Uradni list

Številka 93
Uradni list RS, št. 93/2011 z dne 18. 11. 2011
Uradni list

Uradni list RS, št. 93/2011 z dne 18. 11. 2011

Kazalo

Št. 430-0049/2011-01/12 Ob-5418/11 , Stran 2662
Št. 430-0049/2011-01/12 Ob-5418/11
Občina Naklo, Glavna cesta 24, 4202 Naklo, objavlja na podlagi 36. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO in 127/06 – ZJZP) in Odloka o urejanju in vzdrževanju občinskih cest v Občini Naklo (Uradni list RS, št. 79/11),
javni razpis
za podelitev koncesije za opravljanje obvezne gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja občinskih cest v Občini Naklo – izvajanje zimske službe
1. Naziv koncedenta: Občina Naklo, Glavna cesta 24, 4202 Naklo. 2. Predmet razpisa: Predmet javnega razpisa je podelitev koncesije za opravljanje obvezne gospodarske javne službe urejanja in vzdrževanja občinskih cest v Občini Naklo, v delu, ki se nanaša na izvajanje zimske službe. Koncesionar ima na podlagi koncesijske pogodbe izključno pravico opravljanja navedene gospodarske javne službe v okviru posameznega sklopa: – Sklop A: Podbrezje, Gobovce, Bistrica, Žeje – Sklop B: Spodnje Duplje, Zgornje Duplje, Zadraga – Sklop C: Strahinj, Cegelnica, Malo Naklo – Sklop D: Naklo – Sklop E: Okroglo. Koncesijska pogodba bo sklenjena za določen čas 5 let od dneva sklenitve koncesijske pogodbe. Koncesijsko obdobje začne teči z dnem sklenitve koncesijske pogodbe. Izbrani koncesionar bo moral začeti z izvajanjem koncesije takoj po sklenitvi koncesijske pogodbe. 3. Prijava: Prijava se bo štela za popolno, če bo pravočasna in sprejemljiva ter bo vsebovala vse, v tem navodilu in razpisni dokumentaciji zahtevane podatke. Prijava mora biti zložena v mapi. Na začetku prijave mora biti priloženo kazalo. Prijavitelji morajo pripravi prijave in izpolnjevanju obrazcev upoštevati navodila, ki so navedena na posameznem obrazcu. Vsi obrazci in izjave morajo biti datirani, žigosani in podpisani s strani odgovorne osebe prijavitelja, ki je podpisnik prijave. Zahtevani dokumenti morajo biti skladni s pogoji iz navodil in razpisne dokumentacije. V primeru, da naročnik/koncedent ne bi pridobil nobene prijave ali bi bile vse prijave nepopolne, se bo javni razpis ponovil. Javni razpis se ponovi tudi v primeru, če koncesionar ni izbran ali če z osebo, ki je bila izbrana za koncesionarja, v predpisanem roku ne bo sklenjena koncesijska pogodba. Vsak prijavitelj lahko vloži eno ali več vlog (prijavo), in sicer vsako posebej za posamezen sklop koncesije. V primeru skupne prijave sme biti ista oseba ali njena povezana družba udeležena le pri eni (skupni) prijavi. Prijavo na javni razpis lahko poda skupaj tudi več oseb, ki morajo prijavi predložiti pravni akt, iz katerega izhajajo medsebojna razmerja med več osebami in njihova zaveza, da bodo v primeru izbora za koncesionarja ustanovili pravno-organizacijsko obliko, s katero bo naročnik/koncedent sklenil koncesijsko pogodbo. 4. Sposobnost prijavitelja: Za priznanje sposobnosti prijavitelja mora ta izpolnjevati pogoje potrebne za udeležbo (sposobnost) določene v razpisni dokumentaciji, kar prijavitelj dokazuje z naslednjimi listinami: a) Ponudnik kot pravna oseba in njegovi zakoniti zastopniki, kolikor gre za pravno osebo, niso bili pravnomočno obsojeni zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 55/08, 66/08 – popr. in 39/09): hudodelsko združevanje, sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti, pranje denarja (prvi odstavek 42. člena ZJN-2) Dokazilo: Ponudnik (tudi za podizvajalce) izkaže, da izpolnjuje ta pogoj z dokazilom iz uradne evidence oziroma lahko skladno s šestim odstavkom 41. člena ZJN-2 namesto dokazila v ponudbi navede, v kateri evidenci in pri katerem državnem organu, organu lokalne skupnosti ali nosilcu javnih pooblastil lahko naročnik ta podatek iz uradnih evidenc pridobi sam. Ponudnik (tudi za podizvajalce) ponudbi priloži izpolnjeno izjavo o izpolnjevanju osnovnih pogojev za sodelovanje (Obrazec št. 4). b) Ponudnik kot pravna oseba in njegovi zakoniti zastopniki, kolikor gre za pravno osebo, niso bili pravnomočno obsojeni zaradi goljufije zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti (drugi odstavek 42. člena ZJN-2) Dokazilo: Ponudnik (tudi za podizvajalce) izkaže, da izpolnjuje ta pogoj z dokazilom iz uradne evidence oziroma lahko skladno s šestim odstavkom 41. člena ZJN-2 namesto dokazila v ponudbi navede, v kateri evidenci in pri katerem državnem organu, organu lokalne skupnosti ali nosilcu javnih pooblastil lahko naročnik ta podatek iz uradnih evidenc pridobi sam. Ponudnik (tudi za podizvajalce) ponudbi priloži izpolnjeno izjavo o izpolnjevanju osnovnih pogojev za sodelovanje (Obrazec št. 4). c) Ponudnik na dan, ko se izteče rok za oddajo ponudb ni izločen iz postopkov oddaje javnih naročil zaradi uvrstitve v evidenco ponudnikov z negativnimi referencami iz 77.a člena ZJN-2 (tretji odstavek 42. člena ZJN-2) Dokazilo: Ponudnik (tudi za podizvajalce) ponudbi priloži izpolnjeno izjavo o izpolnjevanju osnovnih pogojev za sodelovanje (Obrazec št. 4). d) Ponudnik mora izpolnjevati tudi naslednje pogoje (četrti odstavek 42. člen ZJN-2): – ni v stečajnem postopku, – ponudnikov član poslovodstva ali nadzornega organa ali zastopnik, kot ga določa zakon, ki ureja finančno poslovanje, postopke zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju, kadarkoli v dveh letih pred iztekom roka za oddajo ponudb v postopku javnega naročanja družbenik z lastniškim deležem, večjim od 25% ali delničar z lastniškim deležem večjim od 25% ali član poslovodstva ali nadzornega organa ali zastopnik subjekta, nad katerim je bil začet stečajni postopek ali postopek prisilne poravnave ali postopek prisilnega prenehanja postopku zaradi insolventnosti, drugem postopku zaradi prisilnega prenehanja ali v likvidacijskem postopku, – na dan, ko se izteče rok za oddajo ponudb nima neplačanih, zapadlih obveznosti v zvezi s plačili prispevkov za socialno varnost v skladu z zakonskimi določbami države, v kateri ima sedež, ali z določbami države naročnika, – na dan, ko se izteče rok za oddajo ponudb nima neplačanih, zapadlih obveznosti v zvezi s plačili davkov v skladu z zakonskimi določbami države, v kateri ima sedež, ali z določbami države naročnika. Dokazilo: Ponudnik (tudi za podizvajalce) ponudbi priloži izpolnjeno izjavo o izpolnjevanju osnovnih pogojev za sodelovanje (Obrazec št. 4). e) Ponudnik mora izpolnjevati naslednji pogoj (šesti odstavek 42. člena ZJN-2): – glede ponudnika ni bil podan predlog za začetek likvidacije ali stečajnega postopka, ali za začetek postopka prisilne poravnave, ali ni postopku prisilne poravnave ali postopku prisilnega prenehanja, ali z njegovimi posli iz drugih razlogov ne upravlja sodišče, ali ni opustil poslovne dejavnosti, ali ni v kateremkoli podobnem položaju. Dokazilo: Ponudnik (tudi za podizvajalce) ponudbi priloži izpolnjeno izjavo o izpolnjevanju osnovnih pogojev za sodelovanje (Obrazec št. 4). f) Ponudnik izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega naročila: – da ima veljavno registracijo za opravljanje dejavnosti v skladu s predpisi države članice, v kateri je registrirana dejavnost o vpisu v register poklicev ali trgovski register. V primeru, da ima ponudnik podizvajalce morajo podizvajalci izpolnjevati pogoje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet javnega naročila, ki se nanašajo na dela, ki jih bo prevzel podizvajalec. Dokazilo: Ponudnik (tudi za podizvajalce) ponudbi priloži izpolnjeno izjavo o izpolnjevanju osnovnih pogojev za sodelovanje (Obrazec št. 4). g) Noben od ponudnikovih odprtih transakcijskih računov v zadnjih šestih mesecih, šteto od datuma objave javnega naročila, ni bil blokiran iz razloga neporavnanih obveznosti iz davčnega naslova, zakonskega naslova ali naslova sodnih izvršb za več kot tri dni. Dokazilo: Ponudnik (tudi za podizvajalce) ponudbi priloži izpolnjeno izjavo o izpolnjevanju osnovnih pogojev za sodelovanje (Obrazec št. 4). Poleg mora priložiti BON 2 (lahko tudi potrdilo poslovne banke ali bank), ki ne sme biti starejši od 30 dni, šteto od datuma objave razpisa za koncesijo. BON 2 (ali potrdila poslovnih bank) se priloži v originalu ali kopiji. V primeru, da ponudnik ponudbi priloži potrdila poslovnih bank, mora ponudbi priložiti potrdila za vsak odprt transakcijski račun. h) da razpolaga z zadostnim številom delavcev z ustreznimi kvalifikacijami, usposobljenostjo oziroma izkušnjami na področju razpisane koncesije, od tega najmanj z eno osebo z vsaj dvema letoma delovnih izkušenj pri izvajanju dejavnosti, ki je predmet koncesije. Dokazilo: Izpolnjena izjava o zaposlenih delavcih, ki je sestavni del te razpisne dokumentacije (Obrazec št. 5). i) da razpolaga z zadostnim številom strokovno usposobljenih delavcev za nemoteno izvajanje storitev s področja razpisane koncesije ter da razpolaga s poslovnim prostorom na območju Občine Naklo, oziroma, ne glede na sedež poslovnega izjavlja, da lahko nemoteno opravlja dejavnost ter razpolaga z zadostnim obsegom opreme oziroma potrebnih sredstev za nemoteno opravljanje gospodarske javne službe, ki je predmet koncesije. Dokazilo: Izpolnjena izjava o tehnični usposobljenosti, ki je sestavni del te razpisne dokumentacije (Obrazec št. 6). j) da bo pri opravljanju koncesije sodeloval ali ne bo sodeloval s podizvajalci. Dokazilo: Izpolnjena izjava o sodelovanju s podizvajalci, ki je sestavni del razpisne dokumentacije (Obrazec št. 7). k) Za priznanje sposobnosti mora ponudnik imeti reference, ki se nanašajo zimsko vzdrževanje cest. Ponudnik je moral v zadnjih treh letih, šteto od roka za oddajo ponudb, opraviti vsaj eno sezono zimskega vzdrževanja cest. Dokaz: Izpolnjeno referenčno potrdilo (Obrazec št. 8), ki bo v celoti izpolnjen in podpisan s strani naročnika referenčnega dela. l) da bo zagotavljal redno izvajanje ter interventno izvajanje javne službe na utemeljen poziv uporabnikov ob vsakem času. Dokazilo: Izpolnjena izjava o rednem interventnem izvajanju javne službe, ki je sestavni del razpisne dokumentacije (Obrazec št. 9). m) da se obveže skleniti zavarovanje odgovornosti v višini 15% letne vrednosti koncesijske storitve, določene s proračunskimi sredstvi iz 15. člena koncesijskega akta, za škodo, ki pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem javne službe nastane uporabnikom ali drugih osebam ter za škodo, ki nastane iz objektivne odgovornosti za stvar, oziroma skleniti zavarovanje iz naslova avtomobilske odgovornosti za vozilo, s katerim se bo opravljala storitev oziroma predložiti obstoječo polico. Dokazilo: Izpolnjena izjava o zavarovanju odgovornosti, ki je sestavni del razpisne dokumentacije (Obrazec št. 10). n) da se obveže pred sklenitvijo koncesijske pogodbe predložili bančno garancijo oziroma zavarovalniško garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti v višini 10% od letne vrednosti pogodbe, ki mora biti brezpogojna in plačljiva na prvi poziv, za dobo pogodbenega razmerja. Dokazilo: Izpolnjena izjava o predložitvi garancije za dobro izvedbo, ki je sestavni del razpisne dokumentacije (Obrazec št. 11). o) da pripravi in predloži program izvajanja javne službe glede organizacije dela. Dokazilo: Program izvajanja (obrazec št. 12). 5. Način, mesto in rok za prevzem razpisne dokumentacije: Razpisna dokumentacija je objavljena na spletnih straneh Občine Naklo (http://naklo.si). Celotno razpisno dokumentacijo lahko prijavitelji zahtevajo osebno ali po pošti do vključno 30. 11. 2011, od ponedeljka do petka, med 8. in 13. uro, na naslovu: Občina Naklo, Glavna cesta 24, 4202 Naklo, v sprejemni pisarni. Prijavitelji pred prevzemom razpisne dokumentacije lahko vanjo vpogledajo na prej navedenem naslovu. Kolikor bi želeli prijavitelji razpisno dokumentacijo prejeti po elektronski pošti, to lahko sporočijo na elektronski naslov: mojca.smid@obcina-naklo.si. 6. Način pojasnjevanja razpisne dokumentacije: Dodatna pojasnila razpisne dokumentacije sme prijavitelj zahtevati izključno v pisni obliki ali po elektronski pošti. Pojasnila na pisna vprašanja bodo pisno posredovana vsem prijaviteljem, ki bodo prevzeli razpisno dokumentacijo, objavljena pa bodo tudi na spletnem portalu Občine Naklo. Vsi odgovori na vprašanja prijaviteljev postanejo sestavni del razpisne dokumentacije in so za prijavitelje obvezujoči. Prijavitelji lahko naslovijo pisna vprašanja na elektronski naslov: mojca.smid@obcina-naklo.si ali na naslov: Občina Naklo, Glavna cesta 24, 4202 Naklo, telefon 04/277-11-00, telefaks 04/277-11-11 z oznako »Koncesija za izvajanje zimske službe«. Zadnji rok za pisna vprašanja je 7 dni do poteka roka za oddajo prijave. Naročnik/koncedent si pridržuje pravico, da razpisno dokumentacijo delno spremeni ali dopolni. O tem seznani vse, ki so prevzeli razpisno dokumentacijo in objavi na spletnem portalu Občine Naklo ter po potrebi podaljša rok za oddajo prijav. Morebitne spremembe in dopolnitve razpisne dokumentacije postanejo sestavni del razpisne dokumentacije. 7. Način, mesto in rok oddaje prijave: Prijavitelji morajo oddati svoje prijave v zaprtih ovojnicah, ki morajo biti na naslovni strani opremljene z naslovom: Občina Naklo, Glavna cesta 24, 4202 Naklo. V spodnjem levem kotu mora biti oznaka: »Ne odpiraj – prijava – Občina Naklo – Koncesija za izvajanje zimske službe«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naziv in naslov prijavitelja. Naročnik/koncedent bo upošteval vse prijave, ki bodo prispele na zgoraj navedeni naslov najpozneje 7. 12. 2011, do 10. ure. Prijavitelji lahko oddajo prijave osebno ali priporočeno po pošti na zgornji naslov. Če je prijava poslana po pošti se šteje za pravočasno, če prispe na navedeni naslov do zgoraj navedenega datuma in ure. Prijave ni mogoče oddati v elektronski obliki. 8. Umik, sprememba ali dopolnitev prijave: Prijavitelj lahko do zaključka roka oddaje prijav prijavo umakne, spremeni ali dopolni, kar mora na ovojnici označiti na naslednji način: »Ne odpiraj – prijava – Občina Naklo – Koncesija za izvajanje zimske službe« – z oznako dopolnitev/umik/sprememba«, glede na to ali gre za dopolnitev, umik ali spremembo že oddane prijave. Prijave ni mogoče dopolniti/umakniti/spremeniti po poteku roka za oddajo prijav. 9. Način, mesto in rok odpiranja prijav: Javno odpiranje prijav bo 7. 12. 2011, ob 11. uri, v prostorih Občine Naklo, Glavna cesta 24, 4202 Naklo. Predstavniki prijaviteljev, ki bodo sodelovali pri javnem odpiranju prijav, se morajo izkazati s pisnim pooblastilom, podpisanim s strani odgovorne osebe prijavitelja (razen v primeru, da je prisotna odgovorna oseba sama zakoniti zastopnik). Prijava prijavitelja ali morebitna sprememba/dopolnitev/umik prijave bo zavrnjena pred začetkom javnega odpiranja prijav, če: – ne bo oddana oziroma ne bo prispela na zgoraj navedeni naslov pravočasno (to je do datuma in ure, ki sta navedena), – ne bo pravilno opremljena. Nepravočasne prijave ali nepravilno opremljene prijave bodo prijaviteljem vrnjene neodprte. 10. Način ocenjevanja prijav: Naročnik/koncedent bo ob izpolnjevanju pogojev in zahtev iz te razpisne dokumentacije za izvajanje koncesije izbral za vsak razpisan sklop izbral enega koncesionarja ali skupino prijaviteljev – skupna prijava. Merilo za izbor koncesionarja je najnižja cena. Prijavitelj v Obrazec št. 1 – Prijava vpiše ceno za uro opravljene storitve ter za kateri razpisan sklop kandidira. Vrednotijo se izključno ponudbe, ki dokazujejo izpolnjevanje vseh pogojev iz 10. točke teh navodil (»Sposobnost prijavitelja«). Nepopolne, nepravočasne in nepravilne ponudbe ponudnikov se smatrajo kot neveljavne. 11. Postopek izbire koncesionarja: V postopku vrednotenja prijav se sme od prijaviteljev zahtevati zgolj takšna pojasnila ali dopolnitve, ki nikakor ne vplivajo na ocenjevanje skladno s postavljenim merilom za izbor koncesionarja. Odpiranje prijav, njihovo strokovno presojo prijav ter mnenje o najugodnejšem ponudniku opravi strokovna komisija, ki jo imenuje predstojnik občinske uprave. Član strokovne komisije ne sme biti poslovno ali sorodstveno povezan s ponudniki ali z zaposlenimi pri ponudnikih, kar morajo pisno potrditi. Če izvejo za navedeno dejstvo naknadno, morajo takoj predlagati svojo izločitev. Člani strokovne komisije ne smejo neposredno komunicirati s ponudniki, ampak le posredno preko koncedenta. Izločenega člana strokovne komisije nadomesti nadomestni član strokovne komisije. Po končanem odpiranju strokovna komisija pregleda prijave in ugotovi, ali izpolnjujejo razpisne pogoje. Po končanem pregledu in vrednotenju komisija sestavi poročilo ter navede, katere prijave izpolnjujejo razpisne zahteve, ter razvrsti te prijave tako, da je razvidno, katera izmed njih je v skladu s postavljenim merilom najugodnejša, oziroma kakšen je nadaljnji vrstni red glede na postavljeno merilo. Komisija posreduje poročilo (obrazloženo mnenje) organu koncedenta, ki vodi postopek izbire koncesionarja. Občinska uprava v imenu koncedenta odloči o izboru koncesionarja z odločbo. Koncedent izbere enega koncesionarja ali skupino ponudnikov za vsak razpisan sklop storitev. Odločba o izboru koncesionarja preneha veljati, če v roku 30 dni od njene dokončnosti ne pride do sklenitve koncesijske pogodbe iz razlogov, ki so na strani koncesionarja.
Občina Naklo

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti