Ob-7511/10
, Stran 3251
1. Naročnik: Nepremičninski sklad pokojninskega in invalidskega zavarovanja, d.o.o., Mala ulica 5, 1000 Ljubljana; telefon: +386(1)300-88-11, faks: +386(1)431-83-32; Javni stanovanjski sklad Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, kontaktna oseba: Andreja Kočar, elektronski naslov: info@ns-piz.si.
2. Kraj izvajanja del in predmet naročila:
Lokacija gradnje objekta: Olmo, Koper.
Predmet naročila je izvajanje tehničnega svetovanja in nadzora nad gradnjo objekta z oskrbovanimi stanovanji na lokaciji Olmo v Kopru, ki vsebuje tudi pregled PGD in PZI dokumentacije, analizo ponudb GOI del s predlogom za izbor izvajalca, izvajanje koordinacije za varnost in zdravje pri delu v fazi izvajanja projekta ter nadzor nad dobavo in montažo opreme stanovanj (kuhinja, kopalnica) in skupnih prostorov.
3. Naslov, kjer je mogoče pridobiti dokumentacijo
Vso dokumentacijo v zvezi z razpisom lahko zainteresirani ponudniki pridobijo na podlagi pisne zahteve, poslano na elektronski naslov: info@ns-piz.si. Razpisna dokumentacija se bo ponudnikom posredovala po elektronski pošti.
Stroškov v zvezi z razpisno dokumentacijo ni. Vse stroške v zvezi s pripravo in predložitvijo ponudbe nosi ponudnik.
4. Datum, do katerega je možno zahtevati razpisno dokumentacijo: do 14. januarja 2011, do 10. ure.
5. Predložitev ponudbe
Rok za predložitev ponudb je 20. 1. 2011 do 10. ure, na naslov naročnika.
Ponudbe morajo biti predložene v pisni obliki. Izločene bodo ponudbe, za katere se bo v katerikoli fazi izbora ugotovilo, da je ponudnik navedel neresnične podatke.
Ponudbe z oznako »Ne odpiraj – Ponudba – »Izvajanje nadzora – Olmo, Koper« in s polnim naslovom ponudnika na hrbtni strani ovojnice, je treba dostaviti v zapečateni ovojnici na naslov naročnika: Nepremičninski sklad pokojninskega in invalidskega zavarovanja, d.o.o., Mala ulica 5, 1000 Ljubljana.
6. Datum in kraj odpiranja ponudb: javno odpiranje ponudb bo v petek, 21. 1. 2011 ob 10. uri, na sedežu naročnika, Mala ulica 5, Ljubljana. O rezultatih razpisa bodo ponudniki obveščeni najkasneje v roku 30 dni od odpiranja ponudb. V primeru neustreznih ponudb ali drugih razlogov naročnik ni dolžan sprejeti nobene ponudbe, lahko pa izvede pogajanja ali razpis ponovi.
7. Sposobnost za izvedbo naročila bo priznana vsakemu ponudniku, ki bo izpolnjeval pogoje iz razpisne dokumentacije.
8. Finančna zavarovanja, ki jih je ponudnik dolžen zagotoviti in predložiti: bančno garancijo za dobro izvedbo pogodbenih del.
9. Plačilni pogoji: plačilo bo izvedeno na podlagi izstavljenih računov v roku 30 dni v skladu z dinamiko, določeno v razpisni dokumentaciji.
10. Merilo za ocenjevanje ponudb: ekonomsko najugodnejša ponudba.