Št. 478-349/2010 Ob-7157/10
, Stran 3077
1. Naziv in sedež organizatorja: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, matična številka: 5883598000, ID za DDV: SI85675237.
2. Predmet služnostne pravice
Predmet ustanovitev služnostnih pravic so primerne strešne površine in tisti deli objektov ali funkcionalnih zemljišč, katerih uporaba je potrebna izključno zgolj za postavitev in obratovanje mikro ali malih fotovoltaičnih elektrarn (v nadaljevanju: MFE) na naslednjih nepremičninah:
– Športna dvorana Ljudski vrt, Župančičeva ulica 10, Ptuj,
– Zdravstveni dom Ptuj, Potrčeva cesta 19a, Ptuj,
– Večnamenska dvorana Spuhlja, Spuhlja 12a, Ptuj,
– Zavod za šport Ptuj, Čučkova ulica 7, Ptuj,
– Vrtec Spominčica, Potrčeva cesta 9, Ptuj,
– Vrtec Trobentica, Slovenskogoriška cesta 13, Ptuj,
– Vrtec Vijolica, Rogaška cesta 19, Ptuj,
– Vrtec Zvonček, Mlinska cesta 1b, Ptuj,
– Vrtec Deteljica, Mladinska ulica 2, Ptuj,
– Vrtec Tulipan, Med vrti 2, Ptuj,
– OŠ Breg, Rogaška cesta 6, Ptuj,
– OŠ Mladika, Žnidaričevo nabrežje 1, Ptuj,
– OŠ Grajena, Grajena 60, Ptuj,
– Gasilski dom Ptuj, Natašina pot 1a, Ptuj,
– Lekarna Breg, Zadružni trg 9, Ptuj.
3. Vrsta pravnega posla, ki je predmet javnega zbiranja ponudb
Ustanovitev stvarnih služnosti. Lastnik objektov bo za ustanovitev služnostnih pravic zaračunal nadomestilo v enkratnem znesku po podpisu pogodbe. V nadomestilo niso vključeni stroški izgradnje, tekočega vzdrževanja in stroški obratovanja MFE, ti so izključno stvar in breme služnostnega upravičenca.
Služnostna pravica se ustanovi za obdobje 25 let. Podrobnejši pogoji služnostnega razmerja so opredeljeni v razpisni dokumentaciji.
4. Pogoji ustanovitve služnostnih pravic:
– služnostna pravica se lahko pridobi na objektih, navedenih v točki 2 tega razpisa,
– ponudnik lahko predloži ponudbo ločeno za posamezen objekt ali predloži ponudbo za vse objekte, ki so predmet javnega zbiranja ponudb,
– ponudnik je dolžan upoštevati tudi pogoje, ki niso posebej opredeljeni v tem pozivu, so pa sestavni del razpisne dokumentacije,
– plačilo nadomestila se opravi v roku 30 dni od sklenitve pogodbe oziroma izstavitve računa na transakcijski račun organizatorja javnega zbiranja ponudb. Plačilo nadomestila v roku je bistvena sestavina pogodbe. Kolikor uspeli ponudnik v dogovorjenem roku nadomestila ne plača, se mu obračunajo zakonite zamudne obresti ali pa se pogodba razveljavi.
5. Pogoji udeležbe v postopku
Ponudbo lahko dajo pravne osebe/samostojni podjetniki posamezniki, ki imajo sedež na območju Republike Slovenije ali v državah članicah EU, ob izpolnjevanju naslednjih pogojev:
– ponudnik in njegov zakoniti zastopnik (če gre za pravno osebo) ni bil pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku: hudodelsko združevanje, sprejemanje podkupnine pri volitvah, nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, jemanje podkupnine, dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, pranje denarja,
– ponudnik in njegov zakoniti zastopnik nista bila pravnomočno obsojena zaradi goljufije zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropske skupnosti,
– proti ponudniku ni uveden ali začet postopek prisilne poravnave, stečajni postopek ali likvidacijski postopek, drug postopek, katerega posledica ali namen je prenehanje poslovanja ponudnika, če poslovanje upravlja sodišče, da ni opustil poslovne dejavnosti ali je v katerem koli podobnem položaju, če je bil uveden katerikoli drug postopek, podoben navedenim postopkom v skladu s predpisi države, v kateri ima sedež,
– ponudnik ni bil s pravnomočno sodbo v katerikoli državi obsojen za prestopek v zvezi z njegovim poklicnim ravnanjem in da ni storil velike strokovne napake s področja predmeta javnega razpisa,
– izpolnjevanje obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost in v zvezi s plačili davkov v skladu z zakonskimi določbami države, kjer ima sedež,
– veljavna registracija za opravljanje dejavnosti (proizvodnja električne energije) v skladu s predpisi države članice, v kateri je registrirana dejavnost o vpisu v register poklicev ali trgovski register,
– ponudnik v zadnjih šestih mesecih pred izdajo potrdila ni imel blokiranega transakcijskega računa za več kot tri dni,
– ponudnik v zadnjih šestih mesecih pred izdajo obrazca ni imel dospele neporavnane obveznosti v skladu z ZDavP-2 in z ZIZ,
– ponudnik ima na dan, ki je določen kot rok za oddajo ponudb, poravnane vse obveznosti do Mestne občine Ptuj,
– potrdilo o vplačani varščini, ki znaša 10% ponujene vrednosti nadomestila in mora biti nakazana na transakcijski račun Mestne občine Ptuj pri Banki Slovenije, št. 01296 – 0100016538. Neuspelemu ponudniku se varščina vrne brezobrestno v osmih dneh po končanem postopku javnega zbiranja ponudb, uspelemu pa poračuna pri plačilu nadomestila po sklenjeni pogodbi. Če uspeli ponudnik brez opravičenega vzroka odstopi od sklenitve pogodbe, varščina zapade v korist Mestne občine Ptuj.
Ponudbe ponudnikov, ki ne izpolnjujejo zgoraj navedene pogoje, se izločijo iz nadaljnjega postopka.
6. Vsebina ponudbe
Ponudba mora vsebovati:
– (OBR-1) – Prijava,
– (OBR-2) – Izjava,
– (OBR-3) – Pooblastilo za pridobitev osebnih podatkov,
– (OBR-4) – Ponudba,
– potrdilo o registraciji,
– obrazec BON-2 oziroma BON-1/SP,
– potrdilo o vplačani varščini.
Potrdila ne smejo biti starejša od 30 dni od datuma, določenega za oddajo ponudbe.
Ponudba mora biti veljavna najmanj do 28. 2. 2011.
7. Merilo za ocenjevanje ponudb
Merilo za izbiro najugodnejše ponudbe je najvišje ponujeno nadomestilo za ustanovitev služnosti.
V primeru pridobitve dveh enakih najugodnejših ponudb, bo naročnik izvedel pogajanja. Pogajanja se lahko izvedejo tudi v primeru, ko najugodnejša ponudba ne dosega ocenjene vrednosti nadomestila za ustanovitev služnosti.
8. Postopek izbire najugodnejšega ponudnika
Ponudniki svoje pisne ponudbe v zaprti kuverti pošljejo ali osebno oddajo, do vključno 30. 12. 2010, na naslov: Mestna občina Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj, z oznako » Ne odpiraj – ponudba – postavitev MFE«. Osebno prinesene ponudbe je treba do navedenega datuma oddati na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj.
Javno odpiranje ponudb bo dne 4. 1. 2011, ob 11 uri, v sobi št. 28/2, na Mestni občini Ptuj, Mestni trg 1, Ptuj. Predstavniki ponudnikov se morajo v primeru prisotnosti pri odpiranju ponudb izkazati z osebnim dokumentom oziroma pisnim pooblastilom ponudnika. Nepravočasne ponudbe komisija izloči in o tem obvesti ponudnika.
Organizator javnega zbiranja ponudb lahko postopek zbiranja ponudb do sklenitve pravnega posla kadarkoli ustavi. Ponudnikom se v tem primeru povrnejo stroški v višini izkazanih stroškov za prevzem razpisne dokumentacije, vplačana varščina pa brezobrestno vrne.
Obveznost organizatorja javnega zbiranja ponudb, da sklene pogodbo je izključena. Organizator javnega zbiranja ponudb si pridržuje pravico do nadaljnjih pogajanj s ponudniki.
9. Dodatne informacije
Razpisna dokumentacija je zainteresiranim na voljo od dneva objave javnega zbiranja ponudb do izteka razpisnega roka, v času uradnih ur, na Oddelku za gospodarske javne službe, investicije, kakovost in gospodarstvo Mestne občine Ptuj, Mestni trg 1, 2250 Ptuj. Razpisna dokumentacija je dosegljiva tudi na spletni strani Mestne občine Ptuj: www.ptuj.si.
Ponudnikom se priporoča ogled dejanskega stanja v naravi.
Dodatne informacije v zvezi z javnim zbiranjem ponudb lahko zainteresirani dobijo na naslovu: Alen Hodnik, tel. 02/748-29-69, e-naslov: alen.hodnik@ptuj.si, v času uradnih ur Mestne občine Ptuj.