Uradni list

Številka 31
Uradni list RS, št. 31/2010 z dne 16. 4. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 31/2010 z dne 16. 4. 2010

Kazalo

Št. 638-03 Ob-2724/10 , Stran 854
Predmet prodaje so: osnovna sredstva in ostale opreme Zavoda (priloga 1). Čas in kraj javne dražbe: javna dražba bo potekala dne 3. 5. 2010, z začetkom ob 12. uri na sedežu Zavoda RS za blagovne rezerve, Dunajska 106, 1000 Ljubljana, 8 nadstropje – sejna soba. Znesek višanja Najnižji znesek višanja posameznega predmeta prodaje na javni dražbi je: Št. predmeta: – 1–9: 100,00 EUR, – 10–18: 10,00 EUR, – 19: 5,00 EUR, – 20–28: 10,00 EUR, – 29–30: 500,00 EUR. Plačilni pogoji: s kupcem, najugodnejšim dražiteljem za posamičen predmet prodaje bo v roku 30 dni po zaključku javne dražbe, sklenjena kupoprodajna pogodba, s plačilom kupnine v roku 8 dni od podpisa pogodbe, na TRR prodajalca pri UniCredit Bank, št. 2900 0005 5148 819. Plačilo kupnine v roku 8 dni je bistvena sestavina pravnega posla. Ostali pogoji: 1. Pri javni dražbi lahko sodelujejo pravne osebe s sedežem v Republiki Sloveniji in fizične osebe, državljani Republike Slovenije oziroma njihovi pooblaščenci, ki morajo predložiti pisno pooblastilo. 2. Dražitelji morajo do dneva javne dražbe plačati varščino v višini 10% od izklicne cene za posamičen predmet prodaje na TR račun prodajalca pri UniCredit Bank, št. 2900 0005 5148 819 z navedbo »Plačilo varščine za javno dražbo« in se pri plačilu varščine sklicevati na posamičen predmet prodaje (navedba zaporedne številke predmeta prodaje). 3. Pravne in fizične osebe morajo najkasneje 90 minut pred pričetkom javne dražbe komisiji za vodenje dražbe predložiti naslednje podatke oziroma listine: a) Pravne osebe: – naziv dražitelja, – naslov: ulica, hišna številka, poštna številka, telefonska številka (e-mail), – matično številko, – davčno številko, – ime in priimek ter naslov pooblaščene osebe za podpis pogodbe, njeno telefonsko številko ali e-mail in fotokopijo osebne izkaznice (obe strani) ali potnega lista, – potrdilo o plačani varščini, – številko transakcijskega računa za potrebe vračila varščine; b) fizične osebe: – fotokopijo osebne izkaznice (obe strani) ali potnega lista (EMŠO), – davčno številko, – potrdilo o plačani varščini, – številko osebnega računa za potrebe vračila varščine, – ime in priimek, točen naslov (ulica,hišna številka, poštna številka), telefon ali e-mail dražitelja ali pooblaščene osebe za podpis pogodbe, ki se mora izkazati s fotokopijo osebne izkaznice (obe strani). 4. Za posamičen predmet prodaje bo izbran dražitelj, ki bo izpolnjeval pogoje in ponudil najvišjo ceno. 5. Če izbrani dražitelj ne bo sklenil prodajne pogodbe v predpisanem roku (30 dni), bo vplačana varščina ostala prodajalcu. 6. Uspelemu dražitelju se bo varščina vštela v kupnino, neuspelim pa bodo varščine vrnjene brez obresti, v 8 dneh po opravljeni javni dražbi. 7. Vse stroške v zvezi s prenosom lastništva nosi kupec posamičnega predmeta prodaje. 8. Predmeti so naprodaj po načelu videno–kupljeno. 9. Do sklenitve pogodbe prodajalec lahko postopek prodaje kadarkoli ustavi, pri čemer bodo dražiteljem vrnjene varščine. 10. Ogled predmetov prodaje je možen ob predhodni najavi na GSM 051/322-570, Ciril Martinc na lokacijah: – Skladišča Zalog pri Ljubljani, Zaloška 208, – Skladišče Slovenja vas, Slovenja vas 75, 2280 Hajdina. 11. Kupec bo pridobil lastninsko pravico na posamičnem predmetu prodaje po plačilu celotne kupnine in podpisane pogodbe.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti