Uradni list

Številka 65
Uradni list RS, št. 65/2011 z dne 19. 8. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 65/2011 z dne 19. 8. 2011

Kazalo

Ob-4387/11 , Stran 2003
Ob-4387/11
Javni razpis
»Procesni vavčer 2011/2012« (JR 6/2011-446)
1. Izvajalec javnega razpisa Izvajalec javnega razpisa je: Firma: Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije. Skrajšana firma: JAPTI, javna agencija za podjetništvo in tuje investicije. Sedež: Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana. 2. Pravna podlaga za izvedbo javnega razpisa: Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije (v nadaljevanju: JAPTI) objavlja javni razpis »Procesni vavčer 2011« na podlagi Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11, ZJF-UPB4), Proračuna Republike Slovenije za leto 2011 (Uradni list RS, št. 99/09, 96/10), Proračuna Republike Slovenije za leto 2012 (Uradni list RS, št. 96/10), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (ZIPRS1112) (Uradni list RS, 96/10, 4/11), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07), Zakona o podpornem okolju za podjetništvo (Uradni list RS, št. 102/07 ZPOP-1), Dopolnjenega Programa ukrepov za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti za obdobje 2007–2013, ki ga je Vlada RS sprejela na svoji 49. redni seji, dne 15. 10. 2009, Spremembe Programa dela in Finančnega načrta JAPTI za leto 2011 ter Programa dela in Finančnega načrta JAPTI za leto 2012, h katerim je Vlada Republike Slovenije dala soglasje na svoji 113. redni seji, dne 23. 12. 2010. 3. Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je sofinanciranje stroškov zunanjih strokovnjakov v zvezi z uvajanjem izboljšav poslovnih procesov v podjetjih in stroškov kotizacij za usposabljanja zaposlenih, ki so člani projektne skupine, na področju metodologij za uvajanje izboljšav poslovnih procesov v podjetjih. 4. Namen javnega razpisa: namen razpisa je spodbuditi izvajanje stalnih izboljšav poslovnih procesov v podjetjih. 5. Pogoji za kandidiranje 5.1. Splošni pogoji za kandidiranje Na javnem razpisu lahko sodelujejo pravne in fizične osebe (v nadaljevanju: podjetja), ki izpolnjujejo naslednje splošne pogoje za kandidiranje: a. podjetje je registrirano po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1), b. opravlja svojo dejavnost v Republiki Sloveniji, c. podjetje je na dan 31. 12. 2010 zaposlovalo vsaj dvajset oseb za polni delovni čas, d. po velikosti spada podjetje med majhna ali srednje velika podjetja. Za opredelitev velikosti podjetja se upoštevajo določila iz Priloge I2 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008 z dne 6. avgusta 2008 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive s skupnim trgom z uporabo členov 87 in 88 Pogodbe (Uredba o splošnih skupinskih izjemah) (dokument je objavljen na tej povezavi: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2008:214:0003:0047:sl:PDF), e. podjetje ne opravlja dejavnosti razvrščene v naslednje sektorje, področja, oddelke, skupine in razrede, skladno z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti 2008: – področje A: Kmetijstvo in lov, gozdarstvo, ribištvo, – skupina 50.1 Pomorski potniški promet in 50.2 Pomorski tovorni promet, f. podjetje ni v težavah v skladu s Smernicami Skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah (Uradni list C 244 z dne 1. 10. 2004, str. 2) in Zakonom o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (ZPRPGDT-UPB2) (Uradni list RS, št. 44/07, 55/11). Mala in srednja podjetja, ki delujejo manj kot tri leta od registracije, se ne štejejo kot podjetja v težavah v smislu Smernic Skupnosti o državni pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah, razen če izpolnjujejo merila za stečajni postopek po predpisih, ki urejajo finančno poslovanje podjetij. Podjetje je v težavah: – v primeru kapitalskih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico osnovnega kapitala in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih dosegla višino četrtine osnovnega kapitala, – v primeru osebnih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico kapitala, ki je prikazan v računovodski evidenci in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih dosegla višino četrtine kapitala, ki je prikazan v računovodskih izkazih, – če je v postopku prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije, g. podjetje ima poravnane obveznosti do Republike Slovenije, h. podjetje ni navedeno na seznamu subjektov, za katere veljajo omejitve po določbah 35. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (ZIntPK; -UPB2), i. podjetje za iste upravičene stroške, ki jih navaja v svoji vlogi na ta javni razpis, ni pridobilo in tudi ne bo pridobilo javnih sredstev (razen po tem razpisu) iz državnega ali lokalnega proračuna ali mednarodnih virov, j. podjetje ni v postopku vračanja neupravičeno prejete državne pomoči. 5.2. Posebni pogoji za kandidiranje Na javnem razpisu lahko sodelujejo podjetja, ki poleg splošnih pogojev za kandidiranje izpolnjujejo tudi naslednje posebne pogoje: a. podjetje ni kapitalsko ali kakorkoli drugače lastniško ali upravljavsko povezano z izbranim zunanjim strokovnjakom, b. podjetje ne sme nastopati kot ponudnik storitev v vlogah drugih prijaviteljev na ta javni razpis, c. podjetje se zaveže, da bo eno leto po zaključku projekta ugotavljalo učinke izboljšanja poslovnih procesov v podjetju in o tem poročalo JAPTI. Učinki se bodo izkazovali v obliki izboljšanih numeričnih kazalnikov (v primerjavi z izhodiščnimi kazalniki) in prikazom prihrankov (v EUR), d. podjetje lahko za sredstva tega javnega razpisa kandidira samo z eno vlogo, v vlogi predviden zunanji strokovnjak lahko nastopa kot zunanji strokovnjak samo v treh oddanih vlogah na ta javni razpis, e. podjetje se zaveže, da bo po zaključenem projektu na poziv JAPTI pripravljeno sodelovati pri promocijskih aktivnostih predstavitve dobrih praks s področja izboljšav poslovnih procesov na javnih posvetih, ipd., f. podjetje mora pred oddajo vloge z zunanjim strokovnjakom pripraviti projekt izboljšanja poslovnih procesov, ki mora vsebovati naslednje: – opredelitev obravnavane problematike in projektni cilji, – določitev in analiza obstoječega poslovnega procesa/ov ter priprava opisnega in vizualnega prikaza obstoječega poslovnega procesa/ov, – predstavitev kazalcev, ki bodo izkazovali pričakovane numerične rezultate v podjetju in navedba trenutnih vrednosti le-teh, – ocena pričakovanih prihrankov po izvedenih izboljšavah poslovnih procesov v podjetju, – plan uvajanja izboljšav poslovnih procesov, ki vsebuje terminski plan in finančni načrt projekta ter vsebuje celotne stroške projekta izboljšanja poslovnih procesov, g. podjetje mora vzpostaviti projektno skupino za izvajanje izboljšanja poslovnih procesov in zagotoviti pogoje za njihovo projektno delo. Projekta skupina se mora sestajati vsaj enkrat mesečno. V projektni skupini mora sodelovati tudi imenovan predstavnik vodstva podjetja. Projektna skupina mora voditi numerirane zapisnike sestankov, ki bodo sestavni del kontrole projekta. 5.3. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati zunanji strokovnjak s področja izboljšanja poslovnih procesov Zunanji strokovnjak s področja izboljšanja poslovnih procesov je oseba, ki: – izkaže ustrezno usposobljenost za izvajanje svetovanja in usposabljanja s področja izboljšanja poslovnih procesov (dokazila o pridobljenem znanju, dokazila o opravljenih preizkusih znanja, diplomska naloga, specialistično delo, magistrska naloga, doktorska dizertacija (vsaj eno dokazilo)), – ima doseženo vsaj 6. stopnjo izobrazbe, – izkazuje izkušnje z izvajanjem svetovanja in usposabljanja s področja izboljšanja poslovnih procesov in sicer izkaže vsaj tri reference s področja izboljšanja poslovnih procesov v podjetjih od leta 2006 dalje (sklenjene pogodbe, iz katerih je to razvidno) ter učinke oziroma realizirane prihranke zaradi uvedenih izboljšav, – ima sklenjeno pogodbeno ali delovno razmerje s podjetjem, ki bo izstavljalo račune za storitve po tem javnem razpisu. 6. Merila za izbor prejemnikov Predpogoj za odobritev vloge je pravočasna in formalno popolna vloga podjetja. Za formalno popolno vlogo se šteje: a. ovojnica, v kateri je original vloge, mora biti zaprta in pravilno opremljena (glej 11. poglavje tega javnega razpisa), b. vloga mora vsebovati vse obrazce navedene v razpisni dokumentaciji, c. obrazci morajo biti izpolnjeni v skladu z določili tega javnega razpisa, razpisne dokumentacije in navodili, ki so navedeni na obrazcih. Sofinancirane bodo vloge, skladne s 3., 4., 5. in 8. poglavjem tega javnega razpisa. Podjetjem, katerih vloge bodo skladne z razpisnimi pogoji, se razpisana sredstva dodelijo tako, da se upošteva vrstni red vlog, pri čemer imajo prednost tiste vloge, ki so bile oddane prej. 7. Višina sredstev Okvirna skupna višina sredstev, ki je na razpolago za izvedbo predmeta tega javnega razpisa, znaša 300.000,00 EUR za leti 2011 in 2012 skupaj. Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije prispeva sredstva, ki jih izkazuje v bilanci stanja na kontu pasivnih časovnih razmejitev v 100% deležu. Dodeljena sredstva predstavljajo državno pomoč. Sredstva po posameznih letih se bodo dodeljevala skladno z razpoložljivostjo razpisanih sredstev glede na dospelost vlog. 8. Intenzivnost pomoči in upravičeni stroški Javni razpis se izvaja na podlagi sheme državne pomoči »Program ukrepov za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti za obdobje 2007–2013, USPOSABLJANJE« (št. priglasitve: BE02-5715334-2007). Intenzivnost pomoči po tem razpisu znaša: – 70% za upravičene stroške kotizacij za usposabljanja zaposlenih, članov projektne skupine, s področja naslednjih metodologij za uvajanje izboljšav poslovnih procesov v podjetjih: EFQM, LEAN, 6 SIGMA in BSC. Stroški kotizacij za usposabljanja zaposlenih so upravičeni samo za programe usposabljanja, ki izpolnjujejo naslednje pogoje: – javno dostopen in objavljen program usposabljanja, – program usposabljanja izkazuje, da je izključno namenjeno podajanju vsebin s področij izboljšanja poslovnih procesov, – na podlagi javno dostopnih podatkov je izkazana izvedba vsaj treh tovrstnih usposabljanj pred datumom objave tega javnega razpisa, – udeleženci pridobijo potrdilo o udeležbi oziroma o opravljenem preizkusu znanja s strani izvajalca usposabljanja, – so pridobljena znanja, ki ga delojemalec ne uporablja samo ali v pretežni meri na trenutnem delovnem mestu delojemalca v podjetju, ki prejema pomoč, temveč delojemalcu daje znanja, ki so v veliki meri prenosljiva na druga podjetja ali delovna področja in s tem bistveno izboljšajo zaposljivost delojemalca. – 50% za upravičene stroške zunanjega strokovnjaka, ki so povezani z usposabljanji na področju izboljšanja poslovnih procesov. Stroški zunanjega strokovnjaka, ki so povezani z usposabljanji na področju izboljšanja poslovnih procesov morajo izpolnjevati naslednje pogoje: – nastati morajo na podlagi poslovnega sodelovanja podjetja, ki se prijavlja na javni razpis, z zunanjim strokovnjakom, – podjetje, v katerem je ta strokovnjak zaposlen oziroma s katerim ima sklenjeno pogodbeno razmerje, mora biti registrirano za opravljanje dejavnosti svetovanja in usposabljanja in je opravljanje te dejavnosti razvidno iz javno dostopnih virov podatkov. Po tem razpisu znaša minimalna višina sofinanciranja 3.000 EUR in maksimalna 25.000 EUR, pri čemer veljajo naslednje omejitve: – upravičeni stroški kotizacij za usposabljanja zaposlenih ne smejo presegati 20% skupne vrednosti upravičenih stroškov projekta, – kadar podjetje prejme pomoč v obliki tveganega kapitala, ter v prvih treh letih po prejemu tveganega kapitala zaprosi za pomoč po tem javnem razpisu, se dovoljena intenzivnost zniža za 20%. Zmanjšanje ne presega skupnega zneska prejetega tveganega kapitala, – upoštevati je potrebno pravilo kumulacije pomoči, kar pomeni, da skupna višina vseh prejetih razvojnih spodbud posameznega podjetja iz vseh javnih virov, vključno s pomočjo po de minimis pravilu, za iste upravičene stroške ne sme preseči dovoljene skupne višine pomoči, – ekonomski učinek projekta mora biti najmanj sorazmeren planirani vrednosti upravičenih stroškov projekta, kar pomeni, da mora podjetje eno leto po zaključku projekta izkazati prihranke nastale zaradi uvedbe izboljšav poslovnih procesov, vsaj v višini vrednosti upravičenih stroškov projekta. V nasprotnem primeru lahko JAPTI odpove pogodbo in zahteva vrnitev izplačanih sredstev z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva izplačila do dneva vračila. Davek na dodano vrednost (DDV) ni upravičen strošek. 9. Obdobje upravičenosti izdatkov in roki za oddajo zahtevkov za sofinanciranje upravičenih stroškov Upravičeni so stroški, ki bodo nastali v obdobju od oddaje vloge do skrajnega datuma zaključka projekta, t.j.30. 9. 2012. Osnova za izplačilo odobrenih sredstev po tem javnem razpisu je s strani JAPTI odobren zahtevek za izplačilo. Zahtevki za izplačilo, vključno z vsemi pripadajočimi prilogami, morajo biti predloženi JAPTI: – najkasneje do 15. 1. 2012 za uveljavljanje stroškov, ki so nastali od dneva oddaje vloge na ta javni razpis do vključno 31. 12. 2011, – najkasneje do 15. 10. 2012 za uveljavljanje stroškov, ki so nastali od 1. 1. 2012 do vključno datuma zaključka projekta. 10. Način prijave Javni razpis bo odprt do porabe sredstev oziroma ne dlje kot do 29. 11. 2011. Vloge, ki bodo prispele po 29. 11. 2011 (definicija »prispetje«: smiselno se upoštevajo določila prvega odstavka 11. poglavja tega javnega razpisa), se kot prepozne s sklepom zavržejo. Vloga mora biti pripravljena v slovenskem jeziku in skladno z določili tega javnega razpisa, razpisne dokumentacije in navodil na obrazcih. Vlogo lahko podjetje pošlje po pošti ali dostavi osebno na sedež JAPTI. Original vloge mora biti dostavljen v zaprti ovojnici, ki je opremljena z izpolnjenim Obrazcem št. 4: »Naslovnica za ovojnico«, na naslov: Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana. 11. Odpiranje vlog in izbor podjetij Odpiranje vlog ne bo javno. JAPTI bo vloge obravnaval tekoče po zaporedju oddaje vlog na pošti (datum, ura, minuta poštnega žiga) ali osebno na sedežu JAPTI (datum, ura, minuta). Obravnavale se bodo le vloge prispele v zaprti in pravilno opremljeni ovojnici. V primeru, da iz podatkov poštnega žiga ne bosta razvidni ne ura in ne minuta predložitve, se upošteva oddaja ob 24:00 uri. V primeru, da bo imelo več vlog isti čas oddaje, se upošteva, da ima prednost tista vloga, ki izkazuje višji pozitivni učinek projekta oziroma prihranek (izražen v EUR), ki je posledica uvedbe procesnih izboljšav. V primeru ugotovitve nepopolnosti vloge glede na zahteve alinej »b« in »c« 6. poglavja tega javnega razpisa, bo komisija pozvala podjetje k dopolnitvi vloge. Nepopolne vloge, ki jih podjetja v zahtevanem roku ne bodo dopolnila, se kot nepopolne zavržejo. JAPTI lahko kadarkoli zahteva od podjetja pojasnilo navedb v vlogi in predložitev dokazil, ki potrjujejo navedbe v vlogi. Kolikor podjetje tega ne stori v zahtevanem roku, bo JAPTI odločil na podlagi podatkov, ki jih ima na razpolago. Vloga, ki ne izpolnjuje pogojev za kandidiranje in/ali ni skladna s 3., 4., 5. in 8. poglavjem tega javnega razpisa, se kot neustrezna zavrne. Kolikor ostanejo sredstva v višini, ki ne zadoščajo za pokrivanje celotne načrtovane višine sofinanciranja upravičenih stroškov vloge, ki ima na osnovi merila iz 6. poglavja tega javnega razpisa prva naslednja možnost prejeti sredstva, sredstva ostanejo nerazporejena. V primeru porabe razpisanih sredstev, se bodo prejete vloge, ki niso prišle na vrsto za odpiranje, neodprte vrnile pošiljateljem. 12. Obveščanje o izboru O izboru in dodelitvi sredstev odloči direktor JAPTI s sklepom. Podjetja bodo o odločitvi glede njihove vloge obveščena s sklepom najkasneje v roku 60 dni od datuma prejema vlog. Hkrati s sklepom o izbiri bodo podjetja pozvana k podpisu pogodbe (»vavčer«). Če se podjetje v roku osmih dni od prejema poziva na podpis pogodbe ne odzove, se šteje, da je umaknilo vlogo za pridobitev sredstev. Sredstva se nato lahko dodelijo naslednji vlogi, ki ima na osnovi merila iz 6. poglavja tega javnega razpisa, prva možnost prejeti sredstva. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh JAPTI. 13. Poslovna skrivnost Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih podjetje posebej označi kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Člani komisije, ki bodo sodelovali pri odpiranju in ocenjevanju vlog, bodo morali predhodno podpisati izjavo o zaupnosti. Podatke, navedene v vlogi, ki niso del poslovne skrivnosti, lahko JAPTI, Ministrstvo za gospodarstvo ali drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa, uporabijo za evidence oziroma sezname in analize. 14. Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija je na voljo na spletnem naslovu www.japti.si ali na sedežu JAPTI, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana, vsak delovni dan med 9. in 12. uro. Razpisna dokumentacija se lahko posreduje tudi po elektronski pošti, na osnovi zahteve podane na elektronski naslov: procesnivavcer@japti.si, s pripisom »JR Procesni vavčer 2011 – razpisna dokumentacija«. JAPTI ni dolžan posredovati razpisne dokumentacije, če iz e-sporočila pošiljatelja ni razvidnega zahtevanega pripisa. 15. Dodatne informacije Informacije v zvezi z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo je možno dobiti na podlagi pisnega zaprosila ali prek elektronske pošte na naslov: procesnivavcer@japti.si, do vključno 22. 11. 2011 – zaprosilo naj bo označeno s Procesni vavčer – vprašanje«. JAPTI ni dolžan posredovati informacij v zvezi z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo, če iz pisnega zaprosila ali iz elektronske pošte pošiljatelja ni razvidne zahtevane označbe. JAPTI bo na spletnem naslovu, www.japti.si objavil odgovore na vprašanja v roku treh delovnih dni po prejemu vprašanja. Odgovori na vprašanja so sestavni del javnega razpisa in razpisne dokumentacije. 16. Obrazci za pripravo vloge Obrazec št. 1: Prijava Obrazec št. 2: Izjava podjetja Obrazec št. 3: Opis projekta Obrazec št. 4: Naslovnica za ovojnico
Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti