Uradni list

Številka 108
Uradni list RS, št. 108/2012 z dne 29. 12. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 108/2012 z dne 29. 12. 2012

Kazalo

4305. Odlok o sofinanciranju programov in ostalih aktivnosti s področja zasvojenosti v Mestni občini Nova Gorica, stran 12044.

Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2 s spremembami) in 19. člena Statuta Mestne občine Nova Gorica (Uradni list RS, št. 13/12) je Mestni svet Mestne občine Nova Gorica na seji dne 13. decembra 2012 sprejel
O D L O K
o sofinanciranju programov in ostalih aktivnosti s področja zasvojenosti v Mestni občini Nova Gorica
I. SPLOŠNE DOLOČBE
1. člen
Ta odlok določa namen, upravičence, pogoje, merila in postopek dodeljevanja sredstev za financiranje oziroma sofinanciranje programov in ostalih aktivnosti s področja zasvojenosti v javnem interesu Mestne občine Nova Gorica (v nadaljnjem besedilu: mestna občina) in nadzor nad porabo sredstev.
Program je kontinuirana dejavnost izvajalca, ki se izvaja preko celega leta. Program je zaključena celota posamičnih aktivnosti, ki so po vsebini, zasnovi in obsegu zaključene samostojne enote.
2. člen
Programi s področja zasvojenosti so namenjeni ozaveščanju uporabnikov in širše javnosti o posledicah različnih oblik zasvojenosti, zdravljenju in integraciji uporabnikov, zmanjševanju vpliva dejavnikov tveganja ter preprečevanju vseh vrst zasvojenosti.
Skladno z določbami tega odloka se financira oziroma sofinancira naslednje vsebine:
Sklop A: Primarna preventiva
Primarna preventiva je usmerjena k abstinenci in časovnemu odlaganju prvega stika otrok in mladostnikov z drogami ter preprečevanju vseh oblik zasvojenosti. Poteka kot preventiva v vzgoji in izobraževanju in preventiva v družinskem okolju (preventivno delo v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah v mestni občini – izvajanje preventivnih predavanj/delavnic na temo preprečevanja zasvojenosti za starše, učence, dijake in strokovne delavce vzgojno varstvenih in izobraževalnih zavodov).
Primarna preventiva zajema tudi aktivnosti za specifične ciljne skupine, ki niso zajete v ostalih sklopih, ter aktivnosti namenjene ozaveščanju javnosti in spodbujanju civilne družbe k razumevanju in sprejemanju težav, povezanih z različnimi oblikami zasvojenosti (predavanja/delavnice za posamezne specifične skupine, ki se srečujejo z zasvojenostjo npr. zaporniki oziroma priporniki in drugi, posveti, okrogle mize za strokovno ali širšo javnost, didaktični, propagandni material, informiranje javnosti o stanju glede drog oziroma različnih oblik zasvojenosti).
Sklop B: Sekundarna preventiva
Sekundarna preventiva je usmerjena k podpori in svetovanju mladim s težavami v odraščanju ter preprečevanju prehoda od eksperimentiranja s prepovedanimi drogami v odvisnost ter preprečevanju stopnjevanja težav pri vseh oblikah zasvojenosti. Sem sodijo programi, ki potekajo kontinuirano tekom celega leta in so namenjeni učencem in dijakom ter eksperimentatorjem, ki že imajo določene vedenjske, osebnostne, šolske in druge težave.
Sklop C: Terciarna preventiva
Terciarna preventiva je usmerjena k preprečevanju nastanka socialne škode zaradi uporabe drog in zmanjševanju ter preprečevanju prenosa nalezljivih bolezni in s tem nadaljnjemu slabšanju zdravstvenega in socialnega stanja oseb, ki uporabljajo droge oziroma preprečevanju nastanka socialne škode kot posledice katerekoli oblike zasvojenosti. Sem sodijo takoimenovani nizkopražni programi, ki potekajo kontinuirano tekom celega leta in vključujejo predvsem individualno svetovalno pomoč odvisnikom, individualno svetovalno pomoč svojcem odvisnikov, skupine za samopomoč za odvisnike, skupine za samopomoč za svojce odvisnikov, informiranje, podporo, zmanjševanje škode, terensko delo in svetovanje.
Sklop D: Kvartarna preventiva
Kvartarna preventiva je usmerjena k doseganju popolne abstinence in reintegraciji. Sem sodijo takoimenovani visokopražni programi ter programi za reintegracijo, ki potekajo kontinuirano tekom celega leta in vključujejo delo s stabilnimi abstinenti in njihovimi svojci, socialno reintegracijo, spodbujanje izobraževanja in zaposlovanja, preprečevanje socialne izključenosti.
Dejavnosti, opisane pod sklopi A, B, C in D, morajo biti za uporabnike brezplačne.
3. člen
Financiranje aktivnosti s področja zasvojenosti iz sklopa A – Primarna preventiva se izvaja po postopkih Zakona o javnem naročanju. Mestna občina z izbranimi izvajalci sklene pogodbe.
V postopku javnega naročila iz sklopa A za vsebine od 1. do 12. točke iz 4. člena tega odloka bo izbran največ po en izvajalec za posamezno vsebino. En izvajalec lahko izvaja največ tri vsebine. Posamezne vsebine od 1. do 12. točke se lahko glede na razpoložljiva proračunska sredstva združujejo ali se ne izvajajo.
4. člen
V okviru sklopa A se financirajo oziroma sofinancirajo naslednje aktivnosti:
1. preventivna predavanja/delavnice za starše predšolskih otrok in otrok I. triade osnovne šole z vsebinami: razmerje otrok – starši, razvojni mejniki tega obdobja in postavljanje meja v vzgoji, vzgoja odgovornega otroka, preživljanje prostega časa,
2. preventivna predavanja/delavnice za starše otrok II. triade z vsebinami: obremenjevanje otrok v šoli, motivacija za šolsko delo, razvojni mejniki tega obdobja,
3. preventivna predavanja/delavnice za starše otrok III. triade z vsebinami: preprečevanje raznih oblik zasvojenosti, razvojni mejniki tega obdobja, motivacija za šolsko delo,
4. preventivna predavanja/delavnice za učence 5. razreda osnovne šole z vsebinami: spoznavanje samega sebe, oblikovanje pozitivne samopodobe, prvi znaki odraščanja,
5. preventivna predavanja/delavnice za učence 6. razreda osnovne šole z vsebinami: spoznavanje samega sebe, oblikovanje pozitivne samopodobe, prvi znaki odraščanja,
6. preventivna predavanja/delavnice za učence 7. razreda osnovne šole z vsebinami: spoznavanje samega sebe, oblikovanje pozitivne samopodobe, prvi znaki odraščanja,
7. preventivna predavanja/delavnice za učence 8. razreda osnovne šole z vsebinami: odraščanje, oblikovanje pozitivne samopodobe, telesne spremembe,
8. preventivna predavanja/delavnice za učence 9. razreda osnovne šole z vsebinami: oblikovanje pozitivne samopodobe, pomen medvrstniškega druženja, odraščanje,
9. preventivna predavanja/delavnice za dijake 1. letnikov srednjih šol z vsebinami: šolske obremenitve, pomen čustev, bivanjska praznina,
10. preventivna predavanja/delavnice za dijake 2. letnikov srednjih šol z vsebinami: spoznavanje raznih oblik zasvojenosti, bivanjska praznina, reševanje stresnih situacij,
11. preventivna predavanja/delavnice za starše dijakov z vsebinami: bivanjska praznina mladih, prepoznavanje različnih oblik zasvojenosti, iskanje pomoči in kako reagirati v primerih suma na katero od oblik zasvojenosti,
12. preventivna predavanja/delavnice za pedagoške delavce vzgojno-varstvenih in izobraževalnih zavodov v mestni občini z vsebinami: preprečevanje zasvojenosti,
13. izobraževanje kadra za izvajanje preventivnih predavanj/delavnic iz prejšnjih alinej,
14. aktivnosti, ki se izvajajo za posamezne specifične skupine (zaporniki oziroma priporniki in drugi),
15. aktivnosti informiranja strokovne in širše javnosti o stanju glede drog oziroma različnih oblik zasvojenosti (didaktični, propagandni material, posveti, predavanja za strokovno ali širšo javnost, promocija zdravega načina življenja).
Vsebine od 1. do 12. točke tega člena se lahko na predlog Lokalne akcijske skupine za preprečevanje zasvojenosti Nova Gorica (v nadaljnjem besedilu: LAS) prilagodijo posamezni ciljni populaciji.
LAS predlaga organu mestne občine, pristojnemu za družbene dejavnosti (v nadaljevanju: pristojni organ), financiranje oziroma sofinanciranje vsebin od 13. do 15. točke tega člena odloka.
5. člen
Višina sredstev, namenjenih za financiranje oziroma sofinanciranje vsebin po posameznih sklopih, se določi z vsakoletnim javnim naročilom oziroma javnim razpisom.
6. člen
Sofinanciranje programov s področja zasvojenosti iz sklopov B, C in D se izvaja v skladu s tem odlokom in na podlagi vsakoletnega javnega razpisa.
Izvajanje programov iz sklopov B, C in D je vezano na proračunsko leto.
7. člen
V okviru sklopov B, C in D se sofinancirajo naslednji programi:
SKLOP B
1. program za delo z osnovnošolsko populacijo,
2. program za delo s srednješolsko populacijo,
3. program za delo z ekperimentatorji.
SKLOP C
1. nizkopražni program.
SKLOP D
1. visokopražni program,
2. reintegracijski program.
8. člen
Mestna občina ne sofinancira:
– odhodkov za plače prijaviteljev,
– odhodkov za formalno izobraževanje (redno in izredno) na vseh stopnjah,
– stroškov nakupa ali vzdrževanja nepremičnin in opreme,
– programov prijaviteljev, ki isti program prijavijo na druge razpise mestne občine in so jim sredstva iz teh razpisov tudi odobrena,
– programov, ki so financirani iz drugih sredstev mestne občine.
II. UPRAVIČENCI
9. člen
Na javni razpis za sofinanciranje programov s področja zasvojenosti se lahko prijavijo:
– nevladne organizacije (društva, ustanove, neprofitni zasebni zavodi), ki so registrirane kot pravne osebe v Republiki Sloveniji, in sicer na podlagi zakonskih predpisov za opravljanje dejavnosti s področja socialnega varstva,
– javni zavodi in druge pravne osebe in izvajalci s področja socialnega varstva, katerih socialna dejavnost je izkazana kot osnovna dejavnost in so na podlagi zakonskih predpisov registrirani tudi za opravljanje dejavnosti s področja zasvojenosti.
Za prijavitelje se po tem odloku ne štejejo:
– subjekti po Zakonu o gospodarskih družbah.
III. POGOJI ZA PRIJAVO NA JAVNI RAZPIS
10. člen
Prijavitelji za sofinanciranje programov iz sklopov B, C in D morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
– so registrirani za izvajanje programov na področju zasvojenosti oziroma jih imajo opredeljene v ustanovitvenem aktu oziroma statutu,
– na dan objave javnega razpisa formalno delujejo najmanj eno leto,
– imajo urejeno dokumentacijo v skladu z zakonom in drugimi predpisi, ki urejajo njihovo delovanje,
– imajo zagotovljene pravne, materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za izvedbo programa,
– imajo zagotovljena lastna sredstva in/ali soudeležbo drugih financerjev najmanj v višini 40 % vrednosti prijavljenega programa (med lastna sredstva se štejejo članarine, donacije in vsa sredstva prejeta iz katerihkoli drugih virov),
– program se izvaja na območju in v interesu mestne občine,
– program je neprofitne oziroma nekomercialne narave (višina prihodkov ne sme biti višja od višine odhodkov),
– vsebina programa mora ustrezati predmetu javnega razpisa,
– niso imeli blokiranega transakcijskega računa dlje kot en mesec v obdobju zadnjih treh mesecev pred dnevom odpiranja prijav,
– so v celoti in pravočasno izpolnili pogodbene obveznosti do mestne občine na podlagi zadnjega javnega razpisa, če so na njem sodelovali.
V posameznem javnem razpisu se lahko določi tudi druge pogoje za sofinanciranje.
IV. UPRAVIČENI STROŠKI
11. člen
Mestna občina bo sofinancirala samo upravičene stroške.
Upravičeni stroški po tem odloku so stroški, ki izpolnjujejo vse spodaj navedene pogoje:
– stroški, ki jih prijavitelj navede v prijavi na javni razpis in so vezani izključno na izvedbo prijavljenega programa,
– so dejansko nastali, so prepoznavni in preverljivi ter podprti z dokazili,
– niso in ne bodo financirani od drugih sofinancerjev,
– stroški hrane in pijače, ki jih prijavitelj navede v prijavi na javni razpis in so vezani izključno na izvedbo prijavljenega programa, lahko predstavljajo največ 10 % vrednosti celotnega programa.
V javnem razpisu oziroma razpisni dokumentaciji se lahko upravičene stroške dodatno opredeli. Neupravičeni stroški programa vedno predstavljajo breme, ki ga nosi izvajalec.
V. VIŠINA DODELJENIH SREDSTEV
12. člen
Letni obseg razpoložljivih sredstev, namenjenih programom s področja zasvojenosti v mestni občini, določa vsakoletni proračun mestne občine.
VI. POSTOPEK DODELJEVANJA SREDSTEV
13. člen
Sredstva za sofinanciranje programov s področja zasvojenosti se dodeljujejo po postopku, določenim s tem odlokom in javnim razpisom. Sredstva se dodelijo na podlagi javnega razpisa.
Javni razpis se objavi v Uradnem listu RS in na spletni strani mestne občine, obvestilo se lahko objavi tudi v katerem drugem mediju.
14. člen
Postopek dodeljevanja sredstev vodi pristojni organ, posamezne naloge v postopku dodeljevanja sredstev pa opravlja petčlanska strokovna komisija (v nadaljevanju: komisija), ki jo imenuje župan.
Komisijo iz prejšnjega odstavka imenuje župan izmed strokovnjakov s področja zasvojenosti.
Mandat komisije je vezan na mandat župana. Župan lahko člane komisije razreši pred iztekom mandata in imenuje nove. Člani komisije izmed sebe izvolijo predsednika, ki sklicuje in vodi seje komisije.
Komisija je sklepčna, če je na seji prisotnih več kot polovica članov komisije. Odločitve sprejema z večino glasov navzočih članov. V primeru enakega števila glasov, odloča glas predsednika komisije. Komisija lahko sprejme poslovnik o svojem delu.
Administrativno tehnično pomoč pri delu komisije nudi pristojni organ.
Naloge komisije so:
– odpiranje prispelih prijav na javni razpis,
– beleženje morebitnih pomanjkljivosti vlog, ugotovljenih na odpiranju,
– ocenjevanje vlog v skladu z merili za izbor programov (v nadaljnjem besedilu: merila) od 1 do 5, navedenimi v 25. členu tega odloka,
– na predlog pristojnega organa reševanje strokovnih vprašanj, ki se pojavijo v postopku dodeljevanja sredstev,
– potrditev višine dodeljenih sredstev izbranim prijaviteljem.
Glede interesne povezanosti predsednika in članov komisije s prijavitelji oziroma prejemniki sredstev se uporabljajo določbe veljavnih predpisov s področja postopka o izvrševanju proračuna.
15. člen
Pristojni organ opravlja naloge, ki so potrebne, da se izvede postopek dodeljevanja sredstev, zlasti pa:
– pripravi predlog javnega razpisa in razpisne dokumentacije,
– zagotovi objavo javnega razpisa v Uradnem listu RS in na spletni strani mestne občine,
– ugotavlja pravočasnost in formalno popolnost vlog,
– zahteva dopolnitev formalno nepopolnih vlog,
– ugotavlja izpolnjevanje pogojev za dodelitev sredstev,
– oceni vloge skladno z merilom 6 iz meril iz 25. člena tega odloka ter skladno s tem odlokom in javnim razpisom organizira ocenjevanje, ki je v pristojnosti komisije in pridobi njene ocene,
– na podlagi izvedenega postopka ugotovi število točk, ki jo prejme posamezna vloga, kdo so upravičenci za dodelitev sredstev ter višino sredstev, ki jo prejme posamezni upravičenec in o tem seznani komisijo,
– piše zapisnike sej komisije,
– izdaja ustrezne upravne akte.
Vsebina javnega razpisa
16. člen
Javni razpis mora vsebovati najmanj:
– naziv in sedež mestne občine,
– pravno podlago za izvedbo javnega razpisa,
– pogoje, ki jih morajo za prijavo na razpis izpolnjevati prijavitelji,
– merila,
– programe, ki so predmet razpisa,
– višino razpoložljivih sredstev,
– rok za prijavo na razpis,
– naslovnika in način vložitve prijave na razpis,
– navedbo pogojev za porabo sredstev,
– kraj in čas ter osebo, pri kateri lahko prijavitelji dvignejo razpisno dokumentacijo in dobijo dodatne informacije v zvezi z razpisom,
– rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa.
Prijava na razpis
17. člen
Prijava na razpis mora biti izpolnjena izključno na obrazcih iz razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane podatke in priloge.
V razpisni dokumentaciji morajo biti navedeni vsi pogoji, ki jih mora prijavitelj izpolnjevati, da se uvrsti v izbor za dodelitev sredstev, oziroma, ki jih mora izpolnjevati vloga, da se šteje kot formalno popolna.
Obvezni sestavni deli razpisne dokumentacije so:
– pogoji za sofinanciranje programov s področja zasvojenosti,
– okvirna višina sredstev, ki so na razpolago,
– način določanja deleža sredstev, ki jih prejme posamezni prejemnik sredstev,
– vzorec pogodbe,
– navedba potrebnih dokumentov, ki jih mora prijavitelj predložiti kot dokazilo, da je upravičen do sredstev,
– navedba o tem, kdo z odločbo odloči o dodelitvi sredstev in kdo odloči o pritožbi zoper to odločbo.
Z javnim razpisom se lahko določijo tudi drugi obvezni sestavni deli razpisne dokumentacije, ki ne smejo biti v nasprotju s tem odlokom.
18. člen
Vloga na javni razpis mora biti dostavljena do roka, ki je določen v objavi javnega razpisa.
Prijavo na javni razpis mora prijavitelj vložiti v zaprti kuverti, na kateri je navedeno:
– naslov sofinancerja,
– javni razpis, na katerega se prijava nanaša,
– naslov prijavitelja,
– opozorilo »JAVNI RAZPIS – NE ODPIRAJ«,
– v primeru dopolnjevanja vloge do preteka razpisnega roka »JAVNI RAZPIS, DOPOLNITEV VLOGE – NE ODPIRAJ«.
19. člen
Odpiranje prijav vodi strokovna komisija in se izvede v roku, ki je predviden v javnem razpisu. O odpiranju mora pristojni organ pisati zapisnik, ki vsebuje navedbe:
– naslov, prostor in čas zasedanja komisije,
– imena prisotnih članov komisije,
– imena oziroma naziv prijaviteljev po vrstnem redu odpiranja vlog,
– podatke o pravočasnosti vlog,
– morebitne formalne pomanjkljivosti vlog.
20. člen
Vloga, prispela na javni razpis, je pravočasna, če je prispela v roku, določenem v besedilu javnega razpisa. Prijavitelj lahko vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka.
Upravičena oseba je tista oseba, katere vloga izpolnjuje pogoje, določene v tem odloku. Izpolnjevanje pogojev se ugotavlja na podlagi obveznih dokazil in vloge prijavitelja.
Vloga je formalno popolna, če vsebuje v celoti izpolnjen prijavni obrazec in vsa obvezna dokazila – priloge.
Vlogo, ki ni pravočasna, ni predložena na obrazcih razpisne dokumentacije ali je ni vložila upravičena oseba, pristojni organ zavrže s sklepom.
Na podlagi ugotovitve, da je pravočasna vloga upravičene osebe formalno nepopolna, pristojni organ v roku osmih delovnih dni od dneva odpiranja pisno pozove stranko k dopolnitvi vloge. Vlogo je dovoljeno dopolnjevati le v tistem delu, ki se ne nanaša na ocenjevanje programov. Rok za dopolnitev je pet delovnih dni. Po preteku roka za dopolnitev, dodatne dopolnitve vlog niso možne. Če stranka vloge ne dopolni v zahtevanem roku, pristojni organ vlogo zavrže s sklepom.
Zoper sklep iz četrtega in petega odstavka tega člena je možna v petnajstih dneh od vročitve pritožba na župana mestne občine.
21. člen
Vloge za sofinanciranje programov iz sklopov B, C in D, ki so pravočasne, popolne in jih je vložila upravičena oseba, pristojni organ oceni na podlagi merila 6, navedenem v 25. členu tega odloka. O pregledu vlog in ocenjevanju mora pristojni organ voditi zapisnik, ki ga skupaj z vlogami predloži komisiji, da opravi ocenjevanje, ki je v njeni pristojnosti.
Člani komisije ločeno od pristojnega organa vsak na svojem ocenjevalnem listu strokovno ocenijo vsako posamezno vlogo na podlagi meril ter svoje ocene pisno obrazložijo. Izpolnjene ocenjevalne liste predložijo pristojnemu organu.
Končno število točk za posamezni program je vsota povprečnih ocen članov komisije in ocene upravnega organa.
Na podlagi celotnega izvedenega postopka pristojni organ ugotovi skupno število točk, ki jo prejme posamezna vloga, kdo so upravičenci za dodelitev sredstev ter višino sredstev, ki jo prejme posamezni upravičenec, kar potrdi komisija.
O pregledu vlog in ocenjevanju mora pristojni organ sestaviti zapisnik.
22. člen
Po izvedenem postopku iz prejšnjega člena tega odloka pristojni organ izda prijaviteljem odločbe, v katerih se odloči o vlogah.
Zoper izdano odločbo iz prejšnjega odstavka tega člena ima prijavitelj možnost vložiti pritožbo na župana Mestne občine Nova Gorica, in sicer v roku 15 dni od njene vročitve.
Pritožbeni razlog ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog, ki so del tega odloka.
Zoper merila iz 25. člena tega odloka je pritožba možna le glede pravilnosti izračuna in vnosa dodeljenih točk v skupno število točk, ni pa dovoljena zoper število točk, ki ga je posamezni član komisije dodelil posamezni vlogi.
Zoper rešitve o strokovnih vprašanjih iz četrte alineje predzadnjega odstavka 15. člena tega odloka pritožba ni dovoljena.
VII. MERILA ZA IZBOR PROGRAMOV
23. člen
Prijavitelj mora pri prijavi programa natančno določiti vsebino in finančno konstrukcijo programa.
Programi, prispeli na razpis, se na podlagi meril ovrednotijo s točkami.
Za posamezno razpisano vsebino iz sklopov B, C in D bo izbran tisti prijavitelj, ki bo dosegel najvišje število točk. Kolikor tudi prijavitelj z najvišjim doseženim številom točk ne zbere najmanj 70 % možnih točk (175 točk od 250 možnih), ni izbran nihče od prijaviteljev.
Višina sredstev, ki se dodeli posameznemu prijavitelju, se določi na podlagi določb iz tega odloka in javnega razpisa, rezultatov ocenjevanja vlog, višine upravičenih zaprošenih sredstev s strani prijavitelja ter višine razpoložljivih sredstev.
24. člen
Merila za izbor programov s področja preprečevanja zasvojenosti v mestni občini so:
1. vsebina predloženega programa                   do 70 točk,
2. jasni cilji predloženega programa               do 20 točk,
3. metode dela                                     do 20 točk,
4. jasna in realna finančna konstrukcija
predloženega programa                              do 40 točk,
5. prijavitelj ima sedež (izpostavo, enoto) v
mestni občini                                         20 točk,
6. reference prijavitelja in evalvacija
doseganja ciljev in rezultatov programa            do 80 točk,
                                          SKUPAJ     250 točk.
Reference prijavitelja in evalvacija doseganja ciljev in rezultatov programa se razčleni:
Program ima zagotovljeno supervizijo ali
intervizijo                                         do 20 točk
– program ima zagotovljeno supervizijo z licenco
SZS                                                    20 točk
– program ima zagotovljeno supervizijo brez
licence SZS ali ustrezno intervizijo                   10 točk
– program nima zagotovljene niti supervizije
niti intervizije                                        0 točk
Program ima zagotovljeno ustrezno kadrovsko
strukturo (izobrazba po 69. členu ZSV,
usposobljenost izvajalcev in njihove reference
…)                                                  do 20 točk
– program ima ustrezno kadrovsko strukturo
(izobrazba po 69. členu ZSV, opravljen strokovni
izpit in usposobljenost)                               20 točk
– program ima zadovoljivo kadrovsko strukturo
(izobrazba po 69. ali 70. členu ZSV)                   10 točk
– program nima zadovoljive kadrovske strukture
vendar v programu občasno delujejo strokovnjaki
s primerno izobrazbo                                    5 točk
– program nima zadovoljive kadrovske strukture
in v programu ne sodelujejo strokovnjaki s
primerno izobrazbo                                      0 točk
Predloženi program v mestni občini poteka že več       20 točk
let in je uveljavljen ter je že bil vsaj dvakrat
v zadnjih 5 letih sofinanciran iz proračuna
mestne občine
Evalvacija doseganja ciljev in rezultatov
programa                                            do 20 točk
– program ima izdelano celovito evalvacijo
doseganja ciljev                                       20 točk
– program ima deloma izdelano evalvacijo
doseganja ciljev ali ima druge načine merjenja
rezultatov                                             10 točk
– program nima izdelane evalvacije za doseganje
ciljev in ne meri rezultatov programa                   0 točk
Formula za izračun sofinanciranja posameznega programa:
                      KONČNO ŠTEVILO
     RAZPISANA           TOČK ZA
     SREDSTVA            PROGRAM             UPRAVIČENA
----------------    × ---------------- × ZAPROŠENA SREDSTVA
 VSOTA IZRAČUNANIH           250            ZA PROGRAM
DELEŽEV PROGRAMOV
VIII. POGODBA
25. člen
Po dokončnosti odločb mestna občina z izbranimi prijavitelji (v nadaljnjem besedilu: izvajalci) sklene pogodbo o sofinanciranju ter objavi seznam prejemnikov sredstev na svoji spletni strani.
26. člen
Pogodba iz prejšnjega člena mora vsebovati vsaj:
– navedbo podatkov mestne občine in podatke o izvajalcu,
– vsebino in obseg ter čas realizacije programa,
– višino odobrenih sredstev,
– upravičene stroške iz naslova sofinanciranja,
– rok, način ter pogoje za nakazilo sredstev,
– navedbo skrbnika pogodbe za vsako pogodbeno stranko,
– obveznost poročanja o izvedbi programa in porabi sredstev,
– način nadzora nad izvedbo programa in porabo sredstev,
– razloge za vračilo dodeljenih sredstev,
– druge medsebojne pravice in obveznosti.
Pogodba lahko poleg določb iz prejšnjega odstavka tega člena vsebuje tudi druge določbe.
27. člen
Izvajalec mora vrniti podpisano pogodbo najkasneje v roku 8 dni od vročitve pisnega predloga pogodbe in poziva za podpis pogodbe.
Če izvajalec ne vrne podpisane pogodbe mestni občini v roku iz prejšnjega odstavka, se šteje, da je odstopil od pogodbe in umaknil prijavo na razpis.
Mestna občina bo sredstva za sofinanciranje programov nakazovala na naslednji način:
– 25 % odobrenih sredstev v roku do trideset (30) dni od podpisa pogodbe,
– 75 % odobrenih sredstev v roku do trideset (30) dni po prejemu ustreznih vsebinskih in finančnih poročil v rokih, določenih s pogodbo.
IX. NADZOR NAD PORABO SREDSTEV
28. člen
Izvajalec izgubi pravico do dodeljenih sredstev oziroma sorazmernega dela sredstev, kolikor v roku, določenem v pogodbi, ne realizira oziroma ne realizira v celoti prijavljenega programa, za katerega so mu bila z odločbo dodeljena sredstva.
29. člen
Nadzor nad izvajanjem programov s področja zasvojenosti in namensko porabo dodeljenih sredstev opravlja pristojni organ.
30. člen
Prejemniki morajo najkasneje do roka, določenega v pogodbi, mestni občini predložiti:
– vsebinsko in finančno poročilo ter dokazila o izvedenih programih, za katere so jim bila sredstva dodeljena,
– dokazila o namenski porabi sredstev.
Iz finančnega poročila mora biti razvidna poraba sredstev najmanj v višini odobrenih sredstev na javnem razpisu in sorazmernem deležu lastnih sredstev oziroma sredstev iz drugih virov, ki se določi na podlagi višine odobrenih sredstev.
Prejemnik mora vrniti prejeta sredstva v občinski proračun:
– če dodeljena sredstva porabi nenamensko,
– če je v postopku javnega razpisa navajal lažne podatke, na podlagi katerih so mu bila sredstva dodeljena,
– v drugih primerih določenih v pogodbi.
V primeru iz prvih dveh alinej prejšnjega odstavka tega člena prejemnik ne more več pridobiti sredstev na podlagi tega odloka na prihodnjih treh javnih razpisih.
X. KONČNE DOLOČBE
31. člen
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o sofinanciranju programov s področja zasvojenosti v Mestni občini Nova Gorica (Uradni list RS, št. 78/09).
32. člen
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 187-8/2012-2
Nova Gorica, dne 13. decembra 2012
Župan
Mestne občine Nova Gorica
Matej Arčon l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti