Uradni list

Številka 97
Uradni list RS, št. 97/2011 z dne 2. 12. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 97/2011 z dne 2. 12. 2011

Kazalo

4193. Pravilnik o dodelitvi finančnih sredstev za izgradnjo malih čistilnih naprav v Občini Sveti Jurij ob Ščavnici, stran 12945.

Na podlagi 15. člena Statuta Občine Sveti Jurij ob Ščavnici (Uradni list RS, št. 29/00, 77/02) je Občinski svet Občine Sveti Jurij ob Ščavnici na 10. redni seji dne 23. 11. 2011 sprejel
P R A V I L N I K
o dodelitvi finančnih sredstev za izgradnjo malih čistilnih naprav v Občini Sveti Jurij ob Ščavnici
1. člen
S tem pravilnikom se določi postopek dodelitve nepovratnih sredstev občinskega proračuna za sofinanciranje malih čistilnih naprav.
2. člen
Občina skladno z Operativnim programom odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode v Republiki Sloveniji kot lokalna skupnost za namen sofinanciranja nakupa in gradnje malih (individualnih ali skupinskih) čistilnih naprav, velikosti do 50 PE (populacijskih ekvivalentov) zagotavlja proračunska sredstva.
3. člen
Do sofinanciranja so upravičeni investitorji: fizične osebe s stalnim prebivališčem na območju Občine Sveti Jurij ob Ščavnici za stanovanjske objekte na delu območja Občine Sveti Jurij ob Ščavnici, kjer z Operativnim programom odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode za območje Občine Sveti Jurij ob Ščavnici ni predvidena izgradnja kanalizacijskega omrežja.
4. člen
Višina sofinanciranja ne sme preseči 50 % vrednosti upravičenih stroškov investicije v malo čistilno napravo. V primeru, da je mala čistilna naprava sofinancirana tudi iz drugih virov javnih sredstev, skupna vrednost sofinanciranja ne sme preseči 100 % vrednosti upravičenih stroškov investicije.
5. člen
Upravičeni stroški sofinanciranja investicije so:
– nakup čistilne naprave,
– gradbena in montažna dela povezana z vgradnjo čistilne naprave.
DDV ni upravičen strošek.
Upravičeni stroški se dokazujejo s plačanimi računi dobavitelja čistilne naprave oziroma izvajalca del.
6. člen
Osnovni pogoji za sofinanciranje male čistilne naprave so:
– Čistilna naprava mora biti izven aglomeracij znotraj katerih se v skladu z Operativnim programom odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode za območje Občine Sveti Jurij ob Ščavnici predvideva izgradnja kanalizacije.
– Vlagatelj mora biti lastnik zemljišča, oziroma mora imeti pridobljeno pravico gradnje.
– Objekt k kateremu je zgrajena mala čistilna naprava, mora biti zgrajen v skladu z veljavnimi predpisi s področja gradnje.
– Vlagatelj mora predložiti dokazilo, da je mala čistilna naprava vpisana v registru MČN, ki ga vodi izvajalec javne službe odvajanja in čiščenja komunalne in padavinske odpadne vode na območju občine.
– Investicija mora biti izvedena v obdobju med preteklim in aktualnim razpisom za sofinanciranje izgradnje malih čistilnih naprav, oziroma od 1. 1. 2011 za javni razpis v letu 2011.
7. člen
Sofinanciranje se izvede na osnovi letnega javnega razpisa za sofinanciranje malih čistilnih naprav po tem pravilniku, s katerim se določi podrobnejše pogoje in postopke pridobitve nepovratnih sredstev. Javni razpis se izvede ob koncu koledarskega leta.
Obseg sredstev sofinanciranja malih čistilnih naprav po posameznem razpisu se določi v proračunu občine za predmetno leto.
Javni razpis se objavi na oglasni deski in spletni strani občine.
Razpis vsebuje:
– namen za katerega se sredstva dodeljujejo,
– znesek razpisanih sredstev,
– pogoje in merila za pridobitev sredstev,
– pogoje, katere morajo izpolnjevati vlagatelji,
– navedbo dokumentacije, ki jo morejo vlagatelji priložiti k vlogi,
– naslov za vložitev vlog,
– rok za vložitev vlog,
– postopek obravnave vlog.
8. člen
Če vloga ob vložitvi ni popolna, se prosilca pozove, da vlogo v roku 8 dni dopolni. Če tega ne stori, oziroma je vloga kljub dopolnitvi še vedno nepopolna, se vloga s sklepom zavrže.
9. člen
Postopek dodeljevanja sredstev izvede tričlanska komisija, katero s sklepom imenuje župan. Komisija je imenovana za obdobje mandata župana.
Komisija obravnava prispele popolne vloge po vrstnem redu njihove vložitve. Komisija pripravi na podlagi pregleda prispelih popolnih vlog v roku 15 dni od obravnave predlog o dodelitvi sredstev sofinanciranja. Na podlagi predloga komisije o dodelitvi proračunskih sredstev odloči župan s sklepom. Odločitev župana je dokončna.
Na osnovi sklepa župana se medsebojno razmerje med občino in prejemnikom sredstev opredeli s pisno pogodbo o sofinanciranju.
O izidu javnega razpisa se vse prosilce obvesti in pozove k podpisu pogodbe v roku 15 dni od izdaje sklepa župana.
Pogodba o sofinanciranju mora vsebovati: pogodbeni stranki, višino sofinanciranja in podrobno opredelitev pravic in obveznosti pogodbenih strank.
Najkasneje v roku 30 dni od vročitve sklepa in podpisa pogodbe o sofinanciranju nakupa in vgradnje malih čistilnih naprav se izvede nakazilo odobrenih proračunskih sredstev na transakcijski račun upravičenca.
10. člen
Sredstva se dodeljujejo na podlagi razpisa enkrat letno. Sofinancira se do 50 % upravičene vrednosti investicije. Sredstva se razdelijo med vlagatelje glede na višino razpoložljivih sredstev, višine upravičenih stroškov, velikosti čistilne naprave (merjeno v PE) in števila gospodinjstev, ki se bo priključilo na posamezno malo čistilno napravo po posameznem razpisu.
Vsaka vloga se točkuje, in sicer po formuli:
Tv = PE x SEn
Tv = število točk za vlogo
PE = velikost čistilne naprave (število populacijskih ekvivalentov)
SEn = število stanovanjskih enot priključenih na čistilno napravo
Osnova je ena stanovanjska enota, kjer je G1=1
Vsaka naslednja stanovanjska enota dobi dodatno desetinko točke
(primer: pri dveh stanovanjskih enotah je G2=1,1)
1 SE (stanovanjska enota) predstavlja eno enostanovanjsko hišo, pri večstanovanjskih objektih predstavlja 1 SN eno stanovanje.
Vrednost točke (Vt) se izračuna glede na razpoložljiva sredstva
Vt = R / Ts
R = razpoložljiva sredstva
Ts = seštevek točk vseh vlog
Višina sofinanciranja posameznega vlagatelja (Sv) se izračuna:
Sv = Vt x Tv < 50 % upravičenih stroškov
11. člen
Če komisija ugotovi, da so bila sredstva dodeljena na podlagi neresničnih ali zavajajočih podatkov v vlogi, ali je prejemnik prekršil določila pogodbe, je občina upravičena zahtevati vračilo dodeljenih sredstev. Prejemnik mora na osnovi takšne zahteve, občini vrniti prejeta sredstva s pripadajočimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila dalje.
12. člen
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 354-17/2011-001
Sv. Jurij ob Ščavnici, dne 23. novembra 2011
Župan
Občine Sveti Jurij ob Ščavnici
Anton Slana l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti