Št. 478-69/2010 Ob-4535/10
, Stran 1858
1. Ime in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb: Republika Slovenija, Ministrstvo za notranje zadeve, Štefanova 2, Ljubljana.
2. Opis predmeta prodaje
Premičnine, in sicer 109 kom rabljenih prevoznih sredstev (104 motorna vozila, 3 kolesa in 2 prikolici) in 43 vrst avtomateriala (178 enot) naročnika. Seznam premičnin, ki so predmet prodaje, je razviden iz dokumentacije javne ponudbe.
Ponudnik mora ponuditi odkup vseh enot, ki so predmet prodaje v celoti. Ponudba, v kateri ne bo ponujen odkup vseh enot, bo izločena iz nadaljnje obravnave.
3. Vrsta pravnega posla: prodaja premičnin po metodi javnega zbiranja ponudb.
4. Način in rok plačila kupnine: kupec poravna kupnino na podlagi izstavljenega računa prodajalca, in sicer najkasneje v roku 15 dni od izstavitve računa. Plačilo celotne kupnine v navedenem roku je bistvena sestavina pravnega posla.
5. Izhodiščna cena in varščina
Izhodiščna cena za vse navedene premičnine, ki so predmet javne prodaje, znaša skupaj 47.194,80 €.
Ponudniki morajo ponudbi priložiti potrdilo o vplačani varščini v višini 10% izhodiščne cene. Varščino vplačajo na račun Ministrstva za notranje zadeve, št. 01100-6370171132 ter sklic, št. 28 17116-2990008-39906010.
Varščina bo uspelemu ponudniku vračunana v kupnino, ponudnikom, ki ne bodo uspeli, pa brez obresti vrnjena v roku 30 dni po končanem postopku javnega zbiranja ponudb.
6. Dokumentacija: ponudniki bodo s podrobnejšimi pogoji seznanjeni iz dokumentacije predmetnega javnega zbiranja ponudb, ki bo objavljena na spletni strani naročnika od dneva objave javnega zbiranja ponudb v Uradnem listu RS, oziroma jo lahko ponudniki dvignejo na naslovu Ministrstvo za notranje zadeve, Urad za logistiko, Služba za materialno – tehnične zadeve, Vodovodna 93a, Ljubljana. Kontaktni osebi: Saša Rajkovič, tel. 01/428-44-92 in Franci Kramaršič, tel. 01/428-56-63.
7. Ogled premičnin: ogled premičnin, ki so predmet prodaje, je mogoč od dneva objave javnega zbiranja ponudb do roka za oddajo ponudb po predhodnem dogovoru s kontaktnima osebama iz predhodne točke te objave.
8. Oblika ponudbe: oblika in pogoji, pod katerimi mora ponudnik predložiti ponudbo, ter elementi, ki naj jih ponudba vsebuje, so razvidni iz dokumentacije javnega zbiranja ponudb. Ponudbe bodo veljavne le, če bodo predložene v pisni obliki na obrazcih iz dokumentacije.
9. Rok za oddajo ponudbe: upoštevane bodo ponudbe, ki bodo predložene v zaprtih kuvertah in na predpisanih obrazcih najkasneje do 3. 8. 2010, do 12. ure, na naslov: Ministrstvo za notranje zadeve, Štefanova 2, 1501 Ljubljana.
10. Rok vezanosti ponudnikov na dano ponudbo: ponudniki so vezani na ponudbo najmanj do 4. 10. 2010.
11. Drugi pogoji:
– premičnine so naprodaj po načelu »videno-kupljeno«;
– možen je samo odkup vseh enot skupaj;
– upoštevane bodo le ponudbe, ki bodo izpolnjevale zahtevane pogoje in bodo enake ali višje od izhodiščne cene;
– ponudniki bodo o izidu postopka javnega zbiranja ponudb in sprejemu ponudbe pisno obveščeni v roku 8 dni od javnega odpiranja ponudb;
– izbrani ponudnik je dolžan v roku 15 dni po opravljeni izbiri najugodnejšega ponudnika skleniti z naročnikom kupoprodajno pogodbo;
– če izbrani ponudnik ne bo sklenil kupoprodajne pogodbe v predpisanem roku, bo postopek javne ponudbe razveljavljen, vplačana varščina bo zadržana;
– kupec mora premičnine prevzeti in odstraniti iz skladišča prodajalca v roku 7 dni od plačila celotne kupnine;
– davek na promet rabljenih prevoznih sredstev, stroške v zvezi s prenosom lastništva ter morebitne druge dajatve pogodbe plača kupec;
– naročnik v skladu s petim odstavkom 5. člena Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 117/06) ni zavezanec za plačilo DDV;
– merilo za izbor najugodnejše ponudbe je cena. Najugodnejši ponudnik je tisti, ki ponudi najvišjo ceno.
12. Datum, čas in kraj odpiranja ponudb: javno odpiranje ponudb bo dne 4. 8. 2010, ob 10. uri, na naslovu: Ministrstvo za notranje zadeve, Kersnikova 2, Ljubljana – sejna soba v 1. nadstropju.
Predstavniki ponudnikov – pravnih oseb, ki bodo prisotni na javnem odpiranju ponudb, morajo pred pričetkom odpiranja ponudb komisiji izročiti pisna pooblastila za sodelovanje na javnem odpiranju.
Ponudniki – fizične osebe, ki bodo prisotni na javnem odpiranju ponudb, morajo pred pričetkom odpiranja ponudb komisiji izročiti na vpogled dokument s fotografijo, katerega je izdal državni organ.
13. Ustavitev postopka: Vlada ali komisija s soglasjem predstojnika lahko do sklenitve pravnega posla postopek prodaje ustavita, pri čemer se ponudnikom povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov.
14. Kontaktna oseba za izvedbo postopka javnega zbiranja ponudb: Mojca Pleško Grah, tel. 01/428-47-23, faks 01/428-54-36, e. naslov: mojca.plesko-grah@gov.si.