Št. 755-9/2011 Ob-4931/11
, Stran 2378
Št. 755-9/2011 Ob-4931/11
Občina Kočevje, Ljubljanska cesta 26, 1330 Kočevje na podlagi 22. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, 86/10), 35. člena Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 34/11), objavlja
javno zbiranje ponudb
za prodajo lesa na panju
1. Naziv in sedež prodajalca: Občina Kočevje, Ljubljanska cesta 26, 1330 Kočevje.
2. Opis predmeta prodaje:
a) les na panju (na parc. št. 88/2, 84/2, 85/3, 80/2, k.o. Koprivnik in 598/1, 598/2, 630/1, k.o. Hrib-Kočevski), po Odločbi o odobritvi poseka izbranih dreves št. 3408-06-0402-A008/10, ki jo je izdal Zavod za gozdove Slovenije, s katero se prodaja 346 dreves iglavcev in 2906 dreves listavcev oziroma 576 m3 bruto iglavcev in 3411 m3 bruto listavcev,
b) les na panju (na parc. št. 477/1, 477/25, 2719/26, k.o. Polom), po Odločbi o odobritvi poseka izbranih dreves št. 3408-06-0305-A016/10, ki jo je izdal Zavod za gozdove Slovenije, s katero se prodaja 1879 dreves iglavcev in 1827 dreves listavcev oziroma 940 m3 bruto iglavcev in 2257 m3 bruto listavcev,
c) les na panju (na parc. št. 2845/1, 2845/2, 2848, 2843, 2844, k.o. Kumrova vas in 2469, k.o. Brezje), po Odločbi o odobritvi poseka izbranih dreves št. 3408-06-0405-A011/11, ki jo je izdal Zavod za gozdove Slovenije, s katero se prodaja 70 dreves iglavcev in 1353 dreves listavcev oziroma 137 m3 bruto iglavcev in 1739 m3 bruto listavcev,
č) les na panju (na parc. št. 2719/26, k.o. Polom), po Odločbi o odobritvi poseka izbranih dreves št. 3408-06-0305-A015/11, ki jo je izdal Zavod za gozdove Slovenije, s katero se prodaja 392 dreves iglavcev in 179 dreves listavcev oziroma 215 m3 bruto iglavcev in 296 m3 bruto listavcev,
d) les na panju (na parc. št. 3585, k.o. Livold), po Odločbi o odobritvi poseka izbranih dreves št. 3408-06-0404-A021/11, ki jo je izdal Zavod za gozdove Slovenije, s katero se prodaja 2001 dreves iglavcev in 10 dreves listavcev oziroma 1321 m3 bruto iglavcev in 3,8 m3 bruto listavcev.
Les na panju pod točkami a), b), c), č), d) se prodaja skupaj – kar znaša 10.895,80 m3 bruto odkazanega drevja v treh različnih gozdnogospodarskih enotah.
Posekati je dovoljeno le drevesa izbrana in označena s strani Zavoda za gozdove Slovenije.
Sečnja drevja mora biti izvedena do 30. 4. 2012, spravilo pa do 30. 6. 2012.
3. Vrsta pravnega posla: pogodba o prodaji lesa na panju.
4. Izhodiščna cena
Za predmet prodaje je izhodiščna cena 383.503,00 EUR.
V izhodiščni ceni ni zajet 20% DDV, ki ga plača kupec.
5. Način in rok plačila kupnine
Uspešni ponudnik (kupec) je dolžan kupnino poravnati v enkratnem znesku v roku 8 dni od podpisa kupoprodajne pogodbe. Plačana varščina se uspešnemu ponudniku oziroma kupcu všteje v kupnino v kupoprodajni pogodbi. Vplačana varščina se ne obrestuje.
Plačilo kupnine v roku je bistvena sestavina pravnega posla. Kupoprodajna pogodba je avtomatično razdrta, če kupec kupnine ne plača v navedenem roku.
Občina ima v tem primeru pravico obdržati varščino, ki jo je uspešni ponudnik plačal v postopku javnega zbiranja ponudb.
6. Vplačilo varščine
Varščina znaša 50.000,00 EUR, ki jo je potrebno vplačati na podračun proračuna Občine Kočevje, št. 01248-0100005213, odprtega pri UJP Novo mesto, skupaj z navedbo »Varščina za javno zbiranje ponudb – les na panju«.
Ponudniki so dolžni vplačati varščino najkasneje do 2. 11. 2011 do 12. ure.
Vplačilo varščine je pogoj za upoštevanje ponudbe in mora biti priložena ponudbi, saj je obvezna sestavina le-te.
7. Pogoji prodaje
Predmetno premično premoženje se prodaja kot zaokrožena celota po načelu videno – kupljeno in je prosto vseh bremen.
Ponudniki so dolžni k ponudbi priložiti navedbo ponujene cene brez DDV, ki ne sme biti manjša od izhodiščne cene, ponudnik pa lahko navede višjo ceno od izhodiščne.
Vsi stroški v zvezi z izvedbo in spravilom lesa in vzpostavitvijo gozdnega reda bremenijo kupca.
Kupec mora spoštovati določila odločb Zavoda za gozdove Slovenije iz 2. točke javnega zbiranja ponudb. Odločbe z manuali so sestavni del razpisne dokumentacije.
Izbrani ponudnik (kupec) mora po končanih delih gozdno in prometno infrastrukturo vrniti v prvotno stanje.
8. Pogoji za udeležbo v postopku javnega zbiranja ponudb
Ponudbo lahko oddajo pravne osebe, samostojni podjetnik posameznik ali fizične osebe, ki izpolnjujejo spodaj navedene pogoje, in sicer mora ponudnik:
– k ponudbi priložiti potrdilo o plačilu varščine,
– k ponudbi priložiti dokazila banke o razpoložljivih sredstvih za nakup predmeta prodaje v predpisanem roku (torej da ima ponudnik zagotovljena lastna sredstva in je plačilno sposoben poravnati ponujeno kupnino) oziroma priložiti zavezujočo izjavo banke, da se bo ponudniku v roku odobril brezpogojni kredit v višini ponujene kupnine,
– k ponudbi priložiti potrdilo občinskega Oddelka za proračun, finance in upravljanje premoženja, da ima oseba (fizična ali pravna) poravnane vse obveznosti do Občine Kočevje,
– predložiti izpolnjene obrazce razpisne dokumentacije in naslednje priloge:
1. registracijo dejavnosti za izvajanje sečnje in spravila lesa: dokazilo o registraciji dejavnosti lahko predložijo ponudniki sami oziroma si ga priskrbi prodajalec sam (izpis iz evidenc AJPES, ki odraža zadnje stanje, ki ne sme biti starejše od 30 dni – glej obr3),
2. izjave in potrdila:
obr. 1: Podatki o ponudniku (kupcu),
obr. 2: Izjava o ponujeni kupnini (ki ne sme biti nižja od izhodiščne cene),
obr. 3: Izjava pravne osebe oziroma samostojnega podjetnika posameznika o doseganju poslovnega izida (za leto 2010 in prvo polovico leta 2011),
obr. 4: Izjava o sposobnosti in usposobljenosti za izvedbo poseka in spravila lesa,
obr. 5: Izjava o vezanosti na dano ponudbo,
obr. 6: Izjava o spoštovanju odločb o odobritvi poseka izbranih dreves Zavoda za gozdove Slovenije,
obr. 7: Izjava o izpolnjevanju in sprejemanju pogojev javnega zbiranja ponudb za prodajo lesa na panju,
3. parafirana vsaka stran osnutka kupoprodajne pogodbe,
– pooblastilo za zastopanje v postopku javnega zbiranja ponudb, v primeru da ponudnika zastopa pooblaščenec.
Ponudba se šteje za popolno, če vsebuje vse zgoraj naštete sestavine.
Ponudnik lahko zahtevane dokumente predloži v fotokopijah, razen podpisanih priloženih obrazcev in parafirane kupoprodajne pogodbe, ki jih ponudnik predloži v originalu.
Prodajalec ima pravico zahtevati vpogled v originalne dokumente.
9. Kriterij za izbiro najugodnejšega ponudnika
Izbran bo ponudnik, ki bo ob izpolnjevanju vseh pogojev iz 8. točke razpisa, ponudil najvišjo ponujeno ceno (kupnino) nad izhodiščno ceno oziroma v primeru, da bo ponudnik samo eden, vsaj ceno, ki je enaka izhodiščni ceni.
Če je med prejetimi ponudniki več najugodnejših ponudnikov, ki bodo podali enakovredne ponudbe, lahko pristojni organ občine:
– pozove vse najugodnejše ponudnike k oddaji nove ponudbe ali
– opravi z najugodnejšimi ponudniki dodatna pogajanja ali
– opravi med najugodnejšimi ponudniki javno dražbo, pri čemer za izklicno ceno določi ceno, ki so jo v svojih ponudbah ponudili najugodnejši ponudniki.
10. Sklenitev pogodbe z najugodnejšim ponudnikom
Občina Kočevje bo z najugodnejšim ponudnikom sklenila kupoprodajno pogodbo v roku 8 dni od dneva odpiranja pisnih ponudb. Če izbrani ponudnik ne sklene pogodbe v roku za sklenitev pogodbe, lahko občina kupcu podaljša rok za sklenitev pogodbe, vendar ne za več kot 15 dni.
Če izbrani ponudnik ne podpiše pogodbe niti v podaljšanem roku, Občina Kočevje zadrži njegovo varščino, prav tako pa si prodajalec pridružuje pravico povabiti k podpisu pogodbe drugega najugodnejšega ponudnika.
11. Nepravočasne/nepopolne ponudbe
Ponudbe, ki so prispele po razpisnem roku (nepravočasna ponudba) ali pravočasna, vendar nepopolna ponudba, bodo izločene iz nadaljnjega postopka.
Ne glede na navedeno pa lahko ponudnik, ki je oddal ponudbo, ki vsebuje vse sestavine ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo, tako ponudbo dopolni do odpiranja ponudb.
12. Rok vezanosti na ponudbo: rok vezanosti na ponudbo traja vse do vključno 31. 1. 2012.
13. Vračilo varščine
Vplačana varščina, bo po končanem postopku javnega zbiranja ponudb vrnjena tistim ponudnikom, ki ne bodo uspešni, in sicer v roku 8 dni od dneva sklenitve kupoprodajne pogodbe.
Plačana varščina se bo vrnila brez obresti.
14. Rok za oddajo ponudbe
Ponudniki morajo svoje ponudbe oddati z vsemi zahtevanimi dokumenti iz 8. točke tega razpisa do 2. 11. 2011 do 14. ure osebno v vložišče občine ali priporočeno po pošti na naslov: Občina Kočevje, Ljubljanska cesta 26, 1330 Kočevje. Prepozne ponudbe bodo izločene iz postopka.
Ponudbe morajo biti oddane v zaprtih ovojnicah z oznako: »Javno zbiranje ponudb – les na panju, Ne odpiraj«.
15. Kraj in čas odpiranja ponudb
Odpiranje pisnih ponudb bo v sejni sobi (1. nadstropje) Občine Kočevje, Ljubljanska cesta 26, 1330 Kočevje dne 3. 11. 2011, ob 11. uri.
Ponudniki bodo o izbiri najugodnejšega ponudnika pisno obveščeni najkasneje v 15 dneh od datuma odpiranja ponudb.
Občina Kočevje lahko do sklenitve pravnega posla (podpisa pogodbe), brez odškodninske odgovornosti, prekine oziroma ustavi postopek razpolaganja s stvarnim premoženjem, ne da bi za to navedla razloge.
16. Razpisna dokumentacija, dodatne informacije in ogled
Celotno razpisno dokumentacijo je možno dobiti na spletni strani Občine Kočevje: www.kocevje.si ali na vložišču občine vsak dan od 8. do 10. ure in od 11. do 12. ure, ob sredah pa od 9. do 12. ure in od 13. do 17. ure.
Svoja vprašanja v zvezi s prodajo premičnega premoženja v času razpisa lahko zainteresirani ponudniki pošljete na elektronski naslov: anita.simicic@kocevje.si.
Ponudniki si pred podajo ponudbe lahko samostojno ogledajo predmet prodaje. Kolikor bi bil izkazan interes večjega števila ponudnikov po skupnem ogledu, lahko občina organizirala ogled lokacij predmeta prodaje. O datumu ogleda in zbirnem mestu bi bili ponudniki naknadno obveščeni preko spletne strani Občine Kočevje, ogled bi se izvedel do roka oddaje ponudb.
Vsi stroški vezani na pripravo ponudbe, bremenijo ponudnika.
17. Objava: javno zbiranje ponudb se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in na spletni strani Občine Kočevje: www.kocevje.si.
Občina Kočevje