Uradni list

Številka 18
Uradni list RS, št. 18/2011 z dne 15. 3. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 18/2011 z dne 15. 3. 2011

Kazalo

813. Odlok o proračunu Občine Vipava za leto 2011, stran 2311.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 100/05 in 60/07), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02 – ZJU, 127/06 – ZJZP, 14/07 – ZSPDPO, 109/8 in 49/09) in 16. člena Statuta Občine Vipava (Uradni list RS, št. 54/02 in 83/02) je Občinski svet Občine Vipava na 4. redni seji dne 7. 3. 2011 sprejel
O D L O K
o proračunu Občine Vipava za leto 2011
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se za Občino Vipava za leto 2011 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
-------------------------------------------------------------
A.     BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV                  v eurih
-------------------------------------------------------------
       Skupina/Podskupina kontov/Konto          Proračun leta
                                                         2011
-------------------------------------------------------------
I.     SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)         10.260.449,08
       TEKOČI PRIHODKI (70+71)                   4.628.941,44
70     DAVČNI PRIHODKI                           3.734.655,00
       700 Davki na dohodek in dobiček           3.257.459,00
       703 Davki na premoženje                     333.896,00
       704 Domači davki na blago in storitve       143.300,00
       706 Drugi davki
71     NEDAVČNI PRIHODKI                           894.286,44
       710 Udeležba na dobičku in dohodki od       846.183,44
       premoženja
       711 Takse in pristojbine                      2.400,00
       712 Denarne kazni                             1.200,00
       713 Prihodki od prodaje blaga in              5.070,00
       storitev
       714 Drugi nedavčni prihodki                  39.433,00
72     KAPITALSKI PRIHODKI                           3.370,00
       720 Prihodki od prodaje osnovnih              2.500,00
       sredstev
       721 Prihodki od prodaje zalog
       722 Prihodki od prodaje zemljišč in             870,00
       neopredmetenih dolgoročnih sredstev
73     PREJETE DONACIJE                             61.200,00
       730 Prejete donacije iz domačih virov        61.200,00
       731 Prejete donacije iz tujine
74     TRANSFERNI PRIHODKI                       5.566.937,64
       740 Transferni prihodki iz drugih         1.326.225,19
       javnofinančnih institucij
       741 Prejeta sredstva iz drž. proračuna    4.240.712,45
       iz sredstev proračuna EU
II.    SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)             11.807.070,45
40     TEKOČI ODHODKI                            1.497.020,20
       400 Plače in drugi izdatki zaposlenim       232.458,00
       401 Prispevki delodajalcev za socialno       46.741,00
       varnost
       402 Izdatki za blago in storitve          1.175.511,20
       403 Plačila domačih obresti
       409 Rezerve                                  42.310,00
41     TEKOČI TRANSFERI                          1.941.139,00
       410 Subvencije                              125.600,00
       411 Transferi posameznikom in             1.083.836,00
       gospodinjstvom
       412 Transferi neprofitnim                   169.615,00
       organizacijam in ustanovam
       413 Drugi tekoči domači transferi           562.088,00
       414 Tekoči transferi v tujino
42     INVESTICIJSKI ODHODKI                     8.124.445,25
       420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev    8.124.445,25
43     INVESTICIJSKI TRANSFERI                     244.466,00
       431 Investicijski transferi prav. in         98.500,00
       fizič. osebam, ki niso pror. por.
       432 Investicijski transferi                 145.966,00
       proračunskim uporabnikom
III.   PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.)            –1.546.621,37
       (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ)
-------------------------------------------------------------
B.     RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
-------------------------------------------------------------
IV.    PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN              1.785,00
       PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV
       (750+751+752)
75     PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL                 1.785,00
       750 Prejeta vračila danih posojil
       751 Prodaja kapitalskih deležev
       752 Kupnine iz naslova privatizacije          1.785,00
V.     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH      40. 532,00
       DELEŽEV (440+441+442+443)
44     DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH       40.532,00
       DELEŽEV
       440 Dana posojila
       441 Povečanje kapitalskih deležev in         40.000,00
       naložb
       442 Poraba sredstev kupnin iz naslova           532,00
       privatizacije
       443 Povečanje namenskega premoženja v
       javnih skladih in drugih osebah
       javnega prava, ki imajo premoženje v
       svoji lasti
VI.    PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN              –38.747,00
       SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
-------------------------------------------------------------
C.     RAČUN FINANCIRANJA
-------------------------------------------------------------
VII.   ZADOLŽEVANJE (500)                          340.000,00
       50 ZADOLŽEVANJE                             340.000,00
       500 Domače zadolževanje                     340.000,00
VIII.  ODPLAČILA DOLGA (550)
       55 ODPLAČILA DOLGA
       550 Odplačila domačega dolga
IX.    POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA       –1.245.368,37
       RAČUNIH (I.+IV.-II.-V.+VII.-VIII.)
X.     NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)              340.000,00
XI.    NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.)    1.546.621,37
-------------------------------------------------------------
       STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12.
       PRETEKLEGA LETA
       9009 Splošni sklad za drugo               1.289.507,02
-------------------------------------------------------------
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podkontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Vipava.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
(izvrševanje proračuna)
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
4. člen
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. prihodki krajevne skupnosti Vipava: donatorska sredstva za Vipavski glas se uporabijo za namene izdaje glasila
2. prihodki krajevne skupnosti Podnanos: prihodki od občanov, ki se namenijo za ureditev pokopališča
3. prihodki krajevne skupnosti Lozice: prihodki od občanov, ki se namenijo za ureditev pokopališča
4. prihodki krajevne skupnosti Goče: donatorska sredstva, ki se uporabijo za namene, za katere so bila pridobljena
5. prihodki krajevne skupnosti Erzelj: donatorska sredstva, ki se uporabijo za namene, za katere so bila pridobljena
6. prihodki krajevne skupnosti Podraga: donatorska sredstva, ki se uporabijo za namene, za katere so bila pridobljena
7. prihodki krajevne skupnosti Vrhpolje: donatorska sredstva, ki se uporabijo za namene, za katere so bila pridobljena
8. prihodki krajevne skupnosti Slap: donatorska sredstva, ki se uporabijo za namene, za katere so bila pridobljena
9. prihodki priključnin na kanalizacijsko omrežje, ki se uporabijo za vlaganja v komunalno infrastrukturo
10. prihodki ekoloških taks odpadnih voda se uporabijo za vlaganja v kanalizacijo
11. prihodki ekoloških taks odlaganja odpadkov se uporabijo za vlaganja v Center za ravnanje z odpadki in urejanje ekoloških otokov
12. prihodki požarne takse se uporabijo za investicijska vlaganja v Prostovoljna gasilska društva.
Pravice porabe Sredstev za usklajevanje plačnih nesorazmerij, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
5. člen
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi in podprogrami v okviru sprejetega proračuna odloča na predlog neposrednega uporabnika predstojnik neposrednega uporabnika (župan oziroma v primeru ožjih delov občin predsednik sveta).
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2011 in njegovi realizaciji.
Župan lahko spreminja načrt razvojnih programov v primeru, ko gre za prerazporeditve v posebnem delu proračuna, ki se nanašajo na prerazporeditve kontov 42, 43 in 4102.
Kolikor se po sprejemu proračuna ugotovi, da obstaja možnost prodaje stvarnega premoženja, ki ni bilo zajeto v letnem načrtu razpolaganja z nepremičnim premoženjem, ga lahko občinski svet na predlog župana dopolni in spremeni.
6. člen
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Za posamezno investicijsko nalogo se lahko prevzemajo obveznosti, ki bodo zahtevale plačilo v naslednjem letu, če je že odprta postavka v proračunu tekočega leta in predvidena v načrtu razvojnih programov.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2012 70% navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 50% navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
7. člen
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Predstojnik neposrednega uporabnika (župan oziroma v primeru ožjih delov občin predsednik sveta) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
(proračunski skladi)
Proračunski skladi so:
1. proračunska rezerva, oblikovana po ZJF,
2. podračun stanovanjskih rezerv, ustanovljenega na podlagi stanovanjskega zakona.
Proračunska rezerva se v letu 2011 oblikuje v višini 10.000 eurov.
Stanovanjske rezerve se oblikujejo v višini 1.810,00 eurov.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 5.000 eurov župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA
9. člen
(odpis dolgov)
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2011 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do skupne višine 200 eurov na posameznega dolžnika.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov ter presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb se občina za proračun leta 2011 lahko zadolži do višine 340.000 eurov, in sicer za poravnavo obveznosti investicije vodovod in kanalizacija po Goriški in Gradiški ulici 85.000 €, za nakupe zemljišč 97.000 €, za gradnjo mostu čez Močilnik pri obrtni coni Farma 158.000 €.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je Občina Vipava, v letu 2011 ne sme preseči skupne višine glavnic 28.622,00 eurov pri Komunalno stanovanjski družbi Ajdovščina in 18.000,00 eurov pri Razvojni agenciji ROD Ajdovščina.
11. člen
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se v letu 2011 ne smejo zadolževati.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
(začasno financiranje v letu 2012)
V obdobju začasnega financiranja Občine Vipava v letu 2012, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
(uveljavitev odloka)
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-19/2010-6
Vipava, dne 7. marca 2011
Župan
Občina Vipava
mag. Ivan Princes l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti