Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 in 60/07), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 109/08 in 49/09) ter 20. člena Statuta Občine Mislinja (Uradni list RS, št. 8/00 – prečiščeno besedilo, 115/00, 60/02, 114/04 in 43/07) je Občinski svet Občine Mislinja na 26. seji dne 7. 1. 2010 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Mislinja za leto 2010
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za Občino Mislinja za leto 2010 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
------------------------------------------------------------
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR
------------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov Proračun
leta 2010
------------------------------------------------------------
I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 6.669.576
TEKOČI PRIHODKI (70+71) 3.655.935
70 DAVČNI PRIHODKI 3.285.323
700 Davki na dohodek in dobiček 2.965.582
703 Davki na premoženje 104.418
704 Domači davki na blago in storitve 215.323
706 Drugi davki 0
71 NEDAVČNI PRIHODKI 370.612
710 Udeležba na dobičku in dohodki od 235.006
premoženja
711 Takse in pristojbine 2.513
712 Globe in druge denarne kazni 4.561
713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 456
714 Drugi nedavčni prihodki 128.076
72 KAPITALSKI PRIHODKI 99.889
720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 949
721 Prihodki od prodaje zalog 0
722 Prihodki od prodaje zemljišč in 98.940
neopredmetenih dolgoročnih sredstev
73 PREJETE DONACIJE 0
730 Prejete donacije iz domačih virov 0
731 Prejete donacije iz tujine 0
74 TRANSFERNI PRIHODKI 2.913.752
740 Prejeta sredstva iz državnega proračuna 2.051.818
740 Prejeta sredstva iz občinskih 442.334
proračunov
741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna 419.600
EU za kohezijsko politiko
78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE 0
780 Prejeta sredstva ISPA 0
II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 6.986.694
40 TEKOČI ODHODKI 1.158.243
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 170.964
401 Prispevki delodajalcev za socialno 27.421
varnost
402 Izdatki za blago in storitve 913.608
403 Plačila domačih obresti 1.914
409 Rezerve 44.336
41 TEKOČI TRANSFERI 1.318.662
410 Subvencije 34.597
411 Transferi posameznikom in 615.486
gospodinjstvom
412 Transferi neprofitnim organizacijam in 179.176
ustanovam
413 Drugi tekoči domači transferi 489.403
414 Tekoči transferi v tujino 0
42 INVESTICIJSKI ODHODKI 4.440.750
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 4.440.750
43 INVESTICIJSKI TRANSFERI 69.039
431 Investicijski transferi pravnim in 64.588
fizičnim osebam, ki niso proračunski
uporabniki
432 Investicijski transferi proračunskim 4.451
uporabnikom
III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) –317.118
(PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)
------------------------------------------------------------
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV
------------------------------------------------------------
IN NALOŽB
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA 1.147
KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)
75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL 1.147
750 Prejeta vračila danih posojil 1.147
751 Prodaja kapitalskih deležev
752 Kupnine iz naslova privatizacije
V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH 1.147
DELEŽEV (440+441+442+443)
440 Dana posojila 1.147
VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE 0
KAPITALSKIH DELEŽEV
------------------------------------------------------------
C. RAČUN FINANCIRANJA
------------------------------------------------------------
VII. ZADOLŽEVANJE (500)
50 ZADOLŽEVANJE 0
500 Domače zadolževanje 0
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)
55 ODPLAČILA DOLGA 10.628
550 Odplačila domačega dolga 10.628
IX. SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU 327.746
(I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) –10.628
XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) 317.118
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.
PRETEKLEGA LETA
9009 Splošni sklad za drugo 554.582
------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Mislinja.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01), ki se uporabijo za namen, določene v tem zakonu,
2. okoljska dajatev, ki se uporabi za izgradnjo kanalizacije in čistilne naprave.
5. člen
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika predstojnik neposrednega uporabnika župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu septembru in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2010 in njegovi realizaciji.
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Župan lahko za izvrševanje proračuna pooblasti tudi druge osebe.
6. člen
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte iz načrta razvojnih programov prične s postopkom prevzemanja obveznosti za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke, investicijske transfere, ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2011 40% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 30% navedenih pravic porabe razen za investicijske odhodke, za katere je opredeljeno sofinanciranje s strani države oziroma Evropske unije.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja predstavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
Proračunski skladi so:
1. podračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2010 oblikuje v višini 40.000 evrov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 3.000 evrov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2010 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 2.000 evrov.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
Občina Mislinja se v letu 2010 predvidoma ne bo dodatno zadolževala.
11. člen
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2010 zadolžijo za financiranje investicij v infrastrukturne objekte in naprave, namenjene za opravljanje gospodarskih in drugih javnih služb. O zadolžitvi odloča občinski svet.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Mislinja v letu 2011, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Šifra: 410-7/2009
Mislinja, dne 8. januarja 2010
Župan
Občine Mislinja
Viktor Robnik l.r.