Na podlagi 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 79/09 in 51/10) in 18. člena Statuta Občine Tržič (Uradni list RS, št. 15/99, 20/01 in 79/01) je Občinski svet Občine Tržič na 11. redni seji dne 26. 1. 2012 sprejel
O D L O K
o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Tržič
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
(vsebina odloka)
S tem odlokom se določa:
– ustanovitev in organizacija občinske uprave Občine Tržič (v nadaljevanju: občinska uprava),
– delovna področja občinske uprave in njihova medsebojna razmerja,
– način sodelovanja občinske uprave z zunanjimi institucijami ter
– urejanje drugih vprašanj v zvezi z delovanjem občinske uprave.
2. člen
(pomen izrazov)
Posamezni izrazi, uporabljeni v tem odloku, imajo naslednji pomen:
– upravne naloge so vse naloge, ki jih v skladu z zakonom za občino izvaja občinska uprava kot izvirne ali s strani države prenesene naloge,
– občinska uprava so vse notranje organizacijske enote, ustanovljene za opravljanje upravnih nalog na posameznih področjih iz pristojnosti občinske uprave,
– notranja organizacijska enota je enota znotraj občinske uprave, ki se lahko ustanovi z aktom o sistemizaciji za opravljanje upravnih in drugih nalog na enem ali več upravnih področij iz pristojnosti občinske uprave,
– direktor občinske uprave je javni uslužbenec, ki kot uradnik na položaju neposredno vodi delo občinske uprave,
– akt o sistemizaciji je pravilnik o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest, ki ga sprejme župan.
3. člen
(uporaba izrazov)
V odloku uporabljeni izrazi, zapisani v moški slovnični obliki, se uporabljajo kot nevtralni za moške in ženske.
4. člen
(ustanovitev občinske uprave)
Občinsko upravo ustanovi občinski svet na predlog župana s splošnim aktom, določi njene naloge in njeno organizacijo.
5. člen
(področja dela občinske uprave)
Občinska uprava izvaja upravne, strokovne, pospeševalne in razvojne naloge Občine Tržič (v nadaljevanju: občina) druge naloge v okviru pravic in dolžnosti občine na delovnih področjih, ki so določeni s tem odlokom in drugimi splošnimi pravnimi akti.
Upravne naloge so vse naloge, ki jih skladno z zakonodajo na področju lokalne samouprave izvaja občinska uprava za zadovoljevanje potreb svojih prebivalcev, in sicer:
– izvrševanje zakonov, podzakonskih aktov in občinskih predpisov,
– pripravljanje predlogov splošnih in posamičnih aktov ter drugih gradiv,
– spremljanje stanja na področjih, ki so v pristojnosti občine in skrb za njihov razvoj ter pripravljanje predlogov ustreznih razvojnih dokumentov,
– izvajanje in razvoj dejavnosti gospodarskih javnih služb,
– pospeševanje razvoja na področju gospodarstva in družbenih dejavnosti,
– razpolaganje z občinskim premoženjem.
Občinska uprava opravlja tudi druge naloge iz svoje pristojnosti.
Občinska uprava izvršuje predpise in akte, ki jih sprejemata občinski svet in župan, kakor tudi zakone in druge predpise države, kadar se v skladu z zakonom odloča o upravnih stvareh iz državne pristojnosti ter izvaja druge naloge, ki spadajo v njeno pristojnost na podlagi zakonov, podzakonskih predpisov in splošnih pravnih aktov občine ter so v skladu s statutom občine.
Občinska uprava odgovarja županu za stanje na področju, za katerega je bila ustanovljena, spremlja stanje in razvoj na matičnih področjih, pravočasno opozarja na pojave, ki jih ugotovi pri izvajanju zakonov in drugih predpisov, daje pobude in predloge za reševanje vprašanj na svojih področjih in opravlja druge strokovne naloge.
6. člen
(sodelovanje z drugimi subjekti)
Pri opravljanju svojih nalog občinska uprava sodeluje z ožjimi deli občine, občinskimi upravami drugih občin, z združenji lokalnih skupnosti, nosilci javnih pooblastil, državnimi organi, javnimi zavodi, javnimi podjetji, gospodarskimi družbami ter drugimi organizacijami z izmenjavo mnenj, izkušenj, podatkov in obvestil ter preko skupnih delovnih teles.
7. člen
(javnost dela)
Delo občinske uprave je javno in transparentno ter se zagotavlja z objavljanjem splošnih aktov občine, z uradnimi sporočili za javnost in dajanjem informacij sredstvom javnega obveščanja, novinarskimi konferencami, z udeležbo na konferencah, okroglih mizah, objavljanjem in pošiljanjem gradiv za seje občinskega sveta predstavnikom sredstev javnega obveščanja, predstavnikom političnih strank in predstavnikom svetov ožjih delov občin in drugih oblikah sodelovanja s predstavniki sredstev javnega obveščanja oziroma na drug ustrezen način, ki omogoča javnosti, da se seznani z delom občinske uprave.
Uradna sporočila za javnost, informacije, obvestila, pojasnila in druge podatke v smislu prejšnjega odstavka, dajejo predstavnikom sredstev javnega obveščanja župan in direktor občinske uprave, po njunem pooblastilu pa lahko tudi drugi javni uslužbenci v občinski upravi.
Pri zagotavljanju javnosti svojega dela mora občinska uprava zagotoviti varstvo osebnih podatkov in diskretnost pri obravnavanju strank. Javni uslužbenci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom ali z drugimi predpisi določeni kot tajni.
Občinska uprava na svetovnem spletu objavlja katalog informacij javnega značaja in posreduje informacije o svojem delu v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja.
8. člen
(poslovanje s strankami)
Občinska uprava skrbi za obveščanje javnosti o načinu svojega poslovanja ter uresničevanja pravic strank. Pri poslovanju s strankami mora občinska uprava zagotoviti spoštovanje njihove osebnosti ter osebnega dostojanstva ter zagotoviti, da čim hitreje in čim lažje uresničujejo svoje pravice in pravne koristi. Občinska uprava je dolžna omogočiti strankam posredovanje pripomb in kritik glede svojega dela ter te pripombe in kritike obravnavati ter nanje odgovarjati najkasneje v 15 dneh, razen kadar Zakon o upravnem postopku ali Zakon o dostopu do informacij javnega značaja drugače določata.
Način poslovanja s strankami, način zagotavljanja obveščanja javnosti, način zagotovitve možnosti posredovanja kritik in pripomb, njihovega obravnavanja in odgovarjanja nanje, poslovanje z dokumentarnim gradivom, poslovni čas, uradne ure ter druga vprašanja načina delovanja občinske uprave se uredi z aktom, ki ga sprejme župan ali direktor občinske uprave.
9. člen
(sedež občinske uprave)
Sedež občinske uprave je v Tržiču, Trg svobode 18. Po potrebi se posamezni segmenti delovanja občinske uprave lahko začasno organizirajo tudi na drugih naslovih.
II. ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE
10. člen
(organizacija občinske uprave)
Organizacija občinske uprave mora biti prilagojena poslanstvu in nalogam občinske uprave ter upravnim in poslovnim procesom, ki potekajo v občinski upravi.
Organizacija občinske uprave mora zagotavljati:
– strokovno, učinkovito, racionalno in usklajeno izvrševanje upravnih in drugih nalog,
– učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem upravnih in drugih nalog ter vrednotenje kvalitete opravljenih nalog,
– zakonito, pravočasno in učinkovito uresničevanje pravic, interesov in obveznosti udeležencev v postopkih ter drugih strank,
– smotrno organizacijo in vodenje dela v občinski upravi ter polno zaposlenost javnih uslužbencev v občinski upravi,
– koordinirano izvajanje nalog in učinkovito izvajanje projektnih nalog,
– učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem upravnih in drugih nalog,
– usmerjenost občinske uprave k uporabnikom njenih storitev,
– učinkovito sodelovanje z organi občine (občinski svet, župan in nadzorni odbor),
– učinkovito izvajanje nalog, ki jih odredi predstojnik občinske uprave,
– učinkovito sodelovanje z drugimi organi, organizacijami in zunanjimi institucijami.
11. člen
(usmerjanje in nadzor nad delom občinske uprave)
Predstojnik občinske uprave je župan, ki predstavlja in zastopa občino ter nadzoruje, usmerja ter daje navodila za vodenje občinske uprave.
Delo občinske uprave neposredno vodi direktor občinske uprave, ki ga na podlagi izvedenega javnega natečaja imenuje in razrešuje župan.
12. člen
(odločanje o upravnih stvareh)
O upravnih stvareh iz pristojnosti občine odloča na prvi stopnji občinska uprava, na drugi stopnji pa župan, če ni z zakonom drugače določeno.
O pritožbah zoper posamične akte, ki jih v zadevah iz državne pristojnosti in na podlagi javnih pooblastil na prvi stopnji izdaja občinska uprava, odloča ministrstvo, pristojno za ustrezno področje, oziroma njegov organ v sestavi.
O zakonitosti dokončnih posamičnih aktov organov občinske uprave v upravnem sporu odloča pristojno sodišče.
13. člen
(izločitev)
O izločitvi vodje notranje organizacijske enote občinske uprave ali drugega zaposlenega v občinski upravi odloča direktor občinske uprave, ki v primeru izločitve o stvari tudi odloči, če je vodja pooblaščen za odločanje v upravnih stvareh.
O izločitvi župana ali direktorja občinske uprave odloča občinski svet, ki v primeru izločitve o stvari tudi odloči.
14. člen
(zunanji izvajalci)
Za izvedbo nalog, ki zahtevajo posebno obravnavo ali posebno strokovnost in jih javni uslužbenci občinske uprave ne morejo opraviti sami, ali pa glede na naravo naloge to ni smotrno, lahko župan z ustreznimi zunanjimi izvajalci sklene posebno pogodbo za čas trajanja naloge.
III. DELOVNA PODROČJA OBČINSKE UPRAVE
15. člen
(naloge notranjih organizacijskih enot občinske uprave)
Notranje organizacijske enote občinske uprave opravljajo upravne in strokovne tehnične naloge ter izvršujejo pristojnosti na področjih, za katere so bile ustanovljene. Tako zlasti:
– opravljajo naloge iz svoje pristojnosti,
– pripravljajo programe in predloge za rešitev in izvedbo posameznih nalog,
– planirajo porabo sredstev proračuna, potrebnih za izvajanje nalog,
– skrbijo za izvedbo določenih in načrtovanih nalog in nadzoruje poslovanje porabnikov sredstev proračuna občine,
– pripravljajo predloge razvojnih ter drugih programov in načrtov iz svojega področja dela in jih izvršuje,
– izvršujejo proračun,
– opravljajo nadzor nad izvajanjem proračunsko financiranih dejavnosti, in sicer po namenu, obsegu in dinamiki porabe ter pripravljajo poročila in predloge iz svojega delovnega področja,
– pripravljajo splošne in posamične akte, ki jih sprejemata župan oziroma občinski svet,
– opravljajo naloge za občinski svet in druge organe občine,
– opravljajo svetovalno funkcijo županu občine in direktorju občinske uprave,
– spremljajo stanje in izvaja predpise in pri tem opozarja župana in direktorja občinske uprave na neskladja in probleme ter predlaga rešitve za razreševanje le-teh,
– opravljajo upravne naloge ter vodi evidence o upravnih postopkih,
– izvajajo ustanoviteljske pravice ter skrbijo za nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti, ter zakonitostjo splošnih aktov javnih zavodov, javnih podjetij in drugih organizacij, ki jih potrjuje ali k njim daje soglasje oziroma mnenje občinski svet,
– upravljajo s premoženjem občine in opravljajo nadzor nad upravljanjem premoženja občine, ki je preneseno v upravljanje posameznim drugim upravljavcem,
– opravljajo naloge v zvezi s podeljevanjem koncesij s svojega področja,
– izvajajo ukrepe za izboljšanje delovnega procesa,
– pripravljajo in vodijo investicije in investicijsko vzdrževanje,
– zagotavljajo in vzdržujejo informacijske podatkovne baze s svojega delovnega področja,
– spremljajo in organizirajo prijavo občine na razpise za pridobitev sredstev,
– izvajajo strokovne, tehnične in organizacijske naloge za izvedbo javnih naročil, javnih razpisov ter zbirajo ponudbe za realizacijo posameznih nalog in projektov,
– nudijo strokovno pomoč četrtnim, krajevnim in vaškim skupnostim, javnim zavodom in javnim podjetjem pri uveljavljanju njihovih pravic in obveznosti v upravnem in drugih postopkih in pravnih poslih iz pristojnosti občine,
– posredujejo informacije javnega značaja,
– sodelujejo z institucijami v občini, v ostalih občinah ter na državni ravni,
– opravljajo druge naloge in dela po nalogu župana oziroma direktorja občinske uprave.
Če se pojavi naloga, ki po svoji naravi ne spada v delovno področje nobene od notranjih organizacijskih enot, župan na predlog direktorja občinske uprave odloči, katera enota bo nalogo opravila.
16. člen
(delovna področja občinske uprave)
Občinska uprava opravlja strokovne, upravne, organizacijsko-tehnične in administrativne naloge na področju:
– splošnih zadev,
– normativno pravnih zadev,
– upravnih zadev,
– javnih financ,
– gospodarstva,
– družbenih dejavnosti,
– varstva okolja in urejanja prostora,
– gospodarskih javnih služb in infrastrukture,
– stanovanj,
– razvoja in investicij,
– drugih zadev lokalnega javnega pomena.
Občinska uprava opravlja tudi druge naloge iz pristojnosti občine.
17. člen
(področje splošnih zadev)
Na področju splošnih zadev opravlja občinska uprava naslednje naloge:
– strokovna, organizacijska, administrativna in tehnična opravila za potrebe župana, občinskega sveta in njegovih delovnih teles, za člane občinskega sveta, nadzorni odbor ter notranjih organizacijskih enot občinske uprave,
– kadrovske zadeve in skrbi za izobraževanje javnih uslužbencev,
– sprejem in odprava pošte ter arhiviranje za potrebe organov,
– vzdrževanje opreme in sredstev za dele občinskih organov in uprave,
– avtomatska obdelava podatkov za potrebe organov občine,
– obrambne naloge in naloge civilne zaščite, pomoči in reševanja,
– strokovne pomoči krajevnim skupnostim pri njihovem delovanju in
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
18. člen
(področje normativno pravnih zadev)
Na področju normativno pravnih zadev občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– priprava splošnih in drugih aktov ter mnenj in stališč, ki jih sprejemajo župan, občinski svet in drugi občinski organi;
– sestavljanje pogodb, ocena sprejetih pogodb in pravno spremljanje pogodb;
– strokovno pravna pomoč pri izvajanju volilnih opravil;
– pravna pomoč županu, občinskemu svetu in drugim občinskim organom;
– izvensodne poravnave sporov;
– zastopanje interesov občine pri sporih na sodiščih ter pri drugih državnih organih;
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
19. člen
(področje upravnih zadev)
Na področju upravnih zadev občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– vodi upravni postopek in izdaja odločbe v teh postopkih na I. stopnji;
– vodi evidenco o upravnih stvareh;
– sodeluje v upravnih postopkih, ki jih vodijo drugi pristojni organi;
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
20. člen
(področje javnih financ)
Na področju javnih financ občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– pripravlja proračun in skrbi za njegovo izvrševanje v skladu s predpisi, ki urejajo to področje,
– pripravlja finančna poročila in zaključni račun proračuna,
– zagotavlja strokovno pomoč občinskim organom pri sprejemanju in izvrševanju občinskih splošnih in drugih aktov s področja javnih financ,
– opravlja finančno-knjigovodska in druga strokovna opravila za potrebe proračuna občine in krajevnih skupnosti,
– sodeluje pri nadzoru uporabnikov proračunskih sredstev,
– spremlja, analizira in oblikuje cene iz pristojnosti občine in daje mnenje k oblikovanju cen iz koncesijskih razmerij,
– spremlja in analizira davke iz občinske pristojnosti in v skladu z zakonom pripravlja strokovne podlage za njihovo uvedbo oziroma usklajevanje,
– pripravlja premoženjsko bilanco občine,
– obračunava plače in druge prejemke zaposlenih, sejnine, nagrade in druge prejemke fizičnim osebam,
– vodi postopke ravnanja s stvarnim premoženjem občine (nepremičnine in premičnine), ki zajema pridobivanje, razpolaganje, upravljanje in najemanje tega premoženja,
– skrbi za finančna opravila v zvezi z izvajanje javnih naročil,
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
21. člen
(področje gospodarstva)
Na področju gospodarstva občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– pripravlja strategijo razvoja občine ter programske usmeritve in programe razvoja posameznih dejavnosti s področja gospodarstva,
– izvaja strokovne naloge za občino in njene organe, kadar je občina ustanovitelj ali soustanovitelj javnega podjetja ali zavoda na področju gospodarskih javnih služb,
– izvaja naloge na področju turistično gospodarske dejavnosti in koordinira delo izvajalcev na tem področju,
– izvaja funkcijo usklajevalca in izvajalca skupnih nalog za pospeševanje razvoja posameznih področij,
– opravlja naloge v zvezi z gospodarjenjem z občinskimi zgradbami in drugimi nepremičninami,
– spremlja in analizira gospodarska gibanja v občini,
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
22. člen
(področje družbenih dejavnosti)
Na področju družbenih dejavnosti občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– pripravlja razvojne usmeritve in razvojne programe na različnih področjih družbenih dejavnosti,
– skrbi za realizacijo programov v skladu s proračunom, koordinira delovanje različnih subjektov na področjih družbenih dejavnosti in nadzira izvajanje programov,
– pripravlja in izvaja programe javnih del,
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
23. člen
(področje urejanja prostora)
Na področju urejanja prostora občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– določa cilje in izhodišča prostorskega razvoja občine ob upoštevanju usmeritev iz državnih prostorskih aktov, razvojnih potreb občine in varstvenih zahtev,
– določa rabo prostora in pogoje za umeščanje posegov v prostor (prostorski izvedbeni pogoji),
– načrtuje prostorske ureditve lokalnega pomena,
– pripravlja občinske prostorske akte: občinski prostorski načrt (OPN), strateški del OPN kot občinski strateški prostorski načrt in občinske podrobne prostorske načrte (OPPN),
– vodi postopke priprave občinskih prostorskih aktov,
– izdaja lokacijske informacije,
– pripravlja pogoje za parcelacije na stavbnih zemljiščih,
– pripravlja podlage za izvedbo geodetskih postopkov odmer, ureditev mej in objektnih sprememb,
– načrtuje opremljanje stavbnih zemljišč v skladu z dokumenti dolgoročnega razvojnega načrtovanja,
– pripravlja programe opremljanja stavbnih zemljišč,
– zagotavlja gradnjo komunalne opreme,
– spremlja stanje prostora in skrbi za podatke o stanju v prostoru ter prikaze stanja prostora v prostorskem informacijskem sistemu,
– vodi kataster gospodarske javne infrastrukture,
– vodi bazo podatkov za obračun nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča,
– skrbi za javnost podatkov,
– nudi strokovno pomoč pravnim in fizičnim osebam pri vprašanjih s področja urejanja prostora,
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
24. člen
(področje varstva okolja)
Na področju varstva okolja občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– pripravlja programe varstva okolja, operativne programe,
– pripravlja predpise, ki se nanašajo na varstvo okolja,
– pripravlja sanacijske programe za odpravo posledic naravnih nesreč in skrbi za njihovo izvedbo,
– opravlja druge upravne naloge varstva okolja, ki jih določajo posebni predpisi s področja varstva okolja,
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
25. člen
(področje gospodarskih javnih služb in infrastrukture)
Na področju gospodarskih javnih služb in infrastrukture občinska uprava opravlja naslednje naloge:
– pripravlja strokovne podlage za ustanovitev in organizacijo gospodarskih javnih služb,
– izdeluje programe razvoja gospodarskih javnih služb, skrbi za njihovo izvajanje in izvaja nadzor nad njihovim izvajanjem,
– pripravlja programe na področju komunalnih dejavnosti, občinskih in gozdnih cest, prometa in zvez,
– pripravlja projekte in investicijske programe ter opravlja nadzor nad investicijami,
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
Občinska uprava skrbi na področju dejavnosti gospodarskih javnih služb za:
– oskrbo s pitno vodo,
– odvajanje in čiščenje komunalne in padavinskih odpadnih voda,
– zbiranje komunalnih odpadkov,
– prevoz komunalnih odpadkov,
– odlaganje ostankov predelave ali odstranjevanja komunalnih odpadkov,
– urejanje in čiščenje javnih površin,
– urejanje in izgradnjo javnih poti, površin za pešce, zelenih površin in drugih javnih površin,
– vzdrževanje občinskih javnih cest ter organizira in izvaja zimsko službo na javnih površinah za katere je pristojna občina,
– oskrbo industrijskih in drugih porabnikov z vodo ter oskrbo naselij s požarno vodo v javni rabi,
– upravljanje, vzdrževanje, izgradnjo in obnovo vodovodnih, kanalizacijskih in ostalih objektov in naprav, namenjenih opravljanju gospodarskih javnih služb,
– vodenje inventarizacije komunalnih objektov in naprav, ki zadevajo pitno vodo, odpadno vodo in odpadke (katastri),
– distribucijo zemeljskega plina, upravljanje in vzdrževanje plinske infrastrukture,
– upravljanje s pokopališči, urejanje ter vzdrževanje pokopališč,
– pogrebne storitve,
– javno razsvetljavo,
– urejanje in vzdrževanje javnih tržnih prostorov,
– plakatiranje, izobešanje zastav, organizacijo in pripravo občinskih prireditev, okraševanje naselij,
– urejanje in vzdrževanje javnih kopališč,
– organiziranje in izvajanje dejavnosti, ki so pomembne za identiteto prostora,
– pomoč, oskrbo in namestitev zapuščenih živali v zavetišču ter
– ukrepe za deratizacijo in dezinfekcijo,
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
V primeru podelitve koncesije za opravljanje posamezne dejavnosti gospodarskih javnih služb, občinska uprava skrbi za nemoten potek izvajanja teh dejavnosti.
26. člen
(stanovanjsko področje)
Na področju stanovanjskih zadev opravlja naslednje naloge:
– sprejema in uresničuje občinski stanovanjski program,
– vodi register stanovanj,
– izvaja operativne naloge v zvezi z razpolaganjem, upravljanjem in gospodarjenjem s poslovnimi prostori in stanovanji v lasti občine,
– spremlja stanovanjsko problematiko v občini,
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
27. člen
(področje razvoja in investicij)
Na področju razvoja in investicij opravlja naslednje naloge:
– skrbi za opravila in naloge v zvezi z načrtovanjem razvoja občine,
– vodi projekte od idejne do zaključne faze,
– pripravlja investicijsko dokumentacijo,
– pripravlja prijave investicij na javne razpise sofinanciranja iz evropskih skladov in državnega proračuna,
– skrbi za investicijsko vzdrževanje in investicije v objekte v lasti občine,
– sodeluje pri usmerjanju prostorskega razvoja občine z določanjem ciljev in usmeritev za urejanje prostora v občini,
– opravlja operativne naloge v zvezi z zagotavljanjem pogojev za razvoj gospodarstva, razvojem in pospeševanjem malega gospodarstva, obrti, turizma, trgovine, podjetništva in ostalih gospodarskih dejavnosti,
– opravlja operativne naloge v zvezi z zagotavljanjem pogojev za razvoj in pospeševanje kmetijstva in razvoja podeželja,
– vodi javne razpise za dodeljevanje sredstev na področju turizma, gospodarstva, kmetijstva in družbenih dejavnosti,
– druge naloge, ki po svoji naravi sodijo v to področje.
IV. IZVAJANJE NALOG OBČINSKE UPRAVE IZVEN NOTRANJIH ORGANIZACIJSKIH ENOT
28. člen
(naloge izven notranjih organizacijskih enot)
Za posamezna področja lahko občina skupaj z drugimi občinami organizira skupno izvajanje določenih nalog. Organizacijo in način izvajanja skupnih nalog določijo občinski sveti občin na predlog županov z odloki.
Upravne in prekrškovne naloge na področju inšpekcijskega in redarskega nadzora na območju Občine Tržič opravlja organ skupne občinske uprave »Medobčinski inšpektorat Kranj«.
Naloge na področju notranje revizije za Občino Tržič ter njene posredne proračunske uporabnike opravlja organ skupne občinske uprave »Skupna služba notranje revizije Kranj«.
V. SREDSTVA ZA DELO OBČINSKE UPRAVE
29. člen
(sredstva za delo)
Sredstva za delo občinske uprave določi občinski svet na predlog župana v višini pokrivanja stroškov za opravljanje nalog oziroma za naloge, za katere je pooblaščena.
Sredstva se zagotovijo v proračunu občine.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
30. člen
(prenehanje veljavnosti)
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o notranji organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Tržič (Uradni list RS, št. 114/03, 61/05, 74/09 in 94/09).
31. člen
(akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest)
Župan mora v skladu s tem odlokom sprejeti ustrezen akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest najkasneje v roku treh mesecev po uveljavitvi tega odloka.
32. člen
(začetek veljavnosti)
Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 010-2-0001/2008-21
Tržič, dne 26. januarja 2012
Župan
Občine Tržič
mag. Borut Sajovic l.r.