Uradni list

Številka 31
Uradni list RS, št. 31/2010 z dne 16. 4. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 31/2010 z dne 16. 4. 2010

Kazalo

Št. 352-17/2010 Ob-2756/10 , Stran 860
1. Naročnik: Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana. 2. Predmet javnega zbiranja ponudb: najem opremljenih pisarniških prostorov za nedoločen čas z možnostjo kasnejšega odkupa na območju Mestne občine Ljubljana. 3. Pogoji oziroma zahteve: a) Ponudnik oziroma najemodajalec je lahko zgolj lastnik poslovnih prostorov, ki se izkaže z izpiskom iz zemljiške knjige. Urejen mora biti vpis stavbe v kataster stavb pri Geodetki upravi RS. b) Poslovni prostori se morajo nahajati v Ljubljani, kjer je možen dostop z mestnim avtobusom. Ponudnik mora navesti št. avtobusne linije. Prostori so lahko oddaljeni največ 5 km od Vladne palače na Gregorčičevi 20 v Ljubljani. c) Poslovni prostori morajo imeti uporabno dovoljenje za poslovne prostore. Pravnomočno uporabno dovoljenje ne sme biti starejše od dveh let. Prostori morajo biti dostopni z dvigalom oziroma brez ovir za invalidne osebe in druge osebe z oteženim gibanjem. Poslovna stavba mora biti zgrajena skladno z veljavnimi standardi in zakonodajo, ki ureja energetsko varčnost. Poslovna stavba mora imeti projektirane in vgrajene sisteme za finalno vgradnjo sistemov za varovanje. d) Upravljanje objekta mora zagotoviti lastnik objekta oziroma najemodajalec. e) Poslovni prostori morajo biti primerni in opremljeni ter skladni z Merili za ureditev poslovnih prostorov za potrebe državne uprave, z minimalnimi odstopanji, s katerimi se strinja naročnik (odstopanja morajo biti navedena), Merila so objavljena na internetni strani: http://www.mju.gov.si/fileadmin/mju.gov.si/pageuploads/mju_dokumenti/pdf/Merila_POSLOVNI_PROSTORI_DUO.pdf; prav tako mora biti vsa IKT infrastruktura izvedena v skladu z Normativi za projektiranje in izgradnjo LAN objavljenimi na http://www.mju.gov.si/fileadmin/mju.gov.si/pageuploads/mju_dokumenti/pdf/Normativi_za_LAN_V5.2.pdf. f) Ponudnik mora za resnost ponudbe predložiti garancijo banke oziroma zavarovalnice za resnost ponudbe, ki mora glasiti na 30.000,00 €. Garancija za resnost ponudbe mora biti v veljavi do poteka roka veljavnosti ponudbe. (Vzorec garancije je kot priloga št. 1 sestavni del ponudbe in je dosegljiv na spletni strani naročnika).Bančna garancija je brezpogojna in unovčljiva na prvi poziv. Naročnik bo bančno garancijo unovčil v naslednjih primerih: a) če ponudnik umakne ali spremeni ponudbo v času njene veljavnosti, b) če ponudnik, ki ga je naročnik v času veljavnosti ponudbe obvestil o sprejetju njegove ponudbe, ne izpolni ali zavrne sklenitev pogodbe. g) Rok veljavnosti ponudbe: ponudba ponudnika mora veljati do 1. 8. 2010. h) Poslovni prostori (delovni, spremljajoči, pomožni) morajo tvoriti funkcionalno celoto, v okvirni skupni bruto površini 6.100,00 m2, na lokaciji ene poslovne stavbe, v več nadstropjih. i) Potrebe po poslovnih prostorih: Delovni prostori Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Oprema prostorov mora biti zagotovljena za minimalno 274 delovnih mest, v skladu z objavljenimi Merili za poslovne prostore iz 3e) točke te objave. Vse pisarne morajo zagotoviti možnost priključka vsaj dveh računalniških postaj in dva telefonska priključka. Objekt mora imeti vgrajen 4 cevni sistem ogrevanja in hlajenja. Predelne stene med posameznimi pisarnami naj bodo izdelane v skladu z merili oziroma se dopusti pregraditev z omarami. Naročnik izrecno izključuje izvedbo finalnega tlaka v tekstilni oblogi. Natančno mikrolokacijo posameznih priključnih mest je treba predhodno obvezno uskladiti z zahtevami investitorja in/ali uporabnika ter pooblaščenega izvajalca nadzora. Pri tem je potrebno upoštevati velikost in obliko prostorov, nikakor pa ne projektiranega sedežnega reda, ali trenutne zasedenosti prostorov z osebjem in opremljenosti le-teh. Spremljajoči prostori: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Arhivi morajo biti opremljeni z arhivskimi omarami za 2000 tekočih metrov arhivske zbirke, skladno z Uredbo o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva (Uradni list RS, št. 86/06). Vhodna avla: V poslovni stavbi mora biti zagotovljena vhodna avla z receptorskim pultom za dve delovni mesti ob samem vstopu v stavbo oziroma etaži, ki bo kot prva zasedena s strani državnega organa, glede na vhod v stavbo. Vhodna avla mora imeti prostor za čakanje strank. Predvideti je potrebno možnost priključka za avtomate. Pomožni prostori: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Za parkirišča za potrebe službenih vozil navesti: – lokacijo parkirišč, – oddaljenost parkirišč od poslovnih prostorov, – ali so parkirišča varovana (kamera, zapornica). Opomba: Ponudnik naj navede tudi možnost parkiranja za zaposlene in stranke: – lokacijo parkirišč, – oddaljenost parkirišč od poslovnih prostorov, – ali so parkirišča plačljiva, če so, navesti ceno parkiranja. Parkirišča za zaposlene in stranke, niso pogoj. Ponudnik poslovnih prostorov mora zagotoviti prostor za restavracijo oziroma navesti kje v neposredni bližini je možno zagotoviti prehrano za javne uslužbence. Tehnični prostori: Ponudnik mora zagotoviti, da ima poslovna stavba električni agregat, UPS napravo, ki zagotavlja električno energijo pri izpadu 30 min. Komunikacije: Komunikacije predstavljajo hodniki, ki pisarne za posameznega uporabnika združujejo v zaključeno celoto. Površine vertikalnih komunikacij (kot napr. dvigala, jaški, stopnišča in ostali prostori, ki služijo za funkcioniranje objekta kot celote) se ne štejejo v površino najema. 4. Merila za izbor: merilo za izbor, je najnižja ponudbena cena (skladno s točko 8. Ponudbena cena). Skladno s 65.a. členom Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin bodo z najugodnejšimi ponudniki izvedena pogajanja. 5. Rok sklenitve pogodbe: za najem opremljenih poslovnih prostorov za potrebe Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve bo z najugodnejšim ponudnikom najkasneje v 15 dneh po Sklepu o izboru, sklenjena najemna pogodba. Najemna pogodba bo sklenjena pod odložnim pogojem. Selitev v izbrane prostore bo izvedena v roku 1 leta od podpisa pogodbe. Najemnina se prične plačevati od dokončne vselitve. 6. Čas trajanja pogodbe: najemna pogodba bo z najugodnejšim ponudnikom sklenjena za nedoločen čas. Odpovedni rok je 6 mesecev. 7. Način in rok plačila Najemodajalec bo za poslovne prostore izstavljal mesečne račune za najemnino do petega v mesecu za pretekli mesec. Najem parkirnih mest za službena vozila in obratovalni stroški bremenijo najemnika poslovnih prostorov. Obratovalni stroški obsegajo naslednje stroške: stroške električne energije, vodarine, kanalščine, odvoza smeti, ogrevanja in hlajenja, čiščenja objekta, upravljanja, tekočega vzdrževanja, nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča, stroške varnostne službe (varovanja), vzdrževanje okolice. Če v okviru svoje ponudbe oziroma upravljanja ponudnik ponuja še dodatne storitve, naj jih opredeli tako v vsebini kot v ceni na enoto. 8. Ponudbena cena: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! * Pri najemu poslovnih prostorov se DDV ne obračuna, ker najemnik ni davčni zavezanec, se v stolpec 6 pri najemu poslovnih prostorov ne vpisuje ničesar, skupni znesek pa je zmnožek stolpca 4 in 5 (7=4x5), pri ostalih postavkah preglednice pa 4 in 6 (7=4x6). Ponudnik naj pripravi tudi opcijski izračun ponudbene cene za prodajo prostorov po 2 letih oziroma 3 letih najema, z upoštevanjem vštevanja že plačanih najemnin. Ponudnik naj ponudbeno ceno za najem opreme prostorov pripravi tako, da se najemnina letno zmanjšuje za 12% in se plačuje samo v času amortizacije, po preteku amortizacijskega obdobja se najemnina za opremo ne plačuje več. 9. Način, mesto in čas oddaje vseh ponudb, glede na zahteve pod 2. točko: Zainteresirani ponudniki predložijo dokumente v zaprti kuverti, najkasneje do 4. 5. 2010 do 12. ure, na naslov: Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, priporočeno po pošti ali osebno na vložišče. Na sprednji strani kuverte mora biti navedeno: javno zbiranje ponudb za pridobitev opremljenih poslovnih prostorov v najem v Ljubljani. Šifra zadeve: Številka: 352-17/2010. Oznaka: »Ne odpiraj – javno zbiranje ponudb.«. Na zadnji strani kuverte mora biti naveden naziv in naslov ponudnika. 10. Pogoji za pristop k oddaji ponudbe Zainteresirani ponudniki morajo v ponudbi priložiti naslednjo dokumentacijo: – potrdilo o plačanih davkih in prispevkih (tuj državljan mora priložiti potrdilo, ki ga izdajo institucije v njegovi državi enakovredne institucijam, od katerih se zahteva potrdilo za slovenske državljane, kolikor takega potrdila ne more pridobiti, pa lastno izjavo, overjeno pri notarju, s katero pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavlja, da ima plačane davke in prispevke), – potrdilo, da v zadnjih šestih mesecih ponudnik ni imel blokade TRR (velja za pravne osebe in s.p. – tuja pravna oseba mora priložiti potrdila, ki jih izdajo institucije v njegovi državi enakovredne institucijam, od katerih se zahteva potrdila za slovenske pravne osebe, kolikor takega potrdila ne more pridobiti pa lastno izjavo, overjeno pri notarju, s katero pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavlja, da v zadnjih šestih mesecih ni imel blokade TRR), – dokazilo, da ima objekt uporabno dovoljenje za poslovne prostore, – tloris pisarn in drugih prostorov (grafična priloga), skladno z zahtevami iz 3. točke, – seznam vseh prostorov z navedbo kvadratur posameznih prostorov in seštevkom teh kvadratur (prostori na katere se nanaša najem in stroški). Ponudniki, ki ne bodo izpolnjevali pogojev iz te točke, bodo po sklepu komisije, ki bo vodila javno zbiranje ponudb, izločeni iz postopka. Prav tako bodo izločene ponudbe, ki ne bodo v celoti izpolnjevale pogojev iz 3. točke Pogoji oziroma zahteve te javne objave. 11. Kraj in čas: odpiranje ponudb za poslovne prostore iz 2. točke tega razpisa ne bo javno. V nadaljevanju postopka bodo z najugodnejšimi ponudniki izvedena pogajanja. 12. Dodatne informacije in vprašanja: dodatne informacije lahko dobite na Ministrstvu za delo, družino in socialne zadeve, Sekretariat, Kotnikova 5, Ljubljana, vsak dan med 9. in 11. uro, kontaktni osebi sta Tadeja Pušnar (tel. 01/369-77-24) in Mateja Kuntarič (tel. 01/369-77-72). 13. Ustavitev postopka: naročnik lahko ves čas trajanja postopka, le-tega prekine ali ustavi, brez obrazložitve in brez obveznosti do ponudnikov, ki so oddali ponudbe.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti