Uradni list

Številka 37
Uradni list RS, št. 37/2011 z dne 20. 5. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 37/2011 z dne 20. 5. 2011

Kazalo

Št. 47802-5/2011-1 Ob-3177/11 , Stran 1201
Št. 47802-5/2011-1 Ob-3177/11
Občina Šempeter - Vrtojba, Trg Ivana Roba 3a, Šempeter pri Gorici, objavlja na podlagi 22. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, 86/10) in 45. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) in skladno z Načrtom ravnanja s stvarnim premoženjem Občine Šempeter - Vrtojba za leto 2011
javno zbiranje ponudb
za prodajo premičnin: traktor »Kubota« s priključki in drobilec vej
1. Predmet prodaje in izhodiščna cena: Predmet prodaje so naslednje premičnine v paketu: 1. traktor »kubota« s priključki: hidravlika; kabina; dodatno vpetje; stabilizator; uteži prednje; nosilec za priklop 2. pobiralka listja z ročno sesalno šobo in nastavkom za sesanje 3. metla za pometanje 4. rezervoar za vodo 200 L s črpalko 5. mulčer nabrežnin »ORSI« 6. drobilec vej bio 230 D Caravaggi. Izhodiščna cena: 17.754,82 EUR (brez DDV). DDV, strošek cenitve v višini 180,00 (vključen DDV) ter morebitne druge dajatve in stroške, ki bi nastali pri prodaji, plača kupec. Premičnine se prodajo po načelu »videno – kupljeno«. 2. Dodatne informacije, ogled premičnin: Dodatne informacije v zvezi z prodajo in ogledom premičnin lahko dobite vsak delovni dan, na tel. št.: 05/33-51-626 ali e-naslov: regina.dragoljevic@sempeter-vrtojba.si kontaktna oseba Regina Dragoljević. Prilogi razpisne dokumentacije sta obrazec PONUDBA, na katerem ponudniki oddajo svojo ponudbo ter VZOREC POGODBE, v katerem so določene pogodbene obveznosti kupca premičnin. Razpisna dokumentacija iz prejšnjega odstavka je na voljo na spletni strani Občine Šempeter - Vrtojba: www.sempeter-vrtojba.si, v tiskani verziji jo lahko ponudniki prevzamejo osebno pri kontaktni osebi na Občini Šempeter - Vrtojba. 3. Pogoji za udeležbo v postopku: 3.1. Plačilo varščine Ponudnik je dolžan vplačati varščino za resnost ponudbe v višini 10% ponujene cene, račun Občine Šempeter - Vrtojba št. 01383-0100014409, in sicer do roka za oddajo ponudbe. Izbranemu ponudniku bo varščina všteta v kupnino. Ponudnikom, ki na javni ponudbi ne uspejo, se varščina vrne v roku 30 dni po izboru najugodnejšega ponudnika. Varščina se ne obrestuje. Prodajalec ima pravico zadržati plačano varščino: – če izbrani ponudnik ne podpiše prodajne pogodbe v roku 8 dni po prejemu obvestila o izbiri, – če izbrani ponudnik odstopi od pogodbe, – če izbrani ponudnik ne plača kupnine v roku 8 dni od dneva sklenitve pogodbe ter prodajalec zaradi tega razdre pogodbo oziroma odstopi od pogodbe. 3.2. Način, mesto in rok za oddajo ponudbe: Ponudba se sestavi tako, da ponudnik vpiše zahtevane podatke v obrazec PONUDBA, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Upoštevane bodo ponudbe, ki bodo prispele v zaprtih kuvertah najkasneje do 6. 6. 2011 do 13. ure na naslov: Občina Šempeter - Vrtojba, Trg Ivana Roba 3a, 5290 Šempeter pri Gorici, z oznako: »Ne odpiraj – Ponudba – Traktor Kubota«. Na hrbtni strani kuverte mora biti označen polni naziv in naslov pošiljatelja ponudbe. Ponudba, ki ne bo pravočasno dostavljena na naslov prodajalca, bo neodprta vrnjena ponudniku. Ponudbe lahko ponudniki v roku za oddajo ponudb oddajo tudi osebno, vsak delovni dan na vložišču prodajalca na naslovu Trg Ivana Roba 3a, Šempeter pri Gorici. 3.3. Zavezujoča ponudba mora vsebovati: 1) ponudbo za nakup premičnin, ki ne sme biti nižja od izhodiščne, in izjavo o vezanosti na dano ponudbo do dne 30. 7. 2011 (ponudba na predpisanem obrazcu in dokazilo o plačilu varščine – priloga 1), 2) vsi ponudniki morajo predložiti izpolnjeno, na vsaki strani parafirano in pravne osebe tudi žigosano prodajno pogodbo – priloga 2. 4. Odpiranje ponudb: Javno odpiranje ponudb bo dne 7. 6. 2011, ob 10. uri v prostorih Občine Šempeter - Vrtojba, Trg Ivana Roba 3a, Šempeter pri Gorici. K javnemu odpiranju ponudb lahko pristopi vsak ponudnik oziroma njegov pooblaščenec, ki predloži veljavno pooblastilo. 5. Izbor najugodnejšega ponudnika, sklenitev pogodbe in plačilo kupnine: Upoštevane bodo le ponudbe, ki bodo izpolnjevale vse zahtevane razpisne pogoje in bodo enake ali višje od izhodiščne cene. Merilo za izbor najugodnejše ponudbe je ponujena najvišja cena. V primeru, da enako ceno ponudi več ponudnikov, se najugodnejšim ponudnikom posreduje poziv k oddaji nove ponudbe ali poziv za dodatna pogajanja o ceni. Ponudniki bodo o izbiri najugodnejšega ponudnika obveščeni v 8 dneh po izbiri. Izbrani ponudnik mora skleniti pogodbo v roku 8 dni po prejemu obvestila o izbiri, v nasprotnem primeru se šteje, da je od nakupa odstopil. Rok za plačilo kupnine je 8 dni od sklenitve pogodbe. Kupnina se plača na račun prodajalca, ki je določen v prodajni pogodbi. Položena varščina se všteje v kupnino. Plačilo celotne kupnine v navedenem roku je bistvena sestavina prodajne pogodbe. 6. Drugi pogoji in pogodbene obveznosti: Izbrani ponudnik mora prevzeti vse premičnine v roku 5 dni po plačilu celotne kupnine, in sicer na način in pod pogoji, ki so določeni v prodajni pogodbi. V primeru, da izbrani ponudnik ne prevzame premičnin v roku iz prejšnjega odstavka, ima prodajalec pravico zaračunati izbranemu ponudniku pogodbeno kazen v višini 100,00 EUR za vsak dan zamude. 7. Ustavitev postopka: Prodajalec si pridrži pravico, da brez kakršne koli odškodninske odgovornosti do sklenitve pogodbe prekine oziroma ustavi postopek prodaje. Ob morebitni ustavitvi postopka se vplačane varščine vrnejo ponudnikom v neobrestovanem znesku.
 Občina Šempeter - Vrtojba

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti