpisa so: 1. podpora mreženju ter povezovanju znotraj, med socialnimi partnerji ter z organizacijami civilne družbe za zagotavljanje informiranosti glede vsebin, ki zadevajo socialni dialog v Republiki Sloveniji, 2. krepitev usposobljenosti socialnih partnerjev za sodelovanje v socialnem dialogu, 3. izvedba študij, analiz, raziskav in prenos dobrih praks za razvoj socialnega dialoga, 4. vzpostavitev, razvoj in krepitev struktur in sistemov v podporo razvoju socialnega dialoga v Republiki Sloveniji, 5. promocija in ozaveščanje javnosti ter posebnih ciljnih skupin glede pomena in vloge socialnega dialoga. Aktivnosti za krepitev usposobljenosti socialnih partnerjev na evropski ravni, ki se sofinancirajo v okviru posebnih postavk evropskega proračuna, namenjenih evropskemu socialnemu dialogu, niso upravičene do sofinanciranja po tem dodatnem razpisu. 4. Upravičene dejavnosti – Mreženje in povezovanje znotraj, med socialnimi partnerji ter z drugimi organizacijami civilne družbe za zagotavljanje informiranosti glede vsebin, ki zadevajo socialni dialog: – informiranje članov organizacij (sindikatov oziroma delodajalcev), drugih socialnih partnerjev in ostalih ciljnih skupin o socialnem dialogu; – vzpostavitev in vzdrževanje spletnih strani/portalov; – priprava in posredovanje informacij namenjenih obveščanju in informiranju članov organizacij (npr. e-novice, brošure, publikacije, …); – zagotavljanje podpornih storitev na področju socialnega dialoga za člane in nečlane (npr. pomoč pri pripravi kolektivnih pogodb dejavnosti, zavodov, podjetij, sporazumov o sodelovanju med sindikatom in podjetji, ostali procesi socialnega dialoga itd.); – organizacija in izvedba srečanj in drugih dogodkov socialnih partnerjev z namenom mreženja in pridobivanja novih članov organizacij, partnerjev ter medsebojnega povezovanja med različnimi socialnimi partnerji; – predstavitve in prenos dobrih praks povezovanja, sodelovanja, informiranja socialnih partnerjev (iz drugih držav EU in iz Slovenije) ipd. Zagotavljanje podpornih storitev za posameznike (npr. svetovanje delavcem pri reševanju sporov iz delovnih razmerij, druga pravna pomoč posameznikom, članom sindikatov oziroma delodajalcev) ni upravičena dejavnost po tem predmetnem dodatnem javnem razpisu. – Priprava in izvedba usposabljanj in izobraževanj za člane/ predstavnike upravičenih prijaviteljev (posameznike, vodstva, izvoljene predstavnike ipd.) ter druge socialne partnerje s ciljem povečanja učinkovitosti in kakovosti delovanja socialnih partnerjev, priprava, oblikovanje in tisk učnih gradiv: – usposabljanje s področja komuniciranja in odnosi z mediji; – vodenje kampanj (campaining), vodenje skupinskih procesov (moderiranje) ter kolektivnih pogajanj; – razvoj pogajalskih veščin, mediacije in arbitraže; – tečaji tujih jezikov za vključevanje v socialni dialog na mednarodni ravni (delovni jeziki EU: angleški jezik, francoski jezik, nemški jezik, drugi jeziki le, če je zato izkazana praktična potreba, ki je posebej obrazložena – npr. potrjeni skupni projekti, sodelovanje v mednarodnih mrežah katerih uradni jezik delovanja je drugačen od navedenih ipd.); – krepitev znanja s področja priprave in interpretacije ekonomskih in finančnih analiz; – krepitev drugih veščin za sodelovanje v socialnem dialogu; – krepitev znanja o mehanizmih socialnega dialoga na EU ravni; – priprava, oblikovanje in tisk priročnikov in drugih orodij za dvig usposobljenosti na področju socialnega dialoga na različnih ravneh. – Študije, analize, raziskave in pregled primerov dobrih praks za razvoj socialnega dialoga v Republiki Sloveniji: – analitične aktivnosti in priprava strokovnih podlag za razvoj socialnega dialoga; – pregled in predstavitve dobrih praks iz EU za razvoj socialnega dialoga. V okviru študij, analiz, raziskav so upravičene tudi študije za vzpostavitev, razvoj in krepitev struktur in sistemov v podporo razvoju soc. dialoga (naslednja upravičena dejavnost). – Vzpostavitev, razvoj in krepitev struktur in sistemov v podporo razvoju socialnega dialoga v Republiki Sloveniji: – vzpostavitev in razvoj novih/inovativnih sistemov in struktur za krepitev socialnega dialoga na različnih ravneh; – krepitev dobro delujočih obstoječih struktur in sistemov za nadaljnji razvoj socialnega dialoga na različnih ravneh; – implementacija primerov dobrih praks (iz EU in Slovenije) za razvoj sistema socialnega dialoga; – druge aktivnosti za vzpostavitev/ krepitev struktur in sistema socialnega dialoga. – Promocija socialnega dialoga z namenom ozaveščanja splošne in posebnih javnosti/ciljnih skupin: – načrtovanje in izvedba različnih promocijskih kampanj in drugih dogodkov z namenom ozaveščanja vseh skupin o pomenu socialnega dialoga ter vlogi socialnih partnerjev. Pod dejavnostjo promocije socialnega dialoga so upravičene tiste promocijske dejavnosti, ki so namenjene promociji socialnega dialoga do splošnih in posebnih javnosti/ciljnih skupin in ne promocija posameznih upravičencev ali sofinanciranih projektov (npr. izvedba novinarskih konferenc za promocijo projekta ipd.). – Udeležba socialnih partnerjev (zaposlenih pri upravičenih prijaviteljih/članih upravičenih prijaviteljev ali oseb, ki opravljajo funkcije oziroma naloge pri upravičenih prijaviteljih/članih upravičenih prijaviteljev) na izobraževanjih in usposabljanjih iz naslednjih področij: – usposabljanje s področja komuniciranja in odnosov z mediji; – vodenje kampanj (campaining), vodenje skupinskih procesov (moderiranje) ter kolektivnih pogajanj; – krepitev pogajalskih veščin, mediacije in arbitraže; – izpopolnjevanje v tujih jezikih, pomembnih za vključevanje v socialni dialog na mednarodni ravni (delovni jeziki EU: francoski jezik, angleški jezik in nemški jezik); – vsebinsko usposabljanje glede na delovna področja posameznih socialnih partnerjev, ki so predmet socialnega dialoga (npr. pravice in obveznosti delodajalcev in delavcev, plače in plačna politika, zaposlovanje, socialna zavarovanja, socialna varnost, varnost zaposlenih, kvalifikacije, pravna pomoč itd.). Upravičenec mora z osebo, ki bo napotena na usposabljanje/izobraževanje, skleniti poseben sporazum/pogodbo o izobraževanju in v njej določiti obveznosti osebe do upravičenca, ki predvideva tudi prenos pridobljenih znanj na člane. Upravičenec mora v okviru projekta zagotoviti udejanjanje načela transnacionalnosti, kar pomeni, da se pričakuje sodelovanje oziroma prenos dobrih praks, izmenjavo izkušenj, informacij ter učenje od različnih EU članic oziroma v posebej utemeljenih primerih tudi od drugih držav. 5. Upravičeni prijavitelji in pogoji, ki jih morajo prijavitelji izpolnjevati Upravičeni prijavitelji so: 1) organizacije socialnih partnerjev, ki so združene v Ekonomsko-socialni svet oziroma podpisnice Pravil Ekonomsko socialnega sveta in ki niso bile izbrane na podlagi predhodnega javnega razpisa (objavljenem v Uradnem listu RS, št 40/09 z dne, 29. 5. 2009). Ministrstvo za javno upravo bo presojalo izpolnjevanje predpisanih pogojev z vpogledom v uradne podatke o članstvu na spletnih straneh Ekonomsko socialnega sveta (http://www.gsv.gov.si/si/ekonomsko_socialni_svet/clani_ekonomsko_socialnega_sveta/) oziroma v uradne podatke, ki jih ima sekretarka Ekonomsko-socialnega sveta. 6. Dodatni pogoji za upravičence vezani na izvajanje projektov sofinanciranih s sredstvi Evropskega socialnega sklada Upravičenec bo moral izpolnjevati tudi naslednje pogoje: – izbrati zunanje izvajalce v skladu z Zakonom o javnem naročanju ZJN-2A (Uradni list RS, št. 128/06, 16/08 in 34/08); – voditi ločeno računovodsko in analitično evidenco o projektu; – hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj do 31. 12. 2020; – zagotavljati posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU informacije o poteku projekta ter doseganju ciljev in rezultatov; – zagotavljati posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU informacije o morebitnih prihodkih povezanih z izvajanjem projekta (skladno s 55. členom Uredbe (ES) št. 1083/2006/ES); – zagotavljati posredniškemu telesu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU dostop do dokumentacije o projektu; – zagotavljati informiranje in obveščanje javnosti o projektu v skladu z navodili organa upravljanja, posredniškega telesa ter 8. in 9. členom Uredbe komisije EU št. 1828/2006 z dne 8. 12. 2006; – obveščati posredniško telo o spremembah projekta in jamčiti, da v roku 5 let po zaključku ne bi prišlo do bistvenih sprememb na projektu v skladu s 57. členom Uredbe Sveta EU št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006; – v primeru ugotovitve o nenamenski porabi sredstev, nespoštovanju pogodbenih določil ali o dvojnem financiranju projekta s strani drugih proračunskih virov RS ali EU, vrniti vsa prejeta sredstva, skupaj s pripadajočimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila. 7. Višina sredstev, ki so na razpolago za dodatni javni razpis Dodatni javni razpis za izbor projektov delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Dodatni javni razpis za izbor projektov se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, razvojne prioritete: Institucionalna in administrativna usposobljenost, prednostne usmeritve: Spodbujanje razvoja nevladnih organizacij, civilnega in socialnega dialoga. Okvirna razpoložljiva višina nepovratnih sredstev za dodatni javni razpis: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Namenska sredstva EU, opredeljena v Operativnem programu razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, predstavljajo 85% celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. Namenska sredstva slovenske udeležbe (državnega proračuna Republike Slovenije – Ministrstva za javno upravo) pa 15% celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. V skladu s 34. členom Uredbe št. 1083/2006/ES bo uporabljeno t.i. dopolnitveno financiranje. Pri tem financiranje upravičenih stroškov, ki vsebinsko sodijo v obseg pomoči Evropskega sklada za regionalni razvoj (nakup IKT opreme) ne sme preseči 9% upravičenih stroškov projekta. Ministrstvo bo sredstva, dodeljena upravičencem za leto 2010, praviloma izplačalo v proračunskem letu 2010, sredstva za leto 2011 pa v proračunskem letu 2011, ob upoštevanju razpoložljivih proračunskih sredstev. Okvirna razpoložljiva sredstva, ki so predvidena za dodatni javni razpis v letih 2010 in 2011 so odvisna od sprejetja proračunov za leti 2010 in 2011. Ministrstvo se bo za odobrene projekte zavezalo za plačila v letih 2010 in 2011 glede na veljavni Zakon o izvrševanju proračuna RS oziroma zagotovljeno višino sredstev v okviru sprejetih proračunov za omenjeni leti. 7.1 Višina zaprošenih sredstev za posamezen projekt – Najnižja višina zaprošenih sredstev za sofinanciranje projektov (upravičenih prijaviteljev) je 150.000,00,00 € (skupaj za leti 2010 in 2011). – Najvišja višina zaprošenih sredstev za sofinanciranje projektov obeh sklopov (upravičenih prijaviteljev) je 270.000,00 € (skupaj za leti 2010 in 2011). Udeležba na usposabljanjih in izobraževanjih zaposlenih oziroma oseb, ki opravljajo funkcije ter druge naloge pri upravičenih prijaviteljih/ članih prijaviteljev znaša lahko največ 50.000,00 € (skupaj za leti 2010 in 2011). Upravičenec lahko zaprosi za sofinanciranje do 100% upravičenih stroškov projekta. Davek na dodano vrednost ni upravičen do sofinanciranja. 8. Obdobje za porabo sredstev in obdobje upravičenosti stroškov Obdobje, za katerega so namenjena razpisana proračunska sredstva, sta proračunski leti 2010 in 2011. Dodeljena proračunska sredstva morajo biti porabljena v letih 2010 in 2011 oziroma v plačilnih rokih, kot jih določa aktualni Zakon o izvrševanju proračuna RS. Po tem dodatnem javnem razpisu so do sofinanciranja upravičeni stroški, ki bodo nastali in bodo s strani upravičenca plačani v obdobju od datuma objave dodatnega javnega razpisa v Uradnem listu RS (datum začetka operacije) do 16. 5. 2011 (datum zaključka operacije). Rok za izstavitev končnega zahtevka za izplačilo je 30. 5. 2011. Ministrstvo za javno upravo bo upravičene izdatke plačalo najkasneje do 31. 12. 2011, vendar v skladu s plačilnimi roki, kot jih določa aktualni Zakon o izvrševanju proračuna RS. 9. Upravičeni stroški Upravičeni so stroški, ki so neposredno povezani z izvajanjem projekta ter so bili predvideni v pogodbi o sofinanciranju, in sicer: 1. stroški dela zaposlenih na projektu (plače in drugi stroški dela, stroški službenih poti): – vsi stroški dela (II. bruto plača z vsemi pripadajočimi davki in prispevki delojemalca in delodajalca); – povračila stroškov v zvezi z delom (prehrana med delom, prevoz na delo in z dela itd.); – nadomestila plače ter drugi osebni prejemki v skladu z veljavno zakonodajo (jubilejne nagrade, solidarnostna pomoč), – regres in povračilo stroškov dela za čas dopusta samo za zaposlene, ki bodo na projektu neprekinjeno zaposleni najmanj 6 mesecev in najmanj polovico (50%) svojega delovnega časa, – stroški potovanj doma in v tujini za zaposlene na projektu (povračilo potnih stroškov, povračilo stroškov za prenočišče, dnevnice). 2. stroški storitev zunanjih izvajalcev, vezanih neposredno na projekt (plačila avtorskih honorarjev, plačila po podjemnih pogodbah, plačila za delo preko študentskega servisa, plačila po pogodbah o opravljenih storitvah) na primer: – vodenje in druga dela neposredno na projektu; – stroški izvajalcev usposabljanj/izobraževanj, predavateljev; – stroški priprave analiz, strokovnih podlag, raziskav, študij ipd.; – stroški izvajalcev svetovanj; – stroški organizacije (npr. najem prostorov) srečanj, dogodkov; – stroški priprave, oblikovanja in tiska gradiv, priročnikov itd.; – stroški brezalkoholnih pijač in prigrizkov na srečanjih, delavnicah, usposabljanjih za člane; – stroški oglaševalskih in promocijskih aktivnosti: stroški oblikovanja, priprave na tisk, tiska in distribucije ipd.; – stroški priprave, oblikovanja, produkcije, predvajanja oglasov, objav, naznanil, oddaj oziroma zakupa medijskega prostora ipd.; – stroški izdelave in vzdrževanja spletnih strani; – stroški obdelave člankov v medijih; – stroški izvedbe novinarskih konferenc; – stroški nabave nalepk, izdelave promocijskih panojev, zastav(ic); – nematerialne investicije oziroma neopredmetena dolgoročna sredstva (nakup in vzdrževanje neopredmetenih dolgoročnih sredstev, ki vključujejo programsko opremo, patente, licence, know-how ali nepatentirano tehnično znanje); 3. stroški izobraževanja in usposabljanja za zaposlene oziroma druge osebe, ki opravljajo funkcije oziroma naloge pri upravičencu/članih upravičenca: – plačilo izobraževanja/usposabljanja – šolnine, kotizacije; – dnevnice; – potni stroški in stroški nastanitev; 4. informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) – največ do 9% vseh upravičenih stroškov – v skladu s 34. členom Uredbe (ES) št. 1083/2006 ter 20. členom Uredbe RS o izvajanju postopkov pri porabi sredstev kohezijske politike 2007–2013 (Uradni list RS, 17/09) bo za ta namen uporabljeno t.i. dopolnitveno financiranje): – računalniška oprema, optični čitalci, digitalna avdio-video oprema, ipd. Nakup IKT opreme je upravičen le v primeru, da je le-ta nujno potrebna za doseganje ciljev projekta. 5. posredni stroški – namenjeni kritju splošnih stroškov poslovanja: telekomunikacij (telefon, internet), elektrike, ogrevanja, komunalnih storitev, upravljanja, pisarniškega in potrošnega materiala, drobnega inventarja, najema poslovnih prostorov od tretjih pravnih ali fizičnih oseb ipd. – pavšal v višini 9% upravičenih neposrednih stroškov projekta. Upravičenec lahko zaprosi za sofinanciranje do 100% upravičenih stroškov projekta. Upravičenec bo moral nastale neposredne stroške na projektu dokazati s predložitvijo originalnih računov, pogodb, drugih računovodskih listin enake dokazne vrednosti ter dokazil o plačilu, ki se neposredno nanašajo na izvedeno dejavnost ter dokazil v postopkih izbire zunanjih izvajalcev v skladu z Zakonom o javnem naročanju (ZJN-2A). Podrobna razčlenitev upravičenih stroškov in pogojev za predložitev dokazil o nastalih stroških je navedena v razpisni dokumentaciji ter navodilih posredniškega telesa za poročanje in dokazovanje stroškov, ki so del razpisne dokumentacije ter navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških. Roki za izstavitev zahtevkov za izplačilo so opredeljeni v pogodbi o sofinanciranju. Sofinanciranje upravičenih stroškov ne predstavlja državne pomoči. 9.1 Neupravičeni stroški Za predmetni dodatni javni razpis so neupravičeni naslednji stroški: – davek na dodano vrednost; – stroški nakupa in gradnje nepremičnin; – stroški nakupa nezazidanega zemljišča; – stroški nakupa strojev, pohištva in prevoznih sredstev; – stroški nakupa IKT opreme, ki presegajo 9% upravičenih stroškov projekta; – amortizacija nepremičnin in opreme (glede na analizo potreb nisem zasledila, da imajo težave pri nakupu IKT opreme); – stroški obresti na dolgove; – stroški, ki so že bili sofinancirani iz drugih virov (državnega proračuna Republike Slovenije, lokalni proračunov, drugih virov EU) (dvojno financiranje); – stroški nakupa vinjet za vožnjo po avtocestah, hitrih cestah in obvoznicah v Republiki Sloveniji ter v drugih državah, ki prav tako uporabljajo ta sistem; – drugi stroški, ki niso predvideni v pogodbi o sofinanciranju. Neupravičene stroške krije upravičenec sam. 10. Prihodki projekta Upravičenec mora spremljati ter posredniškemu telesu prikazovati prihodke projekta. Če bodo pri izvajanju projekta ustvarjeni prihodki, bo Ministrstvo za javno upravo, za višino ustvarjenih prihodkov, znižalo višino upravičenih stroškov tj. višino zahtevka za izplačilo. 11. Merila za izbor projektov Ocenjevale se bodo pravočasno prispele in popolne vloge, ki jih bodo predložili upravičeni prijavitelji. Skupaj lahko upravičenec doseže 100 točk. Podrobnejša razčlenitev meril za ocenjevanje je v razpisni dokumentaciji. 11.1 Splošni merili: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! 11.2. Merila ocenjevanja: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Ocenjevanje vlog Ministrstvo za javno upravo bo izbralo predloge projektov po postopku, kot ga določa Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije in skladno s to objavo in razpisno dokumentacijo za predmetni dodatni javni razpis. Postopek izbire ovrednotenja vlog bo na podlagi sprejetega poslovnika o delu strokovne komisije vodila strokovna komisija, ki jo imenuje predstojnik/ca Ministrstva za javno upravo. O dodelitvi sredstev po tem dodatnem razpisu bo, na predlog strokovne komisije, s sklepom, odločil/a predstojnik/ca Ministrstva za javno upravo. Strokovna komisija bo ocenjevala le vloge, ki: – bodo prispele pravočasno, na način določen v 12. poglavju predmetnega dodatnega javnega razpisa; – bodo predložene na predpisanih obrazcih iz razpisne dokumentacije; – bodo izpolnjevale osnovne pogoje razpisa (glej poglavje 5.). Za sofinanciranje bodo predlagani projekti, ki bodo dosegli minimalni kakovostni kriterij (na osnovi ocenjevanja dosežejo skupaj najmanj 50% vseh možnih točk), do porabe razpoložljivih sredstev. Vloge se bodo najprej ocenjevale s stališča skladnosti s cilji prednostne usmeritve: Spodbujanje razvoja nevladnih organizacij, civilnega in socialnega dialoga, Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, vpliva na spodbujanje trajnostnega razvoja in enakih možnosti (pozitiven oziroma nevtralen vpliv) ter vpliva na inovativnost ter udejanjanje načela transnacionalnosti. Kolikor bo strokovna komisija ugotovila, da projekt ni skladen s cilji prednostne usmeritve, da izkazuje negativen vpliv na trajnostni razvoj ali enake možnosti oziroma da ne vpliva na inovativnost ter udejanjanje načela transnacionalnosti, bo projekt izločila iz nadaljnjega ocenjevanja. V primeru, da več prijaviteljev doseže enako število točk in bi bila z njihovo uvrstitvijo na predlog liste projektov za sofinanciranje, presežena skupna razpoložljiva sredstva, se o uvrstitvi projektov na predlog liste sofinanciranih projektov odloči z žrebom, ki ga opravi strokovna komisija. Strokovna komisija si pridržuje pravico, da od prijaviteljev zahteva dodatna pojasnila oziroma obrazložitve o predvidenih dejavnostih ter načrtovanih stroških. Poziv za posredovanje dodatnih pojasnil oziroma obrazložitev, bo prijaviteljem posredovan po elektronski pošti na elektronski naslov prijavitelja naveden v obrazcu Podatki o prijavitelju (obrazec št. 1 razpisne dokumentacije). V primeru, da pojasnila ne bodo posredovana v roku in na način določen v pozivu, bo strokovna komisija dejavnosti oziroma načrtovane stroške, za katere se zahteva dodatno pojasnilo, izločila kot neupravičene ter projekt ustrezno ocenila glede na postavljena merila. Strokovna komisija lahko na podlagi pregleda vlog oceni, da posamezne predlagane dejavnosti niso upravičene do sofinanciranja ter od prijavitelja zahteva prilagoditev načrta dejavnosti ter finančnega načrta projekta. Prav tako si strokovna komisija pridržuje pravico znižanja posameznih postavk v finančnem načrtu za katere meni, da so ocenjene previsoko in zahteva prilagoditev finančnega načrta prijavitelja. V primeru, da bo upravičenec v prijavi kot upravičene navedel tudi neupravičene stroške, bo strokovna komisija ustrezno znižala višino sofinanciranja ter prijavitelju predlagala nižjo višino sofinanciranja od zaprošene. V primeru, da bo upravičenec v prijavi prijavil prihodke projekta, bo strokovna komisija ustrezno znižala višino sofinanciranja ter upravičencu predlagala nižjo višino sofinanciranja od zaprošene. Če se prijavitelj ne bo strinjal s predlogi strokovne komisije, se šteje, da odstopa od vloge. Posredniško telo lahko preostala razpoložljiva sredstva ponudi naslednjemu najvišje pozitivno ocenjenemu upravičencu. 12. Rok in način prijave na dodatni razpis Rok za oddajo prijav je 35 dni po objavi tega dodatnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije oziroma do vključno 20. 11. 2009. Vloge na dodatni razpis morajo, ne glede na način oddaje, prispeti na naslov: Ministrstvo za javno upravo, Tržaška 21, 1000 Ljubljana, najkasneje do 20. 11. 2009 do 13. ure. Vloga mora biti oddana na prijavnih obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke, določene v razpisni dokumentaciji. Prijavitelj mora dispozicijo projekta in finančni načrt predložiti tudi na e-nosilcu podatkov (CD-ROM ali DVD-ROM). Drugih obrazcev in prilog ni potrebno predložiti na e-nosilcu. Vlogo je potrebno predložiti v 3. izvodih: (1) izvirniku in (2) kopijah, ki so označeni z besedo »Original«, »Kopija 1«, »Kopija 2«. Vlogo je potrebno poslati v zaprtem ovitku, ki mora biti označen: »Ne odpiraj! – vloga dodatni javni razpis za sofinanciranje projektov SOC. Partnerjev za leta 2009, 2010 in 2011 (lahko uporabite obrazec za označbo vloge iz razpisne dokumentacije). Posamezni prijavitelj lahko na dodatni javni razpis predloži eno vlogo za sofinanciranje. Kolikor bo prijavitelj predložil več vlog za sofinanciranje, bo upoštevana tista vloga, ki bo na ministrstvu evidentirana kot prva prispela. Za prepozno se šteje vloga, ki Ministrstvu za javno upravo ni bila predložena do navedenega roka. Za nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh dokumentov, zahtevanih v besedilu dodatnega razpisa in razpisni dokumentaciji. Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji dodatnega razpisa in merili za ocenjevanje. 13. Odpiranje vlog Odpiranje vlog bo predvidoma dne 24. 11. 2009 ob 9. uri in ne bo javno. Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, izpolnjene in označene vloge in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Na odpiranju bo strokovna komisija ugotavljala popolnost vlog glede na to, če so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti. 14. Popolnost vlog in dopolnjevanje Vloga je popolna, če je prijavitelj do predpisanega roka za oddajo prijav predložil izpolnjene in, kjer je to posebej navedeno, žigosane dokumente. 14.1. Popolnost vlog Prijavitelj mora prijavi priložiti izpolnjene naslednje obrazce: – Obrazec št. 1: Podatki o prijavitelju; – Obrazec št. 2: Vloga – podatki o projektu; – Obrazec št. 3: Strateška analiza projekta; – Obrazec št. 4: Dispozicija projekta – delovni načrt projekta; – Obrazec št. 5: Reference prijavitelja pri izvajanju projektov, ki se sofinancirajo iz sredstev EU v obdobju od 1. 1. 2005 do 31. 12. 2008; – Obrazec št. 6: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev; ter priloge: – Priloga št. 1: Finančni načrt projekta; – Priloga št. 2: Vzorec pogodbe; – Priloga št. 3: CD-ROM ali DVD-ROM. 14.2. Dopolnjevanje vlog V primeru nepopolnih vlog, s pomanjkljivo dokumentacijo, bo strokovna komisija najkasneje v roku 3 dni od odpiranja vlog, prijavitelje pozvala, da vloge v roku 5 dni dopolnijo. Poziv za dopolnitev vlog bo upravičencem posredovan po elektronski pošti, na elektronski naslov prijavitelja naveden v obrazcu Podatki o prijavitelju (obrazec št. 1 razpisne dokumentacije). Dovoljene bodo le dopolnitve naslednjih obrazcev in prilog: 1. podatki o prijavitelju; 2. izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev; 3. finančni načrt projekta (priloga 1a in 1b) – samo v primeru formalne nepopolnosti (manjkajoči podpis odgovorne osebe in/ali žig); 4. vzorec pogodbe – manjkajoča parafa odgovorne osebe; 5. CD-ROM ali DVD-ROM. V primeru, da vlogi ne bo priložen kateri izmed obrazcev, ki zgoraj ni naveden, strokovna komisija prijaviteljev ne bo pozvala k dopolnitvi, temveč bo takšne vloge zavrgla. Pri preverjanju formalne popolnosti vlog bodo upoštevani le predloženi natisnjeni obrazci (in ne obrazci shranjeni na elektronskem nosilcu CD-ROM ali DVD-ROM) in sicer na izvodu vloge, ki bo označen kot »original«. 15. Zavrnitev in zavržba vlog 15.1. Zavržba vlog Zavržene bodo vloge: – ki ne bodo predložene v 3. izvodih-original (1), kopija (2); – ki ne bodo poslane v roku in na način predpisan v 12. poglavju predmetnega javnega razpisa; – ki ne bodo vsebovale vseh dokazil in drugih sestavin, ki jih zahteva besedilo dodatnega razpisa in razpisne dokumentacije za razpisno področje in ne bodo dopolnjene v roku za dopolnitev vloge (nepopolne vloge); – ki bodo nepravilno izpolnjene in označene glede na določila razpisne dokumentacije. 15.2. Zavrnitev vlog Zavrnjene bodo vloge: – tistih upravičencev, ki ne bodo izpolnjevali osnovnih pogojev, določenih v besedilu dodatnega razpisa in razpisne dokumentacije za razpisano področje; – ki jih bo strokovna komisija na podlagi meril za ocenjevanje izločila oziroma ne bodo dosegle minimalnega kakovostnega kriterija za dodelitev sredstev; – ki ne bodo upoštevale omejitev glede zaprošene višine sofinanciranja; – ki bodo glede na merila pozitivno ocenjene, vendar bodo razpoložljiva sredstva že razdeljena med boljše ocenjene vloge. 16. Obveščanje prijaviteljev o rezultatih dodatnega razpisa in varovanje podatkov ter poslovnih skrivnosti Ministrstvo za javno upravo bo prijavitelje o izidu dodatnega razpisa obvestilo najkasneje v 60 dneh po zaključku odpiranja vlog. Rezultati dodatnega razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh Ministrstva za javno upravo in portalu www.euskladi.si. Upravičenec se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o projektu in prejemniku pomoči v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja, zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov in Navodili Organa upravljanja glede informiranja in obveščanja javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013. Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe Sveta (ES) št. 1828/2006. 17. Pritožba: zoper sklep o izbiri prejemnikov ni dovoljena pritožba, temveč lahko prijavitelji in stranski udeleženci sprožijo upravni spor zoper sklep Ministrstva za javno upravo. Upravni spor se sproži s tožbo, ki se vloži v 30 dneh od vročitve sklepa na Upravno sodišče, Fajfarjeva 33, Ljubljana. 18. Razpisna dokumentacija in informacije Razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani prijavitelji, pridobijo na spletni strani Ministrstva za javno upravo (http://www.mju.gov.si/si/strukturni_skladi/spodbujanje_razvoja_nevladnih_organizacij_socialnega_in_civilnega_dialoga/razpisi_za_socialne_partnerje/) ali jo naročijo na e-naslovu: tanja.vertelj@gov.si ali polonca.sega@gov.si. Informacije v zvezi z namenom razpisa lahko dobite na Ministrstvu za javno upravo pri Tanji Vertelj, elektronski naslov: tanja.vertelj@gov.si ali pri Polonci Šega, elektronski naslov: polonca.sega@gov.si. Vprašanja v zvezi z dodatnim javnim razpisom lahko do 9. 11. 2009 posredujete po elektronski pošti na naslov: SOCPAR.MJU@gov.si. Upravičencem, ki bodo vprašanja posredovali po navedenem datumu, odgovori ne bodo posredovani. Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja (FAQ – frequently asked questions) v zvezi z dodatnim razpisom bodo objavljena na spletni strani: http://www.mju.gov.si/si/strukturni_skladi/spodbujanje_razvoja_nevladnih_organizacij_socialnega_in_civilnega_dialoga/razpisi_za_socialne_partnerje/. Prijaviteljem je v okviru tehnične pomoči zagotovljena tudi pomoč pri pripravi projektnih predlogov. Uradne ure tehničnega sekretariata za NVO in socialne partnerje v času od objave razpisa do enega tedna pred rokom za oddajo vloge so: – torek in četrtek od 9. do 12. ure, – sreda od 12. do 15. ure. V zadnjem tednu pred rokom za oddajo vlog bodo uradne ure tehničnega sekretariata za NVO in socialne partnerje, vsak delovni dan od 8. do 13. ure. Kontaktne osebe pri tehničnem sekretariatu za NVO in socialne partnerje so: Mateja Šepec in Tatjana Studen, Regionalni center za okolje (Slovenska 5, Ljubljana), tel. 01/425-70-65 (mateja.sepec@guest.arnes.si, tatjana.studen@guest.arnes.si) ter Julija Marošek, Pitija d.o.o. (Šmartinska cesta 130, Ljubljana), tel. 02/821-56-36 (julija.marosek@pitija.com). Prijavitelji se lahko naročijo tudi na brezplačno individualno/ osebno svetovanje. Individualno svetovanje bo omogočeno samo prijaviteljem, ki bodo najkasneje do 13. novembra 2009 na elektronski naslov: mateja.sepec@guest.arnes.si posredovali osnutek izpolnjene vloge. Z interesenti bo po prejetju osnutka usklajen termin individualnega svetovanja. Vrstni red svetovanj bo določen glede na datum posredovanja osnutka izpolnjene vloge, prednost pri individualnih svetovanjih bodo imeli prijavitelji, ki se bodo udeležili informativne delavnice. Informativna delavnica za prijavitelje bo v petek, 23. 10. 2009 od 13. do 15. ure v sejni sobi 6. nadstropja Ministrstva za javno upravo na Tržaški 21 v Ljubljani.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti