Uradni list

Številka 53
Uradni list RS, št. 53/2010 z dne 2. 7. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 53/2010 z dne 2. 7. 2010

Kazalo

Št. 41407-3/2010 Ob-4247/10 , Stran 1728
I. Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za sofinanciranje in izobraževanje podjetnikov in zaposlenih v podjetjih skladno s pravili o dodeljevanju pomoči de minimis. II. Upravičenci in pogoji Upravičenci po tem razpisu so: – podjetja, ki imajo poslovni sedež na območju Občine Pesnica, – podjetja, ki nimajo poslovni sedež v občini, vendar investirajo na območju občine. Za podjetja se pri tem štejejo: – samostojni podjetnik posameznik, – mikro podjetje (zaposluje manj kot 10 zaposlenih, čisti prihodki od prodaje ne presegajo 2.000.000 EUR, vrednost aktive ne presega 2.000.000 EUR), – malo podjetje (zaposluje manj kot 50 zaposlenih, čisti prihodki od prodaje ne presegajo 8.800.000 EUR, vrednost aktive ne presega 4.400.000 EUR), – srednje podjetje (zaposluje manj kot 250 zaposlenih, čisti prihodki od prodaje ne presegajo 35.000.000 EUR, vrednost aktive ne presega 17.500.000 EUR). Upravičenci morajo imeti izdelane letne programe usposabljanja in izobraževanja zaposlenih delavcev, ki vsebujejo vrste programov, število udeležencev in predvidene stroške. Sredstva se lahko dodelijo upravičencem le za ukrepe, ki so se izvajali v obdobju od 1. 11. 2009 do 30. 9. 2010 na podlagi dokazil o nastanku stroškov (kopije računov, pogodb, vstopnic, kart, potnih nalogov) in dokazil o plačilu stroškov. III. Višina sredstev Sredstva so zagotovljena v proračunu Občine Pesnica za leto 2010 na proračunski postavki 14022 – Subvencije za pospeševanje razvoja malega gospodarstva v skupni okvirni višini 30.000 EUR. Upravičenci lahko pridobijo do 100% upravičenih stroškov. Upravičeni stroški so: – stroški kotizacije in šolnin za tečaje, seminarje, predavanja in strokovne ekskurzije, povezane z dejavnostjo podjetja, – stroški prevoza in stroški vstopnin za strokovne oglede, povezane z dejavnostjo podjetja, – stroški strokovnih gradiv, pomembnih za izobraževanje in usposabljanje podjetnikov in zaposlenih v podjetjih, – stroški udeležbe na sejmih, povezanih z dejavnostjo podjetja. Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek. Glede na to, da so proračunska sredstva omejena, lahko posamezni upravičenec pridobi finančna sredstva do največ 1.000 EUR. Dejanska višina sredstev, ki jih bo pridobil posamezni upravičenec, bo odvisna od skupne višine zahtevkov prosilcev, ki bodo izpolnjevali vse pogoje tega razpisa, in višine drugih javnih sredstev, ki bi jih (je) upravičenec dobil za namene po tem razpisu. IV. Rok in način prijave Razpis je odprt do 1. 10. 2010. Vlogo – prijavne obrazce z zahtevano dokumentacijo je potrebno v zaprti kuverti s pripisom »Ne odpiraj – vloga razpis izobraževanje« dostaviti na naslov: Občina Pesnica, Pesnica pri Mariboru 39a, 2211 Pesnica pri Mariboru. Na hrbtni strani mora biti napisan naziv in polni naslov vlagatelja. Pravočasno prispela vloga je tista, ki je osebno oddana v sprejemni pisarni Občine Pesnica do vključno 1. 10. 2010, do 13. ure, oziroma poslana po pošti s poštnim žigom do vključno 30. 9. 2010. Vloge bo obravnavala strokovna komisija, ki jo imenuje župan. Komisija bo vloge odpirala/obravnavala 4. oktobra 2010, ko bo tudi odločila o vseh upravičencih. Če vloga ne bo popolna, bo prijavitelj v roku 5 dni od odpiranja vlog pisno obveščen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v določenem roku, bo komisija zavrgla. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa, se kot neustrezne zavržejo. Vloge, ki bodo prispele po 1. oktobru 2010, se kot prepozne zavržejo. O končnem izidu javnega razpisa bodo prijavitelji obveščeni do 29. oktobra 2010. Brezplačno razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani dvignejo v sprejemni pisarni Občine Pesnica. Objavljena je tudi na spletnih straneh Občine Pesnica, www.pesnica.si. Za dodatne informacije lahko pokličete Danico Haložan, tel. 65-42-346.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti