Št. 073/2010 Ob-7144/10
, Stran 3076
1. Naziv in sedež organa: Nacionalna agencija Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu, Trg OF 13, 1000 Ljubljana.
2. Predmet javnega poziva: predmet javnega poziva je zbiranje prijav za namestnike članov pritožbene komisije.
3. Pogoji
Za namestnika člana pritožbene komisije je lahko imenovana oseba, ki:
– ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu druge stopnje v skladu z zakonom, ki ureja visoko šolstvo, oziroma izobrazbo, ki ustreza ravni izobrazbe, pridobljene po študijskih programih druge stopnje,
– ima opravljen pravniški državni izpit,
– ima vsaj deset let delovnih izkušenj, od tega vsaj pet let na sodišču.
4. Mandat namestnikov članov pritožbene komisije: mandat namestnikov članov pritožbene komisije traja štiri leta. Posamezen namestnik je lahko ponovno imenovan, toda le največ dvakrat zaporedoma.
5. Pristojnost pritožbene komisije
Pritožbena komisija odloča o:
– pritožbah zoper odločitve sveta agencije v postopkih akreditacij visokošolskih zavodov in študijskih programov,
– pritožbah zoper odločitve sveta agencije o izdaji soglasij k preoblikovanju visokošolskih zavodov in spremembam študijskih programov ter
– pritožbah zoper odločitve sveta agencije o izdaji soglasij k pogodbam za izvajanje visokošolskega transnacionalnega izobraževanja.
6. Vsebina prijave
Prijava kandidata mora vsebovati:
– izjavo kandidata o izpolnjevanju pogojev glede zahtevane izobrazbe, iz katere mora biti razvidna stopnja izobrazbe ter leto in ustanova, na kateri je bila izobrazba pridobljena,
– izjavo kandidata o opravljenem pravniškem državnem izpitu z navedbo leta opravljanja izpita,
– opis delovnih izkušenj, iz katerega je razvidno izpolnjevanje pogoja glede zahtevanih delovnih izkušenj.
7. Rok in naslov za vlaganje prijav
Kandidati pošljejo prijavo v zapri ovojnici, z označbo »za javni poziv kandidatom za namestnike članov pritožbene komisije«, na naslov: Nacionalna agencija Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu, Trg OF 13, 1000 Ljubljana, do 31. 1. 2011. Kot pravočasne se štejejo prijave, oddane priporočeno po pošti iz Slovenije 31. 1. 2011.
Prijava se lahko pošlje tudi v elektronski obliki, na naslov gp.svs@gov.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Če kandidat posreduje prijavo v elektronski obliki, se šteje, dokler ne sporoči drugače, da želi vročanje in obveščanje v elektronski obliki.
8. Merila izbire
Pri izbiri kandidatov bodo upoštevana naslednja merila:
1. izkušnje:
– izkušnje na področju visokega šolstva (sodelovanje pri pripravi oziroma tolmačenju predpisov s področja visokega šolstva ipd.),
– delovne izkušnje in kakovost delovnih izkušenj s področja vodenja in odločanja v pritožbenih postopkih,
– izkušnje z opravljanjem podobnih del;
2. znanje:
– poznavanje problematike področja (delovanje Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu, postopek akreditacije študijskih programov ipd.),
– poznavanje pravne ureditve področja (poznavanje visokošolske zakonodaje in predpisov o delovanju Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu),
– strokovna uveljavljenost na področju.
Merila izbire in metode ugotavljanja usposobljenosti kandidatov so objavljena na spletnih straneh agencije (www.nakvis.si).
9. Dodatne informacije: dodatne informacije o javnem pozivu posreduje strokovna delavka agencije Mateja Bajuk, e-pošta: mateja.bajuk@gov.si, tel. 01/400-57-78.
10. Obvestilo o imenovanju: kandidati bodo obveščeni le v primeru imenovanja, ne pa tudi v primeru neuvrstitve v nadaljnji postopek in neimenovanja.