Ob-2211/10
, Stran 591
1. Naročnik: Zavod Republike Slovenije za zaposlovanje, Rožna dolina, Cesta IX/6, p. p. 2962, 1001 Ljubljana (v nadaljevanju: Zavod).
2. Predmet, namen, ciljne skupine in cilj javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je subvencioniranje zaposlitve težje zaposljivih brezposelnih oseb z namenom spodbujanja njihovega zaposlovanja. Do subvencije so upravičeni tržni delodajalci, ki izpolnjujejo vse pogoje tega javnega razpisa in ki za polni delovni čas 40 ur tedensko za obdobje najmanj enega leta zaposlijo osebo s statusom brezposelne osebe, ki izpolnjuje vsaj enega od naslednjih kriterijev:
– je starejša od 50 let,
– je mlajša od 25 let in v zadnjih 6 mesecih ni imela redno plačane zaposlitve,
– je iskalec prve zaposlitve in je pridobila strokovno ali poklicno izobrazbo pred manj kot dvema letoma ter je vsaj 6 mesecev prijavljena v evidencah Zavoda,
– je mlajša od 30 let z dokončano vsaj univerzitetno izobrazbo (VII. stopnjo izobrazbe) in ima poklic, ki se uvršča med suficitarne v pregledu suficitarnih in deficitarnih poklicev in poklicnih področij ter v zadnjih 6 mesecih ni imela redno plačane zaposlitve (seznam je objavljen na spletni strani: http://www.ess.gov.si/slo/Dejavnost/Programi/programi.htm),
– ni dosegla stopnje srednjega strokovnega izobraževanja, srednjega poklicnega, tehniškega izobraževanja oziroma splošnega srednjega izobraževanja,
– je prijavljena v evidencah Zavoda 12 mesecev v zadnjih 16 mesecih razen osebe vključene v javna dela.
Kot redno plačana zaposlitev se šteje vsaka zaposlitev, za katero je sklenjena pogodba o zaposlitvi v skladu z veljavnim Zakonom o delovnih razmerjih.
Cilj javnega razpisa je zaposlitev 4500 brezposelnih oseb, od tega vsaj 2475 žensk oziroma 55%.
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Izpolnjevanje v nadaljevanju navedenih pogojev vlagatelji dokazujejo z izjavo, ki je sestavni del razpisne dokumentacije in jo morajo predložiti k vsaki vlogi. Vlagatelji s podpisom izjave iz razpisne dokumentacije dovoljujejo naročniku, da v uradnih evidencah državnih organov in nosilcev javnih pooblastil preverijo izpolnjevanje pogojev za sodelovanje na tem javnem razpisu.
3.1. Splošni pogoji
Na javni razpis se lahko prijavijo tržni delodajalci. Za tržne delodajalce po tem javnem razpisu se štejejo delodajalci, ki so v preteklem poslovnem letu več kot 50% prihodkov ustvarili s prodajo blaga in storitev na trgu.
Vlagatelji lahko na tem razpisu s posameznimi vlogami kandidirajo na več razpisnih rokov s tem, da je število subvencioniranih zaposlitev težje zaposljivih brezposelnih oseb pri vlagatelju omejeno na:
– največ 2 zaposlitvi, če ima vlagatelj od predložitvi prve vloge zaposlenih od 0 do vključno 5 delavcev;
– največ 10 zaposlitev, če ima vlagatelj ob predložitvi prve vloge zaposlenih nad 5 delavcev.
Projekt je izvajalec (delodajalec) izbran na tem javnem razpisu, s katerim bo po prvi izbrani vlogi sklenjena pogodba o dodelitvi subvencije za zaposlitev. V primeru ponovnega kandidiranja pa bo na podlagi izpolnjevanja pogojev za vsako naknadno izbrano vlogo sklenjen aneks k pogodbi.
Vlagatelji morajo izpolnjevati naslednje splošne pogoje:
– da so najmanj eno leto registrirani za opravljanje dejavnosti v Republiki Sloveniji,
– da so v preteklem poslovnem letu več kot 50% prihodkov ustvarili s prodajo blaga in storitev na trgu,
– da v zadnjih 12 mesecih pred mesecem oddaje vloge niso zmanjševali števila zaposlenih, razen iz dopustnih razlogov, ki so navedeni v razpisni dokumentaciji,
– da do Zavoda nimajo neporavnanih obveznosti iz naslova dodelitve sredstev aktivne politike zaposlovanja,
– da niso v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali v likvidaciji,
– da niso v procesu prestrukturiranja po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (ZPRPGDT-UPB2) (Uradni list RS, št. 44/07),
– da niso prejeli, niti niso v postopku za pridobitev drugih javnih sredstev, s katerimi bi bila presežena polovica stroška, ki zajema: neto plačo, obvezne prispevke iz plače (prispevki delojemalca), akontacijo dohodnine in obvezne prispevke na plačo (prispevki delodajalca),
– da imajo poravnane vse davke in druge obvezne dajatve v Republiki Sloveniji zapadle do vključno zadnjega dne meseca pred vložitvijo vloge,
– da je v zadnjih 6 mesecih delavcem izplačeval plače v zakonsko ali pogodbeno dogovorjenih rokih,
– da je pred predložitvijo vloge na podlagi objave prostega delovnega mesta že izbral brezposelne osebe iz ciljnih skupin in o tem s Sporočilom o izidu posredovanja za zaposlitev obvestil Zavod.
Zavod bo izpolnjevanje pogojev preverjal na dan prispetja vloge na javni razpis, razen za pogoja iz tretje in osme alinee.
Izpolnjevanje pogoja o poravnanih davkih in drugih obveznih dajatvah v RS zaradi tehničnih ovir vlagatelji, ki bodo vloge podali na 1. (dne 30. 4. 2010) in 2. (dne 28. 5. 2010) razpisni rok dokazujejo s potrdilom davčnega urada RS. Za vse naslednje razpisne roke, bo Zavod podatke davčnega urada RS pridobil v času odločanja o vlogi po uradni dolžnosti. Primer: Za razpisni rok dne 30. 4. 2010 morajo vlagatelji imeti poravnane vse zapadle obveznosti do vključno dne 31. 3. 2010 ne glede na datum izdaje potrdila, ki ga morajo predložiti Zavodu.
3.2. Posebni pogoji
Javni razpis se izvaja po pravilih državnih pomoči. Dodelitev sredstev v okviru namena tega javnega razpisa za prejemnika zato predstavlja državno pomoč, ki jo je potrebno upoštevati pri kumulaciji z drugimi javnimi viri za isti namen, ki jih je prejel skladno s shemo državnih pomoči »Programi zaposlovanja« številka priglasitve: BE01-5022860-2008 z dne 31. 12. 2008 z vsemi spremembami. Tako v primeru, da prejemnik za namen zaposlitve posamezne brezposelne osebe, prejme sredstva tudi iz drugih javnih virov, ta sredstva, skupaj s sredstvi, prejetimi po tem razpisu, ne smejo preseči polovice stroška, ki zajema: neto plačo, obvezne prispevke iz plače (prispevki delojemalca), akontacijo dohodnine in obvezne prispevke na plačo (prispevki delodajalca).
Do pomoči za zaposlovanje niso upravičeni delodajalci, ki:
– poslujejo v sektorju S.13 – država (Standardna klasifikacija institucionalnih sektorjev (SKIS), ki je objavljena na; http://www.stat.si/klasje/tabela.aspx?cvn=3347),
– poslujejo v sektorju S.15 – Nepridobitne inst. stor. gospodinjstvom (SKIS),
– bodo zaposlili brezposelno osebo v dejavnosti N78 – Zaposlitvene dejavnosti (Standardna klasifikacija dejavnosti (SKD), ki je objavljena na http://www.stat.si/klasje/tabela.aspx?cvn=4978),
– bodo zaposlili brezposelno osebo v dejavnosti B – Rudarstvo (SKD).
Kolikor je delodajalec registriran tudi za druge dejavnosti, ki s tem javnim razpisom niso izločene, lahko pridobi subvencijo za zaposlitev pod pogojem, da brezposelno osebo zaposli v teh drugih dejavnostih.
Do pomoči za zaposlitev brezposelnih oseb po tem razpisu niso upravičeni:
– izbrani vlagatelji za zaposlitev brezposelno osebo, ki je bila v obdobju 12 mesecev pred prijavo na Zavodu zaposlena pri njem ali pri z njim povezani fizični ali pravni osebi,
– brezposelne osebe za samozaposlitev v lastniški gospodarski družbi, ki jo tudi osebno vodijo in
– fizične osebe, ki so uveljavile ugotavljanje davčne osnove od odhodkov iz dejavnosti z upoštevanjem normiranih odhodkov in sicer v poslovnem letu, za katerega so uveljavile tak način ugotavljanja davčne osnove.
3.3. Dodatni pogoji
3.3.1. Dodatni pogoji – za vlagatelje z že sklenjeno pogodbo o dodelitvi subvencije
Vlagatelj, ki je bil na podlagi svoje vloge na tem razpisu že izbran in je bila z njim že sklenjena pogodba o dodelitvi subvencije in/ali aneks k tej pogodbi mora ob odločitvi o ponovni vlogi poleg splošnih in posebnih pogojev (točka 3.1. in 3.2.) izpolnjevati še naslednja pogoja:
– da je realiziral vse zaposlitve iz že sklenjenih pogodb o dodelitvi subvencije in/ali aneksov k tej pogodbi oziroma je v soglasju z Zavodom ugotovil, da pogodbe in/ali aneksa iz objektivnih razlogov ni bilo mogoče realizirati v celoti in/ali
– da je vrnil vsa sredstva, za katera je naročnik vzpostavil terjatev na podlagi že sklenjene pogodbe o dodelitvi subvencije in/ali aneksa k tej pogodbi.
3.3.2. Dodatni pogoj – za zavarovanje izpolnitve pogodbenih obveznosti
Z vlagatelj, ki bodo na podlagi tega razpisa upravičeni do dodelitve subvencije v višini, ki dosega 28.000 EUR, bo pogodba ali aneks k pogodbi sklenjen pod odložnim pogojem, da kot sredstvo za zavarovanje svojih obveznosti predložijo menico s pooblastilom za izpolnitev in unovčenje, ki po vsebini ne sme odstopati od vzorca, določenega v razpisni dokumentaciji.
4. Merila za izbor
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Točkovanje po merilih za izbor je natančneje obrazloženo v razpisni dokumentaciji. Izbrane bodo vloge za delovna mesta, ki bodo ocenjena z najmanj 10 točkami.
V primeru večjega števila predloženih vlog od razpoložljivih sredstev, bodo izbrane tiste vloge, ki bodo zbrale višje število točk. V primeru, da bodo predlagane zaposlitve ocenjene z enakim številom točk, imajo prednost pri izbiri zaposlitve na območju ABC. V primeru, da le-teh ni, pa tiste, ki so prej prispele v vložišče Zavoda.
5. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis in obdobje financiranja
Operacijo delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 2. razvojne prioritete »Spodbujanje zaposljivosti iskalcev dela in neaktivnih«, 2.1. prednostne usmeritve »Spodbujanje zaposljivosti iskalcev dela in neaktivnih«, operacije »Zaposli.me/ Spodbujanje zaposlovanja težje zaposljivih brezposelnih oseb«.
Okvirna višina sredstev, ki je zagotovljena v proračunu Republike Slovenije za leti 2010 in 2011 je skupaj 18.000.000,00 EUR. Sredstva so v višini 85% sofinancirana iz sredstev Evropskega socialnega sklada in 15% sredstev iz proračuna Republike Slovenije.
V primeru pridobitve dodatnih sredstev bo Zavod v Uradnem listu RS in na svojih spletnih straneh objavil povečanje razpisanih sredstev in morebitne dodatne roke.
6. Vrsta in višina stroškov, ki se krijejo v okviru instrumenta
Upravičen strošek je subvencija za zaposlitev, ki znaša 4.000,00 EUR za enoletno zaposlitev brezposelne osebe, ki ustreza kriterijem iz drugega poglavja javnega razpisa ter se izplača v enkratnem znesku po zaposlitvi brezposelne osebe. Izplačilo bo izvedeno najkasneje v 120 dneh od predložitve popolnega zahtevka za plačilo subvencije, ki ga izvajalec naslovi na pristojno območno službo Zavoda.
Za vsako subvencionirano zaposlitev mora izvajalec predložiti zahtevek in dokazila:
– kopijo obrazca M-1/M-2,
– kopijo pogodbe o zaposlitvi.
Izvajalec je dolžan zagotoviti revizijsko sled s hrambo dokumentacije v zvezi s predmetom pogodbe še najmanj 10 let po poteku subvencionirane zaposlitve.
V končnem poročilu za vsako zaposlitev izvajalec poda izjavo:
– da je bila vključena oseba pri izvajalcu zaposlena neprekinjeno 12 mesecev,
– o morebitnem podaljšanju pogodbe o zaposlitvi vključene osebe z navedbo obdobja podaljšanja zaposlitve,
– da je vključeni osebi izplačeval plačo, skladno s pogodbo o zaposlitvi na njihove transakcijske račune, in ji izplačal tudi druge prejemke in prispevke, skladno z veljavnimi predpisi iz področja delovno pravne, davčne in plačne zakonodaje, kar lahko izkaže z verodostojnimi računovodskimi listinami,
– da višina vseh prejetih javnih sredstev za zaposlitev brezposelne osebe, skupaj s subvencijo prejeto v okviru tega javnega razpisa, ni presegla polovice stroška, ki zajema: dejansko izplačane neto plače, obvezne prispevke iz plače (prispevki delojemalca), akontacijo dohodnine in obvezne prispevke na plačo (prispevki delodajalca) v zvezi z zaposlitvijo posamezne vključene osebe,
– da bo zagotovil revizijsko sled s hrambo dokumentacije v zvezi s predmetom pogodbe še najmanj 10 let po izteku subvencionirane zaposlitve,
– da bo še 10 let po zaključku pogodbenih obveznosti omogočil tehnični, administrativni in finančni nadzor s strani pristojnih organov RS in Evropske skupnosti,
– da je vodil ločen knjigovodski sistem ali ustrezno knjigovodsko evidenco za vse transakcije v zvezi s predmetom pogodbe,
– da je zagotavljal informiranje in obveščanje javnosti o projektu v skladu z navodili organa upravljanja, posredniškega telesa in 9. členom Uredbe komisije EU št. 1828/2006 z dne 8. 12. 2006.
7. Roki in način predložitve vlog
Vloge morajo biti predložene v zaprti ovojnici in morajo imeti prilepljen izpolnjen obrazec (preglednico) iz III. točke razpisne dokumentacije oziroma morajo biti na ovojnici izpolnjeni vsi elementi, ki so zahtevani z obrazcem iz III. točke razpisne dokumentacije.
Nepravilno izpolnjene in označene pisemske ovojnice bodo neodprte vrnjene vlagatelju. Za nepravilno izpolnjene oziroma označene ovojnice se ne šteje opustitev označbe »Vloga« oziroma »Dopolnitev vloge«. Naročnik ne prevzema odgovornosti za vloge, ki bodo poslane po pošti.
V primeru poziva na dopolnitev vloge, se dopolnitev označi z: »Ne odpiraj – dopolnitev vloge na Javni razpis Zaposli.me/«.
7.1 Roki za predložitev vlog
Kot pravočasne se bodo upoštevale vloge, ki bodo prispele v vložišče območne službe Zavoda, do predpisanega datuma, do 12 ure, in sicer na:
– prvi (1.) rok, dne 30. 4. 2010,
– drugi (2.) rok, dne 28. 5. 2010,
– tretji (3.) rok, dne 28. 6. 2010,
– četrti (4.)rok, dne 24. 9. 2010,
– peti (5.) rok, dne 29. 10. 2010,
– šesti (6.) rok, dne 26. 11. 2010,
– sedmi (7.) rok, dne 31. 12. 2010,
– osmi (8.) rok, dne 28. 1. 2011,
– deveti (9.) rok, dne 25. 2. 2011.
Vloge, ki bodo predložene po roku, določenem za predložitev, bodo odprte na naslednjem odpiranju. Zavod lahko najkasneje 8 dni pred potekom posameznega roka objavi v Uradnem listu RS, da odpiranja na posameznem objavljenem roku ne bo. Vloge prispele na ta rok, bodo odprte na naslednjem objavljenem roku.
V primeru razdelitve sredstev pred potekom vseh predvidenih rokov, bo Zavod v Uradnem listu RS in na svoji spletni strani objavil zaključek javnega razpisa. Vloge, ki bodo prispele po zadnjem roku, na katerem bodo razdeljena vsa sredstva, bodo neodprte vrnjene vlagateljem.
8. Odpiranje in ocenjevanje vlog
Vsako odpiranje vlog bo izvedeno tretji delovni dan po roku, določenem za predložitev vlog, in sicer ob 10. uri, v prostorih pristojne območne službe Zavoda.
Odpiranje bo javno. V primeru prevelikega števila predloženih vlog, se strokovne komisije za izvedbo javnega razpisa lahko odločijo, da odpiranje ni javno. O tej odločitvi se vlagatelje obvesti najkasneje en delovni dan pred predvidenim datumom javnega odpiranja z obvestilom na spletni strani Zavoda: http://www.ess.gov.si/.
Za odpiranje vlog so zadolžene strokovne komisije, imenovane s strani Zavoda. Komisija je najmanj tri članska in jo sestavljajo predsednik in najmanj dva člana.
Na odpiranju vlog strokovne komisije ugotavljajo formalno popolnost vlog. Vlagatelja, katerega vloga je formalno nepopolna, komisija pozove, da jo dopolni v roku 8 dni od prejema poziva. Na prošnjo vlagatelja, ki mora biti podana pred iztekom roka, se rok za dopolnitev lahko podaljša, a skupaj na največ 15 dni od prejema poziva na dopolnitev. Dopolnitev se šteje za pravočasno, če prispe na Zavod pred iztekom postavljenega roka. Če se dopolnitev pošlje po pošti priporočeno ali brzojavno se za dan, ko je Zavod prejel dopolnitev, šteje dan oddaje na pošto. Vloge, katere vlagatelj ne dopolni v skladu s pozivom za dopolnitev vloge, komisija s sklepom zavrže. Formalno popolne vloge komisije pregleda glede izpolnjevanja razpisnih pogojev ter oceni v skladu z merili iz točke 4. »Merila za izbor« javnega razpisa in pripravi predlog izbranih vlagateljev za dodelitev sredstev, o katerem odloči pooblaščena oseba naročnika.
9. Izid javnega razpisa
Vlagatelji bodo obveščeni o izidu javnega razpisa najkasneje v roku 45 dni po vsakem roku, ki je določen za predložitev vlog. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletni strani Zavoda. Vlagateljem izbranih delovnih mest pristojna območna služba Zavoda posreduje sklepe o izboru in jih pozove na podpis pogodbe. Če se vlagatelj v roku 8 delovnih dni od prejema poziva ne odzove na podpis pogodbe, se šteje, da je umaknil vlogo. Vlagatelje popolnih vlog, ki ne ustrezajo pogojem ali pri merilih ne bodo dosegle minimalnega števila točk, se v objavljenem roku obvesti o odločitvi, da njihove vloge niso izbrane.
Zoper sklep o izboru lahko vlagatelji v roku 8 dni podajo pritožbo, o kateri odloči drugostopenjski organ Zavoda.
Pogodbe z izbranimi vlagatelji se lahko sklepajo najkasneje do 31. 5. 2011.
10. Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija je na voljo na spletni strani Zavoda: http://www.ess.gov.si (v rubriki Dejavnost / Javni razpisi). Razpisno dokumentacijo je mogoče dvigniti tudi osebno v vložišču območnih služb Zavoda, v času uradnih ur (od ponedeljka do četrtka od 8. do 15. ure, v petek od 8. do 13. ure ter v sredo tudi od 14. do 16. ure).
Naslovi območnih služb Zavoda:
– ZRSZ, Območna služba Celje, Ljubljanska cesta 14, 3001 Celje,
– ZRSZ, Območna služba Koper, Kmečka ulica 2, 6000 Koper,
– ZRSZ, Območna služba Kranj, Bleiweisova cesta 12, 4000 Kranj,
– ZRSZ, Območna služba Ljubljana, Parmova 32, 1000 Ljubljana,
– ZRSZ, Območna služba Maribor, Gregorčičeva ulica 37, 2000 Maribor,
– ZRSZ, Območna služba Murska Sobota, Ulica Arhitekta Novaka 3, 9000 Murska Sobota,
– ZRSZ, Območna služba Nova Gorica, Ulica tolminskih puntarjev 4, 5000 Nova Gorica,
– ZRSZ, Območna služba Novo mesto, Trdinova ulica 10, 8000 Novo mesto,
– ZRSZ, Območna služba Ptuj, Vodnikova ulica 2, 2250 Ptuj,
– ZRSZ, Območna služba Sevnica, Trg Svobode 32, 8290 Sevnica,
– ZRSZ, Območna služba Trbovlje, Ulica 1. junija 19, 1420 Trbovlje,
– ZRSZ, Območna služba Velenje, Rudarska cesta 6/a, 3320 Velenje.
11. Informacije: vlagatelji lahko zahtevajo dodatna pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo najkasneje šest dni pred potekom prvega roka za predložitev vlog. Zahtevo mora posredovati odgovorni osebi Zavoda na spletni naslov: Martina.Stanonik@ess.gov.si. Odgovori na morebitne zahteve po dodatnih pojasnilih bodo objavljeni najkasneje v petih dneh od prejetja vprašanja na spletni strani Zavoda.
12. Informiranje in obveščanje javnosti: izbrani vlagatelji morajo zagotoviti, da bodo pri izvajanju predmeta pogodbe izpolnjevali zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, skladno z Navodili organa upravljanja za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013, ki so objavljeni na spletni strani: http://www.euskladi.si/.
13. Mehanizmi nadzora
Za zagotavljanje popolnosti nadzora in resničnosti podatkov, posredovanih s strani vlagateljev, lahko tehnično, administrativno in finančno kontrolo instrumenta ali dokumentov izvajajo institucije Republike Slovenije in Evropske skupnosti, ki so pristojne za izvrševanje nadzora nad namensko porabo proračunskih sredstev Republike Slovenije in sredstev Evropskega socialnega sklada.
Vlagatelj se s podpisom pogodbe o dodelitvi subvencije za zaposlitev zaveže, da bo nadzornim organom predložil vse relevantne dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost stroškov, sofinanciranih za izvajanje predmeta pogodbe; ali na kraju samem omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem ter za potrebe nadzora, poročanja in spremljanja zagotovil vse zahtevane podatke.