Št. 430-68/2009/7-0082369 Ob-6826/09
, Stran 2630
Ponudbe morajo biti v celoti pripravljene v skladu z razpisno dokumentacijo ter izpolnjevati vse pogoje za udeležbo tega razpisa.
1. Predložitev ponudbe
Ponudba se šteje za pravočasno, če je naročniku predložena do dne 2. 11. 2009, najkasneje do 12. ure, ali oddana priporočeno na pošti do navedenega dne in do izteka roka.
Ponudniki oddajo ponudbe s priporočeno pošiljko po pošti ali osebno na naslov naročnika: Ministrstvo za promet, Langusova 4, 1535 Ljubljana. Ponudnik predloži ponudbo v zaprti ovojnici, naslovljeni skladno s priloženim obrazcem oziroma etiketo, ki je priloga 5 razpisne dokumentacije.
Vse nepravočasno predložene ali nepravilno označene ponudbe bo strokovna komisija izločila iz postopka odpiranja ponudb in jih neodprte vrnila ponudnikom.
2. Odpiranje ponudb
Odpiranje, pregled in ocenjevanje ponudb izvede strokovna komisija, ki jo je imenoval minister za promet, in sicer brez prisotnosti javnosti.
Navodila ponudnikom za izdelavo ponudb
V navodilih ponudnikom so opredeljena pravila poslovanja naročnika in ponudnikov v postopku zbiranja ponudb ter napotki glede priprave in predložitve ponudbe.
1. Predmet razpisa
Predmet razpisa je izbor izvajalca programa strokovnega usposabljanja za spremljevalce izrednih prevozov in vodenje evidenc o izdanih potrdilih ter izdelava kataloga vprašanj in odgovorov.
Na razpisu lahko sodelujejo pravne osebe, ki izpolnjujejo vse zahtevane pogoje v skladu z določili te razpisne dokumentacije, Zakona o varnosti cestnega prometa (Uradni list RS, št. 56/08 – uradno prečiščeno besedilo, 57/08 – ZLDUVCP, 73/08 – odl. US: U-I-295/05-38 in 58/09) in Pravilnika o usposabljanju za spremljevalce izrednih prevozov (Uradni list RS, št. 47/09; v nadaljevanju: Pravilnik).
Izbrani ponudnik bo sprejemal prijave kandidatov, ki se bodo prijavili na preizkus znanja, jim nudil ustrezna navodila in pomoč, jih obveščal o preizkusu znanja, zahteval sestavo strokovne komisije, zagotovil razmnoževanje in pripravo testnih pol, izvedel preizkus znanja ter pripravil in tiskal spričevala, pripravil katalog vprašanj in odgovorov, posredoval podatke Direkciji RS za ceste, da bo ta lahko vodila evidence skladno s 14. členom Pravilnika in vzpostavil seznam podatkov o opravljenem usposabljanju ter vodil arhiv dokumentarnega gradiva.
Katalog vprašanj obsega področja iz 2. člena Pravilnika. Pooblaščena organizacija pripravi katalog vprašanj skladno s 6. členom Pravilnika.
Za posamezno področje iz 1. do 3. točke 2. člena Pravilnika se pripravi 300 vprašanj in odgovorov (en izvod za komisijo in en izvod samo vprašanj za kandidate). Specifikacija za izdelavo kataloga;
– iz 1. točke 2. člena pravilnika: 50 vprašanj in odgovorov z izbiro odgovora med štirimi možnimi odgovori z načinom obkroževanja, 45 vprašanj in odgovorov z neposrednim odgovorom in 5 študij primerov;
– iz 2. točke 2. člena pravilnika: 50 vprašanj in odgovorov z izbiro odgovora med štirimi možnimi odgovori z načinom obkroževanja, 45 vprašanj in odgovorov z neposrednim odgovorom in 5 študij primerov;
– iz 3. točke 2. člena pravilnika: 50 vprašanj in odgovorov z izbiro odgovora med štirimi možnimi odgovori z načinom obkroževanja, 45 vprašanj in odgovorov z neposrednim odgovorom in 5 študij primerov.
Pooblaščena organizacija zagotovi gradivo skladno s tretjim odstavkom 16. člena Pravilnika. Kandidat opravi preizkus strokovne usposobljenosti ob izpolnjevanju 7. člena Pravilnika.
V skladu z drugim odstavkom 16. člena Pravilnika pripravi ponudnik sam ali skupaj s svojim/i podizvajalcem/ci tudi program praktičnega usposabljanja iz točk 4a., b., c., d. in e. 2. člena tega Pravilnika.
Predvideva se, da je letna količina slušateljev in kandidatov za izpit okrog 50, Ministrstvo za promet ni zavezano, da bi pokrivalo razliko stroškov, kolikor bi bilo prijavljenih slušateljev in kandidatov manj od orientacijske vrednosti, zato ostane ocena trga pri izdelavi ponudbe v presoji ponudnika.
Priprava obrazca potrdila o uspešno opravljenem preizkusu strokovne usposobljenosti mora biti v skladu s Prilogo II Pravilnika in plastificirana. Za obrazec se zahtevajo naslednje minimalne karakteristike:
Material: dokumentni papir z vodnim znakom RS 90 gr
Tisk: 2/0 + UV nevidna + grb v srebrni foliji s slepim tiskom
Dodelava: številjenje z UV barvo, obrezano na format iz Pravilnika in plastificirano.
Predvideva se količina 1500 kosov, sicer nas ta številka ne zavezuje in jo prepuščamo oceni stanja trga pri izdelavi ponudbe v presojo ponudnika.
2. Pravna podlaga za oddajo naročila:
– Zakon o varnosti cestnega prometa (Uradni list RS, št. 56/08 – uradno prečiščeno besedilo, 57/08 – ZLDUVCP, 73/08 – odl. US: U-I-295/05-38 in 58/09);
– Pravilnik o usposabljanju za spremljevalce izrednih prevozov (Uradni list RS, št. 47/09);
– Zakon o splošnem upravnem postopku (Uradni list RS, št. 24/06 – uradno prečiščeno besedilo, 105/06 – ZUS-1, 126/07 in 65/08).
3. Izdelava ponudbe
Ponudnik mora izdelati ponudbo v slovenskem jeziku. Ponudba se sestavi tako, da ponudnik vpiše zahtevane podatke v obrazce oziroma podpiše pripravljene izjave, ki so sestavni del razpisne dokumentacije oziroma posameznih delov le-te.
Ponudba mora biti podana na obrazcih iz prilog razpisne dokumentacije ali po vsebini in obliki enakih obrazcih, izdelanih s strani ponudnika. Vse priloge morajo biti izpolnjene, podpisane in žigosane s strani ponudnika.
Ponudnik predloži ponudbo v zaprti ovojnici, naslovljeni skladno s priloženim obrazcem oziroma etiketo (priloga 5). Vložišče naročnika na ovojnici označi datum in točen čas prevzema ponudbe.
Spremembe ponudbe so možne le do poteka roka za oddajo ponudb. Spremembo ponudbe se naročniku izroči na enak način kot ponudbo s tem, da se na etiketi za naslavljanje ponudbe v spodnjo vrstico napiše »Ne odpiraj – sprememba ponudbe«.
4. Obvezna vsebina ponudbe
Ponudba mora vsebovati:
– izpolnjeno, podpisano in ožigosano izjavo o izpolnjevanju pogojev za priznanje sposobnosti (priloga 1),
– izpolnjeno, podpisano in ožigosano izjavo o sprejemanju pogojev razpisne dokumentacije (priloga 2),
– izpolnjen, podpisan in ožigosan obrazec ponudbe (priloga 3),
– izpolnjeno, podpisano in ožigosano izjavo o možnosti ogleda prostorov in opreme (priloga 4),
– garancija (priloga 6).
5. Pogoji za izbiro ponudnika in zavezujoči roki
Ponudnik mora izpolnjevati pogoje iz 18. člena Pravilnika, poleg tega pa še:
– da ima ustrezen prostor za arhiviranje dokumentacije in vodenje lastnih evidenc, v velikosti najmanj 12 m2.
Skrajni rok za izdelavo in predajo vprašanj in odgovorov je 20 dni po dokončnosti odločbe.
Komisija za potrditev vprašanj le-te potrdi v roku 15 dni od prejema.
Prvi izpitni rok se mora izvesti v roku 60 dni po dokončnosti odločbe.
6. Merila za izbiro najugodnejše ponudbe in predvideni stroški pri kalkulaciji cene
Ponudbe se bodo ocenjevale na podlagi določenih meril, pri čemer morajo ponudniki v prvi vrsti zadostiti pogojem, opisanim v točki »5. Pogoji za izbiro ponudnika«. Ponudbe, ki bodo za naročnika glede meril bolj ugodne, bodo prejele večje število točk, in sicer na naslednji način:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Ad 1)
Ponudnik, ki bo ponudil najugodnejšo ceno enkratnega opravljanja izpita kandidata bo dobil 35 točk, ostali ponudniki pa v sorazmerju s to ponudbo, manj točk, in sicer po formuli
(minimalna cena/cena ponudnika) * 35 = X
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najugodnejšo ceno enkratnega opravljanja izpita kandidata.
Pri kalkulaciji cene enkratnega opravljanja izpita na kandidata mora ponudnik upoštevati, da so stroški izpitne komisije, ki jih bo izbrani ponudnik moral izplačati članom komisije, ki bodo določeni v višini:
– za predsednika komisije 30,00 EUR bruto na kandidata,
– za člana komisije 25,00 EUR bruto na kandidata.
Članom izpitne komisije pripadajo tudi potni stroški, skladno z Zakonom o višini povračil stroškov v zvezi z delom in nekaterih drugih prejemkov (Uradni list RS, št. 87/97, 9/98 in 48/01). Pri izračunu ponudbene cene naj ponudniki upoštevajo potne stroške celotne sestave komisije (predsednik in dva člana) v višini 7,00 EUR na kandidata. To pomeni, da ponudnik pri kalkulaciji cene izpita, predvidi skupni strošek izpitne komisije v višini 101,00 EUR bruto na kandidata.
V ceni mora upoštevati izdelavo kataloga vprašanj in odgovorov ter vse kar je povezano z usposabljanjem in opravljanjem preizkusa znanja.
Ad 2) Ponudnik, ki bo ponudil najugodnejšo ceno izdelave potrdila, bo dobil 10 točk, ostali ponudniki pa v sorazmerju s to ponudbo, manj točk, in sicer po formuli
(minimalna cena/cena ponudnika) * 10 = X
Spričevalo mora biti izdelano v skladu z zahtevanimi karakteristikami iz 1. točke tega razpisa (poglavje Navodila ponudnikom za izdelavo ponudb).
Pri kalkulaciji cene je treba upoštevati stroške izdelave izkaznice, pošiljanja izkaznice s priporočeno pošto, stroške izgube časa predsednika komisije za preverjanje utemeljenosti podanega zahtevka za izdajo izkaznice ocenjeno v višini 4,00 EUR po izdani izkaznici.
Minister za promet bo z odločbo določil ceno za usposabljanje in opravljanje izpita ter ceno za izdelavo potrdila. Ponudnik bo lahko vložil vlogo za povišanje določene cene šele, ko bodo stroški drobno življenjskih potrebščin narasli za več kot 6%, šteto od časa izdaje odločbe.
7. Komunikacija med naročnikom in ponudniki: komunikacija med naročnikom in ponudniki v zvezi z naročilom je pisna (pošta, telefaks, elektronska pošta) in je sestavni del dokumentacije o oddaji naročila. Na sestankih ali pogajanjih se vodi zapisnik.
8. Pojasnila in spremembe razpisne dokumentacije: pojasnila razpisne dokumentacije se lahko zahteva izključno v pisni obliki, in sicer do 6 dni pred iztekom roka za oddajo ponudb. Naročnik si pridržuje pravico, da razpisno dokumentacijo delno spremeni ali dopolni, in sicer najkasneje do 10 dni pred iztekom roka za oddajo ponudb. Vse spremembe, dopolnitve in morebitni odgovori na vprašanja bodo objavljeni na spletni strani MZP, morebitna vprašanja lahko posredujete na gp.mzp@gov.si, ali andrej.benkovic@gov.si.
9. Pregled in ocenjevanje ponudb
Pri pregledu ponudb se presojajo le listine in navedbe, ki so predložene skladno z zahtevami iz razpisne dokumentacije. Enakovredno veljajo kopije zahtevanih listin razen, če izvirnik ni posebej zahtevan. Listine in navedbe morajo izkazovati dejanska stanja in dejstva v času oddaje ponudbe.
Naročnik bo zahteval, da ponudniki nepopolne ponudbe v roku petih delovnih dni dopolnijo ali pojasnijo dokumente, ki so jih predložili v ponudbi, pri čemer so kakršnekoli spremembe ali dopolnitve vsebine, ki bi vplivale na njeno razvrstitev, izključene. Če ponudnik v tem roku ponudbe ustrezno ne dopolni, bo naročnik s sklepom zavrgel vlogo. Zoper ta sklep je dovoljena pritožba.
10. Zaupnost podatkov: naročnik bo kot zaupne varoval le tiste podatke v ponudbi, ki so označeni kot zaupni in ki jih kot zaupne določa predpis o gospodarskih družbah ali drug predpis. Podatki, na podlagi katerih se ponudbe vrednotijo ali s katerimi se dokazuje izpolnjevanje pogojev in zahtev iz razpisne dokumentacije, ne morejo biti označeni kot zaupni ali kot poslovna skrivnost.
11. Popolnost ponudbe: naročnik bo upošteval ponudbe, ki bodo v celoti pripravljene v skladu z navodili za izdelavo ponudbe, z vsemi zahtevanimi dokumenti in obrazci v skladu s 4. točko teh navodil.
12. Veljavnost ponudbe: ponudba mora biti veljavna najmanj 150 dni od dneva odpiranja ponudb. V primeru krajšega roka veljavnosti ponudbe, se ponudba izloči.
13. Izbor ponudnika: po opravljenem izboru najugodnejšega ponudnika, bo naročnik izdal upravno odločbo, s katero bo izbral ponudnika. Neizbrani ponudniki bodo prejeli sklep o neizbiri.
14. Preklic razpisa: naročnik si pridržuje pravico preklicati razpis v katerikoli fazi postopka, brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti do kogarkoli. Naročnik ne odgovarja za škodo, ki bi utegnila nastati izbranemu ponudniku zaradi preklica.