Uradni list

Številka 105
Uradni list RS, št. 105/2010 z dne 24. 12. 2010
Uradni list

Uradni list RS, št. 105/2010 z dne 24. 12. 2010

Kazalo

Št. 2611-10-0454 Ob-7452/10 , Stran 3159
1. Koncedent: Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 5, Ljubljana. 2. Predmet koncesije: standardne in nadstandardne storitve institucionalnega varstva za okvirno 450 mest v domovih za starejše (koncesija pod A) in dnevno varstvo za starejše (koncesija pod B) za okvirno 100 mest, z začetkom izvajanja dejavnosti do konca leta 2012. 3. Opis storitve: A) Institucionalno varstvo v domovih za starejše: Standardna storitev obsega: – osnovno oskrbo, – socialno oskrbo, – zdravstveno varstvo. Osnovna oskrba zajema bivanje, organiziranje prehrane, tehnično oskrbo in prevoz. Bivanje se organizira v ogrevanih, opremljenih in vzdrževanih eno ali dvoposteljnih sobah. Vključuje zagotavljanje sanitarnih prostorov, prostorov za osebno higieno, skupnih prostorov ter prostorov za izvajanje programov. Bivanje zajema tudi čiščenje bivalnih prostorov in pranje, čiščenje ter vzdrževanje oblačil ter osebnega in skupnega perila. Organiziranje prehrane zajema nabavo, pripravo in postrežbo celodnevne, starosti in zdravstvenemu stanju primerne hrane in napitkov. Tehnična oskrba je organizirana dejavnost za zagotavljanje tehničnih pogojev za optimalno izvajanje institucionalnega varstva ter vključuje naloge vzdrževanja opreme, prostorov, objekta in okolice. Prevozi vključujejo organizacijo in izvedbo prevozov v zvezi z uveljavljanjem zakonskih pravic in obveznosti v nujnih primerih za upravičence. Socialna oskrba je strokovno vodena dejavnost, namenjena izvajanju vsebin socialne preventive, terapije in vodenja upravičencev. Vključuje izvajanje nalog varstva in posebnih oblik varstva. Varstvo pomeni nudenje pomoči pri vzdrževanju osebne higiene in izvajanju dnevnih aktivnosti (vstajanju, oblačenju, premikanju, hoji, komunikaciji in pri orientaciji). Posebne oblike varstva so namenjene ohranjanju in razvoju samostojnosti, razvoju socialnih odnosov, delovni okupaciji, korekciji in terapiji motenj, aktivnemu preživljanju prostega časa ter reševanju osebnih in socialnih stisk. Zdravstveno varstvo se izvaja po predpisih s področja zdravstva. Storitev se izvaja v celodnevni obliki (24 ur) v skladu s pogoji iz Pravilnika o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10, v nadaljevanju: Pravilnik). Nadstandardna storitev se izvaja v pogojih, ki so višji od minimalnih tehničnih pogojev za izvajanje socialno varstvenih storitev v skladu z določili Pravilnika o minimalnih tehničnih zahtevah za izvajalce socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 67/06) (v nadaljevanju: Pravilnik o tehničnih pogojih). Storitev je možno šteti za nadstandardno le v primerih, za katere Pravilnik o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 87/06, 127/06, 8/07 in 51/08) (v nadaljevanju: Metodologija) dopušča možnost oblikovanja cene za nadstandardno storitev. B) Dnevno varstvo za starejše: Kot oblika institucionalnega varstva je namenjena posameznikom, ki še ne potrebujejo celodnevne, stacionarne oskrbe in si želijo oziroma potrebujejo pomoč, nadzor ali organizirano obliko bivanja le za določeno število ur dnevno. Osnovni kriterij za vključitev oseb v dnevno varstvo je, da se uporabniki dnevno vračajo domov. Standardi za celodnevno obliko storitve se smiselno uporabljajo tudi za dnevno obliko. Storitev dnevnega varstva se izvaja do 10 ur dnevno. Koncesionar bo moral zagotoviti opravljanje koncesije v obsegu najmanj 50% standardne storitve. 4. Obseg storitve: v skladu s sklepom ministra, št. 4102-7/2010, z dne 10. 12. 2010, ministrstvo razpisuje koncesijo za skupaj okvirno 550 mest za starejše osebe (uporabniki). 5. Krajevno območje, za katerega se razpisuje koncesija in število mest: A) za opravljanje storitev institucionalnega varstva v domovih za starejše osebe (celodnevno varstvo 24 ur na dan): – za upravne enote v Območni enoti Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije Ljubljana za okvirno 300 mest, – za upravne enote v Območni enoti Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije Kranj za okvirno 150 mest; B) za opravljanje storitev dnevnega varstva starejših do 10 ur na dan: – za upravne enote na območju Republike Slovenije za okvirno 100 mest. 6. Uporabniki storitev, za katere se koncesija razpisuje: uporabniki storitve so osebe, praviloma starejše od 65 let in so upravičenci na podlagi 8. člena Pravilnika. 7. Začetek in čas trajanja koncesije: koncesijska dejavnost se bo začela izvajati v skladu s pogodbenimi določili. Koncesija se podeli za določen čas za koncesijo pod A za obdobje 40 let in za koncesijo pod B za 20 let, z možnostjo podaljšanja koncesije. Začetek izvajanja koncesije je do konca leta 2012. 8. Viri financiranja storitev Storitve oskrbe, ki zajemajo storitve osnovne in socialne oskrbe, plačujejo uporabniki ali drugi zavezanci na podlagi dogovora, razen v primerih, ko so na podlagi tretjega odstavka 100. člena Zakona o socialnem varstvu delno ali v celoti oproščeni plačila storitev. Za oprostitve in olajšave plačila storitev se uporabljajo določila Uredbe o merilih za določanje oprostitev pri plačilih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 110/04,124/04 in 114/06 – ZUTPG). Zdravstvene storitve za oskrbovance – zavarovance (uporabnike) izvajalca institucionalnega varstva in izvajalca osnovnega zdravljenja, v skladu z letnimi pogodbami plačuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije. 9. Način določitve cene Cene storitev oskrbe za koncesijo pod A in cene storitve za koncesijo pod B oblikuje ponudnik v skladu z določili Metodologije na dan 1. 1. 2011. Ponudnik oblikuje cene ločeno za standardne in nadstandardne storitve. Cena oskrbe na dan začetka izvajanja dejavnosti ne more biti višja od cene v ponudbi, usklajene z določili Metodologije in drugih aktov, veljavnih na dan predložitve vloge za soglasje k ceni pred začetkom izvajanja koncesijske dejavnosti. V skladu s tretjim odstavkom 101. člena Zakona o socialnem varstvu cene storitev določi organ upravljanja ponudnika oziroma sama fizična oseba, ki mora pred začetkom izvajanja storitve k cenam tudi pridobiti soglasje koncedenta. 10. Delovna razmerja zaposlenih: delovna razmerja zaposlenih pri koncesionarju se urejajo v skladu z zakoni, kolektivnimi pogodbami in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva. 11. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati ponudnik Na javni razpis se lahko prijavijo pravne ali fizične osebe, ki v skladu z določbo 7. člena Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva izpolnjujejo naslednje pogoje: 1. da je pravna oseba v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije, oziroma da je podružnica tuje pravne osebe za opravljanje te dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji ali da je fizična oseba v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije, 2. da izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, kot jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesija, 3. da ima izdelan podroben program dela izvajanja storitve, 4. da zagotavlja kakovostno izvajanje storitve, 5. da izkazuje finančno in poslovno sposobnost. 12. Dokazila, ki jih morajo ponudniki predložiti, kot dokazilo o izpolnjevanju pogojev: ponudniki, ki se prijavljajo na javni razpis morajo v skladu z določbami 8. in 9. člena Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva predložiti naslednja dokazila o izpolnjevanju pogojev in popolnosti ponudbe: 12.1. Ponudnik za koncesijo mora ob prijavi na razpis, ki je sestavni del razpisne dokumentacije, priložiti še: 12.1.1 izjavo, da je pravna oziroma fizična oseba registrirana pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije (IP 1), 12.1.2 izjavo, da se strinja z razpisnimi pogoji in da dovoljuje, da se za namen tega javnega razpisa uporabljajo podatki, ki so razvidni iz dokumentacije, ki jo vodi Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve ter da se po potrebi preverijo tudi pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije (IP 2), 12.1.3 izjavo o plačilu izdelave mnenja socialne zbornice (IP 3), 12.1.4 organizacijsko shemo s prikazanim številom in strukturo predvidenih zaposlenih, s podatki o njihovi izobrazbi ter svojo in njihove izjave, iz katerih je razvidno, da jih bo oziroma se bodo zaposlili pri koncesionarju ali organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi in pogoji, ki jih morajo izpolnjevati ter izjavo ponudnika, da bo pred začetkom izvajanja storitve zaposlil izvajalce v skladu s standardi in normativi (OK), 12.1.5 projekcijo finančnega poslovanja za petletno obdobje v obliki izkaza denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I (PF 1), 12.1.6 izjavo o lastništvu prostorov s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiškoknjižnega vpisa s priloženo pogodbo o lastništvu ali izjavo o najemu objekta ali prostora s priloženo najemno pogodbo ali leasing pogodbo za objekt ali prostor za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leto ali za določen čas najmanj 5 let, z možnostjo podaljšanja (IP 4), 12.1.7 projektno dokumentacijo za objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za opravljanje socialno varstvenih storitev (uporabno dovoljenje po zakonu o graditvi objektov ali vlogo za pridobitev uporabnega dovoljenja za objekt, namenjen izvajanju socialnovarstvenih storitev ali najmanj gradbeno dovoljenje za objekt, namenjen izvajanju socialno varstvenih storitev s projektom za gradbeno dovoljenje z vrisano razporeditvijo predvidene opreme), 12.1.8 izračun cene za socialno varstveno storitev, oblikovan po metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev (IC), 12.1.9 izjavo, da bo ponudnik ob začetku izvajanja dejavnosti ponujeno ceno iz prejšnje alineje uskladil največ v višini stopnje rasti elementov cene, oziroma zaradi upoštevanja morebitnih sprememb veljavne zakonodaje, ki bi imela vpliv na elemente cene (IP 5), 12.1.10 program dela izvajanja storitve. Finančno in poslovno sposobnost ponudnik izkazuje tako, da prijavi priloži naslednje: – letne računovodske izkaze za obdobje zadnjih 3 let, od katerih morajo biti zadnji revidirani, če je ponudnik k reviziji zavezan, – bonitetno informacijo AJPES-a, in sicer: – BON – 2 za gospodarske družbe, – BON – 2 za pravne osebe javnega prava in zasebnega prava ter – BON – 1/SP za samostojne podjetnike, – izjavo o posojilih, ki so bila najeta za graditev ali rekonstrukcijo objektov oziroma prostorov za izvajanje storitve (IP 6), – izjavo o morebitnih hipotekah in drugih stvarnih pravicah na teh objektih oziroma prostorih ali izjavo, da hipoteka in druge stvarne pravice na teh objektih oziroma prostorih ne obstajajo (IP 7), – izjavo o morebitnih drugih obveznostih (IP 8). Za izvajanje institucionalnega varstva starejših od 65 let je revizija zadnjih računovodskih izkazov obvezna. Ponudnik, ki mora predložiti revidirane zadnje računovodske izkaze, mora priložiti tudi revizijsko poročilo z mnenjem pooblaščenega revizorja. Kolikor ponudnik posluje krajši čas, mora priložiti zgoraj navedene izjave ali dokazila za obdobje poslovanja. Če je ponudnik v letu pred prijavo na razpis posloval z izgubo ali izkazuje izgubo iz preteklih let v zadnjem izkazu bilance stanja, mora pred potekom roka za prijavo na razpis priložiti dokazilo, da je navedena izguba pokrita (sklep organa upravljanja in listinski dokaz o pokritju in viru sredstev za pokritje izgube). 12.2. Kolikor ponudnik v času razpisa še ne razpolaga s primernim objektom oziroma s prostori za izvajanje storitve, mora namesto dokazil iz podtočke 12.1.4, 12.1.5 in 12.1.6 iz prejšnje točke priložiti: 12.2.1 izjavo o lastništvu s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiškoknjižnega vpisa, ali izjavo o najemu objekta oziroma prostora in priloženo najemno pogodbo o najemu za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leto, za objekt ali prostor, ki še ni primeren za izvajanje storitve, ali izjavo o lastništvu stavbnega zemljišča, oziroma izkazano stavbno pravico, če bo ponudnik storitev izvajal v novozgrajenem objektu oziroma prostorih (IP 1/1), 12.2.2 potrdilo o namenski rabi zemljišča pristojnega občinskega organa, iz katerega je razvidno, da bo ponudnik na predmetni lokaciji lahko rekonstruiral že obstoječi objekt oziroma zgradil nov objekt za izvajanje socialno varstvene storitve (lokacijska informacija), 12.2.3 izjavo občine, v kateri se bo izvajala storitev, da se strinja z namero ponudnika za opravljanje storitev (IO/1), 12.2.4 projektno dokumentacijo za nedokončan objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za izvajanje socialnovarstvene storitve (najmanj idejna zasnova, skladna z veljavno zakonodajo in investicijski program), 12.2.5 projekcijo finančnega poslovanja za obdobje gradnje oziroma priprave objekta oziroma prostorov do začetka izvajanja storitve v obliki izkaza denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I (z navedbo in dokazili o virih sredstev za dokončanje investicije), 12.2.6 terminski plan o poteku izvajanja investicije do začetka izvajanja storitve (TP/1), 12.2.7 organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi z navedbo pogojev, ki jih bodo morali izpolnjevati (OK/1), 12.2.8 izjavo ponudnika o predvidenem začetku opravljanja dejavnosti (IP 8/1). Ponudnik, ki je na podlagi zakona že pridobil dovoljenje za delo, v ponudbi navede številko odločbe in datum ter številko vpisa v register zasebnikov in pravnih oseb, ki opravljajo socialno varstvene storitve. Fizični osebi v tem primeru ni potrebno revidirati računovodskih izkazov, če k temu sicer ni zavezana, ter ji ni potrebno priložiti revizijskega poročila. Ponudnik, ki na podlagi podeljene koncesije že izvaja enako storitev, kot je predmet razpisane koncesije, lahko namesto dokazil iz 12.1.1, 12.1.6 in 12.1.7 podtočke iz 12.1 točke v ponudbi priloži izjavo, da bo storitev, ki je predmet razpisane koncesije izvajal v prostorih, v katerih na podlagi pridobljene koncesije že izvaja enako storitev ter, da mu prostorske možnosti v skladu s predpisi, ki urejajo minimalne tehnične pogoje za izvajalce socialno varstvenih storitev, omogočajo izvajanje te socialnovarstvene storitve za več upravičencev. Vsa dokazila s prilogami o izpolnjevanju pogojev morajo biti urejena, oštevilčena in priložena po zgoraj navedenem vrstnem redu. 13. Rok in način prijave na javni razpis Ponudniki morajo svojo ponudbo na javni razpis predložiti koncedentu osebno ali priporočeno po pošti, do 15. 3. 2011. Šteje se, da je ponudba prispela pravočasno, če je zadnji dan roka za oddajo, do 14. ure, oddana v glavni pisarni Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana (soba 22), ali če je zadnji dan roka oddana na pošti kot priporočena pošiljka. Ponudniki predložijo svoje ponudbe na javni razpis v zaprti ovojnici na naslov Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 5, 1000 Ljubljana, s pripisom: »Ne odpiraj – Prijava na javni razpis za podelitev koncesije za opravljanje storitev institucionalnega v domovih za starejše in dnevnega varstva starejših (navedite koncesija pod A ali pod B)«. Nepravilno označene pošiljke bodo vrnjene ponudnikom neodprte. Ponudnik lahko vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisanega roka. Vse spremembe in dopolnitve ponudbe morajo biti predložene v roku in na način, določen v prvem in drugem odstavku te točke z dodatno oznako »Dopolnitev ponudbe«. Vse dopolnitve ponudbe, ki bodo prispele k organu, pristojnemu za podelitev koncesije po preteku razpisnega roka in ne bodo pravilno označene, bodo upoštevane kot prepozne oziroma kot nepravilno označene ter vrnjene ponudnikom neodprte. Ponudba, ki je prispela k organu, pristojnemu za podelitev koncesije, po preteku razpisnega roka, je prepozna. Ponudbe, ki bodo prepozne, ali ne bodo popolne, ali ponudba ne bo podana za v razpisu določeno krajevno območje izvajanja določene vrste storitve, ali če je ne bo podal ponudnik, ki izpolnjuje predpisane pogoje, bo organ, pristojen za podelitev koncesije, s sklepom zavrgel. 14. Odpiranje ponudb: odpiranje ponudb bo dne 18. 3. 2010, ob 12. uri, v sejni sobi Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Ljubljana, Zemljemerska 12/ IV nadstropje. Odpiranju ponudb sme prisostvovati vsak predstavnik ponudnika z ustreznim pooblastilom. 15. Kriteriji in merila za izbiro ponudnikov Koncedent bo pri izbiri ponudnikov za podelitev koncesije uporabil naslednje kriterije: Koncesija pod A: – pokritost potreb institucionalnega varstva starejših oseb, glede na predviden obseg mreže javne službe po Resoluciji Nacionalnega programa socialnega varstva 2006–2010 s stanjem na dan 15. 12. 2010 in z upoštevanjem že podeljenih koncesij. Pri pokritosti potreb se bodo upoštevali tudi že sklenjeni dogovori o javno zasebnem partnerstvu ter načrti javnih zavodov o povečanju kapacitet, pri čemer se bodo upoštevali le projekti, ki so najmanj v fazi projekta za pridobitev gradbenega dovoljenja. Pri podelitvi bodo imeli prednost ponudniki iz upravnih enot, ki še nimajo ustreznih kapacitet za institucionalno varstvo starejših; – lokacija objekta glede na makrolokacijske in mikrolokacijske pogoje, ki jih določa Pravilnik o tehničnih pogojih; – kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – ciljev programa in ciljnih populacij glede na oceno potreb v okolju, pri čemer bo poudarek na obravnavi starostnikov z demenco in sorodnimi stanji, – uporabe sodobnih konceptov in metod pri delu s starejšimi ljudmi, – izvajanje dodatnih vrst storitev za starejše (dnevni centri, pomoč na domu, oskrbovana stanovanja), – namestitev gluhih in naglušnih oseb starejših od 65 let, – kratkotrajne namestitve, – cena storitve. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju (do 100 točk): – pokritost potreb do 20 točk (največ točk pridobijo ponudniki iz upravnih enot po metodologiji ZZZS, ki so najslabše pokrite z mrežo javnih zavodov in koncesionarjev), v skladu s pokritostjo in kriteriji za točkovanje, ki so razvidni iz razpisne dokumentacije, – makrolokacijski in mikrolokacijski pogoji do 5 točk (ocenjuje se primernost lokacije v skladu s pogoji, ki jih določa Pravilnik o tehničnih pogojih, in sicer: – urejena prometna infrastruktura (2 točki) in dostopnost (1 točka) – 3 točke, – konfiguracija zemljišča – dostopnost za gibalno ovirane ljudi, zelene in rekreacijske površine – 1 točka, – osončenost, osvetljenost – 1 točka; – kakovost programa do 45 točk (največ točk pridobijo ponudniki z najbolje ocenjenim programom), in sicer iz vidika: – ciljev programa in ciljne populacije glede na oceno potreb v okolju, pri čemer bo poudarek na obravnavi starostnikov z demenco in sorodnimi stanji, do 20 točk; – izvajanje dodatnih vrst storitev za starejše (dnevni centri, pomoč na domu, oskrbovana stanovanja ...) do10 točk (za vsak dodatni program 2 točki, vendar skupaj največ 10 točk), – do 40 mest za gluhe in naglušne osebe (2 bivalni enoti) v okviru obstoječe kapacitete (do 150 mest) do 15 točk, – kratkotrajne namestitve do treh mesecev – do 10% namestitev obstoječih kapacitet, do 20 točk (največ točk dobijo ponudniki z najvišjim%, ostali sorazmerno manj), – cena storitve, do 10 točk (največ točk pridobijo ponudniki z najnižjo ceno oskrbe I, oblikovano v skladu z Metodologijo, ostali pa sorazmerno manj). Koncesija pod B: – lokacija objekta glede na makrolokacijske in mikrolokacijske pogoje, ki jih določa Pravilnik o tehničnih pogojih; – kakovost predloženega programa izvajanja storitev, in sicer z vidika: – ciljev programa in ciljnih populacij glede na oceno potreb v okolju, pri čemer bo poudarek na obravnavi starostnikov z demenco in sorodnimi stanji, – uporabe sodobnih konceptov in metod pri delu s starejšimi ljudmi, – izvajanje dodatnih vrst storitev za starejše (prevoz oseb, druge oblike pomoči ...), – cena storitve. Pri ocenjevanju ponudb se bodo upoštevali kriteriji v naslednjem razmerju (do 50 točk): – makrolokacijski in mikrolokacijski pogoji do 5 točk (ocenjuje se primernost lokacije v skladu s pogoji, ki jih določa Pravilnik o tehničnih pogojih, in sicer: – urejena prometna infrastruktura (2 točki) in dostopnost (1 točka) – 3 točke, – konfiguracija zemljišča – dostopnost za gibalno ovirane ljudi, zelene in rekreacijske površine – 1 točka, – osončenost, osvetljenost – 1 točka; – kakovost programa do 35 točk (največ točk pridobijo ponudniki z najbolje ocenjenim programom), in sicer iz vidika: – ciljev programa in ciljne populacije glede na oceno potreb v okolju, pri čemer bo poudarek na obravnavi starostnikov z demenco in sorodnimi stanji, do 25 točk; – izvajanje dodatnih vrst storitev za starejše (dodatne storitve prevozi in druge oblike pomoči …) do 10 točk, – cena storitve, do 10 točk (največ točk pridobijo ponudniki z najnižjo ceno v skladu z Metodologijo, ostali pa sorazmerno manj). 16. Točkovanje ponudbe Ob enakem številu točk, bodo imeli prednost pri izbiri ponudniki, ki bodo prej začeli izvajati dejavnost. Objekti, v katerih se bo izvajala storitev, morajo izpolnjevati minimalne tehnične pogoje skladno s Pravilnikom o tehničnih pogojih. Največje število mest na posamezni lokaciji je 150 za koncesijo pod A in 50 mest za koncesijo pod B. Ponudnik, ki se prijavlja na razpis z več objekti, se za vsak objekt prijavi s samostojno ponudbo. Pri ponudniku, ki se prijavlja na razpis z objekti na več lokacijah, bo točkovanje opravljeno za vsako lokacijo posebej. Ob prijavi na razpis veljajo predpisi, ki so veljali na dan objave razpisa. Vse morebitne spremembe veljavnih predpisov v odprtem roku razpisa ne smejo vplivati na pripravo dokumentacije ponudnikov. 17. Rok za izbor ponudnikov, izdajo odločbe in sklenitev koncesijske pogodbe Minister za delo, družino in socialne zadeve bo na podlagi poročila o pregledu in presoji ponudb strokovne komisije, najkasneje v roku 30 dni po prejemu poročila izbral ponudnike, katerim bo z odločbo podelil koncesijo za opravljanje storitve, ki je predmet koncesije. Z izbranimi ponudniki bo sklenjena pogodba o koncesiji po dokončnosti odločbe o podelitvi koncesije. 18. Razpisna dokumentacija in dodatne informacije Razpisno dokumentacijo dobijo interesenti na recepciji Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 5, IV nadstropje, Ljubljana. Razpisna dokumentacija zajema: – potrdilo o dvigu razpisne dokumentacije, – prijavo na razpis, – Resolucijo Nacionalnega programa socialnega varstva 2006–2010, – opis podrobnejših kriterijev za izbiro, – osnutki pogodb o koncesiji (4x), – obrazce (IP 1, IP 2, IP 3, OK, PF 1, IP 4, IC, IP 5, IP 6, IP 7, IP 8, IP 1/1, IO/1, PF 2, TP/1, OK/1 in IP 8/1, – Navodila za izvajanje Pravilnika o metodologiji za oblikovanje cen socialno varstvenih storitev (za osebe starejše od 65 let), – Pravilnik o koncesijah na področju socialnega varstva. Dodatne informacije o javnem razpisu je mogoče dobiti po tel. ali osebno, med 9. in 10. uro, od ponedeljka do petka, v času do 15. 3. 2011. Kontaktne osebe: Tomaž Čebulj, tel. 01/369-77-94, Aleš Kenda, tel. 01/369-77-86, Mojca Žuraj, tel. 01/369-77-34, Marko Bučar, tel. 01/369-78-54. Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnih straneh: http://www.mddsz.gov.si/si/o_ministrstvu/javne_objave/javni_razpisi/.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti