Uradni list

Številka 105
Uradni list RS, št. 105/2010 z dne 24. 12. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 105/2010 z dne 24. 12. 2010

Kazalo

5436. Odlok o proračunu Občine Dobrna za leto 2011, stran 16355.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 in 60/07), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/09 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 15. člena Statuta Občine Dobrna (Uradni list RS, št. 47/99, 15/01, 112/02 in 134/06) je Občinski svet Občine Dobrna na 4. seji dne 16. 12. 2010 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Dobrna za leto 2011
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Dobrna za leto 2011 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
                                                  v eurih
---------------------------------------------------------
A.    BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
---------------------------------------------------------
Skupina/Podskupina kontov/Konto/Podkonto         Proračun
                                                leta 2011
---------------------------------------------------------
      I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)       4.297.122
      TEKOČI PRIHODKI (70+71)                   2.328.406
70    DAVČNI PRIHODKI                           1.463.065
      700 Davki na dohodek in dobiček           1.353.841
      703 Davki na premoženje                      55.000
      704 Domači davki na blago in storitve        54.224
71    NEDAVČNI PRIHODKI                           865.341
      710 Udeležba na dobičku in dohodki od
      premoženja                                   35.000
      711 Takse in pristojbine                        300
      712 Denarne kazni                             3.000
      713 Prihodki od prodaje blaga in
      storitev                                     45.000
      714 Drugi nedavčni prihodki                 782.041
72    KAPITALSKI PRIHODKI                         811.371
      720 Prihodki od prodaje osnovnih
      sredstev                                          0
      722 Prihodki od prodaje zemljišč in         811.371
      neopredmetenih dolgoročnih sredstev
74    TRANSFERNI PRIHODKI                       1.157.345
      740 Transferni prihodki iz drugih
      javnofinančnih institucij                   559.310
      741 Prejeta sredstva iz državnega
      proračuna iz sredstev EU                    598.035
78    PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE                0
      783 Prejeta sredstva iz proračuna EU
      za kohezijsko politiko                            0
      II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)          4.802.122
40    TEKOČI ODHODKI                            1.300.147
      400 Plače in drugi izdatki zaposlenim       295.741
      401 Prispevki delodajalcev za socialno
      varnost                                      46.426
      402 Izdatki za blago in storitve            911.830
      403 Plačila domačih obresti                  15.000
      409 Rezerve                                  31.150
41    TEKOČI TRANSFERI                            867.450
      410 Subvencije                               38.000
      411 Transferi posameznikom in
      gospodinjstvom                              409.660
      412 Transferi neprofitnim
      organizacijam in ustanovam                   73.745
      413 Drugi tekoči domači transferi           346.045
42    INVESTICIJSKI ODHODKI                     2.622.025
      420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev    2.622.025
43    INVESTICIJSKI TRANSFERI                      12.500
      431 Invest. transferi pravnim in
      fizičnim osebam, ki niso prorač.
      uporabniki                                    3.500
      432 Investicijski transferi
      proračunskim uporabnikom                      9.000
      III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)
      (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)                 –505.000
---------------------------------------------------------
B.    RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
---------------------------------------------------------
      IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN
      PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
      (750+751+752)                                     0
75    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                     0
      750 Prejeta vračila danih posojil                 0
      V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE
      KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443)             0
44    DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH
      DELEŽEV                                           0
      VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN
      SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)            0
---------------------------------------------------------
C.    RAČUN FINANCIRANJA
---------------------------------------------------------
      VII. ZADOLŽEVANJE (500)                     300.000
50    ZADOLŽEVANJE                                300.000
      500 Domače zadolževanje
      VIII. ODPLAČILO DOLGA
55    ODPLAČILO DOLGA                              95.000
      550 Odplačilo kreditov                       95.000
      IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA
      RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)         –300.000
      X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)           205.000
      XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-
      IX.)                                        505.000
---------------------------------------------------------
      STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.
      PRETEKLEGA LETA
      9009 Splošni sklad za drugo                 300.000
---------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Dobrna.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje skladno z določbami Zakona o javnih financah, Zakona o izvrševanju proračuna, Zakona o javnih naročilih, Uredbe o enotni metodologiji za izdelavo programov za javna naročila investicijskega značaja in drugimi podzakonskimi predpisi ter navodili, ki jih izda župan. Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta. Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Odredbodajalec proračuna je župan oziroma od njega pooblaščena oseba.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– požarna taksa po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom, ki se uporablja za namene, določene v tem zakonu,
– turistična taksa,
– okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda,
– okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov,
– pristojbina za vzdrževanje gozdnih cest,
– komunalni prispevek,
– najemnine za stanovanja in poslovne prostore,
– najemnina, ki jo občina zaračuna javnemu podjetju.
Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek, ki zahteva namenski izdatek, ki v finančnem načrtu proračuna ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se za višino dejanskih namenskih prejemkov poveča obseg izdatkov finančnega načrta in proračun.
Namenski prejemki, ki v tekočem letu ne bodo porabljeni, se bodo prenesli v naslednje leto, za namene za katere so opredeljeni.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna (finančnem načrtu neposrednega uporabnika) med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča na predlog neposrednega uporabnika župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v polletju s polletnim poročilom in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2011 in njegovi realizaciji.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2012 70% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika (župan) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. proračunska rezerva, oblikovana po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2011 oblikuje v višini 21.150,00 €. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 21.150,00 € župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 400 € odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. Prav tako lahko župan odobri sredstva v višini 400 €.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2011 lahko zadolži v skladu z Zakonom o javnih financah in Zakonom o financiranju občin do višine 300.000,00 €, in sicer za investicijo Vrtec Dobrna, Prenova centra Dobrne – ureditev trga in Tica – južni del ter Prenova centra Dobrne – ureditev trga in Tica – severni del.
11. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2011 zadolžijo do skupne višine 0 eurov.
Pravne osebe, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje, se lahko v letu 2011 zadolžijo do skupne višine 0 eurov in izdajo poroštva do skupne višine glavnic 0 eurov.
O dajanju soglasij k zadolževanju javnih podjetij in javnih zavodov odloča župan.
Izdana poroštva se štejejo v obseg možnega zadolževanja občine.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
(začasno financiranje v letu 2012)
V obdobju začasnega financiranja Občine Dobrna v letu 2012, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0025/2010-1(6)
Dobrna, dne 16. decembra 2010
Župan
Občine Dobrna
Martin Brecl l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti