Št. 430-28/2009 Ob-7195/10
, Stran 3080
1. Naziv in sedež organizatorja javnega zbiranja ponudb: Občina Postojna, Ljubljanska cesta 4, 6230 Postojna.
2. Predmet oddaje v najem in opis predmeta, ki se oddaja v najem: nepremičnina, ki se oddaja v najem v naravi predstavlja gostinski lokal, v izmeri 49 m2, zastekljeno teraso, v izmeri 15,68 m2, z možnostjo uporabe zunanjega letnega vrta, skladišče embalaže v kleti, v izmeri 7,45 m2, skladišče pijač v kleti, v izmeri 2,69 m2, prho v kleti, v izmeri 1,13 m2, garderobo in WC za zaposlene, oboje v kleti, v izmeri 6,42 m2, ter souporabo prostora za čistila v kleti, v izmeri 1,56 m2 in souporabo moškega in ženskega WC v kleti, v izmeri 12,32 m2. Gostinski lokal, ki se daje v najem, se nahaja v objektu Knjižnice Bena Zupančiča Postojna, Trg padlih borcev 5, Postojna, ki leži na parc. št. 2605/11, k.o. Postojna, letni vrt pa na delu parc. št. 2605/1 te k.o. Obratovanje lokala bo predvidoma mogoče od januarja 2011. V lokalu ni nobenega premičnega inventarja. Lokal je najemnik dolžan opremiti in usposobiti za obratovanje z lastnimi sredstvi. Vsa oprema, ki jo bo najemnik postavil v lokalu, je njegova last.
3. Ponudbena cena – najemnina: najnižja ponudbena cena – najemnina za nepremičnino iz prejšnje točke znaša 1.428,00 EUR mesečno brez DDV. Uspeli ponudnik bo tisti, ki bo organizatorju javnega zbiranja ponudb ponudil najvišjo najemnino za mesečni najem ponujene nepremičnine, vendar najmanj v višini ponudbene cene.
4. Vrsta pravnega posla: najemna pogodba se sklepa za obdobje 5 let z možnostjo podaljšanja.
5. Izbrani ponudnik nosi vse obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja, stroške uporabe stavbnega zemljišča, stroške zavarovanj in druge stroške, za katere se stranki dogovorita s pogodbo. Zavarovalne police, ki jih sklepa najemnik, se morajo vinkulirati v korist občine. Najemnik bo moral najeto nepremičnino primerno urediti in vzdrževati najeti lokal ter okolico, urediti obratovalni čas najmanj v skladu z odpiralnim časom knjižnice, v kateri se gostinski lokal nahaja in v skladu s predpisi, ki urejajo obratovalni čas gostinskih obratov, gostom ponuditi primerno gostinsko ponudbo (nudenje vseh vrst toplih in hladnih napitkov in pijač, nudenje slaščic in sladoleda) ter ravnati v skladu z veljavno zakonodajo.
6. Ponudniki jamčijo resnost ponudbe z vplačilom varščine v višini 10% letne izhodiščne cene, tj. v višini 1.714,00 EUR, na račun Občine Postojna, št. 01294-0100016345, s pripisom v rubriko »vrsta posla«, na prvi dve mesti 88. Plačana varščina se uspelemu ponudniku brez obresti vračuna v najemnino in sicer v najemnino za zadnje leto najema, neuspelim ponudnikom pa bo vrnjena brez obresti v roku 8 dni od izdaje sklepa o izbiri najugodnejšega ponudnika.
7. Način in rok plačila najemnine: najemnina se prične zaračunavati z dnem začetka obratovanja lokala. Najemnik mora prvi mesečni obrok najemnine plačati v roku 8 dni po prejemu računa, ki se ga izstavi po podpisu pogodbe, na račun Občine Postojna, št. 01294-0100016345. Plačilo prvega obroka najemnine v prej določenem roku je bistvena sestavina najemne pogodbe. V primeru, da se plačilo ne izvede v roku, se pogodba razdre, varščina pa zadrži. Vse nadaljnje mesečne obroke najemnine je najemnik dolžan plačevati v roku, določenem v najemni pogodbi in na transakcijski račun naveden v pogodbi, sicer se pogodba razdre. Najemnina se letno usklajuje z indeksom cen življenjskih potrebščin v RS.
8. Drugi pogoji:
a) Najemojemalec najete nepremičnine ne sme oddajati v podnajem.
b) Nepremičnina se najema po načelu videno – najeto.
c) Ponudbe lahko predložijo samostojni podjetniki in pravne osebe, ki izpolnjujejo pogoje za pridobitev nepremičnine na območju Republike Slovenije in so registrirane za opravljanje gostinske dejavnosti.
9. Vsebina ponudbe: pisna ponudba za najem nepremičnine mora vsebovati naslednje:
– podatke o ponudniku s točnim naslovom, če je ponudnik fizična oseba;
– firmo in sedež ponudnika, če je ponudnik pravna oseba;
– EMŠO oziroma matično številko ter davčno številko oziroma ID številko za DDV;
– kontaktno telefonsko številko ponudnika;
– ponujeno ceno;
– potrdilo o vplačani varščini;
– izpis iz sodnega registra, ki ne sme biti starejši od 30 dni in izkazuje dejansko stanje za pravne osebe oziroma priglasitveni list DURS in fotokopijo osebne izkaznice za samostojne podjetnike;
– dokazilo, da je ponudnik registriran za opravljanje gostinske dejavnosti,
– izjavo ponudnika, da je seznanjen in da se strinja s pogoji in navedbami v razpisu;
– številko transakcijskega oziroma osebnega računa ponudnika, na katerega se vrne vplačana varščina v primeru neuspele ponudbe;
– potrdilo o plačanih davkih in prispevkih (tuj državljan mora priložiti potrdilo, ki ga izdajo institucije v njegovi državi, ki so enakovredne institucijam, od katerih se zahteva potrdilo za slovenske državljane, kolikor takega potrdila ne more pridobiti, pa lastno izjavo, overjeno pri notarju, s katero pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavlja, da ima plačane davke in prispevke), pri čemer potrdilo ne sme biti starejše od 15 dni;
– potrdilo banke, da v zadnjih šestih mesecih ponudnik ni imel blokade TRR (tuja pravna oseba mora predložiti potrdilo, ki jih izdajo institucije v njegovi državi, ki so enakovredne institucijam, od katerih se zahtevajo potrdila za slovenske pravne osebe, kolikor takega potrdila ne more pridobiti pa lastno izjavo, overjeno pri notarju, s katero pod kazensko in materialno odgovornostjo izjavlja, da v zadnjih šestih mesecih ni imel blokade TRR);
– pisno izjavo ponudnika, da ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku ali likvidacijskem postopku, da ni prenehal poslovati na podlagi sodne in druge prisilne odločbe ter da ima poravnane poslovne obveznosti.
Ponudniki so dolžni ponudbo oddati na obrazcih razpisne dokumentacije, ki jo lahko brezplačno dvignejo na sedežu občine (sprejemno-informacijska pisarna, soba št. 3/2) ali na spletni strani, www.postojna.si med aktualnimi razpisi.
10. Postopek zbiranja ponudb in izbire najugodnejšega ponudnika:
a) pisne ponudbe v zaprti ovojnici s pripisom »Ne odpiraj – ponudba za najem gostinskega lokala v objektu Trg padlih borcev 5, Postojna« naj ponudniki oddajo v sprejemno-informacijski pisarni Občine Postojna (pritličje, pisarna št. 3/2) ali pošljejo priporočeno na naslov: Občina Postojna, Ljubljanska 4, 6230 Postojna. Na hrbtni strani morata biti navedena naziv in naslov pošiljatelja.
b) Rok za zbiranje ponudb je vključno do 23. 12. 2010 do 12. ure.
c) Ponudba mora biti veljavna najmanj 60 dni od oddaje ponudbe.
d) Odpiranje ponudb, ki ne bo javno in postopek za izbor najugodnejšega ponudnika bo opravila posebna komisija, imenovana s strani župana.
V primeru, da dva ali več ponudnikov ponudijo enako ceno, jih lahko komisija pozove k dopolnitvi ponudb ali z njimi opravi pogajanja. Po zaključku postopka komisija predlaga županu končno odločitev.
e) Ponudniki, ki ne bodo oddali popolnih ponudb, bodo pozvani k dopolnitvi, če ponudba vsebuje vse elemente ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo. Kolikor ponudba tudi v roku, določenem za dopolnitev, ne bo popolna, ne bo upoštevana.
f) Ponudbe, ki bodo nižje od ponudbene cene, ali ki bodo prispele po preteku razpisnega roka, ali bodo v nasprotju s pogoji razpisa in ponudbe, za katere ne bo vplačana varščina, se ne bodo upoštevale. Upoštevane bodo samo ponudbe, ki bodo enake ali višje od ponudbene cene. Izbran bo ponudnik, ki bo izpolnjeval pogoje in ki bo ponudil najvišjo ceno. Ponudbe, ki bodo prispele po roku za oddajo ponudb, bodo zapečatene vrnjene ponudniku.
g) Najugodnejši ponudnik bo izbran najkasneje v roku 10 dni po izteku roka za zbiranje ponudb. Ponudniki bodo o izbiri obveščeni najpozneje v 15 dneh po sprejemu odločitve o izbiri najugodnejšega ponudnika. Izbrani ponudnik bo moral v roku 30 dni po pravnomočnosti sklepa o izbiri z Občino Postojna skleniti najemno pogodbo, v nasprotnem primeru se šteje, da je odstopil od namere za sklenitev pravnega posla in se vplačana varščina zadrži, občina pa lahko k podpisu pogodbe pozove naslednjega najugodnejšega ponudnika.
h) Obveznost najemodajalca, da sklene pogodbo s ponudnikom, ki ponudi najugodnejše pogoje, je izključena oziroma lahko komisija s soglasjem župana postopek ustavi do sklenitve pravnega posla. Občina lahko brez kakršnekoli odškodninske odgovornosti do sklenitve pravnega posla prekine oziroma ustavi postopek oddaje v najem, ne da bi za to navedla razloge. Ob morebitni ustavitvi postopka se vplačane varščine vrnejo ponudnikom.
i) Ogled nepremičnine je možen ob predhodni najavi. Podrobnejše informacije dobite na tel. 05/72-80-783, kontaktna oseba Robert Ozbič.