Uradni list

Številka 104
Uradni list RS, št. 104/2009 z dne 18. 12. 2009
Uradni list

Uradni list RS, št. 104/2009 z dne 18. 12. 2009

Kazalo

Št. 3528-0009/2009 Ob-8205/09 , Stran 3191
1. Najemodajalec/organizator javnega zbiranja ponudb: Občina Sevnica, Glavni trg 19 a, 8290 Sevnica. 2. Upravljavec poslovnega prostora: Zdravstveni dom Sevnica, Trg svobode 14, 8290 Sevnica. 3. Predmet oddaje v najem Poslovni prostor v Zdravstveni postaji Krmelj, na naslovu Krmelj 53, ki obsega ordinacijo v izmeri 10,57 m2. V najemnini niso všteti obratovalni stroški. Oprema v poslovnem prostoru ni predmet najema. Najemniku glede na souporabo pripada koriščenje skupnih prostorov: WC za osebje, WC za stranke, hodnik, skupna garderoba in skupna kuhinja, v skupni izmeri 6,88 m2. 4. Mesečna najemnina znaša 89,36 EUR. 5. Namembnost poslovnega prostora: poslovni prostor je namenjen za izvajanje zobotehnične dejavnosti. 6. Čas, za katerega se poslovni prostor daje v najem: 5 let z možnostjo podaljšanja. 7. Pogoji, ki jih morajo izpolnjevati ponudniki: ponudnik mora biti registriran za izvajanje zobotehnične dejavnosti in imeti ustrezno dovoljenje pristojnega organa. 8. Varščina Ponudnik mora pred iztekom roka za zbiranje ponudb plačati varščino v višini ene mesečne najemnine, s katero jamči za resnost ponudbe in izpolnjevanje pogodbenih obveznosti. Varščino, je potrebno vplačati na TRR Zdravstvenega doma Sevnica, št. 01310-6030923906, sklic: 00 0902. Varščina bo uspelemu ponudniku vračunana v mesečno najemnino ali zadržana, če pogodbe ne bo sklenil, neuspelim pa vrnjena brez obresti v roku 8 dni po končani izbiri. 9. Pogoji za predložitev ponudb Ponudba mora biti pisna in mora vsebovati naslednje podatke: – ime in priimek oziroma firmo, naslov stalnega bivališča oziroma sedež ponudnika, številko transakcijskega računa (vračilo varščine), matično in davčno številko; – izjava ponudnika oziroma pooblaščenca, da se strinja z vsemi pogoji razpisa z lastnoročnim podpisom. Pisni ponudbi je potrebno priložiti: – potrdilo o plačilu varščine v višini ene mesečne najemnine; – izpisek iz sodnega oziroma poslovnega registra Slovenije, ki ne sme biti starejši od 60 dni iz katerega je razvidno, da je ponudnik registriran za opravljanje zobotehnične dejavnosti, – dovoljenje pristojnega organa pristojnega organa za opravljanje zobotehnične dejavnosti; – dokazilo o vpisu v register zasebnih zdravstvenih delavcev; – kratko poročilo o dosedanjih aktivnostih ter predstavitev programa, ki se naj bi izvajal v poslovnem prostoru. 10. Rok vezanosti ponudnikov na dano ponudbo: 60 dni. 11. Način in rok plačila najemnine: najemnina se bo plačevala mesečno. Najemnino za prvi obrok najema bo najugodnejši ponudnik dolžan poravnati v roku 8 dni od dneva podpisa najemne pogodbe oziroma v roku, ki ga določa najemna pogodba. V primeru, da najemnina ni plačana v roku, se pogodba šteje za razdrto in se vplačana varščina obdrži. 12. Rok za oddajo ponudbe Rok za oddajo popolnih ponudb je najkasneje do vključno 30. 12. 2009. Ponudbe se oddajo v tajništvu Zdravstvenega doma Sevnica ali pošljejo priporočeno na naslov – Zdravstveni dom Sevnica, Trg svobode 14, 8290 Sevnica, s pripisom: »Javno zbiranje ponudb ZP Krmelj – ne odpiraj!« Na hrbtni strani ovojnice mora biti označen polni naslov pošiljatelja. Nepravočasnih ali nepopolnih ponudb najemodajalec ne bo upošteval. Odpiranje ponudb bo 4. 1. 2010, ob 12. uri, v sejni sobi Zdravstvenega doma Sevnica. Izbor najugodnejšega ponudnika bo opravila komisija najemodajalca in vse ponudnike obvestila o izboru v roku 15 dni po odpiranju ponudb. 13. Drugi pogoji javnega zbiranja ponudb Ponudb, ki bodo prispele po razpisnem roku (nepravočasna ponudba) ali pravočasnih, vendar nepopolnih ponudb, komisija ne bo obravnavala. Komisija bo pri izbiri ponudnika kot kriterij poleg programa, ki naj bi se izvajal v poslovnem prostoru, upoštevala tudi prednostne pogoje, določene v 8. členu Odloka o oddajanju poslovnih prostorov v najem (Ur. l. RS, št. 78/05 – UPB). V primeru večjega števila ponudnikov, ki izpolnjujejo pogoje, lahko najemodajalec izvede s ponudniki dodatna pogajanja. Izbrani ponudnik je dolžan skleniti najemno pogodbo za poslovni prostor v roku 15 dni po izdaji sklepa o izboru ponudnika, sicer se šteje, da je od ponudbe odstopil. Organ, pristojen za izvrševanje proračuna občine, ali pooblaščena oseba, ki vodi postopek oddaje v najem, s soglasjem predstojnika, lahko postopek ustavi do sklenitve pravnega posla, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije. Obveznost najemodajalca, da sklene pogodbo z najugodnejšim ponudnikom, je izključena. 14. Informacije: podrobnejši podatki in informacije glede predmeta poslovnega prostora so dostopni pri upravljavcu Zdravstveni dom Sevnica, Trg svobode 14, 8290 Sevnica, pri direktorici Vladimiri Tomšič, tel. 07/81-61-514. Ogled poslovnega prostora je možen po predhodnemu dogovoru.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti