Ob-4915/11
, Stran 2335
Ob-4915/11
Občina Bovec, Trg golobarskih žrtev 8, Bovec, na podlagi 22. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10), določil Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) in 16. člena Statuta Občine Bovec (Uradni list RS, št. 72/06, 89/10) objavlja
javno zbiranje ponudb
za prodajo nepremičnin
I. Ime in sedež organizatorja zbiranja ponudb: Občina Bovec, Trg golobarskih žrtev 8, 5230 Bovec, mat. št. 5881498000, davčna številka SI 36828866, tel.: 05/3841900, fax: 05/3841915.
II. opis predmeta prodaje
Zemljišče v Mali vasi v Bovcu
Prodaja se zemljišče s parc. št. 477, k.o. Bovec (2207), ki se nahaja v Mali vasi v Bovcu. Predmetno zemljišče se ureja na podlagi Občinskega prostorskega načrta Bovec (Uradni list RS, št. 119/08), iz katerega je razvidno, da je zemljišče opredeljena kot: osnovna namenska raba – območje stavbnih zemljišč, podrobnejša namenska raba prostora – CU – osrednja območja centralnih dejavnosti.
Zemljišče je na dobri lokaciji, vendar s slabo možno izrabo, saj je nepravilne oblike s površino 500 m2. Komunalni priključki so v neposredni bližini.
Izhodiščna cena:
Zemljišče se prodaja po izhodiščni ceni 25.000,00 EUR, pri čemer komunalni prispevek ni vključen v ceno in ga bo kupec plačal pred izdajo gradbenega dovoljenja.
III. Rok za oddajo ponudb
Rok za oddajo ponudb je 11. 11. 2011
Ponudbe se do tega datuma lahko oddajo neposredno v sprejemni pisarni Občine Bovec ali pošljejo s priporočeno pošiljko s povratnico na naslov: Občina Bovec, Trg golobarskih žrtev 8, 5230 Bovec. Pravočasne pošiljke so tiste, ki so oddane na pošto s poštnim žigom 11. 11. 2011. Na pošiljkah mora biti pripis »Ponudba za nakup nepremičnin – ne odpiraj«.
Ponudbe, ki bodo prispele po razpisnem roku (nepravočasne ponudbe), in nepravilno označene ponudbe, bo komisija, ki je pooblaščena za izvedbo postopka, izločila in o tem obvestila ponudnika.
IV. Vsebina ponudbe:
Popolna pisna ponudba mora vsebovati in ji je potrebno priložiti:
A. Podatke o ponudniku:
– naziv/firma ponudnika oziroma ime in priimek;
– sedež ponudnika oziroma naslov;
– identifikacijsko številko za DDV ponudnika;
– matično številko oziroma EMŠO;
– izpisek iz sodnega registra za pravne osebe oziroma izpis iz poslovnega registra Slovenije za samostojne podjetnike, ne starejše od treh mesecev;
– kopijo osebnega dokumenta, ki izkazuje državljanstvo za fizične osebe;
– pooblaščeno osebo ponudnika za podpis pogodbe;
– pooblaščeno kontaktno oseba v zvezi s ponudbo;
B. Navedbo nepremičnine, ki je predmet ponudbe in ponujeno ceno, ki ne sme biti nižja od izhodiščne cene.
C. Originalno potrdilo o vplačani varščini v višini 10% ponujene cene za zemljišče, na račun št. 01206 0100015128, sklicna številka 478-49/2011, z navedbo »varščina za nakup nepremičnin« in celotno številko računa ponudnika (št. računa in naziv banke) za primer vračila varščine.
D. Izjavo o vezanosti na ponudbo do sklenitve pogodbe.
E. Izjavo, da ponudnik sprejema vse pogoje razpisa.
F. Pooblastilo overjeno pri notarju, v primeru, da se ponudba da po pooblaščencu.
Kriteriji, ki jim mora ponudnik zadovoljevati za sodelovanje pri javni ponudbi:
– nepremičnina se prodaja po načelu videno – kupljeno, brez možnosti naknadnih reklamacij;
– ponudba je zavezujoča in dokončna;
– na razpis se lahko prijavijo pravne in fizične osebe, ki po veljavnih predpisih izpolnjujejo pogoje za pridobitev nepremičnin na območju Republike Slovenije;
– ponudniku, ki ne bo izbran za najugodnejšega ponudnika, bo varščina brez obresti vrnjena v roku 15 dni od datuma izbire ponudnika. Izbranemu ponudniku bo varščina všteta v kupnino.
V. Merila, po katerih se bodo vrednotile ponudbe
Cena je edini kriterij izbire ponudnika.
VI. Posebna določila
Z izbranim ponudnikom se bo sklenila pisna kupoprodajna pogodba v roku 15 dni od prejema sklepa o izbiri in poziva k podpisu pogodbe.
S pogodbo se bo na ponudnika prenesla lastninska pravica na nepremičnini, ki je predmet razpisa. Izhodiščna cena ne vsebuje davka na promet nepremičnin oziroma pripadajočega DDV, stroškov sestave in overitve pogodbe ter zemljiškoknjižnega urejanja, ki ga plača kupec.
Rok za plačilo kupnine je 15 dni od sklenitve pogodbe oziroma od dneva izstavitve računa.
Plačilo kupnine v 15-dnevnem roku je bistvena sestavina pogodbe. Če kupec ne plača kupnine in ne podpiše prodajne pogodbe v zgoraj navedenih rokih, bo prodajni postopek razveljavljen in se bo štelo, da je kupec odstopil od pogodbe, Občina Bovec pa je upravičena zadržati vplačani znesek varščine.
Prodajalec bo overil podpis na prodajni pogodbi po plačilu celotne kupnine s strani kupca.
Pravice in obveznosti pogodbenih strank se podrobno opredelijo v prodajni pogodbi.
VII. Odpiranje ponudb in izbor ponudnika
Komisija za izvedbo in nadzor postopka razpolaganja s stvarnim premoženjem Občine Bovec, imenovana s sklepom župana, bo vse pravočasno prispele in pravilno označene ponudbe odprla do 17. 11. 2011. Prepoznih in nepravilno označenih ponudb komisija ne bo obravnavala (prepozno prispele ponudbe bodo zapečatene vrnjene ponudnikom). Razpis se šteje za uspešen tudi v primeru, če se javi le en ponudnik.
V primeru nepopolne ponudbe ali v primeru, da je prejetih več najugodnejših ponudb, lahko komisija postopa po določilih 37. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti.
IX. Rok za izbiro najugodnejšega ponudnika: o izidu javnega zbiranja ponudb bodo ponudniki obveščeni v roku največ 10 dni po opravljeni izbiri.
X. Občina Bovec si pridržuje pravico, da brez odškodninske odgovornosti kadarkoli do sklenitve pravnega posla ustavi začeti postopek.
XI. Kontaktna oseba:
Podrobnejše informacije o javnem zbiranju ponudb lahko ponudniki dobijo na Občini Bovec, pri tajniku ali pooblaščencu, v času uradnih ur.
Ogled nepremične je možen po predhodnem dogovoru.
Občina Bovec