Št. 46502-0009/2004 Ob-2124/10
, Stran 602
1. Naziv in sedež organizatorja dražbe: Občina Sevnica, Glavni trg 19/a, 8290 Sevnica, tel. 07/816-12-00; faks 07/816-12-10.
2. Opis predmeta prodaje:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Predmetna parcela leži v vasi Drušče in v naravi predstavlja opuščeno domačijo. Na parceli stojijo pomožni gospodarski objekti, ki so dotrajani in predvideni za odstranitev. Na predmetnem zemljišču je zagotovljena možnost priključitve na vodovod, elektriko in javno pot.
3. Vrsta pravnega posla, ki je predmet dražbe: vrsta pravnega posla je prodajna pogodba, ki se sklene v roku petnajstih dni po zaključku javne dražbe. Prodajno pogodbo pripravi Občina Sevnica.
4. Izklicna cena: izklicna cena predmetne nepremičnine je 21.000,00 EUR.
5. Najnižji znesek višanja: najnižji znesek višanja je 200,00 EUR.
6. Način in rok plačila kupnine
Kupnino kupec poravna na transakcijski račun Občine Sevnica, št. 01310-0100008286, odprt pri Banki Slovenije, v tridesetih dneh od sklenitve prodajne pogodbe.
Plačilo celotne kupnine je bistvena sestavina pravnega posla. Če kupec ne poravna kupnine na določen način in v določenem roku po sklenjeni pogodbi, se šteje prodajna pogodba za razdrto. Po plačilu kupnine v celoti se bo kupcu nepremičnina izročila v posest ter bo v pristojni zemljiški knjigi vknjižen kot lastnik kupljene nepremičnine.
7. Kraj in čas javne dražbe: javna dražba bo dne 13. 4. 2010 v sejni sobi Občine Sevnica, Glavni trg 19 a, Sevnica, z začetkom ob 11. uri.
8. Varščina: dražitelji morajo do začetka javne dražbe vplačati varščino v znesku 10% vrednosti izklicne cene za nepremičnino. Varščina se nakaže na transakcijski račun Občine Sevnica, št. 01310-0100008286, odprt pri Banki Slovenije, s pripisom »Javna dražba – k.o. Telče«.
9. Vrnitev, vračunavanje ali pridržanje varščine: dražiteljem, ki ne bodo uspeli na javni dražbi, se varščina vrne brezobrestno, najkasneje v osmih dneh po zaključku javne dražbe. Dražitelju, ki uspe (kupcu), se varščina vračuna v kupnino. Če kupec ne sklene pogodbe ali ne plača kupnine, organizator dražbe obdrži varščino.
10. Pogoji za sodelovanje na javni dražbi in rok za prijavo
Na javni dražbi lahko sodeluje fizična ali pravna oseba, ki se je pravočasno in pravilno prijavila, tako da v pisni vlogi predloži:
– podatke o dražitelju, EMŠO oziroma matično številko, davčno številko oziroma ID za DDV;
– kopijo osebnega dokumenta oziroma za pravne osebe aktualni izpisek iz sodnega registra oziroma Poslovnega registra Slovenije (s.p.);
– potrdilo o plačilu varščine s priloženo številko računa za primer vračila varščine;
– če se bo v imenu ponudnika javne dražbe udeležil pooblaščenec – neomejeno specialno pooblastilo, ki se nanaša na predmet javne dražbe in ga je podpisala fizična oseba ali zakoniti zastopnik pravne osebe, pri čemer mora biti podpis overjen pri upravnem organu ali pri notarju.
Pisno vlogo z zahtevanimi prilogami je potrebno vložiti osebno v sprejemni pisarni Občine Sevnica, Glavni trg 19 a, Sevnica, pisarna št. 215 ali poslati po pošti na naveden naslov, najkasneje do dne, 12. 4. 2010.
Organizator bo upošteval le pravočasne in pravilne vloge za sodelovanje na javni dražbi.
11. Pravila javne dražbe
Nepremičnina pod tč. 2 se prodaja po načelu videno – kupljeno, prodajalec ne odgovarja za stvarne in pravne napake predmeta prodaje.
Vse stroške v zvezi s prenosom lastništva, vključno z davkom na promet nepremičnin (2%) nosi kupec.
Nepremičnina se draži z zviševanjem cene, ki je končna, ko jo imenovana komisija trikrat izkliče. Zadnjega dražitelja se kot uspešnega pozove, da na zapisniku podpiše potrditev cene, ki jo je ponudil in se ga pozove k podpisu pogodbe.
Če izklicna vrednost ni bila dosežena, je javna dražba neuspešna.
Javno dražbo bo vodila Komisija za izvedbo postopka javne dražbe oziroma pooblaščena oseba, v skladu z Uredbo o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 84/07, 94/07, 55/09 – odl. US in 100/09).
Pooblaščena oseba za vodenje javne dražbe lahko s soglasjem predstojnika postopek ustavi do sklenitve pravnega posla, pri čemer se dražiteljem povrnejo plačana varščina in izkazani stroški za prevzem razpisne dokumentacije.
12. Informacije o podrobnejših pogojih: dodatne informacije o pogojih in predmetu javne dražbe se lahko pridobijo na sedežu Občine Sevnica, vsak delovni dan med uradnimi urami pri Romanu Strlekarju, pisarna št. 214, tel. 07/816-12-69.