Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (ZLS-UPB2, Uradni list RS, št. 94/07 – prečiščeno besedilo, 27/08 – Odločba US, 76/08, 100/08 – Odločba US, 79/09, 14/10 – Odločba US, 51/10 in 84/10 – Odločba US), Uredbe o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03, 81/03, 109/03, 43/04, 58/04 – popravek, 138/04, 35/05, 60/05, 72/05, 112/05, 49/06, 140/06, 9/07, 101/07, 33/08, 66/08, 88/08, 8/09, 63/09, 73/09, 11/10, 42/10, 82/10 in 17/11) ter 54. in 16. člena Statuta Občine Sežana (Uradni list RS, št. 117/07) je Občinski svet Občine Sežana na seji dne 21. 4. 2011 sprejel
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Sežana
1. člen
V Odloku o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Sežana (Uradni list RS, št. 21/07) se v 15. členu tretji odstavek spremeni tako, da se glasi:
»V oddelkih se lahko oblikujejo referati oziroma druge oblike notranje organiziranosti v skladu s potrebami dela in organizacijo dela.«
Doda se nov četrti odstavek, ki se glasi:
»Neposredno pri županu deluje kabinet župana.«
2. člen
16. člen se spremeni tako, da se glasi:
»(oddelek za splošne zadeve)
Oddelek za splošne zadeve:
– opravlja organizacijske ter administrativno-tehnične naloge za občinski svet in delovna telesa občinskega sveta ter nadzorni odbor,
– opravlja organizacijske ter administrativno-tehnične naloge za direktorja občinske uprave,
– skrbi za pregled delovnih gradiv in drugih aktov, ki jih sprejema župan in občinski svet,
– opravlja naloge v zvezi z volitvami, referendumi in imenovanji za celotno občino,
– opravlja pravno svetovalne naloge za organe občine,
– opravlja splošno kadrovske in organizacijsko tehnične naloge za občinsko upravo,
– izvaja naloge v zvezi s sistemom plač zaposlenih v občinski upravi in organizacijo dela,
– opravlja naloge sprejema, vodenje evidence in odprave pošte ter arhiviranje,
– opravlja naloge zaščite, reševanja ter požarnega varstva,
– opravlja in skrbi za informacijsko podporo organov občine in občinske uprave,
– opravlja druge naloge, ki sodijo v področje dela tega oddelka.«
3. člen
Doda se nov 19.a člen, ki se glasi:
»19.a člen
(kabinet župana)
Kabinet župana:
– opravlja koordinacijske in organizacijske ter administrativno-tehnične naloge za potrebe župana, podžupanov in direktorja občinske uprave,
– načrtuje in organizira informiranje javnosti,
– organizira in izvaja protokolarne zadeve,
– izvaja opravila, potrebna za izvajanje nalog pri posameznih krajevnih skupnostih, ob sodelovanju predstavnikov krajevnih skupnosti,
– izvaja naloge s področja čezmejnega in regionalnega sodelovanja občine,
– izvaja najzahtevnejše projekte s področja delovanja občinske uprave.«
4. člen
V 22. členu se spremeni naslov v oklepaju tako, da se glasi »uresničevanje kadrovske politike« in črta drugi odstavek.
Dosedanji tretji odstavek postane drugi odstavek.
5. člen
V 23. členu se v prvem odstavku doda nova sedma alinea, ki se glasi:
»– za odločanje v upravnem postopku na prvi stopnji lahko pooblasti vodje notranjih organizacijskih enot ali druge javne uslužbence občinske uprave, ki izpolnjujejo pogoje za odločanje v upravnem postopku,«
Ostale alinee se ustrezno preštevilčijo.
6. člen
25. člen se črta.
7. člen
V 31. členu se v drugem odstavku beseda »stvareh« nadomesti z besedo »zadevah«.
PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
8. člen
V roku dveh mesecev od uveljavitve tega odloka, župan uskladi sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi.
9. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-3/2011-7
Sežana, dne 21. aprila 2011
Župan
Občine Sežana
Davorin Terčon l.r.