Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91 in 8/96), 19. člena Zakona o spodbujanju razvoja turizma (Uradni list RS, št. 2/04), 26. in 135. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 - UPB1), 9. člena Zakona o varstvu kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 7/99, 110/02), 23. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 22/98) in 16. člena Statuta Občine Polzela (Uradni list RS, št. 90/07) je Občinski svet Občine Polzela na 4. redni seji dne 10. 2. 2011 sprejel
O D L O K
o ustanovitvi javnega zavoda »Zavod za kulturo, turizem in šport Polzela«
I. UVODNE DOLOČBE
1. člen
S tem odlokom Občina Polzela, Polzela 8, 3313 Polzela (v nadaljevanju: ustanovitelj) ustanavlja javni zavod »Zavod za kulturo, turizem in šport Polzela« (v nadaljevanju: zavod) za opravljanje kulturne, turistične in športne dejavnosti na območju Občine Polzela.
Namen in poslanstvo zavoda je zagotavljanje kontinuirane prisotnosti kvalitetnih vsebin s področja kulture, turizma in športa ter učinkovitejša organizacija, razvoj in spodbujanje dejavnosti na omenjenih področjih, s ciljem dviga kvalitete življenja v občini in boljše prepoznavnosti Občine Polzela.
2. člen
Ustanovitelj zavoda je Občina Polzela (v nadaljnjem besedilu: ustanoviteljica).
Ustanoviteljske pravice izvršuje Občinski svet Občine Polzela.
3. člen
Zavod je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, ki so določene z zakonom, tem odlokom in s statutom zavoda.
Zavod se vpiše v sodni register pri Okrožnem sodišču v Celju.
II. STATUSNE DOLOČBE
1. Ime in sedež zavoda
4. člen
Ime zavoda je: »Zavod za kulturo, turizem in šport Polzela«.
Skrajšano ime zavoda je: ZKTŠ Polzela.
Sedež zavoda je v Gradu Komenda, Polzela 113, 3313 Polzela.
2. Pečat zavoda
5. člen
Zavod ima in uporablja pečat okrogle oblike, premera 30 mm, v sredini ima grb Občine Polzela, ob zunanjem robu pa je napisano ime zavoda: Zavod za kulturo, turizem in šport Polzela.
Zavod ima in uporablja tudi pečat okrogle oblike, premera 20 mm, z enako vsebino kot pečat iz prvega odstavka tega člena.
Pečat iz prvega odstavka tega člena uporablja zavod v pravnem prometu za potrjevanje vseh aktov, dokumentov in dopisov, ki jih pošilja ali izdaja organom, organizacijam, pravnim in fizičnim osebam.
Pečat iz drugega odstavka tega člena uporablja zavod za potrjevanje predvsem finančne in knjigovodske dokumentacije ter delovnih knjižic zaposlenih.
Število posameznih pečatov, njihovo uporabo, način varovanja in uničevanja ter delavce, ki so zanje odgovorni, določi direktor.
III. DEJAVNOSTI ZAVODA
1. Ključne dejavnosti
6. člen
Zavod izvaja naslednje dejavnosti:
- kulturne dejavnosti,
- dejavnosti s področja turizma,
- športne dejavnosti.
7. člen
Zavod glede na namen, zaradi katerega je ustanovljen, opravlja kot javno službo naslednje naloge:
- spremlja, spodbuja, posreduje, organizira in izvaja kulturne, turistične in športne prireditve in tekmovanja;
- skrbi za razvoj, organizacijo, promocijo in trženje kulturne, turistične in športne ponudbe občine;
- zbira in posreduje informacije o kulturnem, turističnem in športnem dogajanju v občini;
- pripravlja program razvoja in letni program za področje kulture, turizma in športa v občini;
- koordinira prireditve na področju kulture, turizma in športa;
- organizira, pripravlja in izvaja kongrese, posvetovanja, seminarje, predavanja, sejme, plese, delavnice in druge prireditve nekomercialne narave;
- izvaja in spremlja izvajanje občinskih, nacionalnih ter mednarodnih programov s področij kulture, turizma in športa;
- skrbi za promocijo poklicne in ljubiteljske kulturne, turistične in športne dejavnosti;
- spremlja in analizira razmere na področju kulture, turizma in športa v občini;
- upravlja, vzdržuje in trži javno infrastrukturo na področju kulture, turizma in športa, ki mu jo v upravljanje prenese ustanovitelj in jo daje v najem drugim izvajalcem v skladu z zakonodajo;
- sodeluje pri načrtovanju in izgradnji javne infrastrukture s področja kulture, turizma in športa;
- skrbi za vključevanje kulturnih, turističnih in športnih programov in projektov v druge dejavnosti, z namenom celovite ponudbe in promocije občine;
- skrbi za vodenje in izvedbo projektov na področju kulture, turizma in športa, ki so v skupnem interesu;
- izvaja razstavno-galerijsko dejavnost, muzejsko dejavnost, predvajanje filmov, založniško dejavnost;
- vzdržuje stike in sodeluje z društvi, posameznimi ustvarjalci ter s sorodnimi zavodi in ustanovami s področja delovanja doma in v tujini;
- izmenjuje prireditve in razstave med domačimi in tujimi organizatorji;
- pripravlja in izdaja vse vrste publikacij s področja delovanja v knjižni in neknjižni obliki;
- izvaja dejavnosti, povezane s podatkovnimi bazami na področju kulture, turizma in športa;
- posoja tehnično opremo in nudi tehnične storitve drugim za potrebe kulture, turizma in športa;
- skrbi za pripravo predlogov projektov za prijavo na javne razpise;
- skrbi za izobraževanje in angažiranje lokalnih turističnih vodičev;
- skrbi za pripravo in izdajo razglednic, zloženk, turističnega zemljevida občine in drugega promocijskega gradiva;
- pripravi izvedbo za natečaj za izvirne turistične spominke občine in poskrbi za organizacijo proizvodnje le-teh ter njihovo trženje;
- izvaja naloge turistično-informacijskega centra (Vstopno, informacijska točka);
- opravlja druge dejavnosti v javnem interesu na podlagi aktov ustanovitelja, če je zanje registriran in izpolnjuje zakonske pogoje za izvajanje.
Zavod lahko poleg dejavnosti v javnem interesu opravlja naslednje gospodarske oziroma lastne dejavnosti, kolikor je zanje registriran in izpolnjuje zakonske pogoje za njihovo delovanje:
- organiziranje, priprava in izvedba kongresov, posvetovanj, seminarjev, predavanj, sejmov, plesov, proslav in drugih prireditev komercialne narave;
- organiziranje in izvedba gledaliških, glasbenih, kongresnih, izobraževalnih, sejemskih, festivalskih, športnih, družabnih in drugih prireditev, ki ne sodijo v program javne službe - razen abonmajskih in dobrodelnih prireditev;
- predvajanje filmov;
- oddajanje dvoran in drugih prostorov, infrastrukture, tehnične opreme in opravljanje storitev za izvedbo vseh vrst prireditev;
- ponuja pogodbene storitve v okviru registrirane dejavnosti;
- informativno-propagandna in založniška dejavnost, namenjena registrirani dejavnosti, ki ni javna služba;
- trgovanje na drobno z umetniškimi izdelki, turističnimi spominki in športnimi proizvodi;
- prodajo likovnih del, izdelkov domače in umetne obrti, prodaja informativno-oglaševalskega gradiva, knjig, nosilcev zvoka in videokaset, spominkov ipd. s področja umetnosti, naravne in kulturne dediščine, turizma, športa itd.;
- prodajo turističnih storitev;
- posredništvo pri prodaji (vstopnice za prireditve drugih organizatorjev ipd.);
- opravljanje drugih dejavnosti, če je zanje registriran in izpolnjuje zakonske pogoje za izvajanje.
Opravljanje drugih nalog ne sme ogroziti izvajanje javne službe.
2. Dejavnost javnega zavoda po standardni klasifikaciji dejavnosti
8. člen
Naloge iz prejšnjega člena, ki jih zavod opravlja, so v skladu z Uredbo o uvedbi in uporabi standardne klasifikacije dejavnosti (Uradni list RS, št. 2/02 in 17/08) razvrščene:
C/18.120 Drugo tiskanje
C/18.130 Priprava za tisk in objavo
G/46.160 Posredništvo pri prodaji tekstila, oblačil, krzna, obutve, usnjenih izdelkov
G/46.180 Specializirano posredništvo pri prodaji drugih določenih izdelkov
G/46.190 Nespecializirano posredništvo pri prodaji raznovrstnih izdelkov
G/46.340 Trgovina na debelo s pijačami
G/46.900 Nespecializirana trgovina na debelo
G/47.190 Druga trgovina na drobno v nespecializiranih prodajalnah
G/47.250 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s pijačami
G/47.621 Trgovina na drobno s časopisi in revijami
G/47.710 Trgovina na drobno v specialniziranih prodajalnah z oblačili
G/47.782 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z umetniškimi izdelki
G/47.789 Druga trgovina na drobno v drugih specializiranih prodajalnah
G/47.810 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z živili, pijačami in tobačnimi izdelki
G/47.820 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah s tekstilijami in obutvijo
G/47.890 Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z drugim blagom
G/47.990 Druga trgovina na drobno zunaj prodajaln, stojnic in tržnic
H/49.391 Medkrajevni in drug cestni potniški promet
I/56.102 Okrepčevalnice in podobni obrati
I/56.103 Slaščičarne in kavarne
I/56.104 Začasni gostinski obrati
I/56.300 Strežba pijač
J/58.110 Izdajanje knjig
J/58.130 Izdajanje časopisov
J/58.140 Izdajanje revij in druge periodike
J/58.190 Drugo založništvo
J/59.110 Produkcija filmov, video filmov, televizijskih oddaj
J/59.140 Kinematografska dejavnost
J/59.200 Snemanje in izdajanje zvočnih zapisov in muzikalij
J/62.090 Druge z informacijsko tehnologijo in računalniškimi storitvami povezane dejavnosti
J/63.110 Obdelava podatkov in s tem povezane dejavnosti
L/68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin
L/68.320 Upravljanje nepremičnin za plačilo ali po pogodbi
M/70.210 Dejavnost stikov z javnostjo
M/73.110 Dejavnost oglaševalskih agencij
M/73.120 Posredovanje oglaševalskega prostora
M/73.200 Raziskovanje trga in javnega mnenja
M/74.200 Fotografska dejavnost
N/77.210 Dajanje športne opreme v najem in zakup
N/77.290 Dajanje drugih izdelkov za široko rabo v najem in zakup
N/79.120 Dejavnost organizatorjev potovanj
N/79.900 Rezervacije in druge s potovanji povezane dejavnosti
N/81.100 Vzdrževanje objektov in hišniška dejavnost
N/81.210 Splošno čiščenje stavb
N/82.110 Nudenje celovitih pisarniških storitev
N/82.190 Fotokopiranje, priprava dokumentov in druge posamične pisarniške dejavnosti
N/82.300 Organiziranje razstav, sejmov, srečanj
N/82.990 Drugje nerazvrščene spremljajoče dejavnosti za poslovanje
P/85.510 Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju športa in rekreacije
P/85.520 Izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje na področju kulture in umetnosti
P/85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje
R/90.010 Umetniško uprizarjanje
R/90.020 Spremljajoče dejavnosti za umetniško uprizarjanje
R/90.030 Umetniško ustvarjanje
R/90.040 Obratovanje objektov za kulturne prireditve
R/91.020 Dejavnost muzejev
R/91.030 Varstvo kulturne dediščine
R/93.110 Obratovanje športnih objektov
R/93.190 Druge športne dejavnosti
R/93.210 Dejavnost zabaviščnih parkov
R/93.299 Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas.
9. člen
Zavod lahko spremeni ali razširi dejavnost le s soglasjem ustanovitelja.
Zavod lahko svojo dejavnost po predhodnem pisnem soglasju ustanoviteljice opravlja tudi za druge lokalne skupnosti. V ta namen mora zavod z lokalno skupnostjo skleniti pisno pogodbo, s katero le-ta prevzame odgovornost za obveznosti pri izvajanju takšne dejavnosti njenem območju.
IV. ORGANI ZAVODA
10. člen
Organi zavoda so:
- svet zavoda,
- direktor zavoda.
1. Svet zavoda
11. člen
Zavod upravlja svet zavoda, ki ima pet članov in ga sestavljajo:
- štirje predstavniki ustanovitelja,
- en član predstavnik delavcev zavoda.
Predstavnike ustanovitelja imenuje Občinski svet Občine Polzela izmed strokovnjakov s področja dela zavoda, financ in pravnih zadev. Eden izmed predstavnikov ustanovitelja je tudi direktor občinske uprave.
Predstavnika delavcev volijo delavci neposredno.
12. člen
Mandat članov sveta traja štiri leta in začne teči z dnem imenovanja. Za člana sveta zavoda je ista oseba lahko izvoljena le dvakrat zaporedoma.
Člani sveta izmed sebe na konstitutivni seji izvolijo predsednika in namestnika predsednika.
Svet zavoda sklepa veljavno, če je na seji navzoča večina članov.
Svet zavoda sprejema odločitve z večino glasov vseh članov.
Direktor je dolžan obvestiti ustanoviteljico zavoda o poteku mandata članov sveta zavoda 90 dni pred potekom mandata.
13. člen
Naloge sveta zavoda so:
- nadzira zakonitost dela in poslovanje zavoda,
- spremlja, analizira in ocenjuje delovanje zavoda,
- imenuje in razrešuje direktorja zavoda ob soglasju ustanovitelja,
- sprejema statut zavoda s soglasjem ustanoviteljice,
- sprejema strateški načrt,
- sprejema letni plan dela, ki vsebuje vsebinski ter finančni del,
- sprejme akt o sistematizaciji delovnih mest ter kadrovski načrt,
- potrjuje letno poročilo,
- potrjuje zaključni račun zavoda,
- predlaga ustanovitelju revizijo poslovanja,
- daje pobude v zvezi z delovanjem zavoda,
- daje predhodno mnenje k imenovanju in razrešitvi direktorja,
- sklepa pogodbo o zaposlitvi direktorja,
- ocenjuje delo direktorja,
- daje direktorju mnenja in pobude za reševanje odprtih vprašanj,
- odloča o pritožbah delavcev, ki se nanašajo na pravice, obveznosti in odgovornosti delavcev iz delovnega razmerja,
- opravlja druge naloge v skladu z zakonom in splošnimi akti zavoda.
2. Direktor zavoda
14. člen
Direktor zavoda organizira in vodi poslovanje ter strokovno delo, predstavlja in zastopa zavod ter odgovarja za zakonitost in strokovnost dela zavoda.
Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo vestnega gospodarja.
15. člen
Direktorja zavoda na podlagi javnega razpisa imenuje in razrešuje svet zavoda, s soglasjem ustanovitelja. Mandat direktorja traja pet let in je po preteku lahko ponovno imenovan.
16. člen
Med začasno odsotnostjo nadomešča direktorja delavec, ki ga pooblasti direktor. Pisno pooblastilo določa vsebino, obseg in trajanje pooblastila.
17. člen
Za direktorja je lahko imenovan kandidat, ki izpolnjuje naslednje pogoje:
- da ima najmanj višješolsko izobrazbo,
- da ima najmanj pet let delovnih izkušenj,
- poznavanje dejavnosti s področja zavoda,
- ima organizacijske in vodstvene sposobnosti,
- aktivno znanje slovenskega in angleškega jezika.
Kandidat mora k prijavi predložiti program dela in razvoja zavoda za njegovo mandatno obdobje, življenjepis in dokazila o izpolnjevanju pogojev.
18. člen
Direktor sklene delovno razmerje za določen čas, za čas trajanja mandata.
Predsednik sveta zavoda sklene z direktorjem na podlagi akta o imenovanju pogodbo o zaposlitvi.
19. člen
Naloge direktorja so:
- organizira in vodi delo zavoda,
- pripravi pravila (statut) zavoda,
- pripravi strateški načrt,
- pripravi letni plan dela, ki vsebuje vsebinski ter finančni del,
- pripravi letno poročilo ter zaključni račun,
- sprejema akt o organizaciji dela,
- svetu zavoda predlaga akt o sistematizaciji delovnih mest in kadrovski načrt,
- sprejema načrt nabav osnovnih sredstev in investicijskega vzdrževanja,
- sprejema druge akte, ki urejajo pomembna vprašanja v zvezi z delovanjem zavoda,
- poroča ustanoviteljici in svetu zavoda o zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na delovanje zavoda,
- opravlja strokovna dela s področja delovanja zavoda,
- opravlja druge naloge, določene z ustanovitvenim aktom.
Direktor je dolžan o svojih ugotovitvah obveščati svet zavoda ter sprejemati ukrepe za odpravo pomanjkljivosti.
20. člen
Direktor je samostojen pri opravljanju poslov iz svojega delovnega področja.
Direktor je za svoje delo odgovoren svetu zavoda in ustanoviteljici.
21. člen
Direktor je lahko razrešen pred potekom časa, za katerega je imenovan.
Svet zavoda razreši direktorja:
- če direktor sam zahteva razrešitev,
- če direktor pri svojem delu ne ravna po predpisih in splošnih aktih zavoda ali neutemeljeno ne izvršuje sklepa organov zavoda ali ravna v nasprotju z njimi,
- če direktor s svojim nevestnim ali nepravilnim delom povzroči zavodu večjo škodo ali če zanemarja ali malomarno opravlja svoje dolžnosti, tako da nastanejo ali bi lahko nastale hujše motnje pri opravljanju dejavnosti zavoda,
- zaradi bistvenih sprememb, kot sta bistveno spremenjena dejavnost, zaradi katere je zavod ustanovljen, ali zaradi prenosa ustanoviteljstva. V tem primeru se direktorju izplača odpravnina v skladu z delovnopravno zakonodajo.
Svet zavoda mora pred sprejemom sklepa o razrešitvi seznaniti direktorja z razlogi za razrešitev in mu dati možnost, da se v roku 30 dni o njih izjasni.
22. člen
Če direktorju predčasno preneha mandat, oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov ni imenovan, imenuje svet zavoda vršilca dolžnosti direktorja.
Vršilca dolžnosti direktorja lahko svet zavoda imenuje izmed strokovnih delavcev zavoda ali izmed prijavljenih kandidatov, ki izpolnjujejo vse pogoje iz 13. člena tega odloka s soglasjem ustanovitelja.
Vršilca dolžnosti direktorja imenuje svet zavoda do imenovanja direktorja, vendar največ za eno leto.
V. PREMOŽENJE ZAVODA
23. člen
Zavod prevzame v upravljanje nepremičnine in opremo, ki jo ustanovitelj zagotavlja za izvajanje programov na posameznih področjih delovanja zavoda.
S pogodbo o upravljanju ustanovitelj in zavod opredelita pravice in obveznosti glede upravljanja posameznega objekta.
Premoženje s katerim upravlja zavod in ga uporablja za opravljanje dejavnosti, je last ustanovitelja.
Zavod samostojno upravlja s sredstvi, ki so mu dana v upravljanje, ne more pa s pravnimi posli odtujiti nepremično premoženje ali le-to obremeniti s stvarnimi ali drugimi bremeni brez soglasja ustanovitelja.
VI. VIRI, NAČINI IN POGOJI ZA PRIDOBIVANJE SREDSTEV ZAVODA
24. člen
Za ustanovitev in začetek dela zagotavlja ustanoviteljica sredstva v Proračunu Občine Polzela za leto 2011, na proračunskem področju 18 - Kultura, šport in nevladne organizacije.
Ustanoviteljica za izvajanje dejavnosti zavoda zagotavlja poslovne prostore na Polzeli 113, 3313 Polzela.
25. člen
Sredstva za opravljanje svoje dejavnosti zavod pridobiva iz naslednjih virov:
- proračuna ustanovitelja,
- proračuna države,
- sredstev EU,
- z opravljanjem registrirane dejavnosti pod pogoji in na način, določen z zakonom in s tem odlokom,
- sredstev, pridobljenih s prodajo blaga in storitev uporabnikom,
- daril, donacij, sponzorstev ter drugih zakonitih virov,
- iz javnih razpisov,
- iz sredstev, posameznih investitorjev oziroma sofinancerjev projekta,
- iz drugih virov, v skladu z zakonom.
26. člen
Višino sredstev za financiranje javnega zavoda določi ustanoviteljica na podlagi strateškega načrta in iz njega izhajajočega predloga letnega plana. Podlaga za transfer iz proračuna lokalne skupnosti je s strani Občinskega sveta Občine Polzela potrjen program dela. O zagotovitvi letnih sredstev iz proračuna ustanoviteljice, se sklene pogodba.
VII. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU
27. člen
Zavod je pravna oseba, ki nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi, v svojem imenu in za svoj račun.
Zavod odgovarja za svoje obveznosti do višine sredstev, s katerimi lahko razpolaga.
28. člen
V primerih, ko zavod sklepa pogodbe in druge dogovore ali se prijavlja na natečaje, ki lahko posledično povzročijo finančne ali druge obveznosti ustanoviteljice, mora pridobiti predhodno pisno soglasje pristojnega organa ustanoviteljice.
VIII. ODGOVORNOSTI USTANOVITELJICE ZA OBVEZNOSTI ZAVODA TER MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJA IN ZAVODA
29. člen
Za obveznosti zavoda subsidiarno odgovarja ustanoviteljica do višine sredstev, ki se v tekočem letu zagotavljajo iz proračuna ustanoviteljice za delovanje zavoda.
Ustanoviteljica ne odgovarja za obveznosti zavoda iz naslova drugih dejavnosti, ki jih zavod opravlja za druge naročnike.
30. člen
Ustanoviteljica ima do zavoda naslednje pravice in obveznosti:
Občinski svet:
- daje soglasje k imenovanju direktorja zavoda in imenuje predstavnike ustanoviteljice v svet zavoda,
- daje soglasje k statutu zavoda,
- daje soglasje k strateškemu načrtu zavoda,
- zagotavlja sredstva za izvajanje dejavnosti zavoda, skladno z letnim programom dela, katerega sestavni del je tudi finančni načrt zavoda,
- spremlja skladnost porabe sredstev, ki jih je zagotovila v svojem proračunu, z nameni, za katere so bila sredstva zagotovljena,
- odloča o statusnih spremembah zavoda,
- daje soglasje k spremembi ali širitvi dejavnosti zavoda,
- daje pobude svetu zavoda in direktorju,
- izvaja druge naloge in obveznosti ustanoviteljice ter opravlja druge zadeve v skladu z zakonom, statutom občine, tem odlokom in drugimi predpisi.
Župan:
- ugotavlja skladnost programov dela zavoda s plani oziroma programi občine,
- daje soglasje k aktu o organizaciji dela, kadrovskemu načrtu, letnemu programu dela,
- daje pobude svetu zavoda in direktorju,
- izvaja druge naloge in obveznosti ustanovitelja ter opravlja druge zadeve v skladu z zakonom, statutom občine, tem odlokom in drugimi predpisi.
31. člen
Zavod je v skladu z zakonom in s tem odlokom v razmerju do ustanoviteljice dolžan:
- zagotavljati namensko in racionalno koriščenje vseh sredstev ustanoviteljice, ki jih ima zavod v upravljanju in sredstev, ki jih tekoče pridobiva za izvajanje dejavnosti, za katere je ustanovljen,
- zagotavljati ustanoviteljici podatke in informacije, potrebne za spremljanje stanja, za izvajanje njenih pristojnosti in obveznosti ter za načrtovanje razvoja zavoda in druge podatke in informacije v skladu z zakonom,
- na pristojnih organih obravnavati pobude ustanoviteljice in ji poročati o sklepih teh organov, enkrat letno,
- enkrat letno, na zahtevo ustanoviteljice pa tudi med letom, poročati o izvajanju letnega programa, o rezultatih poslovanja zavoda, o uporabi namenskih sredstev ustanoviteljice in o drugih zadevah, ki jih ustanoviteljica potrebuje za spremljanje dejavnosti zavoda,
- izvajati druge naloge in obveznosti, določene z zakonom, tem odlokom in drugimi predpisi.
IX. RAZPOLAGANJE S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANJKLJAJA
32. člen
Zavod samostojno gospodari s prihodki, ki jih ustvari z opravljanjem dejavnosti.
33. člen
Zavod mora zagotoviti ločeno vodenje finančnega poslovanja za gospodarske dejavnosti.
34. člen
Presežek prihodkov nad odhodki lahko zavod nameni za izvajanje in razvoj svoje dejavnosti in investicijsko vzdrževanje ter nakup opreme za izvajanje dejavnosti, v druge namene pa samo po predhodnem pisnem soglasju ustanoviteljice.
35. člen
O načinu pokrivanja morebitnega primanjkljaja odloča ustanoviteljica na predlog direktorja in po predhodnem mnenju sveta zavoda.
36. člen
Zavod je dolžan ustanovitelju nuditi ter obdobno pošiljati podatke o poslovanju zavoda, o poslovnih rezultatih ter druge podatke, ki so potrebni za izvrševanje funkcij ustanovitelja.
X. SPLOŠNI AKTI ZAVODA
37. člen
Zavod ima statut, ki ureja:
- organizacijo zavoda,
- organe zavoda,
- način odločanja in druga vprašanja, pomembna za poslovanje in izvajanje dejavnosti.
Zavod ima tudi druge splošne akte, določene s statutom in zakonom.
38. člen
Statut sprejme svet zavoda po predhodnem mnenju ustanovitelja. Splošne akte sprejme svet zavoda ali direktor. Razmejitev pristojnosti pri sprejemanju splošnih aktov zavoda se določi s statutom (pravili) zavoda.
XI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
39. člen
Do imenovanja direktorja zavoda Občinski svet Občine Polzela lahko s sklepom imenuje vršilca dolžnosti direktorja zavoda, vendar največ za 6 mesecev oziroma do sklenitve pogodbe o zaposlitvi direktorja zavoda.
Pogodbo o opravljanju del in nalog v. d. direktorja v imenu občinskega sveta, sklene župan.
Vršilec dolžnosti direktorja:
- opravi vsa dejanja, ki so potrebna za vpis v sodni register in začetek dela zavoda,
- je v 30 dneh po vpisu zavoda v sodni register dolžan sklicati konstitutivno sejo sveta zavoda,
- do konstituiranja sveta zavoda izdaja začasne splošne in druge akte zavoda, ki so nujni za začetek dela in nemoteno izvajanje dejavnosti zavoda.
40. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-2/2011-1
Polzela, dne 10. februarja 2011
Župan
Občine Polzela
Ljubo Žnidar l.r.