Uradni list

Številka 31
Uradni list RS, št. 31/2011 z dne 28. 4. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 31/2011 z dne 28. 4. 2011

Kazalo

1499. Odlok o rebalansu proračuna Občine Bloke za leto 2011, stran 4132.

Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/03 – ZJU in 110/02 – ZDT-B) in Statuta Občine Bloke (Uradni list RS, št. 65/07) je Občinski svet Občine Bloke na 5. redni seji 14. 4. 2011 sprejel
O D L O K
o rebalansu proračuna Občine Bloke za leto 2011
1. SPLOŠNA DOLOČBA
1. člen
S tem odlokom se za proračun Občine Bloke za leto 2011 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
2. člen
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|A.     |BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV              |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |Skupina /Podskupina kontov/                |        V €|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|I.     |SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74)           |  2.313.088|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |TEKOČI PRIHODKI (70+71)                    |  1.526.138|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|70     |DAVČNI PRIHODKI                            |  1.389.904|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |700 davek na dohodek in dobiček            |  1.227.467|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |703 davki na premoženje                    |    107.137|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |706 drugi davki                            |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |704 domači davki na blago in storitve      |     55.300|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|71     |NEDAVČNI PRIHODKI                          |    136.234|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |710 udeležba na dobičku in dohodki od      |     21.860|
|       |premoženja                                 |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |711 takse in pristojbine                   |         50|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |712 globe in druge denarne kazni           |        810|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |713 prihodki od prodaje blaga in storitev  |     94.400|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |714 drugi nedavčni prihodki                |     19.114|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|72     |KAPITALSKI PRIHODKI                        |     12.300|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |720 prihodki od prodaje osnovnih sredstev  |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |721 prihodki od prodaje zalog              |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |722 prihodki od prodaja zemljišč in        |     12.300|
|       |neopredmetenih sredstev                    |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|73     |PREJETE DONACIJE                           |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |730 prejete donacije iz domačih virov      |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |731 prejete donacije iz tujih virov        |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|74     |TRANSFERNI PRIHODKI                        |    774.650|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |740 transferni prihodki iz drugih          |    301.604|
|       |javnofinančnih institucij                  |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |741 prejeta sredstva iz državnega proračuna|    473.046|
|       |iz sredstev EU                             |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|II.    |SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)               |  2.406.257|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|40     |TEKOČI ODHODKI                             |    473.569|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |400 plače in drugi izdatki zaposlenim      |    127.060|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |401 prispevki delodajalcev za socialno     |     19.550|
|       |varnost                                    |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |402 izdatki za blago in storitve           |    291.914|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |403 plačila domačih obresti                |         45|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |409 rezerve                                |     35.000|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|41     |TEKOČI TRANSFERI                           |    736.076|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |410 subvencije                             |     60.000|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |411 transferi posameznikom in              |    332.714|
|       |gospodinjstvom                             |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |412 transferi neprofitnim organizacijam in |     50.790|
|       |ustanovam                                  |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |413 drugi domači tekoči transferi          |    292.572|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |414 tekoči transferi v tujino              |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|42     |INVESTICIJSKI ODHODKI                      |  1.117.645|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |420 nakup in gradnja osnovnih sredstev     |  1.117.645|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|43     |INVESTICIJSKI TRANSFERI                    |     78.967|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |431 investicijski transferi pravnim in     |     78.967|
|       |fizičnim osebam, ki niso proračunski       |           |
|       |uporabniki                                 |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |432 investicijski transferi proračunskim   |          0|
|       |uporabnikom                                |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|III.   |PRORAČUNSKI PRESEŽEK ali PRIMANJKLJAJ (I.- |    –93.169|
|       |II.)                                       |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|B.     |RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB         |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|IV.    |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA   |        700|
|       |KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)          |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|75     |PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL              |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |750 prejeta vračila danih posojil          |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |751 prodaja kapitalskih deležev            |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |752 kupnine iz naslova privatizacije       |        700|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|V.     |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH     |          0|
|       |DELEŽEV (440+441+442+443)                  |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|44     |DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH     |          0|
|       |DELEŽEV                                    |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |440 dana posojila                          |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |441 povečanje kapitalskih deležev in naložb|          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |442 poraba sredstev kupnin iz naslova      |          0|
|       |privatizacije                              |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |443 povečanje namenskega premoženja v      |          0|
|       |javnih skladih                             |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|VI.    |PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE   |        700|
|       |KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)               |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|C.     |RAČUN FINANCIRANJA                         |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|VII.   |ZADOLŽEVANJE (500)                         |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|50     |ZADOLŽEVANJE                               |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |500 domače zadolževanje                    |          0|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|VIII.  |ODPLAČILA DOLGA (550)                      |        648|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|55     |ODPLAČILA DOLGA                            |        648|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |550 odplačila domačega dolga               |        648|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|IX.    |POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH |    –93.117|
|       |(I.+IV.+VII.)-(II.+V.+VIII.)               |           |
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|X.     |NETO ZADOLŽEVANJE (VII.- VIII.)            |       –648|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|XI.    |NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.)     |     93.169|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |STANJE SREDSTEV NA RAČUNU 31. 12. 2010     |    596.475|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
|       |9009 splošni sklad za drugo                |    596.475|
+-------+-------------------------------------------+-----------+
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – podskupin kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
3. člen
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požari (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01);
– prihodki od turistične takse;
– prihodki iz naslova okoljske dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov;
– prihodki iz naslova okoljska dajatve za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda;
– prihodki iz naslova takse za vzdrževanje gozdnih cest;
– prejemki iz državnega proračuna in drugih virov za določene namene;
– prispevki občanov za izgradnjo komunalne infrastrukture.
Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v preteklem letu se prenesejo v proračun za tekoče leto.
4. člen
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvi pravic porabe v posebnem delu proračuna med glavnimi programi v okviru področja proračunske porabe odloča župan.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu septembru in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2011 in njegovi realizaciji.
Župan odloča o razporeditvi sredstev splošne rezervacije.
Župan odloča o dinamiki porabe sredstev za tekočo porabo in likvidnostnem zadolževanju do višine 5% prihodkov zadnjega sprejetega proračuna.
5. člen
Proračunskim uporabnikom se sredstva tekočih transferov dodeljujejo mesečno oziroma v skladu s pogodbo. Če višina sredstev za posameznega proračunskega porabnika ne presega 5.000 € se sredstva lahko dodelijo v enkratnem letnem znesku v skladu z likvidnostjo proračuna.
6. člen
Neposredni proračunski uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost, ji je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti za projekte, sofinancirane iz skladov EU.
7. člen
Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 50% mora predhodno potrditi občinski svet.
Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
8. člen
Proračunski sklad je:
1. račun proračunske rezerve, oblikovan po ZJF.
Proračunska rezerva se v letu 2011 oblikuje v višini 0,2% skupno doseženih prihodkov tekočega proračunskega leta. Izločanje v rezerve preneha, ko višina skupno doseženih sredstev proračunske rezerve doseže 1,5% vseh proračunskih sredstev.
Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 46. člena ZJF župan in o tem s pisnimi poročili obvesti občinski svet.
4. POSEBNOSTI UPRAVLANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE
9. člen
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan v letu 2011 odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine, in sicer največ do višine 1.500 €.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
10. člen
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2011 zadolži v skladu z ZJF.
Obseg poroštev občine za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, katerih ustanoviteljica je Občina Bloke, v letu 2011 ne sme preseči z zakonom določenega zneska.
11. člen
Posredni uporabniki občinskega proračuna, katerih ustanoviteljica občina se lahko v letu 2011 zadolžijo samo s soglasjem ustanovitelja in soustanovitelja.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
V obdobju začasnega financiranja Občine Bloke v letu 2012, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja.
13. člen
Ta odlok začne veljati takoj. Objavi pa se v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-0003/2011
Nova vas, dne 14. aprila 2011
Župan
Občine Bloke
Jože Doles l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti