Na podlagi 25. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 – UPB1 s spremembami) in 19. člena Statuta Mestne občine Nova Gorica (Uradni list RS, št. 13/12) je Mestni svet Mestne občine Nova Gorica na seji dne 13. decembra 2012 sprejel
O D L O K
o sofinanciranju kulturnih programov in projektov v Mestni občini Nova Gorica
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok določa namen, upravičence, pogoje, merila in postopek dodeljevanja sredstev za sofinanciranje kulturnih programov in kulturnih projektov v javnem interesu Mestne občine Nova Gorica (v nadaljnjem besedilu: mestna občina) in nadzor nad porabo sredstev.
2. člen
Skladno z določbami tega odloka mestna občina na podlagi javnega razpisa sofinancira kulturne programe in kulturne projekte s področja ustvarjanja, posredovanja in varovanja kulturnih dobrin na področju nepremične in premične kulturne dediščine, besednih, uprizoritvenih, glasbenih, vizualnih, filmskih, avdiovizualnih, intermedijskih in drugih umetnosti na področju založništva in knjižničarstva, kinematografije in na drugih področjih kulture.
Na javni razpis lahko prijavitelj prijavi en program ali največ dva projekta.
3. člen
Posamezni izrazi, uporabljeni v tem odloku, imajo naslednji pomen:
1. Kulturni projekt je posamična kulturna aktivnost izvajalca, ki je po vsebini, zasnovi in obsegu zaključena samostojna enota (gledališka predstava, koncert, razstava ipd.).
2. Kulturni program je zaključena celota posamičnih kulturnih aktivnosti, ki so po vsebini, zasnovi in obsegu zaključene samostojne enote (gledališka predstava, koncert, razstava ipd.) in se izvaja preko celega leta.
3. Nevladne in zasebne organizacije so pravne osebe, ki so ustanovljene kot društva, zveze društev, zasebni zavodi, ustanove ali druge nevladne organizacije in kot gospodarske organizacije, ki delujejo na razpisnih področjih.
4. Samozaposleni v kulturi so fizične osebe, ki samostojno delujejo na razpisnih področjih in so vpisani v razvid pri ministrstvu, pristojnem za kulturo.
5. Prijavitelj kulturnega programa ali kulturnega projekta je odgovorni nosilec projekta; izbrani prijavitelj kulturnega programa ali kulturnega projekta bo v pogodbi naveden kot pogodbena stranka.
6. Upravičena oseba je oseba, ki izpolnjuje v javnem razpisu določene pogoje.
4. člen
Namen tega odloka je spodbujanje kulturne dejavnosti na območju mestne občine.
Mestna občina bo kulturne programe in kulturne projekte finančno podpirala v skladu z naslednjimi splošnimi cilji:
– spodbujanje aktivnosti pri ustvarjanju, posredovanju in varovanju kulturnih dobrin na področju nepremične in premične kulturne dediščine,
– spodbujanje izvirne in kakovostne produkcije na področju besedne, uprizoritvene, glasbene, vizualne, filmske, avdiovizualne, intermedijske in drugih umetnosti na področju založništva in knjižničarstva, kinematografije in na drugih področjih kulture,
– podpora organizacijam in posameznim ustvarjalcem, ki delujejo na območju mestne občine in ki pomembno prispevajo k razvoju mestne občine na področju kulture,
– povečanje dostopnosti javnih kulturnih dobrin na območju mestne občine,
– povečanje raznolikosti javnih kulturnih dogodkov, ki se odvijajo na območju mestne občine.
Javni interes za financiranje kulturnih dejavnosti se določi z lokalnim programom za kulturo Mestne občine Nova Gorica.
5. člen
Letni obseg razpoložljivih sredstev določa vsakoletni proračun mestne občine.
6. člen
Mestna občina ne sofinancira:
– kulturnih programov in kulturnih projektov profitnega značaja,
– odhodkov za plače prijaviteljev,
– odhodkov za formalno izobraževanje (redno in izredno) na vseh stopnjah,
– vlaganja v nakup oziroma vzdrževanje nepremičnin in opreme,
– kulturnih programov in kulturnih projektov prijaviteljev, ki isti program ali projekt prijavijo na druge razpise mestne občine ali na javni razpis Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti, Območna izpostava Nova Gorica in so jim sredstva iz teh razpisov tudi odobrena,
– kulturnih programov in kulturnih projektov, ki so financirani iz drugih sredstev mestne občine.
II. UPRAVIČENCI ZA PRIJAVO NA JAVNI RAZPIS
7. člen
Kot upravičenci za prijavo na javni razpis se po tem odloku štejejo:
– nevladne in zasebne organizacije,
– samozaposleni v kulturi.
III. POGOJI ZA PRIJAVO NA JAVNI RAZPIS
8. člen
Upravičenci iz prejšnjega člena morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
– imajo sedež dejavnosti na območju mestne občine, če je prijavitelj nevladna ali zasebna organizacija oziroma imajo stalno prebivališče v mestni občini, če je prijavitelj samozaposleni v kulturi,
– so registrirani za izvajanje programov ali projektov na področju kulturnih dejavnosti oziroma imajo kulturno dejavnost kot eno izmed dejavnosti opredeljeno v ustanovitvenem aktu oziroma statutu in na dan objave javnega razpisa formalno delujejo najmanj eno leto, če je prijavitelj nevladna ali zasebna organizacija oziroma so vpisani v razvid samozaposlenih na področju kulture pri pristojnem ministrstvu, če je prijavitelj samozaposleni v kulturi,
– imajo urejeno dokumentacijo v skladu z zakonom in drugimi predpisi, ki urejajo njihovo delovanje,
– imajo zagotovljene pravne, materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za izvedbo programa oziroma projekta,
– vsebina kulturnega programa ali kulturnega projekta mora ustrezati predmetu javnega razpisa,
– kulturni program ali kulturni projekt mora biti izveden na območju mestne občine in je skladen s cilji, ki so navedeni v drugem odstavku 4. člena tega odloka,
– kulturni program ali kulturni projekt je neprofitne narave (višina prihodkov se mora ujemati z višino odhodkov; priznani odhodki so lahko sestavljeni le iz upravičenih stroškov),
– da so predvideli, da bodo vsa sredstva, pridobljena na javnem razpisu porabili za kritje materialnih stroškov programa ali projekta (če je prijavitelj nevladna ali zasebna organizacija) ter minimalno 60 % sredstev za materialne stroške in največ 40 % za lasten honorar (če je prijavitelj samozaposleni v kulturi),
– niso imeli blokiranega transakcijskega računa dlje kot en mesec v obdobju zadnjih treh mesecev pred dnevom odpiranja prijav,
– so v celoti in pravočasno izpolnili pogodbene obveznosti do mestne občine na podlagi predhodnih javnih razpisov na področju kulturnih dejavnosti, če so na njih sodelovali.
V posameznem javnem razpisu se lahko določi tudi druge pogoje za sofinanciranje, ki pa ne smejo biti v nasprotju z določili tega odloka.
Na javnem razpisu ne morejo kandidirati tisti prijavitelji, ki imajo omejitve poslovanja na podlagi Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – UPB-2).
IV. UPRAVIČENI STROŠKI
9. člen
Upravičeni stroški po tem odloku so tisti, ki so:
– potrebni za uspešno izvedbo kulturnega programa ali kulturnega projekta in so vezani izključno na njihovo izvedbo,
– opredeljeni v prijavi prijavitelja,
– so dejansko nastali, so prepoznavni in preverljivi ter podprti z dokazili o namenski porabi sredstev,
– niso in ne bodo istočasno financirani od drugih sofinancerjev programa ali projekta,
– stroški, ki jih prijavitelj navede v prijavi na javni razpis in so vezani izključno na izvedbo prijavljenega kulturnega programa oziroma kulturnega projekta.
Stroški hrane in pijače niso upravičeni stroški.
Neupravičeni stroški kulturnega programa ali kulturnega projekta vedno predstavljajo breme, ki ga nosi izvajalec.
V. POSTOPEK ZA DODELJEVANJE SREDSTEV
10. člen
Sredstva za sofinanciranje kulturnih programov in projektov se dodeljujejo po postopku določenim s tem odlokom in na podlagi javnega razpisa.
Javni razpis se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in na spletnih straneh mestne občine. Obvestilo o razpisu se lahko objavi tudi v drugih medijih.
Javni razpis mora trajati najmanj en mesec.
11. člen
Objava javnega razpisa mora vsebovati vsaj:
– naziv in sedež mestne občine,
– pravno podlago za izvedbo javnega razpisa,
– jasno navedbo, da gre za javni razpis za izbiro kulturnih programov ali projektov, pri katerem bodo financirani v okviru sredstev, ki so na razpolago za posamezen javni razpis, tisti programi oziroma kulturni projekti, ki bodo v postopku izbire ocenjeni oziroma ovrednoteni višje,
– predmet javnega razpisa,
– namen javnega razpisa,
– opredelitev upravičencev, ki se lahko prijavijo na javni razpis,
– navedbo pogojev, ki jih morajo izpolnjevati upravičenci,
– merila,
– način točkovanja vlog na podlagi meril,
– višino sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa,
– določitev obdobja, v katerem mora biti program ali projekt realiziran,
– rok za porabo sredstev,
– rok, do katerega morajo biti predložene vloge za dodelitev sredstev,
– naslovnika in način vložitve vloge na razpis,
– datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev,
– rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa,
– kraj, čas ter osebo, pri kateri lahko vlagatelji dvignejo razpisno dokumentacijo oziroma elektronski naslov, na katerega zaprosijo zanjo.
12. člen
Prijavitelji lahko podajo vlogo na javni razpis izključno na obrazcih razpisne dokumentacije; vloga mora vsebovati vse zahtevane podatke in priloge, zlasti pa:
– podroben opis, iz katerega je razviden namen in vsebina prijavljenega programa in projekta,
– kraj in čas izvedbe programa ali projekta,
– finančno konstrukcijo, iz katere so razvidni prihodki in odhodki za izvedbo prijavljenega programa ali projekta.
Če prijavitelj prijavi dva projekta, mora v skupni vlogi vsak projekt prijaviti v posamezni vlogi.
Prijavitelj lahko vlogo dopolnjuje do izteka roka za prijavo na javni razpis.
Prijavo na javni razpis in morebitne pripombe iz prejšnjega odstavka mora prijavitelj vložiti v zaprti ovojnici, na kateri je navedeno:
– naslov sofinancerja,
– naziv javnega razpisa, na katerega se prijava nanaša,
– opozorilo »Javni razpis za kulturo – ne odpiraj«, v primeru dopolnitev se k temu doda beseda »Dopolnitev«,
– naziv in naslov prijavitelja.
13. člen
Razpisna dokumentacija mora vsebovati:
– prijavni obrazec s prilogami,
– navedbo dokumentov, ki jih mora prijavitelj predložiti ob prijavi na javni razpis,
– besedilo javnega razpisa,
– besedilo odloka,
– navedbo meril za ocenjevanje vlog,
– vzorec pogodbe.
Z javnim razpisom se lahko določijo tudi drugi sestavni deli razpisne dokumentacije, ki ne smejo biti v nasprotju s tem odlokom.
14. člen
Postopek dodeljevanja sredstev vodi organ mestne občine, pristojen za družbene dejavnosti (v nadaljevanju: pristojni organ). Posamezne naloge v postopku izbire kulturnih programov oziroma projektov opravljata dve komisiji: komisija za odpiranje vlog in strokovna komisija za oceno kulturnih programov in projektov (v nadaljevanju: strokovna komisija).
15. člen
Pristojni organ opravlja naloge, ki so potrebne, da se izvede postopek dodeljevanja sredstev, zlasti pa:
– zagotovi objavo javnega razpisa oziroma razpisne dokumentacije v Uradnem listu RS ter na spletni strani mestne občine,
– zahteva dopolnitev formalno nepopolnih vlog,
– opravlja administrativno-tehnične naloge za komisijo za odpiranje vlog in strokovno komisijo,
– piše zapisnike sej komisije za odpiranje in zapisnike sej strokovne komisije,
– zagotovi objavo rezultatov razpisa na spletni strani mestne občine,
– izdaja ustrezne upravne akte.
16. člen
Župan imenuje komisijo za odpiranje vlog v postopku izbire kulturnih programov oziroma projektov. Komisijo sestavljajo trije člani in je imenovana izmed uradnikov zaposlenih na mestni občini.
Po poteku razpisnega roka komisija za odpiranje vlog hkrati odpre vse vloge, ki so do tedaj prispele. Odpiranje se izvede v roku, ki je predviden v javnem razpisu.
Odpiranju vlog sme prisostvovati vsaka oseba, ki kandidira na razpisu.
Za vsako vlogo komisija za odpiranje vlog ugotovi:
– ali je pravočasna,
– ali jo je podala upravičena oseba,
– ali je popolna glede na besedilo javnega razpisa.
Vloga, prispela na javni razpis, je pravočasna, če je prispela v roku, določenem v besedilu javnega razpisa.
Izpolnjevanje v javnem razpisu določenih pogojev se za upravičeno osebo ugotavlja na podlagi obveznih dokazil in vloge stranke.
Vloga je formalno popolna, če vsebuje v celoti izpolnjen prijavni obrazec in vsa obvezna dokazila – priloge. Za popolno vlogo se šteje tudi formalno nepopolna vloga, ki jo je stranka v celoti dopolnila v petih dneh od prejema poziva k dopolnitvi.
O odpiranju vlog se piše zapisnik, ki mora vsebovati najmanj:
– datum in čas začetka ter konca odpiranja vlog,
– kraj odpiranja,
– imena navzočih ter odsotnih članov komisije,
– imena navzočih oseb, ki kandidirajo na razpisu, oziroma njihovih predstavnikov,
– seznam prispelih vlog z nazivom oziroma imenom prijavitelja ter naslovom kulturnega programa oziroma kulturnega projekta,
– ugotovitev, ali je vloga pravočasna, ali jo je podala upravičena oseba in ali je popolna glede na besedilo javnega razpisa,
– sklepe komisije.
Zapisnik podpiše predsednik komisije.
Na podlagi ugotovitve iz zapisnika iz osmega odstavka tega člena, da je pravočasna vloga upravičene osebe formalno nepopolna, pristojni organ pozove stranko, da jo dopolni v petih dneh od prejema poziva k dopolnitvi. Vlogo je dovoljeno dopolnjevati le v tistem delu, ki se ne nanaša opis/vsebino prijavljenih programov in projektov. Po preteku roka za dopolnitev, dodatne dopolnitve vlog niso možne. Po izteku roka za dopolnitev, komisija za odpiranje vlog sestavi zapisnik (poročilo), ki vsebuje seznam formalno nepopolnih vlog z navedbo naziva oziroma imena prijavitelja ter naslovom kulturnega programa ali projekta in ugotovitve, ali so formalno nepopolne vloge pravočasno in v celoti dopolnjene in ga predloži pristojnemu organu.
Če stranka vloge ne dopolni v zahtevanem roku, pristojni organ vlogo zavrže s sklepom. Vlogo, ki ni pravočasna, ni oddana izključno na obrazcih razpisne dokumentacije ali je ni vložila upravičena oseba, pristojni organ zavrže s sklepom.
Zoper sklep iz prejšnjega odstavka tega člena je možna, v petnajstih dneh od vročitve, pritožba na župana.
17. člen
Za ostale vloge (v nadaljnjem besedilu: ustrezne vloge), komisija za odpiranje vlog pripravi skupno poročilo, ki vsebuje naziv oziroma ime prijavitelja ter naslov kulturnega programa oziroma kulturnega projekta.
Stranke ne morejo prisostvovati pripravi in sprejemanju poročila iz prvega odstavka tega člena na komisiji za odpiranje vlog.
18. člen
Komisija za odpiranje vlog predloži ustrezne vloge na javni razpis skupaj s poročili strokovni komisiji.
Ocenjevanje in vrednotenje ustreznih vlog izvede petčlanska strokovna komisija, ki jo imenuje župan izmed strokovnjakov s področja kulture. Mandat strokovne komisije je vezan na mandat župana. Župan lahko člane komisije razreši pred iztekom mandata in imenuje nove. Člani komisije med seboj izvolijo predsednika, ki sklicuje in vodi seje komisije.
Komisija je sklepčna, če je na seji prisotnih več kot polovica članov komisije. Odločitve sprejema z večino glasov navzočih članov. V primeru enakega števila glasov, odloča glas predsednika komisije. Komisija lahko sprejme poslovnik o svojem delu. Glede interesne povezanosti predsednika in članov komisije s prijavitelji oziroma prejemniki sredstev se uporabljajo določbe veljavnih predpisov s področja postopkov o izvrševanju proračuna.
Strokovna komisija oceni in razvrsti vse kulturne programe in projekte, ki so vsebovani v ustreznih vlogah, glede na kriterije za ocenjevanje in vrednotenje kulturnega programa oziroma kulturnega projekta kot so določeni v 19. členu tega odloka in v objavi javnega razpisa. Komisiji pri izračunu števila točk, ki ga prejme posamezna vloga in izračunu višine financiranja, nudi pomoč pristojni uslužbenec.
O razvrstitvi iz tretjega odstavka tega člena pripravi strokovna komisija poročilo, v katerem morajo biti navedeni razlogi za razvrstitev kulturnih programov oziroma kulturnih projektov in predlog, kateri kulturni programi oziroma kulturni projekti, ki so predmet ocenjevanih ustreznih vlog, se financirajo v določenem obsegu in kateri se ne financirajo.
Stranke ne morejo prisostvovati ocenjevanju in vrednotenju vlog ter sprejemanju poročila na strokovni komisiji.
19. člen
Kriteriji za ocenjevanje in vrednotenje kulturnih programov in kulturnih projektov
Ocenjevanje kulturnih programov in projektov poteka v dveh fazah (1. in 2. krog ocenjevanja):
1. KROG OCENJEVANJA
Komisija v 1. krogu oceni programe in projekte na podlagi naslednjih kriterijev:
1. Utemeljenost in pomen programa/projekta (do 30 točk),
2. Program/projekt pripomore k večji raznovrstnosti in prepoznavnosti kulturne ponudbe v mestni občini (do 25 točk),
3. Inovativnost programa/projekta (do 20 točk),
4. Dostopnost programa/projekta prebivalcem in obiskovalcem mestne občine: dostopnost informacij in obveščanje javnosti, fizična dostopnost, cenovna dostopnost (do 10 točk),
5. Sodelovanje in povezovanje z drugimi organizacijami in posamezniki (do 10 točk),
6. Reference prijavitelja za obdobje zadnjih treh let (do 5 točk).
Člani komisije v 1. krogu ocenjevanja posamično, na osnovi zgoraj navedenih meril, ocenijo posamezne programe in projekte. Končno število točk za posamezen program ali projekt se izračuna kot povprečna ocena prisotnih članov komisije.
V 1. krogu ocenjevanja je najvišje možno število točk za posamezen program ali projekt 100 točk.
V nadaljnje ocenjevanje se uvrstijo tisti programi oziroma projekti prijaviteljev, ki v postopku ocenjevanja na podlagi zgoraj navedenih kriterijev prejmejo povprečno oceno od 50 do 100 točk. Programi in projekti, ki v 1. krogu ocenjevanja ne dosežejo 50 točk, se izločijo iz nadaljnjega ocenjevanja in ne bodo sofinancirani.
2. KROG OCENJEVANJA
Komisija v 2. krogu oceni programe oziroma projekte na podlagi dveh kriterijev:
1. Vsebinsko vrednotenje programa oziroma projekta: splošna vsebinska ocena, obsežnost in zahtevnost, izvirna zasnova in celovitost, ustvarjalni pristop, dovršenost, preglednost, jasna predstavitev aktivnosti za izvedbo, realnost izvedbe, metode dela (do 100 točk).
2. Finančno vrednotenje programa/projekta: ustreznost, preglednost, realnost in ekonomičnost finančne konstrukcije (do 50 točk).
Člani komisije v 2. krogu ocenjevanja posamično, na osnovi zgoraj navedenih dveh kriterijev, ocenijo programe in projekte, ki so se uvrstili v 2. krog ocenjevanja. Končno število točk za posamezen program ali projekt iz 2. kroga ocenjevanja se izračuna kot povprečna ocena prisotnih članov komisije.
V 2. krogu ocenjevanja je najvišje možno število točk za posamezen program ali projekt 150 točk.
3. KONČNA OCENA
Končno število točk za posamezen program ali projekt se izračuna kot vsota povprečnih ocen prisotnih članov komisije iz 1. in 2. kroga ocenjevanja.
Najvišje možno končno število točk je 250.
4. FORMULA ZA IZRAČUN SOFINANCIRANJA POSAMEZNEGA PROGRAMA ALI PROJEKTA:
KONČNO ŠTEVILO
TOČK ZA
RAZPISANA PROGRAM ALI
SREDSTVA PROJEKT UPRAVIČENA
---------------- × ---------------- × ZAPROŠENA SREDSTVA
VSOTA IZRAČUNANIH 250 ZA POSAMEZEN
DELEŽEV PROGRAMOV PROGRAM ALI
IN PROJEKTOV ROJEKT
20. člen
Višina sredstev, ki se dodeli posameznemu upravičencu, se določi na podlagi določb iz tega odloka in javnega razpisa, rezultatov ocenjevanja vlog, višine upravičenih zaprošenih sredstev s strani prijavitelja ter višine razpoložljivih sredstev.
Višina dodeljenih sredstev za posamezen program ali projekt ne sme presegati 70 % upravičenih stroškov za posamezen program ali projekt.
21. člen
Na podlagi predloga komisije pristojni organ izda o vsaki vlogi posamično odločbo, s katero odloči o odobritvi ter deležu sofinanciranja ali o zavrnitvi sofinanciranja posameznega kulturnega programa ali kulturnega projekta.
Po dokončnosti odločb se rezultati javnega razpisa objavijo na spletni strani mestne občine.
Zoper odločbo iz prvega odstavka je možno vložiti pritožbo na župana mestne občine, in sicer v roku petnajst dni od njene vročitve. Zoper kriterije iz 19. člena tega odloka je pritožba dovoljena zoper povprečno oceno komisije in na pravilnost izračuna ter vnosa dodeljenih točk.
Odločbe o sofinanciranju iz prvega odstavka tega člena so podlaga za sklepanje pogodb o sofinanciranju kulturnih programov in projektov.
22. člen
Po dokončnosti odločbe iz prejšnjega člena pristojni organ pošlje izbranemu prijavitelju pogodbo in ga pozove k podpisu. S pogodbo se uredijo medsebojne pravice in obveznosti obeh pogodbenih strank.
23. člen
Pogodba iz prejšnjega člena mora vsebovati vsaj:
– navedbo podatkov mestne občine in prejemnika sredstev,
– naziv kulturnega programa ali kulturnega projekta, za katerega se sredstva dodeljujejo,
– višino dodeljenih sredstev,
– trajanje pogodbe,
– rok za porabo sredstev,
– navedbo pravic in obveznosti pogodbenih strank,
– navedbo dokumentov, ki jih mora prijavitelj predložiti kot dokazilo, da je upravičen do izplačila sredstev,
– razloge za vračilo dodeljenih sredstev,
– način nadzora nad namensko porabo sredstev,
– skrbnike pogodbe obeh pogodbenih strank,
– razloge za razvezo pogodbe.
Pristojni organ po dokončnosti odločbe posreduje prejemniku sredstev pogodbo in ga pozove k podpisu.
Če se prejemnik sredstev v osmih dneh od prejema poziva k podpisu pogodbe nanj ne odzove in v roku ne vrne podpisane pogodbe se šteje, da je vlogo na razpis umaknil.
24. člen
Mestna občina bo sredstva za sofinanciranje programov in projektov nakazovala na naslednji način:
– 50 % od višine odobrenih sredstev v roku 30 dni po podpisu pogodbe,
– razliko sredstev po prejemu ustreznih vsebinskih in finančnih poročil v rokih, določenih s pogodbo.
VI. NADZOR NAD PORABO SREDSTEV
25. člen
Nadzor nad izvajanjem programov in projektov in nad namensko porabo dodeljenih sredstev opravlja pristojni organ.
26. člen
Prejemnik sredstev je dolžan obvestiti skrbnika pogodbe o spremembah, ki utegnejo vplivati na izpolnitev njegovih obveznosti, določenih v pogodbi takoj, ko je zanje izvedel. Na podlagi obvestila lahko mestna občina, ob upoštevanju vseh okoliščin posameznega primera, sklene s prejemnikom sredstev aneks k pogodbi ali odstopi od pogodbe in zahteva vrnitev že izplačanih sredstev s pripadajočimi zamudnimi obrestmi.
Če mestna občina odstopi od pogodbe, mora prijavitelj vrniti že izplačana sredstva, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila.
27. člen
Prejemnik sredstev izgubi pravico do sofinanciranja oziroma sorazmernega dela sofinanciranja, kolikor v roku, določenem v pogodbi, ne realizira oziroma ne realizira v celoti prijavljenega programa ali projekta.
Prejemniki morajo najkasneje do roka, določenega v pogodbi, mestni občini predložiti:
– vsebinsko in finančno poročilo ter dokazila o izvedenih programih ali projektih, za katere so jim bila sredstva dodeljena,
– dokazila o namenski porabi sredstev.
Iz finančnega poročila mora biti razvidna poraba sredstev najmanj v višini odobrenih sredstev na javnem razpisu in sorazmernem deležu lastnih sredstev oziroma sredstev iz drugih virov, ki se določi na podlagi višine odobrenih sredstev.
28. člen
Prejemnik mora vrniti prejeta sredstva v občinski proračun:
– če dodeljena sredstva porabi nenamensko,
– če je v postopku javnega razpisa navajal lažne podatke, na podlagi katerih so mu bila sredstva dodeljena,
– v drugih primerih, določenih v pogodbi iz 23. člena tega odloka.
V primerih iz prejšnjega odstavka tega člena prejemnik ne more več pridobiti sredstev na naslednjih treh javnih razpisih.
VII. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
29. člen
Tretji odstavek 4. člena začne veljati po sprejetju Lokalnega programa za kulturo Mestne občine Nova Gorica.
Lokalni program za kulturo je potrebno Mestnemu svetu Mestne občine Nova Gorica predlagati v roku enega leta po uveljavitvi tega odloka.
30. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Pravilnik o sofinanciranju kulturnih programov in projektov v Mestni občini Nova Gorica (Uradni list RS, št. 16/05 s spremembami).
31. člen
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-11/2012-4
Nova Gorica, dne 13. decembra 2012
Župan
Mestne občine Nova Gorica
Matej Arčon l.r.