Št. 5440-6/2011 Ob-1318/12
, Stran 212
Št. 5440-6/2011 Ob-1318/12
Na podlagi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. julija 2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1260/1999 (OJ L 210/2006) z vsemi spremembami (v nadaljevanju: Uredba 1083/2006/ES), Uredbe (ES) št. 1081/2006 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. julija o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1784/1999 (OJ L 210/2006) z vsemi spremembami, Uredbe komisije (ES) št. 1828/2006 z dne 8. decembra 2006 o pravilih za izvajanje Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu in Kohezijskem skladu ter Uredbe (ES) št. 1080 /2006 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. julija 2006 o Evropskem skladu za regionalni razvoj in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1783/1999 (OJ L 210/2006) z vsemi spremembami, Uredbe (ES) št. 1080 /2006 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 5. julija 2006 o Evropskem skladu za regionalni razvoj in razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1783/1999 (OJ L 210/2006) z vsemi spremembami, Uredbe Komisije (ES) št. 1998/2006 z dne 15. decembra 2006 o uporabi členov 87 in 88 Pogodbe pri pomoči de minimis (OJ L 379/2006) z vsemi spremembami, Uredbe o izvajanju postopkov pri porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2007–2013 (Uradni list RS, št. 17/09, 40/09, 3/10, 31/10 in 79/10, v nadaljevanju: Uredba), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (Uradni list RS, št. 96/10 in 4/11), Proračuna Republike Slovenije za leto 2012 (Uradni list RS, št. 96/10 in 4/11), Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), Zakona o spremljanju državnih pomoči (Uradni list RS, št. 74/04), Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013 (potrjen s strani Evropske Komisije z dne 21. 11. 2007, št. potrditve: CCI 2007 SI 051 PO 001), Sporazuma o prenosu nalog organa upravljanja na posredniško telo, št. 303-17/2010-33 z dne 1. 6. 2010, Priglašene sheme pomoči po pravilu de minimis »Spodbujanje zaposlovanja in storitve za trg dela«, št. priglasitve: M003-5022860-2010/III z dne 28. 12. 2011 in Sklepa št. OP RČV 4/1/09-0-MDDSZ (št. dokumenta: 303-11/2012/11) o potrditvi instrumenta »Javni razpis za spodbujanje socialnega podjetništva II.«, ki ga je dne 31. 1. 2012 izdala Služba Vlade RS za lokalno samoupravo in regionalno politiko Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo) objavlja:
javni razpis
za spodbujanje razvoja socialnega podjetništva II. v okviru 4. razvojne prioritete »Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti« in 4.1 prednostne usmeritve »Enake možnosti na trgu dela in krepitev socialne vključenosti« Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013. Javni razpis se bo izvajal kot instrument javni razpis za izbor operacij.
1. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je spodbujanje dostopa do usposabljanja in zaposlovanja ranljivim ciljnim skupinam na trgu dela z razvojem dejavnosti socialnega podjetništva kot trajnega opravljanja dejavnosti s proizvodnjo in prodajo proizvodov ali opravljanjem storitev na trgu, pri čemer ustvarjanje dobička ni izključni niti glavni cilj opravljanja dejavnosti.
Sofinancirani bodo projekti, ki bodo razvijali tržne dejavnosti (proizvodnjo, prodajo proizvodov ali storitev) v skladu z načeli socialnega podjetništva kot jih opredeljuje Zakon o socialnem podjetništvu in bodo prispevali k ustvarjanju delovnih mest, socialni integraciji in poklicni reintegraciji ranljivih skupin na trgu dela.
Javni razpis je namenjen sofinanciranju naslednjih dejavnosti:
– razvoju novih ali širitvi obstoječih tržnih dejavnosti;
– usposabljanju oseb iz ranljivih ciljnih skupin za delo v okviru razvite tržne dejavnosti;
– ustvarjanje novih delovnih mest za zaposlitev oseb iz ranljivih ciljnih skupin v okviru razvite tržne dejavnosti.
Cilj javnega razpisa je podpreti projekte, ki bodo z razvijanjem dejavnosti socialnega podjetništva osebam iz ranljivih ciljnih skupin zagotavljali zaposlitve in ustvarjali nova delovna mesta.
Med ranljive ciljne skupine po tem razpisu štejemo osebe, kot so navedene v točki 2.3 tega javnega razpisa.
2. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Na javni razpis lahko kandidira prijavitelj sam oziroma v projektnem partnerstvu, pri čemer lahko projektno partnerstvo sestavljajo največ tri pravne osebe (prijavitelj in največ dva projektna partnerja).
Pogodbo o sofinanciranju z ministrstvom za delo, družino in socialne zadeve podpiše zgolj prijavitelj, le ta pa v primeru kandidiranja v projektnem partnerstvu s projektnimi partnerji podpiše partnerski sporazum, v katerem podrobneje opredeli pravice, obveznosti in odgovornosti projektnega partnerstva pri izvedbi projekta (podrobneje v poglavju 10.).
2.1 Upravičeni prijavitelj in projektni partnerji
Prijavitelj in, v primeru projektnega partnerstva, vsak projektni partner, mora izpolnjevati vse spodaj navedene pogoje:
1. je pravna oseba (društvo, zavod, ustanova, gospodarska družba, zadruga, evropska zadruga ali druga pravna oseba zasebnega prava), ki ima v ustanovitvenem aktu določeno neprofitno delovanje, premoženje, dobiček in presežke prihodkov nad odhodki uporablja za opravljanje osnovne dejavnosti oziroma ne deli dobička ali presežka prihodkov nad odhodki, temveč ga vlaga v razvoj dejavnosti oziroma je delitev dopustna le, če zakon, ki ureja pravno organiziranost posamezne vrste nepridobitne pravne osebe ne določa drugače. V tem primeru lahko nepridobitna pravna oseba deli del dobička ali presežka prihodkov članom, upravi in delavcem v deležu, ki ne sme presegati 20 odstotkov vsega ustvarjenega dobička ali presežka prihodka v določenem letu in le v primeru, da presežek prihodkov ne predstavlja neporabljenih javnih sredstev in ima to opredeljeno v aktu o ustanovitvi ali v temeljnem aktu (dokazilo: prijavitelj in vsak projektni partner mora k vlogi priložiti kopijo ustanovitvenega akta ali drugega ustreznega temeljnega akta, iz katerega je razvidno neprofitno delovanje pravne osebe in druga določila te točke);
2. je pravna oseba, ki je na dan prijave registrirana za opravljanje dejavnosti v Republiki Sloveniji in v Republiki Sloveniji tudi opravlja registrirano dejavnost (dokazilo: Obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev, ter v primeru projektnega partnerstva, tudi Obrazec št. 5: Izjava projektnega partnerja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev. Prijavitelj, ter, v primeru projektnega partnerstva vsak projektni partner, lahko k vlogi priloži še kopijo potrdila o registraciji iz sodnega registra ali AJPES-a);
3. ima sposobnost vnaprejšnjega financiranja projekta ter sposobnost zagotavljanja tehničnih zmogljivosti za izvedbo projekta (dokazilo: Obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev, ter, v primeru projektnega partnerstva, tudi Obrazec št. 5: Izjava projektnega partnerja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev);
4. ima poravnane vse davke in druge obvezne dajatve, skladno z nacionalno zakonodajo, zapadle do vključno zadnjega dne v mesecu pred vložitvijo vloge na javni razpis (dokazilo: Obrazec št 4: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev, ter, v primeru projektnega partnerstva, tudi Obrazec št. 5: Izjava projektnega partnerja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev. Prijavitelj, ter, v primeru projektnega partnerstva, vsak projektni partner, lahko k vlogi priloži še potrdilo pristojnega davčnega urada o poravnanih davkih in drugih obveznih dajatvah v RS, zapadlih do vključno zadnjega dne v mesecu pred vložitvijo vloge na javni razpis);
5. ni v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali postopku likvidacije (dokazilo: Obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev, ter, v primeru projektnega partnerstva, tudi Obrazec št. 5: Izjava projektnega partnerja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev);
6. ni kršil določil o nenamenski porabi sredstev iz naslova prejetih sredstev Evropskega socialnega sklada ali drugih javnih sredstev oziroma je kršitev o nenamenski porabi sredstev po pozivu odpravil (dokazilo: Obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev, ter, v primeru projektnega partnerstva, tudi Obrazec št. 5: Izjava projektnega partnerja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev).
Ministrstvo lahko za potrebe tega javnega razpisa pridobi potrdila glede izpolnjevanja pogojev iz uradnih evidenc. Za hitrejšo obravnavo vloge lahko prijavitelj, ter, v primeru projektnega partnerstva, vsak projektni partner, v prejšnjem odstavku navedena potrdila iz uradnih evidenc priloži sam.
Poleg zgoraj navedenih pogojev mora prijavitelj izpolnjevati še naslednja pogoja:
1. na dan prijave mora zaposlovati vsaj eno osebo za polni delovni čas (dokazilo: Obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev);
2. predložiti mora izdelan poslovni načrt za dejavnost, ki se bo izvajala v projektu (dokazilo: Poslovni načrt).
Prijavitelj podpiše Obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev, v primeru projektnega partnerstva pa vsak projektni partner posebej podpiše Obrazec št. 5: Izjava projektnega partnerja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev, s katerim pod kazensko in materialno odgovornostjo potrdi izpolnjevaje in sprejemanje razpisnih pogojev za kandidiranje na tem javnem razpisu.
V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev katerega koli prijavitelja oziroma projektnega partnerja, lahko ministrstvo zahteva dodatna pojasnila ali dokazila.
Ne glede na zgoraj naštete upravičene prijavitelje in projektne partnerje, pa do sredstev po tem javnem razpisu, skladno s pravili za dodelitev pomoči po pravilu »de minimis«, niso upravičeni prijavitelji oziroma njihovi projektni partnerji iz dejavnosti, opredeljenih v 1. členu Uredbe Komisije (ES) 1998/2006 z dne 15. decembra 2006 o uporabi členov 87 in 88 Pogodbe pri pomoči »de minimis« z vsemi spremembami (v nadaljevanju: Uredba 1998/2006/ES). To so pravne osebe iz sektorjev ribištva in ribogojstva, premogovništva, primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti; predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti (pod pogoji, določenimi v točki (i) in (ii) točke (c) 1. člena Uredbe 1998/2006/ES), izvozne dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo in podjetja v težavah (t.j. podjetja, ki so v procesu prestrukturiranja po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah) ter kadar gre za pomoči, pogojene s prednostjo rabe domačega blaga pred rabo uvoženega blaga ali za pomoči za nabavo vozil za cestni prevoz tovora, dodeljene podjetjem, ki opravljajo cestne prevoze blaga za najem ali plačilo.
V primeru dvoma glede upravičenosti prijavitelja oziroma projektnega partnerja lahko ministrstvo zahteva dodatna pojasnila ali dokazila.
Ministrstvo vloge prijavitelja, ki vključuje pravno osebo, ki se po pravilu »de minimis« šteje za neupravičeno, ne bo obravnavalo in jo bo zavrglo.
2.2 Pridruženi partnerji in sodelovanje z lokalno ali širšo skupnostjo
V projektu je zaželeno sodelovanje z lokalno ali širšo skupnostjo. To pomeni povezovanje in sodelovanje prijavitelja oziroma projektnega partnerstva z drugimi pravnimi osebami ne glede na status oziroma pravno obliko (t.i. pridruženi partnerji). To so lahko npr. podjetja, občine, društva, združenja in drugi poslovni subjekti, ki niso upravičeni do izplačil iz sredstev projekta, lahko pa s svojo dejavnostjo, vlogo in sofinanciranjem prijavljenega projekta v lokalnem ali širšem okolju pripomorejo k uspešnejši izvedbi le-tega.
Sodelovanje prijavitelja s pridruženimi partnerji je zaželjeno in bo pri ocenjevanju projektov upoštevano. Prijavitelj lahko v projektu sodeljuje z več pridruženimi partnerji (dokazilo: Pismo o nameri ali drugo ustrezno dokazilo, ki izkazuje sodelovanje pridruženih partnerjev).
2.3 Ranljive ciljne skupine
Projekt mora predvideti zaposlitev težje zaposljivih oseb iz naslednjih ranljivih ciljnih skupin, in sicer:
– osebe, starejše od 50 let,
– mlade do dopolnjenega 25. leta starosti brez ali z nizko stopnjo izobrazbe (v to skupino se vštevajo osebe, ki niso dosegle stopnje srednjega strokovnega izobraževanja, srednjega poklicnega, tehniškega izobraževanja oziroma splošnega srednjega izobraževanja),
– pripadnike romskih skupnosti,
– odvisnike, ki so vključeni v programe zdravljenja odvisnosti oziroma od njihove vključenosti v programe še ni preteklo več kot 2 leti,
– obsojence, ki jim še ni preteklo eno leto od prestane kazni zapora oziroma so v času pogojnega odpusta in več kot 6 mesecev niso imeli redno plačane zaposlitve,
– invalide, katerih invalidnost je ugotovljena z odločbo pristojnega organa,
– migrante (tujce, ki v Sloveniji nameravajo ali dejansko prebivajo vsaj eno leto in v Slovenijo prihajajo zaradi začasnega ali trajnejšega dela, zaposlitve ali samozaposlitve (ekonomski delovni migranti, zaradi študija, usposabljanja in raziskovalnega dela …),
– osebe s stratusom begunca, ki so vključene v programe integracije,
– brezdomne osebe (socialno izključeni posamezniki brez trajne nastanitve).
Prijavitelj lahko z ustrezno utemeljitvijo predlaga drugo ranljivo ciljno skupino, ki ni med zgoraj naštetimi, strokovna komisija pa mora utemeljitev prijavitelja v postopku ocenjevanja projektov potrditi. Kolikor strokovna komisija v postopku ocenjevanja projektov predlagane druge ranljive ciljne skupine ne potrdi, se vloga zavrne.
Osebe iz ranljive ciljne skupine ob vključitvi v projekt ne smejo biti v delovnem razmerju. V projekt so lahko vključene brezposelne osebe, ki so prijavljene na Zavodu RS za zaposlovanje (v nadaljevanju: ZRSZ), in neaktivne osebe oziroma osebe, ki niso v delovnem razmerju in niso prijavljene na ZRSZ.
Prav tako se lahko v projekt vključijo osebe, ki so bile kot osebe iz ranljive ciljne skupine vključene v usposabljanje ali zaposlitev v projektih socialnega podjetništva, ki so bili sofinancirani v okviru Javnega razpisa za spodbujanje socialnega podjetništva, objavljenega v Uradnem listu RS, št. 44/09, dne 12. 6. 2009, in so tam še vedno zaposlene. Za njih pogoj, da ne smejo biti v delovnem razmerju, ne velja.
V okviru projekta mora biti zagotovljena zaposlitev vsaj trem osebam iz ranljivih ciljnih skupin za obdobje najmanj 18 mesecev za nedoločen ali določen čas s polnim delovnim časom ali vsaj šestim osebam za najmanj polovični delovni čas oziroma v obsegu vsaj treh zaposlitev za polni delovni čas.
Kolikor bo projekt predvideval tudi usposabljanje oseb iz ranljivih ciljnih skupin, ki mora trajati najmanj 100 ur, so le-te upravičene do dodatka za aktivnost in dodatka za prevoz, vendar morajo v tem primeru tako osebe iz ranljivih ciljnih skupin kakor tudi prijavitelj z ZRSZ skleniti tristransko Pogodbo o vključitvi brezposelne osebe v aktivnost usposabljanja (Priloga št. 2).
2.4 Trajanje oziroma časovna omejitev projektov: trajanje projektov je med 24 in 36 meseci. Skrajni rok za dokončanje projektnih aktivnosti je 36 mesecev od podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta, vendar ne kasneje kot do 31. 7. 2015.
3. Financiranje
3.1 Način financiranja
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada (v nadaljevanju: ESS). Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru 4. razvojne prioritete »Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti« in 4. 1. prednostne usmeritve »Enake možnosti na trgu dela in krepitev socialne vključenosti« Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, potrjen s strani Evropske Komisije, dne 21. 11. 2007 (št. potrditve: CCI 2007 SI 051 PO 001).
Namenska sredstva EU predstavljajo 85 % celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta. Namenska sredstva slovenske udeležbe predstavljajo 15 % celotnih upravičenih javnih izdatkov za upravičene stroške projekta.
Skladno s 34. členom Uredbe 1083/2006/ES in 20. členom Uredbe bo uporabljeno tudi t.i. dopolnilno financiranje, ki spada v obseg pomoči Evropskega sklada za regionalni razvoj (za nakup strojev, opreme in pohištva), če je le to upravičeno in nujno potrebno za izvedbo projekta.
3.2 Skupna razpoložljiva višina sredstev
Skupna razpoložljiva višina nepovratnih sredstev za leta 2012, 2013, 2014 in 2015 znaša 4.500.000 EUR. Razpisana sredstva se zagotavlja v okviru proračuna Republike Slovenije – namenskih sredstev kohezijske politike, po spodaj predvideni finančni konstrukciji:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
3.3 Omejitve višine zaprošenih sredstev
Ministrstvo bo posamezni projekt sofinanciralo do največ 300.000 EUR. Pri višini zaprošenih sredstev morajo prijavitelji in projektni partnerji upoštevati omejitev glede pomoči, dodeljene po pravilu »de minimis«.
4. Pomoč po pravilu »de minimis«
Sredstva dodeljena v okviru tega javnega razpisa bodo, na podlagi priglašene sheme »Spodbujanje zaposlovanja in storitve za trg dela« (št. priglasitve: M003-5022860-2010/III z dne 28. 12. 2011), tako za prijavitelja kot za vsakega projektnega partnerja predstavljala pomoč po pravilu »de minimis«. Pravilo pomoči »de minimis« določa, da lahko posamezni prejemnik (prijavitelj oziroma vsak projektni partner) v obdobju treh (zaporednih) koledarskih let pridobi največ 200.000 EUR (oziroma 100.000 EUR v cestnoprometnem sektorju).
Stroška dodatek za aktivnost in dodatek za prevoz za osebe iz ranljivih ciljnih skupin ne predstavljata pomoči po pravilu »de minimis«.
Do pomoči po pravilu »de minimis« niso upravičeni prejemniki iz dejavnosti, določenih v 1. členu Uredbe 1998/2006/ES.
Ob prijavi na javni razpis morajo prijavitelj ter, v primeru projektnega partnerstva, vsak projektni partner, izpolniti tudi Izjavo o pomočeh »de minimis« (Obrazec št. 6a in 6b), v kateri morajo navesti podatke o:
1. višini prejetih sredstev po pravilu »de minimis« v obdobju zadnjih treh koledarskih let (tekoče leto ter dve pretekli leti),
2. višini dodeljenih, vendar še ne izplačanih sredstev po pravilu »de minimis«,
3. višini prijavljenih, vendar še ne odobrenih sredstev po pravilu »de minimis«,
4. višini zaprošenih sredstev v okviru projekta, prijavljenega v okviru tega javnega razpisa.
Kolikor bodo sredstva iz točke 1. 2. in 4. skupaj presegla omejitev po pravilu »de minimis«, bo vloga v postopku ocenjevanja zavrnjena.
5. Obdobje upravičenosti stroškov in izdatkov
Obdobje, za katerega so namenjena razpisana sredstva, so proračunska leta 2012, 2013, 2014 in 2015. Obdobje upravičenosti izplačil iz proračuna je od 3. 2. 2012 do 31. 12. 2015.
Po tem javnem razpisu so do sofinanciranja upravičeni stroški, ki bodo pri prijavitelju oziroma projektnemu partnerju nastali od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta do konca izvajanja projektnih aktivnosti in jih bo prijavitelj oziroma projektni partner plačal najkasneje v 30 dneh po koncu izvajanja projektnih aktivnosti, vendar ne kasneje kot 31. 8. 2015.
6. Upravičene aktivnosti in upravičenost stroškov
6.1 Upravičene aktivnosti
Med upravičene aktivnosti po vsebinskih področjih spadajo:
– aktivnosti, povezane z vodenjem projekta,
– aktivnosti usposabljanja oseb iz ranljivih ciljnih skupin,
– aktivnosti zaposlovanja oseb iz ranljivih ciljnih skupin,
– aktivnosti povezane z razvojem poslovne ideje in razvojem dejavnosti,
– nakup nujno potrebnih strojev, opreme in pohištva za izvajanje projekta in razvoj dejavnosti,
– aktivnosti, povezane z informiranjem in obveščanjem javnosti in promocijo ponudbe storitev/izdelkov na trgu.
Prijavitelj mora pri izvajanju aktivnosti iz druge in tretje alineje zagotavljati spoštovanje načela enakih možnosti, enakosti spolov in nediskriminacije.
6.2 Upravičeni stroški
Upravičeni stroški v okviru tega javnega razpisa so stroški, za katere velja, da so:
– neposredno povezani z izvajanjem projekta, v skladu s cilji projekta ter bodo določeni v pogodbi o sofinanciranju projekta,
– dejansko nastali za dela, ki so bila opravljena, za blago, ki je bilo dobavljeno, oziroma za storitve, ki so bile izvedene v okviru projekta in je prijavitelj oziroma projektni partner dostavil dokazila o njihovem plačilu,
– pripoznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarstvenika,
– nastali v obdobju upravičenosti posameznega projekta,
– dokazljivi z verodostojnimi računovodskimi listinami oziroma listinami enake dokazne vrednosti,
– v skladu z veljavnimi pravili Skupnosti in nacionalnimi pravili (upoštevanje določil veljavnega zakona o javnem naročanju, informiranje in obveščanje javnosti, hramba dokumentacije …).
Upravičene stroške predstavljajo t.i. neposredni in posredni stroški projekta.
Med neposredne upravičene stroške štejemo stroške, ki so neposredno povezani z izvajanjem projekta, in sicer:
a) stroški dela zaposlenih na projektu,
b) stroški usposabljanj in dela zaposlenih oseb iz ranljivih ciljnih skupin,
c) stroški zunanjih storitev,
d) stroški materiala za usposabljanje oseb iz ranljivih ciljnih skupin,
e) stroški informiranja in obveščanja javnosti o izvajanju projekta in dejavnosti.
Med posredne upravičene stroške štejemo tiste operativne stroške, ki nastanejo oziroma so povezani z neposrednimi aktivnostmi projekta. Posredni stroški so ocenjeni v pavšalu, ki predstavlja 15 % določenih neposrednih upravičenih stroškov projekta (podrobnejša opredelitev je v razpisni dokumentaciji).
Skladno s 34. členom Uredbe 1083/2006/ES 20. členom Uredbe je v okviru tega javnega razpisa omogočeno tudi t.i. dopolnilno financiranje, ki spada v obseg pomoči Evropskega sklada za regionalni razvoj, in sicer za nakup strojev, opreme in pohištva, v primeru, da je le to upravičeno in nujno potrebno za izvedbo projekta.
Vrednost nakupa strojev, opreme in pohištva ne sme presegati 15 % vseh upravičenih stroškov projekta. Nakup strojev, opreme in pohištva je upravičen le v primeru, da je le-ta utemeljen in nujno potreben za doseganje ciljev projekta.
Sredstva za nakup strojev, opreme in pohištva se bodo izplačevala postopoma, tekom trajanja projekta, v določenem odstotku od že realiziranih upravičenih stroškov projekta.
V okviru tega javnega razpisa davek na dodano vrednost (v nadaljevanju: DDV) ni upravičen strošek in ga nosi prijavitelj oziroma vsak projektni partner sam.
6.3 Neupravičeni stroški
Neupravičeni stroški niso predmet sofinanciranja in jih krije prijavitelj oziroma projektni partner sam.
Med neupravičene stroške spadajo:
– stroški nakupa in gradnje nepremičnin;
– stroški nakupa zemljišča;
– posredni stroški, če presegajo vrednost 15 % od določenih neposrednih upravičenih stroškov projekta;
– stroški nakupa strojev, opreme in pohištva, če presegajo 15 % vseh upravičenih stroškov projekta;
– amortizacija strojev, opreme in pohištva v primeru ko se uveljavlja strošek nakupa strojev, opreme in pohištva;
– stroški obresti na dolgove;
– davek na dodano vrednost (DDV);
– stroški, ki so v preteklosti že bili sofinancirani iz javnih virov oziroma stroški, ki so v času trajanja projekta financirani iz drugih javnih virov;
– nakup rabljene opreme, strojev in pohištva;
– stroški, ki ne bodo predvideni v pogodbi o sofinanciranju projekta ter
– drugi stroški, ki niso v neposredni povezavi z vsebino ter cilji projekta.
7. Postopek izbora prijaviteljev
7.1 Rok in način prijave na javni razpis
Rok za oddajo prijav je najkasneje 60. dan po objavi tega javnega razpisa v Uradnem listu Republike Slovenije, oziroma do vključno 3. 4. 2012.
Posamezni prijavitelj lahko predloži le eno vlogo za sofinanciranje, lahko pa sodeluje kot projektni partner v drugih projektih. Kolikor bo prijavitelj predložil več vlog za sofinanciranje, bo upoštevana tista vloga, ki bo na ministrstvu evidentirana kot prva prispela, ostale vloge se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavržene ter vrnjene prijavitelju.
Vloga mora biti oddana v papirnati/tiskani obliki na prijavnih obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane obvezne priloge in podatke, določene v razpisni dokumentaciji. Poleg tega je potrebno, skupaj z vlogo, na CD-ROM-u ali DVD-ROM-u v Wordovi oziroma Excelovi obliki posredovati tudi Obrazec št. 1: Osnovne informacije o projektu, prijavitelju in projektnih partnerjih, Obrazec št. 2: Prijavnica in Obrazec št. 3: Finančni načrt.
Kot pravočasne se bodo upoštevale vloge, poslane po pošti s priporočeno poštno pošiljko, ki bodo označene s poštnim žigom do vključno 3. 4. 2012 in vloge, poslane po pošti z navadno poštno pošiljko, ki bodo v vložišče ministrstva, prispele do 3. 4. 2012. Osebno oddane vloge pa se bodo kot pravočasne upoštevale le, če bodo oddane v vložišču Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, do 3. 4. 2012, do 12. ure.
Vloge na javni razpis morajo, ne glede na način oddaje, prispeti na naslov: Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana.
Za prepozno oddano vlogo se šteje vloga, ki ministrstvu ni bila predložena do navedenega roka. Prepozne oziroma na napačen naslov prispele vloge se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavržene ter vrnjene pošiljatelju.
Vlogo je potrebno poslati ali oddati v zaprti ovojnici, ki mora biti označena s polnim nazivom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – vloga na JR za spodbujanje razvoja socialnega podjetništva II.«. Za označevanje vloge na ovojnici se mora uporabiti obrazec za označbo vloge (Priloga št. 3: Označba vloge v razpisni dokumentaciji). Vloge, ki bodo nepravilno označene, se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavržene ter vrnjene pošiljatelju.
Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj, in v primeru projektnega partnerstva vsak projektni partner, strinja s pogoji razpisa in merili za ocenjevanje.
7.2 Odpiranje, preverjanje formalne popolnosti vlog in ocenjevanje
7.2.1 Odpiranje vlog
Ministrstvo bo izbralo predloge projektov po postopku, kot ga določa veljavni Zakon o javnih financah oziroma Uredba o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog. Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev bo vodila strokovna komisija, imenovana s strani ministra za delo, družino in socialne zadeve.
Odpiranje vlog bo potekalo dne 5. 4. 2012, ob 13. uri, v prostorih Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, in bo javno. V primeru prevelikega števila prejetih vlog ali če se bodo obravnavali podatki, ki so po zakonu, ki ureja gospodarske družbe, označeni kot zaupni, lahko strokovna komisija odloči, da odpiranje vlog ne bo javno. O tej odločitvi se prijavitelje obvesti en delovni dan pred predvidenim datumom javnega odpiranja z obvestilom na spletni strani ministrstva, www.mddsz.gov.si.
Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene zaprte ovojnice (obvezna uporaba obrazca za označbo ovojnice – Priloga št. 3 v razpisni dokumentaciji), in sicer po vrstnem redu njihovega prispetja.
O odpiranju vlog bo strokovna komisija sproti vodila zapisnik.
7.2.2. Preverjanje formalne popolnosti vlog
Strokovna komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog preverila formalno popolnost predloženih vlog.
Za formalno nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh prijavnih obrazcev, obveznih prilog ter podatkov, zahtevanih v besedilu javnega razpisa in razpisni dokumentaciji in, ki ne vsebuje CD-ROM-a ali DVD-ROM-a z Osnovnimi informacijami o projektu, prijavitelju in projektnih partnerjih (Obrazec št. 1), Prijavnico (Obrazec št. 2): in Finančnim načrtom (Obrazec št. 3).
Če prijavitelj, in, v primeru projektnega partnerstva, vsak projektni partner, posluje z žigom je le-ta obvezen podatek na obrazcih in prilogah. Kolikor z njim ne posluje, na mesta, določena za žig, navede: »Ne poslujemo z žigom.« ter k vlogi priloži posebno izjavo o neposlovanju z žigom. Prav tako je obvezen podpis odgovornih oseb povsod, kjer je to predvideno. V nasprotnem primeru bo vloga nepopolna in se bo prijavitelja pozvalo k dopolnitvi.
V primeru formalno nepopolnih vlog bo strokovna komisija v roku 8 dni od zaključka odpiranja prijavitelje pozvala, da vloge dopolnijo. Poziv za dopolnitev vlog bo posredovan po navadni pošti na naslov prijavitelja in hkrati po elektronski pošti na elektronski naslov prijavitelja, naveden v prijavnem obrazcu. Prijavitelji morajo biti v tem času dostopni za dvig pošte.
Prijavitelj v dopolnitvi vloge ne sme spreminjati:
– višine zaprošenih sredstev,
– dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge,
– elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev prijaviteljeve vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v okviru tega javnega razpisa.
Prijavitelj sme le ob pisnem soglasju ministrstva popraviti očitne računske napake, pri čemer se višina zaprošenih sredstev ne sme spreminjati.
Dopolnitve mora prijavitelj posredovati ministrstvu po elektronski pošti in hkrati s priporočeno poštno pošiljko, ki bo vsebovala poštni žig do vključno osmega dne od datuma navedenega na dopisu/ pozivu za dopolnitev, in sicer na naslov: Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana (za: Urško Kavčič).
Vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v roku in v skladu s pozivom za dopolnitev vlog, bodo zavržene s sklepom predstojnika ministrstva.
V nadaljnji postopek ocenjevanja se bodo uvrstile le vloge, ki bodo izpolnjevale vse formalne pogoje javnega razpisa.
7.2.3 Strokovno ocenjevanje popolnih vlog
Strokovna komisija bo opravila pregled formalno popolnih vlog. Preverila bo izpolnjevanje pogojev za kandidiranje na javni razpis in ocenila vlogo na podlagi pogojev in meril, določenih v poglavju 2. in 8. tega javnega razpisa.
V primeru, da prijavitelj in, v primeru projektnega partnerstva, vsak projektni partner, ne bo izpolnjeval vseh pogojev, določenih v javnem razpisu, bo vloga zavrnjena in ne bo predmet ocenjevanja na podlagi meril za ocenjevanje.
V postopku ocenjevanja kakovosti se bodo vloge ocenjevale s stališča skladnosti s cilji prednostne usmeritve Operativnega programa razvoja človeških virov 2007–2013 na podlagi meril za ocenjevanje projektov. Kolikor bo strokovna komisija ugotovila, da projekt ni skladen s cilji prednostne usmeritve ali izkazuje negativen vpliv na enake možnosti in krepitev socialne vključenosti, bo vloga zavrnjena in ne bo predmet ocenjevanja na podlagi meril za ocenjevanje.
Vse popolne vloge bodo ločeno ocenili trije člani strokovne komisije. Končna ocena strokovne komisije se bo oblikovala na podlagi povprečja podeljenih ocen. Na osnovi rezultatov ocenjevanja bo strokovna komisija oblikovala predlog prejemnikov sredstev. Za sofinanciranje bodo predlagani projekti, ki bodo dosegli minimalni kakovostni kriterij (na osnovi ocenjevanja dosežejo skupaj najmanj 120 od vseh možnih točk oziroma 60 % vseh možnih točk). Kolikor bo skupna vrednost predlaganih projektov, ki so dosegli minimalni kakovostni kriterij, presegla razpoložljiva sredstva, bodo imeli prednost projekti z višjim številom točk. Kolikor skupna vrednost predlaganih projektov, ki so dosegli minimalni kakovostni kriterij, ne bo presegla razpoložljivih sredstev, lahko ostanek sredstev ostane nerazporejen.
V primeru, da več prijaviteljev doseže enako število točk in bi bila z njihovo uvrstitvijo na predlog prejemnikov sredstev presežena skupna razpoložljiva sredstva, se o uvrstitvi projektov na predlog prejemnikov sredstev odloči glede na število načrtovanih zaposlitev oseb iz ranljivih ciljnih skupine, pri čemer bodo imeli prednost projekti z višjim številom načrtovanih zaposlitev za polni delovni čas oseb iz ranljivih ciljnih skupin. Preostanek sredstev se lahko podeli naslednjemu na lestvici tudi, če sredstva ne zadostujejo za celotno zaprošeno višino sredstev in kolikor se prijavitelj strinja z znižanim zneskom sofinanciranja projekta.
Komisija lahko na podlagi pregleda vlog oceni, da posamezne predlagane aktivnosti projekta niso upravičene do sofinanciranja ter od prijavitelja zahteva prilagoditev načrta aktivnosti projekta ter finančnega načrta projekta. Komisija lahko prav tako zniža posamezne postavke v finančnem načrtu, za katere meni, da so ocenjene previsoko in zahteva prilagoditev finančnega načrta prijavitelja.
V primeru, da bo prijavitelj v prijavi kot upravičene navedel tudi stroške, ki niso upravičeni do sofinanciranja iz Evropskega socialnega sklada in na podlagi pravil dopolnilnega financiranja Evropskega sklada za regionalni razvoj, bo strokovna komisija ustrezno znižala višino sofinanciranja ter prijavitelju predlagala nižjo višino sofinanciranja od zaprošene. V primeru, da se prijavitelj ne bo strinjal s predlagano spremembo aktivnosti projekta ter finančnega načrta projekta ali se ne bo odzval v roku in na način, ki bo določen v pozivu, se šteje, da odstopa od vloge.
Strokovna komisija lahko od prijaviteljev zahteva tudi dodatna pojasnila oziroma obrazložitve o projektu, aktivnostih in načrtovanih stroških ter njihovo prilagoditev. V primeru, da pojasnila ne bodo posredovana v roku in na način, ki bo določen v pozivu, bo strokovna komisija vlogo ocenila na podlagi obstoječih podatkov.
Poziv za posredovanje sprememb aktivnosti projekta in finančnega načrta projekta ter dodatnih pojasnil se bo prijaviteljem posredoval po elektronski pošti na elektronski naslov prijavitelja, naveden na prijavnem obrazcu (obrazec št. 1: Osnovne informacije o projektu, prijavitelju in projektnih partnerjih).
7.3 Obveščanje o izbiri
O dodelitvi sredstev po tem javnem razpisu bo na predlog strokovne komisije s sklepom odločil predstojnik ministrstva oziroma oseba, ki je od njega pooblaščena za sprejetje odločitve o dodelitvi sredstev.
Ministrstvo bo prijavitelje o izidu razpisa obvestilo najkasneje v 60 dneh po zaključku odpiranja vlog. Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh ministrstva: www.mddsz.gov.si in na spletni strani: www.eu-skladi.si.
Z izbranimi prijavitelji bodo na podlagi sklepa predstojnika ministrstva o izboru sklenjene pogodbe o sofinanciranju projektov. V primeru, da se prijavitelj v roku 8 dni od prejema poziva za podpis pogodbe o sofinanciranju projekta nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
7.4 Pravno varstvo
Zoper odločitev ministrstva o vlogi za dodelitev sofinanciranja je dopusten upravni spor. Tožba se vloži pri Upravnem sodišču Republike Slovenije, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana, v roku 30 dni od dneva vročitve sklepa, in sicer neposredno pisno na sodišču ali pa se mu pošlje po pošti. Šteje se, da je bila tožba vložena pri sodišču tisti dan, ko je bila priporočeno oddana na pošto. Tožba se vloži v tolikih izvodih, kolikor je strank v postopku. Tožbi je potrebno priložiti sklep, ki se izpodbija, v izvirniku, prepisu ali kopiji.
Tožba ne ovira izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta z izbranimi prijavitelji.
8. Merila za izbor projektov
Strokovna komisija bo formalno popolne ter pravočasno prispele vloge ocenila na podlagi spodaj navedenih meril po ocenjevalni lestvici.
Ocenjevalna lestvica
Ocenjevalci bodo pri podeljevanju točk upoštevali naslednjo ocenjevalno lestvico:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Točke so porazdeljene za posamezno merilo na način:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Največje skupno možno število doseženih točk je 200. V predlog za sofinanciranje se bodo lahko uvrstile le vloge, ki bodo dosegle najmanj 120 točk oziroma 60 % vseh možnih točk. Podrobnejša razčlenitev meril za ocenjevanje se nahaja v razpisni dokumentaciji.
9. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, vključno s 37. členom Uredbe 1828/2006/ES.
Izbrani prijavitelj se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o projektu v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
Vsi podatki iz vlog, ki jih strokovna komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Člani strokovne komisije, ki bodo sodelovali pri odpiranju in ocenjevanju vlog, bodo morali predhodno podpisati izjavo o zaupnosti.
Podatke, navedene v vlogi, ki niso del poslovne skrivnosti, lahko ministrstvo in drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa, uporabijo za evidence oziroma sezname in analize.
10. Pristojnosti, odgovornosti in naloge prijaviteljev, izbranih na javnem razpisu
Prijavitelji, ki bodo izbrani na tem javnem razpisu, bodo med drugim imeli naslednje pristojnosti, odgovornosti in naloge:
– izbrati zunanje izvajalce tem pri tem upoštevati določila veljavnega Zakona o javnem naročanju;
– voditi ločeno računovodsko in analitično evidenco o projektu;
– hraniti vso dokumentacijo o projektu najmanj 10 let po zaključku projekta;
– zagotavljal in spremljal podatke o udeležencih v skladu z razčlenitvijo, podano v prilogi XXIII Uredbe 1828/2006/ES;
– zagotavljati ministrstvu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU informacije o poteku projekta ter doseganju ciljev in rezultatov;
– zagotavljati ministrstvu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU informacije o projektih ter voditi evidenco o morebitnih prihodkih na projektu;
– zagotavljati ministrstvu, organu upravljanja, organu za potrjevanje, revizijskemu organu ter drugim nadzornim slovenskim organom in pristojnim organom EU dostopnost dokumentacije o projektu;
– zagotavljati informiranje in obveščanje javnosti o projektu v skladu z navodili organa upravljanja, ministrstva ter 8. in 9. členom Uredbe 1828/2006/ES;
– obveščati ministrstvo o spremembah projekta in jamčiti, da v roku 5 let po zaključku ne bo prišlo do bistvenih sprememb na projektu v skladu s 57. členom Uredbe 1083/2006/ES;
– v primeru ugotovitve nenamenske porabe sredstev, nespoštovanja pogodbenih določil ali dvojnega financiranja projekta s strani drugih javnih virov vrniti vsa prejeta sredstva, skupaj s pripadajočimi zakonitimi obrestmi;
– zagotoviti upoštevanje vseh zgoraj navedenih pristojnosti, odgovornosti in nalog s strani vseh projektnih partnerjev;
– v primeru izvajanja projekta skupaj s projektnimi partnerji je prijavitelj dolžan v roku 15 dni po sklenitvi pogodbe o sofinanciranju operacije predložiti ministrstvu partnerski sporazum o izvedbi projekta. V partnerskem sporazumu morajo biti opredeljene pravice, obveznosti in odgovornosti partnerjev pri izvedbi projekta ter vsaj naslednje obvezne sestavine:
a) naziv in naslov podpisnikov partnerskega sporazuma;
b) odgovorne osebe;
c) številke bančnih računov;
d) davčne številke;
e) matične številke;
f) naziv in številko partnerskega sporazuma;
g) predmet partnerskega sporazuma;
h) veljavnost partnerskega sporazuma (od – do);
i) finančno razdelitev dodeljenih sredstev po posameznih partnerjih, letih in vrstah stroškov skladno z vlogo na javni razpis;
j) pravice in obveznosti posameznih partnerjev v projektu;
k) poročanje in razdelitev nalog v postopku priprave in oddaje zahtevka za izplačilo (v nadaljevanju: ZzI) ter drugih zahtevanih poročil s strani PT in drugih nadzornih organov, vključno z roki priprave poročil projektnih partnerjev;
l) natančno opredeljene aktivnosti po posameznih projektnih partnerjih, ki morajo biti skladne z vlogo na javni razpis in roke za njihovo izvedbo;
m) imena stroškovnih mest pod katerimi posamezni projektni partnerji vodijo ločeno računovodstvo za projekt;
n) način in roke za prenakazilo sredstev projektnim partnerjem za potrjene in izplačane ZzI-je;
o) dogovor o lastništvu ter delitvi morebitnih produktov oziroma rezultatov, ki bodo nastali tekom projekta;
p) druge obveznosti prijavitelja in posameznih projektnih partnerjev;
q) način in postopek v primeru sprememb partnerstva;
r) način in postopek spremembe partnerskega sporazuma.
11. Informiranje in obveščanje javnosti
Izbrani prijavitelji morajo pri izvajanju projektov spoštovati zahteve EU glede informiranja in obveščanja javnosti. Obveznosti izhajajo iz Uredbe 1828/2006/ES (8. in 9. člen), podrobneje pa so obrazložene v Navodilih za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013.
Pri izvajanju projektov, sofinanciranih s sredstvi Evropskega socialnega sklada, je potrebno dosledno uporabljati logotip EU ter logotip Evropskega socialnega sklada in navesti, da projekt delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Hkrati je potrebno navesti, da se projekt financira iz Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007–2013, 4. razvojne prioritete Enakost možnosti in spodbujanje socialne vključenosti, 4.1. prednostne usmeritve Enake možnosti na trgu dela in krepitev socialne vključenosti.
Izbrani prijavitelji, in v primeru projektnega partnerstva, vsi projektni partnerji, morajo zagotoviti, da bodo vsi subjekti, vključeni v projekt, obveščeni o sofinanciranju iz Evropskega socialnega sklada.
Pravilna uporaba logotipa je dodatno pojasnjena v Navodilih za informiranje in obveščanje javnosti o kohezijskem in strukturnih skladih v programskem obdobju 2007–2013 in je dostopna na spletni strani: www.eu-skladi.si.
12. Razpisna dokumentacija
Razpisno dokumentacijo in informacije v zvezi z namenom javnega razpisa lahko zainteresirani prijavitelji v razpisnem roku pridobijo na spletni strani Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve: www.mddsz.gov.si ali jo naročijo pri Urški Kavčič, na tel. 01/369-78-66, vsak delavnik, med 9. in 12. uro, ali na elektronskem naslovu: urska.kavcic@gov.si.
Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja v zvezi z razpisom bodo objavljeni na spletnem naslovu: www.mddsz.gov.si.
Ministrstvo bo organiziralo informativno delavnico za potencialne prijavitelje, kjer bo podrobneje predstavljen javni razpis. Delavnica bo potekala dne 17. 2. 2012, ob 10. uri, v prostorih Centra Evropa na Dalmatinovi 4 v Ljubljani.
Izbrani prijavitelji (vodje projektov ter njihovi ožji sodelavci) na tem javnem razpisu bodo po podpisu pogodbe povabljeni na delavnico, kjer bodo seznanjeni z navodili in zahtevami za izvajanje in poročanje o sofinanciranih projektih. Datum delavnice bo ministrstvo objavilo po izdaji sklepov o dodelitvi sredstev oziroma po podpisu pogodb o sofinanciranju.
12.1 Seznam prijavnih obrazcev in prilog
12.1.1 Prijavni obrazci
Razpisni dokumentaciji so priloženi obrazci, ki morajo biti v celoti izpolnjeni in so sestavni del vloge:
– Obrazec št. 1: Osnovni podatki o projektu, prijavitelju in projektnih partnerjih
– Obrazec št. 2: Prijavnica
– Obrazec št. 3: Finančni načrt
– Obrazec št. 4: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev
– Obrazec št. 5: Izjava projektnega partnerja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev
– Obrazec št. 6a: Izjava o pomočeh »de minimis« za prijavitelja
– Obrazec št. 6b: Izjava o pomočeh »de minimis« za projektnega partnerja.
12.2.1 Priloge, ki so del razpisne dokumentacije:
– Priloga št.1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju
– Priloga št. 2: Vzorec pogodbe o vključitvi brezposelne osebe v aktivnost usposabljanja
– Priloga št. 3: Označba vloge.
12.2.2 Priloge, ki niso priložene razpisni dokumentaciji:
– Priloga št. 4: Fotokopijo ustanovnega ali drugega temeljnega akta
– Priloga št. 5: Poslovni načrt za dejavnost, ki se bo izvajala v projektu
– Priloga št. 6: Pismo o nameri oziroma dokazilo o prispevku pridruženega partnerja
– Priloga št. 7: Izjava, da organizacija ne posluje z žigom (kolikor ne posluje z žigom).
Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve