Ob-1249/11
, Stran 223
Ob-1249/11
Slovenski regionalno razvojni sklad (v nadaljevanju: Sklad) na podlagi 11. člena Zakona o uporabi sredstev, pridobljenih iz naslova kupnine na podlagi Zakona o lastninskem preoblikovanju podjetij (Uradni list RS, št. 45/95, 34/96, 67/01 in 47/02; v nadaljevanju: zakon), 21. člena Zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja (Uradni list RS, št. 93/05), Uredbe o metodologiji za določitev razvitosti občin (Uradni list RS, št. 3/11) v nadaljevanju: UMZDRO, Splošnih pogojev poslovanja Javnega sklada Republike Slovenije za regionalni razvoj in razvoj podeželja z dne 23. 7. 2009 (v nadaljevanju: Splošni pogoji Sklada) ter Poslovnega in finančnega načrta Javnega sklada Republike Slovenije za regionalni razvoj in razvoj podeželja za leti 2010 in 2011, iz postavk za leto 2011 objavlja
javni razpis
za dodeljevanje ugodnih posojil občinam
I. Predmet razpisa
1. Predmet razpisa je dodeljevanje ugodnih posojil občinam za financiranje projektov lokalne in regionalne javne infrastrukture, ki so v večinski lasti države ali občine, oziroma se na občine prenesejo takoj po izvedbi projekta.
Pri tem bodo posojila občinam, ki imajo koeficient razvitosti občin za leto 2011 enak ali višji od 1,3 (to so občine Ljubljana, Novo mesto, Grosuplje, Domžale, Šempeter - Vrtojba in Trzin), dodeljene le v primeru neizčrpanja posojil s strani drugih občin. Te občine se lahko prijavijo le na četrti in hkrati zadnji rok.
2. Skupna višina razpisanih ugodnih posojilnih sredstev je 9.000.000,00 EUR, od česar je namenjenih
a) 8.500.000,00 EUR za financiranje projektov investicijske narave (v okviru tega tudi stroške priprave inv. študij in projektov, če so sestavni del investicije) – namen INV in
b) 500.000,00 EUR za financiranje priprave investicijskih študij in projektov začetnih investicij, kolikor so to samostojni projekti – namen ŠTU.
II. Pogoji dodeljevanja
1. Vlagateljice projekta in upravičenke do sredstev so občine v Republiki Sloveniji. Sklad bo za izbrani projekt, na podlagi sklepa o odobritvi sredstev s posamezno občino sklenil pogodbo.
2. Področja, na katera se projekti lahko nanašajo:
1. vodooskrba,
2. cestno omrežje,
3. podjetništvo,
4. okolje in prostor,
5. komunalna infrastruktura,
6. šolstvo,
7. zdravstvo,
8. socialno varstvo,
9. šport in kultura in
10. trajnostna raba energije.
3. Upravičeni stroški:
a) za namen INV – investicijski projekti: lahko nastajajo po 1. 1. 2010. To so:
– stroški nakupa zemljišč,
– gradnje in v okviru tega tudi gradbeni nadzor ter rekonstrukcije,
– nakupa objektov ter opreme (v primeru rabljene opreme le ta ne sme biti starejša od 5 let) in
– v okviru tega tudi stroški priprave investicijskih študij in projektov, če so sestavni del investicije;
b) za namen ŠTU – študije: lahko nastajajo po 1. 1. 2011. Sem spadajo:
– stroški priprave investicijskih študij in projektov začetnih investicij – strošek investicijske in projektne dokumentacije (npr. DIIP – dokument identifikacije invest. projektov, investicijski program, poslovni načrt, PGD – projekt za gradbeno dovoljenje …).
4. Neupravičeni stroški so:
– strošek davka na dodano vrednost,
– nakup objektov ter opreme pod leasingom in
– poplačilo že obstoječih posojil.
III. Splošni pogoji
a) namen (INV in ŠTU):
– Vlagateljica mora predložiti zahtevo za posojilo na obrazcu, vrste Cs s pripadajočimi prilogami.
– Vsa dokazila se morajo glasiti na vlagateljico in prijavljeni projekt.
– Upravičenka mora imeti poravnane vse svoje zapadle obveznosti do Sklada.
– V primeru pozitivnega sklepa o izboru bo upravičenka pri KD Banki d.d. podpisala posojilno pogodbo.
– Upravičenka se s pogodbo o dodelitvi sredstev zaveže, da bo zagotovila primeren prostor za namestitev oznake Sklada. V primeru, da želi upravičenka zaradi estetske skladnosti ali celostne podobe namestiti oznako ali označevalno tablo drugačnih dimenzij in/ali izvedbe, lahko to po predhodnem soglasju Sklada izvede na svoje stroške.
– Spodbude so namenjene za isti projekt največ enkrat, izplačilo pa je mogoče opraviti v tranšah.
– Spremljanje odobrenih projektov:
– Upravičenka je Skladu dolžna poročati o projektu, in sicer v roku 1 meseca po zaključku projekta. V ta namen Skladu predloži Poročilo o zaključku projekta (obrazec za posamezni namen je v razpisni dokumentaciji). Rok za zaključek projekta se opredeli v sklepu in pogodbi.
– Sklad bo spremljal porabo in učinke dodeljenih sredstev. Upravičenka se v pogodbi zaveže, da bo omogočila nadzor nad porabo sredstev tako, da je vsak čas možna kontrola realizacije projekta ter vpogled v poslovne knjige in listine, ki se nanašajo na projekt. Če sredstva niso bila porabljena za namene, za katere so bila dodeljena, ali se je sredstva odtujilo, ima Sklad pravico odpovedati pogodbo in zahtevati takojšnje vračilo sredstev v enkratnem znesku, s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi za obdobje od dneva nakazila do dneva vračila po Zakonu o predpisani obrestni meri zamudnih obresti (Uradni list RS, št. 11/07; uradno prečiščeno besedilo).
– Sklad lahko od upravičenke zahteva dodatno dokumentacijo oziroma na svoje stroške preverja dokumentacijo oziroma naroči strokovno mnenje o projektu.
b) Izključno za namen INV – investicije:
– Projekt mora izkazovati regionalni pomen in vpliv na ustvarjanje novih delovnih mest ali izboljšanje stanja okolja. Pri tem mora zasledovati vsaj enega od naslednjih ciljev:
– izboljšanje komunalne infrastrukture,
– izboljšanje socialne infrastrukture,
– izboljšanje lokalnega cestnega omrežja,
– izgradnjo regionalne javne infrastrukture,
– boljšo kvaliteto bivanja,
– večji poudarek skrbi za okolje in
– pozitiven vpliv na gospodarski razvoj.
– Vlagateljica mora k vlogi priložiti investicijski program oziroma drugo ustrezno investicijsko dokumentacijo, izdelano v skladu z Uredbo o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06 in 54/10).
– Vlagateljica mora imeti za investicijo pridobljeno ustrezno dovoljenje za izvedbo le-te, kolikor se za to vrsto naložbe izdajajo dovoljenja.
– Rok za dokončanje investicijskega projekta je do 31. 12. 2013.
– Vse vloge s projekti z negativnim denarnim tokom in ekološko sporni projekti se v skladu s tretjim odstavkom 30. člena Splošnih pogojev poslovanja Javnega sklada RS za regionalni razvoj in razvoj podeželja, kot neutemeljene zavrnejo. Izjema, glede negativnega denarnega toka so le vloge s projekti, ki s pozitivno analizo stroškov in koristi izkazujejo, da je njihov projekt upravičen.
c) Izključno za namen ŠTU – študije:
– Rok za dokončanje študije oziroma projekta je do 31. 12. 2011.
IV. Finančni pogoji
1. Projekti lahko s strani Sklada pridobijo sredstva v skupni višini do 100% upravičenih stroškov (brez DDV).
2. Za prijavo mora vlagateljica predložiti projekt, katerega investicijska vrednost je minimalno 6.000,00 EUR (brez DDV). Zaprošena sredstva morajo biti v višini najmanj 5.000,00 EUR oziroma največ:
a) za namen INV – 1.000.000,00 EUR (brez DDV) in
b) za namen ŠTU – 50.000,00 EUR (brez DDV).
Prav tako skupna višina zadolženosti posamezne vlagateljice do Sklada ne sme presegati 10% vrednosti namenskega premoženja Sklada, ki je vpisano v sodni register (10% vrednosti na dan 31. 12. 2010 znaša 8.876.291,80 EUR).
3. Posojila se dodeljujejo v evrih. Skupna doba vračanja posojila (z vključenim moratorijem) praviloma ne more biti daljša od ekonomske dobe projekta.
4. Upravičenka mora zagotoviti razliko med dodeljenimi sredstvi in dejansko vrednostjo projekta.
5. Posojilni pogoji:
– skupna doba vračila posojila je do 15 let (z vključenim moratorijem),
– znotraj skupne dobe vračanja, ki je sestavljena iz moratorija na odplačevanje glavnice ter odplačilne dobe, upravičenka lahko pridobi oziroma koristi največ do 36 mesecev moratorija, za kar se opredeli pred sklenitvijo pogodbe,
– pred podpisom pogodbe se upravičenka moratoriju lahko odpove in skrajša skupno dobo vračanja posojila, vendar le ta ne more znašati manj kot 1/3 prvotne skupne dobe vračanja,
– obresti v času moratorija se plačujejo,
– skupna doba vračanja in dolžina moratorija sta odvisna od višine odobrenega posojila in sta podrobno razdelana v povabilu k oddaji vloge.
5.1 Obrestna mera:
a) Euribor (trimesečni) + 0,25% letno, za projekte v občinah, ki imajo koeficient razvitosti občin za leto 2011 manjši od 0,83 glede na UMZDRO,
b) Euribor (trimesečni) + 0,35% letno, za projekte v občinah, ki imajo koeficient razvitosti občin za leto 2011 med vključno 0,83 in vključno 1,17 glede na UMZDRO;
c) Euribor (trimesečni) + 1,00% letno, za projekte v občinah, ki imajo koeficient razvitosti občin za leto 2011 enak ali višji od 1,18 glede na UMZDRO.
6. Stroški sklepanja pogodbe, zavarovanja posojila in stroški vodenja posojila bremenijo upravičenko.
7. Zahtevana dokumentacija pred sklepanjem pogodbe, ki jo upravičenka posreduje KD Banki d.d.:
– obvestilo o izboru izvajalca,
– sklenjena pogodba z izvajalcem del s popisom del,
– pridobljeno soglasje Ministrstva za finance glede zadolževanja in
– ustrezno dokumentacijo za zavarovanje posojila.
Za vsa dela je obvezna uporaba Zakona o javnih naročilih.
8. Posojilo upravičenka praviloma zavaruje z menicami in z nepreklicno garancijo proračuna občine ali z drugim, temu instrumentu enakovrednim jamstvom.
9. Črpanje posojila je dokumentarno z možnostjo refundacije ali tudi nakazila sredstev na račun občine. Možno je tudi fazno črpanje sredstev. Upoštevajo se zneski brez DDV. Ustrezni dokumenti za črpanje so tisti z datumom opravljene storitve oziroma odpreme blaga po 1. 1. 2010 za namen INV in po 1. 1. 2011 za namen ŠTU.
– Črpanje posojila bo možno po predložitvi:
– zahtevka občine za nakazilo odobrenih sredstev,
– original računov, pogodb oziroma situacij izvajalcev podpisanih s strani upravičenke. V primeru kopij dokumentov banka na podlagi predloženih originalov, s pripisom in podpisom potrdi, da je kopija istovetna originalu,
– v primeru refundacije že plačanih računov, pogodb in situacij je potrebno priložiti potrdila o plačilih,
– v primeru nakazil sredstev na račun občine za še neplačane račune, situacije in pogodbe, mora občina Skladu oziroma banki v roku 10 dni po plačilu le teh poslati potrdilo o plačilu, najmanj v višini črpanega posojila. Neplačani računi, situacije in pogodbe morajo biti plačani najkasneje v 30 dneh od prejema sredstev.
Kolikor občina ne bo v roku predložila ustreznega dokazila o plačilu, se bo smatralo, da so sredstva porabljena nenamensko in je to razlog za odpoved pogodbe ter vračilo sredstev Skladu.
10. Rok sklenitve pogodbe je do 75 dni od vročitve sklepa o odobritvi projekta upravičenki. Rok črpanja odobrenega posojila je do 75 dni od dneva sklenitve pogodbe. Ob utemeljenem razlogu lahko Sklad na prošnjo upravičenke oba roka tudi podaljša s pisnim soglasjem. Upravičenka mora skleniti pogodbo, pridobiti soglasje za zadolževanje občine in črpati sredstva v istem letu.
11. Če upravičenka, ki so ji bila sredstva odobrena, ne bo pristopila k podpisu pogodbe v določenem roku, se bo upoštevalo, da je upravičenka enostransko odstopila od odobrenih sredstev in od sklenitve pogodbe. Prav tako se bo upoštevalo, da je upravičenka enostransko odstopila od odobrenega posojila, kolikor ne bo v določenem roku dostavila ustrezne dokumentacije za črpanje. Če se upravičenka v roku za sklenitev pogodbe, ki je naveden v sklepu, nanj ne odzove, se na podlagi 4. točke 42. člena Splošnih pogojev upošteva, da je umaknila vlogo.
V. Vsebina vloge
Obvezna dokumentacija za prijavo:
a) za oba namena INV in ŠTU:
– sklep o potrditvi študije oziroma projekta s strani pristojnega organa,
– s strani odgovorne osebe parafiran vzorec pogodbe glede na namen INV ali ŠTU,
– s strani odgovorne osebe parafirana garancijska izjava občine,
– kopija sklepa oziroma odločbe o prejemu drugih sredstev iz javnih virov pri projektu;
b) dodatno za namen INV:
– original obrazec za prijavo z izjavo (priloga 1 v prijavnem obrazcu) Cs- INV (izpolnjen, potrjen in žigosan),
– kratek opis projekta v obsegu do ene A4 strani (priloga 2 v prijavnem obrazcu),
– lokacija naložbe z navedbo poteka infrastrukturnega objekta, če gre za linijski objekt (lahko kopija mapnega načrta z označenim prikazom poteka oziroma lokacijo investicije),
– investicijski program oziroma ustrezna investicijska dokumentacija, izdelana v skladu z določili Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06 in 54/10) oziroma področnimi metodologijami, in sicer najmanj dokument identifikacije investicijskega projekta (DIIP). Projekti morajo v skladu s 4. točko 34. člena Zakona o spodbujanju skladnega regionalnega razvoja izkazati regionalni pomen in vpliv na ustvarjanje novih delovnih mest ali izboljšanje stanja okolja. Investicijski program mora biti v skladu s prijavljenim projektom,
– poročilo o že izvršenih delih,
– pridobljeno veljavno gradbeno oziroma ustrezno upravno dovoljenje, kadar gradbeno dovoljenje ni potrebno in
– kopijo dokumenta, s katerim se dokazuje, da je oziroma bo projekt na varovanem območju (obvezna priloga le v primeru, ko je oziroma bo investicija na varovanem območju);
c) Dodatno za namen ŠTU:
– original obrazec za prijavo z izjavo (priloga 1 v prijavnem obrazcu) Cs- ŠTU (izpolnjen, potrjen in žigosan),
– za študije ter presojo upravičenosti, izvedljivosti in vplivov na okolje: dispozicijo projekta,
– za prostorsko in tehnično dokumentacijo: projektna zasnova,
– dokument, ki izkazuje vključenost projekta v proračun občine oziroma v načrt razvojnih programov;
d) Neobvezne priloge v fazi prijave na razpis:
– v primeru že izvedenega javnega naročila obvestilo o izboru izvajalca in v celotnem obsegu naslednjo dokumentacijo: sklenjeno pogodbo z izvajalcem ter pripadajočim predračunom oziroma popisom del (obvezna priloga v postopku podpisa pogodbe – za oba namena INV in ŠTU).
VI. Merila za izbiro projektov
Merila za izbiro:
a) za namen INV – skupaj št. točk 100
lokacija projekta – 30 točk,
kakovost prijavljenega projekta – 40 točk,
regionalni vpliv in izvedljivost projekta – 30 točk.
b) Za namen ŠTU – skupaj št. točk 80
lokacija projekta – 30 točk,
vrsta projekta ali študije – 30 točk;
izvedljivost projekta – 20 točk.
Uporaba meril:
1/INV in ŠTU Lokacija projekta, ki lahko na podlagi strokovne ocene komisije pridobi največ 30 točk – za oba namena INV in ŠTU, in sicer:
– stopnja razvitosti razvojnih regij (Sklep o razvrstitvi razvojnih regij po stopnji razvitosti za programsko obdobje 2007–2013 (Uradni list RS, št. 23/06)) do 10 točk,
– razvitost občine projekta glede na koeficient razvitosti občin za leto 2011 (glede na UMZDRO) do 20 točk.
2/INV Kakovost prijavljenega projekta, za kar lahko na podlagi strokovne ocene komisije pridobi največ 40 točk – za namen INV, in sicer:
2.1 Izkazana ekonomska upravičenost projekta s pričakovanimi rezultati oziroma ocena ekonomske upravičenosti projekta na osnovi investicijskega programa do 15 točk;
– doprinos za njegove obstoječe in/ali bodoče uporabnike (opisno) do 5 točk,
– vpliv na gospodarski razvoj oziroma/ali se predvideva odprtje novih delovnih mest po izvedbi investicije do 5 točk,
– rezultati ekonomskega ovrednotenja projekta (ERR) do 5 točk.
2.2 Obseg in kakovost infrastrukturnih storitev oziroma del do 25 točk,
– obseg investicijskega projekta pri celovitosti reševanja problematike in pričakovana vplivnost projekta oziroma naložbe do 15 točk,
– pristop do varstva okolja do 10 točk.
2/ŠTU Vrsta projekta ali študije, za kar lahko na podlagi strokovne ocene komisije pridobi največ 30 točk – za namen ŠTU, in sicer:
– projektna dokumentacija: do 10 točk
– idejna zasnova (IDZ)
– idejni projekt (IDP)
– projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja (PGD)
– projekt za izvedbo (PZI)
– projekt izvedenih del (PID)
– drugo
– investicijska dokumentacija: do 15 točk
– dokumentacija identifikacije inv. projektov (DIIP)
– predinvesticijske zasnove
– investicijski program
– študije izvedbe inv. študij
– drugo
– presoja vpliva na okolje: do 5 točk.
3/INV Regionalni vpliv in izvedljivost projekta, za kar lahko na podlagi strokovne ocene komisije pridobi največ 30 točk – za namen INV, in sicer:
– zasledovanje določenih ciljev do 7 točk,
– sofinanciranje projekta na varovanem območju do 6 točk,
– stopnja oziroma faza izvajanja investicijskega projekta do 8 točk,
– financiranje projekta (lastna udeležba občin pri projektih) do 9 točk.
3/ŠTU Izvedljivost projekta, za kar lahko na podlagi strokovne ocene komisije pridobi največ 25 točk za namen ŠTU, in sicer:
– vključitev projekta v proračun občine oziroma v načrt razvojnih programov do 7 točk,
– inovativnost (na osnovi presoje komisije) projekta do 5 točk,
– vpliv projekta na krepitev gospodarske osnove v občini do 8 točk.
Na osnovi ocene bo komisija projekte razvrstila v prioritetno listo glede na zbrano število točk. Financirani bodo projekti z največjim številom točk do porabe razpisanih sredstev. V primeru odstopa upravičenke od koriščenja že dodeljenih sredstev, se sredstva dodelijo naslednji upravičenki/kam glede na zbrano število točk, vendar le na osnovi vloženih odstopov do konca meseca oktobra 2011.
Kolikor bodo projekti pri ocenjevanju dosegli isto število točk, bodo imeli prednost pri izbiri tisti projekti, ki bodo zbrali večje število točk po naslednjem vrstnem redu sledečih meril za izbor vlog:
1. lokacija projekta (za oba namena – INV in ŠTU),
2. kakovost prijavljenega projekta vključno s tehničnimi kriteriji po posameznih namenih (za namen INV) ali vrsta projekta ali študije (za namen ŠTU)
3. regionalni vpliv in izvedljivost projekta (za namen INV) ali izvedljivost projekta (za namen ŠTU).
V primeru, da zadnje uvrščeni projekti tudi po teh merilih dosežejo enako število točk, bo imel prednost pri izbiri tisti projekt, ki je bil oddan prvi (upošteva se datum in ura oddaje projekta priporočeno na pošto ali datum in ura oddaje projekta osebno v vložišče Sklada).
VII. Rok in način prijave
Za oddajo prijav velja:
– poštni žig na oddani priporočeni pošiljki in
– vloga oddana osebno na sedežu Sklada do posameznega roka do 14. ure.
Roki za oddajo prijav so: prvi rok je 4. 3. 2011, drugi rok je 15. 4. 2011, tretji rok 31. 5. 2011 in četrti zadnji rok je 9. 9. 2011.
Vloge se odpirajo po vrstnem redu, kot so prispele. Odpiranje bo najkasneje tretji delovni dan po izteku roka za oddajo vlog. Odpiranje ni javno in bo potekalo do porabe sredstev. Takoj ko bodo sredstva izčrpana, bo Sklad to objavil na svoji spletni strani.
Vlagateljice vložijo vloge na naslov: Slovenski regionalno razvojni sklad, Škrabčev trg 9a, 1310 Ribnica.
Popolna vloga v skladu z razpisnimi pogoji (vsaka posebej) mora biti dostavljena na zgornji naslov v zaprti ovojnici z oznako »Ne odpiraj« s pripisom: »Cs- INV« ali »Cs- ŠTU«. Na ovitku mora biti jasno naveden naziv in naslov vlagateljice.
Vloge morajo biti napisane v slovenskem jeziku, finančni zahtevek prikazan v skupni evropski valuti (EUR).
Razpisno dokumentacijo se dobi na sedežu Slovenskega regionalno razvojnega sklada, Škrabčev trg 9a, 1310 Ribnica, od objave do zaključka razpisa, vsak dan od 9. do 12. ure osebno ali se jo posreduje po naročilu preko elektronske pošte. Javni razpis in razpisna dokumentacija se nahajata tudi na spletni strani Sklada: http://www.regionalnisklad.si/ ali http://www.regionalnisklad.si/obcine. Prijavni obrazec je izdelan v obliki elektronskega obrazca.
Informacije lahko zainteresirani pridobijo v Sektorju za izvajanje spodbud: tel. 01/836-19-53, vsak delavnik v času uradnih ur.
VIII. Obravnava vlog
se izvaja v skladu s Splošnimi pogoji Sklada, ogledate si jih lahko na spletni strani http://www.regionalnisklad.si/predpisi
1. Vlagateljice, katerih vloge bodo nepopolne, bo komisija v roku do 8 dni od odpiranja pisno pozvala, da jih dopolnijo v zahtevanem roku.
2. Vloge, ki jih vlagateljica v roku 8 dni od dneva prejema obvestila ne bo dopolnila, bodo kot nepopolne zavržene.
3. Vloge, ki bodo prispele prepozno, se uvrstijo v naslednji razpisani rok, kolikor pa tega ne bo več, se bodo zavrgle.
4. Vloge, ki ne bodo ustrezale razpisnim pogojem, bodo kot neutemeljene zavrnjene.
5. Vloge, pri katerih vlagateljice nimajo poravnanih zapadlih neplačanih obveznosti do Sklada, se zavržejo.
Kolikor sredstva po posameznem namenu ne bodo razdeljena med vlagateljice, se lahko prenesejo na drug namen. O prenosu sredstev med namenoma, na podlagi izkazanega povpraševanja, odloča direktor Sklada. Prenos sredstev se lahko opravi že po prvem odpiranju, če povpraševanje po sredstvih posameznega namena presega ponudbo na tem namenu, medtem ko po drugem namenu ostajajo sredstva neporabljena. Prenos med namenoma in stanje sredstev za naslednje odpiranje se objavi na spletnih straneh Sklada. Komisijo za obravnavo vlog in pripravo predloga za odločanje bo imenoval direktor Sklada. Komisija bo enakovredno obravnavala vse popolne vloge, ki bodo prispele pravočasno oziroma bodo dopolnjene v predpisanem roku. Strokovna komisija v primeru projekta z investicijsko vrednostjo nad 150.000 EUR (brez DDV) pridobi dve oceni. Komisija lahko k delu pritegne zunanje sodelavce oziroma institucije. V primeru dveh ocen iste vloge, se kot končna ocena upošteva povprečje dveh ocen. O odpiranju vlog in izboru vlagateljic bo komisija vodila zapisnik. Podatki iz dokumentacije, ki jih vsebuje vloga, so uradna tajnost.
6. V primeru, da je vlog za dodelitev sredstev, ki izpolnjujejo kriterije za dodelitev več, kot je na razpolago sredstev, komisija za pregled in obravnavo prispelih vlog na podlagi vrednotenja projektov oblikuje prednostni vrstni red vlagateljic za dodelitev sredstev. Pri tem bodo projekti občin, ki imajo koeficient razvitosti občin za leto 2011 enak ali višji od 1,3, razvrščeni glede na število točk, vendar za projekti ostalih občin.
Komisija bo na podlagi iz prejšnjega odstavka lahko predlagala odobritev sredstev vlagateljicam iz višjega prioritetnega razreda v omejeni višini upravičeno zaprošenega zneska ter v obsegu razpoložljivih sredstev (primer: zaprošeno posojilo 50.000 EUR, razpoložljiv obseg posojil zgolj še 25.000 EUR, zato dodelitev v višini 25.000 EUR). Vloge vlagateljic, katere ne bodo uvrščene v prioritetni obseg dodelitve znotraj razpoložljivih sredstev, bodo kot neutemeljene zavrnjene.
Vlagateljice bodo o obravnavi vlog pisno obveščene s sklepom praviloma v roku do 45 dni od datuma odpiranja vlog. Za dodelitve, višje od 500.000 EUR poda soglasje tudi Nadzorni svet Sklada.
Hkrati z izdanim pisnim sklepom o pozitivni rešitvi Sklad izda tudi navodilo o načinu sklenitve pogodbe o dodeljenih posojilih, ki vsebuje:
– kraj in mesto sklepanja pogodbe,
– rok za sklenitev pogodbe in
– praviloma tudi potrebno dokumentacijo za sklenitev pogodbe.
7. O pritožbi zoper sklep odloča Služba Vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko, Dunajska 58, 1000 Ljubljana.
Slovenski regionalno razvojni sklad