Uradni list

Številka 103
Uradni list RS, št. 103/2011 z dne 16. 12. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 103/2011 z dne 16. 12. 2011

Kazalo

4512. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat in redarstvo«, stran 13932.

Na podlagi 49.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – ZLS-UPB-2, 76/08, 100/08, 79/09, 51/10, 84/10), 2. člena Zakona o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06) in 4. člena Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat in redarstvo« (Uradni list RS, št. 104/09) je Občinski svet Občine Veržej dne 28. 9. 2011 sprejeli
O D L O K
o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat in redarstvo«
1. člen
V celotnem besedilu Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat in redarstvo« se črta Občina Sveti Jurij, tako, da so po novem ustanoviteljice organa skupne občinske uprave Občina Ljutomer, Križevci, Radenci, Razkrižje in Veržej.
2. člen
Spremeni se 12. člen odloka, tako, da se po novem glasi:
»Občine ustanoviteljice pokrivajo stroške delovanja Medobčinskega inšpektorata in redarstva v razmerju števila prebivalcev posamezne občine do števila vseh prebivalcev občin ustanoviteljic, in sicer:
Občina Ljutomer                                50 %
Občina Radenci                                 23 %
Občina Križevci                                16 %
Občina Razkrižje                                6 %
Občina Veržej                                   5 %
Po istem deležu se za obračun plač za zaposlene v Medobčinskem inšpektoratu in redarstvu, za vsa računovodska opravila in za vsa kadrovska opravila za Medobčinski inšpektorat in redarstvo v skupne stroške Medobčinskega inšpektorata in redarstva všteje 10 % stroškov dela javnega uslužbenca, ki v Občinski upravi Občine Ljutomer obračunava plače in 20 % stroškov dela javnega uslužbenca, ki v Občinski upravi Občine Ljutomer vodi kadrovske zadeve.«
3. člen
Spremeni se 16. člen odloka, tako, da se glasi:
»Občina ustanoviteljica lahko izrazi interes za izstop iz Medobčinskega inšpektorata in redarstva tako, da svojo namero pisno poda županom soustanoviteljic najmanj 6 mesecev pred nameravanim izstopom. Občina lahko izstopi kadarkoli z enostransko izjavo, o kateri izda občinski svet ugotovitveni sklep, ki se pošlje vsem občinam ustanoviteljicam.
Občina lahko izstopi kot ustanoviteljica, ko poravna vse obveznosti do Medobčinskega inšpektorata in redarstva na podlagi tega odloka in dogovora iz 15. člena odloka in prevzame v svojo občinsko upravo javne uslužbence, ki za njo opravljajo dela in naloge občinske inšpekcije in občinskega redarstva.
V primeru, da želi v Medobčinski inšpektorat in redarstvo pristopiti nova občina, se morajo s tem strinjati vse občine ustanoviteljice.«
4. člen
Odlok se objavi v uradnih glasilih občin in v Uradnem listu Republike Slovenije. Odlok začne veljati naslednji dan po objavi, uporabljati pa se začne petnajsti dan po zadnji objavi.
Št. 061-1/2011-18
Veržej, dne 28. septembra 2011
Župan
Občine Veržej
Slavko Petovar l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti