Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07, 76/08, 79/09, 51/10), 43. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07, 23/07, 41/07), 6. člena Pravilnika o standardih in normativih socialno varstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10, 28/11) in 16. člena Statuta Občine Puconci (Uradni list RS, št. 66/07 – UPB1, 18/10) je Občinski svet Občine Puconci na 8. redni seji dne 16. 6. 2011 sprejel
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah Odloka o organiziranju pomoči družini na domu in merilih za plačilo storitev
1. člen
V Odloku o organiziranju pomoči družini na domu in merilih za plačilo storitev (Uradni list RS, št. 57/05, 13/06) se druga alineja prvega odstavka 4. člena spremeni tako, da se glasi:
»– pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih,«.
2. člen
Prvi odstavek 6. člena se spremeni, tako da se glasi: »Pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih obsega:«.
3. člen
V prvem odstavku 7. člena se prva in druga alineja črtata.
4. člen
Doda se nov 7.a člen, ki se glasi:
»Upravičenec iz. 8. člena tega odloka je upravičen do pomoči na domu, če potrebuje najmanj dve opravili iz dveh različnih sklopov opravil, navedenih v 5., 6. in 7. členu tega odloka.«
5. člen
Spremeni se prvi odstavek 22. člena, tako da glasi:
»Če upravičenec iz 8. člena tega odloka potrebuje socialno oskrbo na domu več kot 20 ur tedensko, mora izvajalec takoj začeti postopek za vključitev v institucionalno varstvo. Neposredno izvajanje storitve na domu upravičenca se lahko izvaja vse dni v tednu.«
6. člen
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republik Slovenije.
Št. 15001-1/2005
Puconci, dne 16. junija 2011
Župan
Občine Puconci
Ludvik Novak l.r.