Uradni list

Številka 55
Uradni list RS, št. 55/2010 z dne 12. 7. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 55/2010 z dne 12. 7. 2010

Kazalo

3052. Splošni akt o spremembah in dopolnitvah Splošnega akta o preglednosti in objavi informacij, stran 8227.

Na podlagi drugega odstavka 84. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 13/07 – UPB1, 102/07 – ZDRad in 110/09) izdaja v.d. direktorja Agencije za pošto in elektronske komunikacije Republike Slovenije naslednji
S P L O Š N I A K T
o spremembah in dopolnitvah Splošnega akta o preglednosti in objavi informacij
1. člen
1. člen Splošnega akta o preglednosti in objavi informacij (Uradni list RS, št. 96/04 in 59/08; v nadaljevanju: splošni akt) se spremeni tako, da se besedilo »in uporabe javno dostopnih telefonskih storitev« nadomesti z besedilom »javno dostopnih elektronskih komunikacijskih storitev in uporabe teh storitev«.
2. člen
Za 1. členom se doda nov 1.a člen, ki se glasi:
»1.a člen
(pomen izrazov)
(1) V tem splošnem aktu uporabljeni izrazi imajo naslednji pomen:
1. Operater je operater javnega elektronskega komunikacijskega omrežja oziroma izvajalec javno dostopne elektronske komunikacijske storitve.
2. Javno elektronsko komunikacijsko omrežje je javno komunikacijsko omrežje, ki se uporablja v celoti ali predvsem za zagotavljanje javno dostopnih elektronskih komunikacijskih storitev.
(2) Preostali izrazi, uporabljeni v tem splošnem aktu, imajo enak pomen kot je določen v Zakonu o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 13/07 – UPB1, 102/07 – ZDRad in 110/09; v nadaljevanju: zakon), če iz besedila tega splošnega akta ne izhaja drugače.«
3. člen
Besedilo 2. člena se nadomesti z naslednjim besedilom:
»2. člen
(preglednost in objava informacij)
Operaterji morajo javno objaviti:
1. Naziv in sedež operaterja.
2. Ponujene javno dostopne elektronske komunikacijske storitve, in sicer:
– obseg javno dostopnih elektronskih komunikacijskih storitev, vključno z njihovim opisom in navedbo, katere storitve so vključene v priključnino in mesečno naročnino (na primer: dostop do pomoči pri posredovanju klicev, imeniki, imeniške storitve, selektivna zapora klicev, razčlenitev računa, storitve vzdrževanja, vključene količine storitev in podobno);
– standardne cene ponujenih storitev, vsebino posameznega cenovnega elementa in način zaračunavanja za:
(a) dostop (priključnina, mesečna naročnina),
(b) uporabo javno dostopnih elektronskih komunikacijskih storitev (cene osnovnih in dodatnih storitev),
(c) vzdrževanje, ki ni vključeno v mesečno naročnino, vključno s podrobnostmi o ponujenih standardnih popustih in posebnih cenovnih shemah, če jih operaterji ponujajo, in podrobnostmi o vseh dodatnih dajatvah ter stroških, povezanih s terminalsko opremo.
– morebitne odškodnine in povračila za storitve, ki niso izvedene v skladu z dogovorjeno kakovostjo, vključno s podrobnostmi vseh ponujenih odškodninskih oziroma povračilnih shem;
– ponujene storitve vzdrževanja;
– standardne pogodbene pogoje, kot so:
(a) čas veljavnosti pogodbe (standarden, minimalen);
(b) pogoji za podaljšanje pogodbe;
(c) pogoji za spremembo pogodbe;
(d) pogoji za prekinitev pogodbe;
(e) neposredni stroški v zvezi s prenosljivostjo številk.
3. Postopke reševanja sporov.
4. Informacije o pravicah končnih uporabnikov glede javno dostopnih elektronskih komunikacijskih storitev, ki jih operater ponuja, vključno z:
– razčlenitvijo računa;
– selektivno zaporo klicev za določene vrste izhodnih klicev, kratkimi SMS sporočili z dodano vrednostjo, večpredstavnostnimi sporočili (MMS) ali drugimi podobnimi aplikacijami;
– sistemi predplačil;
– obročnim odplačevanjem priključnine;
– neplačevanjem računov;
– nasveti glede cen in tarif (zmogljivost, prek katere lahko naročniki od operaterja zahtevajo, da jim posredujejo informacije o morebitnih alternativnih nizko cenovnih tarifah, če so na voljo);
– nadzorom stroškov (zmogljivost, prek katere operaterji nudijo druge načine, če agencija meni, da so ustrezni, za nadzor stroškov za javno dostopne elektronske komunikacijske storitve, vključno z brezplačnimi opozorili končnih uporabnikov v primeru nenavadnih in prekomernih vzorcev porabe);
– tonskim izbiranjem ali dvotonskim večfrekvenčnim izbiranjem (DTMF);
– prikazom identitete kličočega;
– možnostjo ohranitve svojih številk (geografskih in negeografskih).«
4. člen
V prvem odstavku 2.a člena se za besedo »oziroma« doda beseda »izvajalci«. V istem odstavku istega člena se besedilo »v skladu z drugim odstavkom 72. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 13/07 – UPB1 in 102/07 – ZDRad)« nadomesti z besedilom »v skladu s tretjim odstavkom 72. člena zakona«.
5. člen
V drugem odstavku 2.a člena se za besedo »oziroma« doda beseda »izvajalci«.
6. člen
Za 2.a členom se doda nov 2.b člen, ki se glasi:
»2.b člen
(obveščenost o obstoju in pomenu enotne evropske telefonske številke za klic v sili)
Operaterji javnih telefonskih omrežij oziroma izvajalci javno dostopnih telefonskih storitev morajo obveščati svoje uporabnike o obstoju in pomenu enotne evropske telefonske številke za klic v sili »112«, in sicer preko objave na svojih spletnih straneh in v imeniku na vidnem mestu.«
7. člen
Drugi odstavek 3. člena se spremeni tako, se besedilo »tudi pred vsako spremembo v tem splošnem aktu predpisanih informacij« nadomesti z besedilom »ob vsaki spremembi v tem splošnem aktu predpisanih informacij, in sicer preko spletnega portala za zagotavljanje transparentnosti (osveževanje podatkov neposredno na spletnem portalu za zagotavljanje transparentnosti).«
8. člen
(veljavnost)
Ta splošni akt začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 3824-24/2010/8
Ljubljana, dne 6. julija 2010
EVA 2010-3211-0042
Mihael Krišelj l.r.
v.d. direktorja

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti