Uradni list

Številka 8
Uradni list RS, št. 8/2012 z dne 3. 2. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 8/2012 z dne 3. 2. 2012

Kazalo

Ob-1315/12 , Stran 232
Ob-1315/12
Občina Idrija objavlja na podlagi 36. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO in 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN) in 25. člena Odloka o koncesiji za opravljanje obveznih lokalnih gospodarskih javnih služb v Občini Idrija (Uradni list RS, št. 55/10)
javni razpis
za podelitev koncesije za opravljanje lokalne gospodarske javne službe oskrbe s toplotno energijo v Občini Idrija
1. Naziv koncedenta: Občina Idrija, Mestni trg 1, 5280 Idrija. 2. Predmet razpisa Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je podelitev koncesije za opravljanje lokalne gospodarske javne službe distribucije toplote v Občini Idrija na posameznih območij Občine Idrija, in sicer ločeno za območje Krajevna skupnost Spodnja Idrija, območje Krajevna skupnost Idrija mesto, območje Krajevna skupnost Godovič in območje Krajevna skupnost Črni Vrh. Izbrani prijavitelj/koncesionar bo imel izključno pravico opravljanja gospodarske javne službe, ki je predmet tega razpisa, na območju Občine Idrija, na katerem bo izbran in za katerega bo sklenil koncesijsko pogodbo za izvajanje javne službe. Koncesijska pogodba bo sklenjena za določen čas 20 let od dneva sklenitve koncesijske pogodbe. Koncesijsko obdobje začne teči z dnem sklenitve koncesijske pogodbe. Izbrani koncesionar bo moral začeti z izvajanjem koncesije najkasneje v 120 dneh po sklenitvi koncesijske pogodbe. Rok koncesije ne teče v času, ko zaradi višje sile ali razlogov na strani koncedenta, koncesionar ne more izvrševati bistvenega dela tega koncesijskega razmerja. Trajanje koncesijske pogodbe se lahko podaljša za polovico prvotnega trajanja, skladno s koncesijsko pogodbo (29. člen odloka). 3. Prijava Prijava se bo štela za popolno, če bo pravočasna in sprejemljiva ter bo vsebovala vse, v tem razpisu in razpisni dokumentaciji zahtevane podatke. Prijava in ostala dokumentacija, ki se nanaša na prijavo, mora biti napisana v slovenskem jeziku. V primeru, da koncedent ne bi pridobil nobene prijave ali bi bile vse prijave nepopolne, se bo javni razpis ponovil. Javni razpis se ponovi tudi v primeru, če koncesionar ni izbran ali če z osebo, ki je bila izbrana za koncesionarja, v predpisanem roku ne bo sklenjena koncesijska pogodba. Prijavo na javni razpis lahko poda skupaj tudi več oseb, ki morajo prijavi predložiti pravni akt, iz katerega izhajajo medsebojna razmerja med več osebami in njihova zaveza, da bodo v primeru izbora za koncesionarja ustanovili pravno-organizacijsko obliko, s katero bo naročnik/koncedent sklenil koncesijsko pogodbo. V primeru skupne prijave morajo prijavitelji, ki sodelujejo pri skupni prijavi, skupaj izpolnjevati vse pogoje za udeležbo (sposobnost). 4. Sposobnost prijavitelja: V prijavi za pridobitev koncesije (prijavi na javni razpis) mora prijavitelj dokazati da izpolnjuje pogoje potrebne za udeležbo (sposobnost), določene z veljavnim zakonom, ki ureja postopek oddaje javnih naročil (imeti mora poravnane davke, prispevke in druge predpisane dajatve, vključno s koncesijskimi dajatvami, proti njemu ne sme biti začet stečajni ali likvidacijski postopek …), ob tem pa mora prijavitelj dokazati oziroma mora predložiti listine: a) da kot pravna oseba ali kot samostojni podjetnik posameznik in njegovi zakoniti zastopniki, niso bili pravnomočno obsojeni zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 63/94, 70/94, 23/99, 60/99, 40/04, 37/05 in 17/06) oziroma kaznivih dejanj, ki so bistveno enako opredeljena v novem Kazenskem zakoniku – KZ-1 (Uradni list RS, št. 55/08, 66/08 – popravek, 39/09, 55/09 Odl. US: U-I-73/09-19): – hudodelsko združevanje, – sprejemanje podkupnine pri volitvah (velja za fizične osebe), nedovoljeno sprejemanje daril, jemanje podkupnine (za fizične osebe), dajanje podkupnine, sprejemanje daril za nezakonito posredovanje in dajanje daril za nezakonito posredovanje, – goljufija, poslovna goljufija, preslepitev pri pridobitvi posojila ali ugodnosti in zatajitev finančnih obveznosti ter goljufija zoper finančne interese Evropskih skupnosti v smislu 1. člena Konvencije o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti, – pranje denarja Dokazilo: Potrdilo Ministrstva za pravosodje, Kazenska evidenca, da: – prijavitelj kot pravna oseba ali samostojni podjetnik posameznik ni bil pravnomočno obsojen v zvezi z zgoraj navedenimi kaznivimi dejanji, – zakoniti zastopniki prijavitelja niso bili pravnomočno obsojeni v zvezi z zgoraj navedenimi kaznivimi dejanji; Potrdilo se priloži v originalu ali kopiji in ne sme biti starejše od 60 dni pred dnevom oddaje ponudbe (prijave); b) da proti prijavitelju ni začet postopek zaradi stečaja (insolventnosti), drug postopek prisilnega prenehanja ali likvidacijski postopek Dokazilo: Potrdilo okrožnega sodišča, kjer ima prijavitelj svoj sedež, iz katerega bo razvidno, da proti prijavitelju ni začet postopek zaradi stečaja (insolventnosti), drug postopek prisilnega prenehanja ali likvidacijski postopek; Potrdilo sodišča se priloži v originalu ali kopiji in ne sme biti starejše od 60 dni pred dnevom oddaje ponudbe (prijave); c) da ima prijavitelj poravnane vse davke, prispevke in druge javnopravne dajatve Dokazilo: – Izjava o poravnanih davkih, prispevkih in drugih javnopravnih dajatvah, ki je sestavni del te razpisne dokumentacije; – Potrdilo DURS o poravnanih davkih in prispevkih, ki ne sme biti starejše od 60 dni pred dnevom oddaje ponudbe (prijave); d) da je registriran oziroma, da izpolnjuje pogoje za opravljanje koncesije Dokazilo: – veljaven redni izpisek iz sodnega registra (ali iz poslovnega registra AJPES), iz katerega bo razvidno, da je prijavitelj registriran, – dokazilo, da izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije (npr. družbena pogodba, ustanovitveni akt …); Redni izpisek iz sodnega registra (ali iz poslovnega registra AJPES) se priloži v originalu ali kopiji in ne sme biti starejši od 60 dni pred dnevom oddaje ponudbe (prijave); e) da lahko s polnim delovnim časom zaposli osebo z najmanj VII. stopnjo strokovne izobrazbe in opravljenim strokovnim izpitom iz upravnega postopka Dokazilo: Izjava o delavcu, iz katere bo razvidno: – da ima prijavitelj zaposleno osebo s polnim delovnim časom z najmanj VII. stopnjo strokovne izobrazbe in opravljenim strokovnim izpitom iz upravnega postopka ali – da bo prijavitelj v primeru, da bo izbran za koncesionarja, zaposlil osebo s polnim delovnim časom z najmanj VII. stopnjo strokovne izobrazbe in opravljenim strokovnim izpitom iz upravnega postopka; Izpolnjena izjava o delavcu je sestavni del te razpisne dokumentacije; f) da razpolaga z zadostnim številom delavcev z ustreznimi kvalifikacijami, usposobljenostjo in izkušnjami na področju gospodarske javne službe Dokazilo: – Izpolnjena izjava o zaposlenih delavcih, ki je sestavni del te razpisne dokumentacije, – referenčno potrdilo na predpisanem obrazcu, s katerim prijavitelj dokazuje izkušnje na področju izvajanja razpisane javne službe g) da razpolaga z zadostnim obsegom opreme oziroma potrebnih sredstev za delo ter da razpolaga s poslovnim prostorom na območju Občine Idrija, oziroma, ne glede na sedež poslovnega prostora na drugačen način dokaže, da lahko nemoteno opravlja dejavnost Dokazilo: Izpolnjena izjava o tehnični usposobljenosti, ki je sestavni del te razpisne dokumentacije; h) da je sposoben samostojno zagotavljati vse javne dobrine, ki so predmet gospodarske javne službe na kontinuiran in kvaliteten način ob upoštevanju odloka o dejavnosti javne službe, koncesijskega akta, drugih predpisov, normativov in standardov Dokazilo: – izjava o sprejemanju pogojev in zahtev iz razpisne dokumentacije, ki je sstavni del te razpisne dokumentacije – izpolnjena izjava o rednem izvajanju storitev, ki je sestavni del te razpisne dokumentacije i) da je usposobljen za vodenje katastra ter da razpolaga z ustreznimi delovnimi pripravami za njegovo vodenje Dokazilo: – izpolnjena izjava o rednem izvajanju storitev, ki je sestavni del te razpisne dokumentacije k) da je finančno in poslovno usposobljen, kar prijavitelj za vsako območje (sklop), za katerega oddaja prijavo, dokazuje na način, da je za leto pred objavo javnega razpisa znašala njegova bonitetna ocena na podlagi letnega poročila najmanj SB 5 ali enakovredna bonitetna ocena, da v zadnjih treh letih ni posloval z izgubo in da v zadnjih 6 mesecih ni imel dospelih neporavnanih obveznosti. Prijavitelj za območje (sklop) Krajevne skupnosti Spodnja Idrija in Krajevne skupnosti mesto Idrija mora finančno in poslovno usposobljenost dodatno dokazati tako, da so znašali njegovi čisti prihodki od prodaje v zadnjih treh poslovnih letih skupaj najmanj 300.000,00 EUR, prijavitelj za območje Krajevne skupnosti Črni Vrh in Krajevne skupnosti Godovič pa tako, da so njegovi čisti prihodki od prodaje v zadnjih treh poslovnih letih znašali skupaj najmanj 20.000,00 EUR Dokazilo: – S.BON-1 (ali S.BON-1/P) – pravne osebe oziroma BON-1/SP – samostojni podjetniki posamezniki s podatki in kazalniki za leto 2010 – Potrdilo poslovne banke ali bank pri katerih ima prijavitelj odprt (ali odprte) transakcijske račune (ali BON-2 obrazec). Iz dokazil mora izhajati, da je za leto pred objavo javnega razpisa znašala bonitetna ocena na podlagi letnega poročila najmanj SB 5 ali enakovredna bonitetna ocena, da v zadnjih treh letih ni posloval z izgubo in da v zadnjih 6 mesecih ni imel dospelih neporavnanih obveznosti. Za prijavitelja za območje (SKLOP) Krajevne skupnosti Spodnja Idrija in Krajevne skupnosti mesto Idrija mora iz dokazil dodatno izhahati, da so znašali njegovi čisti prihodki od prodaje v zadnjih treh poslovnih letih skupaj najmanj 300.000,00 EUR, za prijavitelja za območje (SKLOP) Krajevne skupnosti Črni Vrh in Krajevne skupnosti Godovič pa, da so njegovi čisti prihodki od prodaje v zadnjih treh poslovnih letih znašali skupaj najmanj 20.000,00 EUR. l) da na dan oddaje prijave razpolaga z ustreznimi lastnimi finančnimi viri za. izvedbo investicije oziroma kreditnim pismom banke za pokrivanje investicije Dokazilo: Dokazilo, da na dan oddaje ponudbe (prijave) razpolaga z ustreznimi lastnimi finančnimi viri za izvedbo investicije oziroma kreditno pismo banke za pokrivanje investicije v višini najmanj 200.000,00 EUR. m) da predloži elaborat o opravljanju dejavnosti z vidika kadrov, organizacije dela, strokovne opremljenosti, sposobnosti vodenja katastra, finančno-operativnega vidika in razvojnega vidika, s katerim dokaže izpolnjevanje pogojev iz točk od e) do l) Dokazilo: Elaborat o opravljanju dejavnosti s katerim poleg z dokazili, navedenimi v prejšnjih točkah, dokaže izpolnjevanje pogojev iz točk od e) do l) n) da ima veljavno licenco Javne agencije RS za energijo za dejavnost, ki je predmet tega javnega razpisa Dokazilo: – Overjena kopija veljavne licence Javne agencije Republike Slovenije za energijo za opravljanje energetske dejavnosti distribucije toplote za daljinsko ogrevanje (licenca št. 16). Koncesionar mora izpolnjevati tudi morebitne druge pogoje za izvajanje dejavnosti, ki jih določajo drugi predpisi. 5. Način, mesto in rok za prevzem razpisne dokumentacije: Javni razpis in razpisna dokumentacija za podelitev koncesije za opravljanje razpisane lokalne gospodarske javne službe v Občini Idrija je objavljen na spletnih straneh Občine Idrija (www.idrija.si/razpisi). Razpisno dokumentacijo lahko prijavitelji zahtevajo osebno ali po pošti. Razpisno dokumentacijo lahko prijavitelji zahtevajo do vključno 19. 3. 2012, do 15. ure, od ponedeljka do petka, med 7. in 15. uro, na naslovu: Občina Idrija, Mestni trg 1, 5280 Idrija. Prijavitelji pred prevzemom razpisne dokumentacije lahko vanjo vpogledajo na prej navedenem naslovu. Kolikor bi želeli prijavitelji razpisno dokumentacijo prejeti po elektronski pošti, to lahko sporočijo na elektronski naslov: maja.petrovcic@idrija.si 6. Način pojasnjevanja razpisne dokumentacije Dodatna pojasnila razpisne dokumentacije sme prijavitelj zahtevati izključno v pisni obliki. Za dajanje informacij je pri naročniku/koncedentu odgovorna oseba Maja Petrovčič. Zadnji rok za pisna vprašanja je 7 dni do poteka roka za oddajo prijave Pojasnila na pisna vprašanja bodo pisno posredovana vsem prijaviteljem, ki bodo prevzeli razpisno dokumentacijo, objavljeni pa bodo tudi na spletni strani občine. Vsi odgovori na vprašanja prijaviteljev postanejo sestavni del te razpisne dokumentacije in so za prijavitelje obvezujoči. Prijavitelji lahko naslovijo pisna vprašanja na elektronski naslov: maja.petrovcic@idrija.si ali na naslovu Občina Idrija, Mestni trg 1, 5280 Idrija, telefon 05/373-45-09, z oznako »Občina Idrija – koncesija za opravljanje GJS oskrbe s toplotno energijo«. Naročnik/koncedent si pridržuje pravico, da razpisno dokumentacijo delno spremeni ali dopolni. O tem seznani vse, ki so prevzeli razpisno dokumentacijo in po potrebi podaljša rok za oddajo prijav. Morebitne spremembe in dopolnitve razpisne dokumentacije postanejo sestavni del te razpisne dokumentacije. 7. Način, mesto in rok oddaje prijave Prijavitelji morajo oddati svoje prijave v zaprtih ovojnicah, katere morajo biti na naslovni strani opremljene z naslovom: Občina Idrija, Mestni trg 1, 5280 Idrija. V spodnjem levem kotu mora biti oznaka: »Ne odpiraj – prijava – Občina Idrija – koncesija za opravljanje GJS oskrbe s toplotno energijo«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naziv in naslov prijavitelja. Naročnik/koncedent bo upošteval vse prijave, ki bodo prispele na zgoraj navedeni naslov najpozneje do 20. 3. 2012, do 10. ure. Prijavitelji lahko oddajo prijave osebno ali priporočeno po pošti na zgornji naslov. Če je prijava poslana po pošti se šteje za pravočasno, če prispe na navedeni naslov do zgoraj navedenega datuma in ure. 8. Umik, sprememba ali dopolnitev prijave Prijavitelj lahko do zaključka roka oddaje prijav prijavo umakne, spremeni ali dopolni, kar mora na ovojnici označiti na naslednji način: »Ne odpiraj – prijava – Občina Idrija – koncesija za opravljanje GJS oskrbe s toplotno energijo« – z oznako »dopolnitev / umik /sprememba«, glede na to ali gre za dopolnitev, umik ali spremembo že oddane prijave. Prijave ni mogoče dopolniti/umakniti/spremeniti po poteku roka za oddajo prijav. 9. Način, mesto in rok odpiranja prijav Javno odpiranje prijav bo 20. 3. 2012, ob 11. uri, v prostorih Občine Idrija, Mestni trg 1, 5280 Idrija. Predstavniki prijaviteljev, ki bodo sodelovali pri javnem odpiranju prijav, se morajo izkazati s pisnim pooblastilom, podpisanim s strani odgovorne osebe prijavitelja (razen v primeru, da je prisotna odgovorna oseba sama zakoniti zastopnik). Prijava prijavitelja ali morebitna sprememba/dopolnitev/umik prijave bo zavrnjena pred začetkom javnega odpiranja prijav, če: – ne bo oddana oziroma ne bo prispela na zgoraj navedeni naslov pravočasno (to je do datuma in ure, ki sta navedena), – ne bo pravilno opremljena. Nepravočasne prijave ali nepravilno opremljene prijave bodo prijaviteljem vrnjene neodprte. 10. Omejitev pri predložitvi prijave Vsaka oseba lahko vloži le eno vlogo (prijavo) za vsako od območij, za katere se razpisuje koncesija. V primeru skupne prijave sme biti ista oseba ali njena povezana družba udeležena le pri eni (skupni) prijavi za posamezno območje, za katerega se razpisuje koncesija. Če pravna ali fizična oseba za posamezno območje izvajanja koncesije že kandidira samostojno, ne more kandidirati še kot član konzorcija. 11. Način ocenjevanja prijav Naročnik/koncedent bo ob izpolnjevanju pogojev in zahtev iz te razpisne dokumentacije za izvajanje razpisane gospodarske javne službe izbral enega koncesionarja ali skupino prijaviteljev – skupna prijava. Merila za izbor koncesionarja so: 1. cena za uporabnika; 2. druge ekonomske in socialne ugodnosti ponudbe za občino; 3. dosedanje pozitivne reference na področju izvajanja razpisane javne službe; 4. ponujeni pričetek izvajanja javne službe skladno z dogovorjenim datumom v koncesijski pogodbi. 1. Merilo »Cena za uporabnika« Prijava se bo vrednotila tako, da bo lahko prijavitelj pri tem merilu prejel največ 70 točk. Merilo bo uporabljeno na naslednji način: Prijavitelj, ki bo ponudil najvišji povprečni odstotek zmanjšanja najvišjih cen, kakor so določene v Pogojih za podelitev koncesije in opisu koncesionirane dejavnosti (ki so priloga tega razpisa) glede na ponujeno obdobje trajanja zmanjšanja, bo prejel najvišje število točk, ostali prijavitelji pa bodo prejeli ustrezno sorazmerno število točk manj. Pri tem bo povprečni odstotek koncedent izračunal glede na celotno obdobje trajanja koncesije (20 let). Najvišje cene v Pogojih za podelitev koncesije in opisu koncesionirane dejavnosti so: – cena za toplotno energijo (€/MWh) = 96 pri čemer je višina koncesijske dajatve = 2,5 %. Če bo obdobje, za katerega bo koncesionar ponudil zmanjšanje najvišjih cen, kakor so navedene zgoraj, daljše od obdobja, v katerem morajo biti cene skladno s Pogoji za podelitev koncesije in opisom koncesionirane dejavnosti fiksne (sezona 2013/2014), se prijavitelj s tako ponujenim daljšim obdobjem znižanja cen zavezuje, da bo za enak odstotek pri obračunavanju znižal tudi cene, spremenjene skladno z Uredbo o oblikovanju cen pro­izvodnje in distribucije pare in tople vode za namene daljinskega ogrevanja za tarifne odjemalce (Uradni list RS, št. 31/10). Cene se bodo torej po poteku obdobja fiksnosti (2013/2014) spreminjale, vendar bodo za celotno obdobje, ki ga ponudi prijavitelj, pri obračunavanju uporabnikom za ponujeni odstotek nižje. Cena toplotne energije se oblikuje v skladu z mehanizmom za oblikovanje cen storitev, ki je priloga k Uredbi o oblikovanju cen pro­izvodnje in distribucije pare in tople vode za namene daljinskega ogrevanja za tarifne odjemalce (Uradni list RS, št. 31/10). Ceno storitve vodenja katastra bo koncesionar obračunal kot del fiksnega dela cene. 2. Merilo »Druge ekonomske in so­cialne ugodnosti ponudbe za občino« Prijava se bo vrednotila tako, da bo lahko prijavitelj pri tem merilu prejel največ 10 točk. Prijavitelj, ki v prijavi ponudi in opiše (npr. v excel tabeli) druge ugodnosti, ki objektivno preverljivo izražajo ekonomske ali socialne ugodnosti za koncedenta oziroma uporabnike (npr. investicije koncesionarja, odjem od lokalnih dobaviteljev biomase …), prejme najvišje število točk, ostali prijavitelji pa sorazmerno manj. 3. Merilo »Dosedanje pozitivne re­ference na področju izvajanja razpisane gospodarske javne službe« Prijava se bo vrednotila tako, da bo lahko prijavitelj pri tem merilu prejel največ 10 točk. Merilo bo uporabljeno na naslednji način: Prijavitelj, ki v zadnjih treh letih pred objavo javnega razpisa opravil ali opravlja storitev za gospodarsko javno službo oskrbe s toplotno energijo, pridobljeno iz obnovljivih virov energije in kot dokazilo predloži eno referenčno potrdilo na predpisanem obrazcu (Obrazec. št. 8), izdanem s strani občin(e) ali druge pristojne institucije s katerimi ima sklenjeno koncesijsko pogodbo ali izvaja dejavnost na koncesijski pogodbi primerljiv način, izpolnjuje osnovni pogoj glede referenc (glej točko 7.f)). Kot referenčnega projekta po tem merilu torej koncedent ne bo upošteval projekta, ki ga mora prijavitelj izpolnjevati že kot pogoj v skladu s točko 7.f) teh navodil. Prijavitelj z več referenčnimi potrdili, prejme za vsako dodatno referenco (nad osnovnim enim) 2 točki, vendar največ do 10 točk skupno. Upoštevajo se zgolj reference o opravljanju gospodarske javne službe na območju, ki je po velikosti in številu prebivalcev enakovredno ali večje od območja (območij), za katere/ga oddaja prijavo za pridobitev koncesije. Upoštevajo se zgolj reference, ki so s strani naročnika, za katerega je prijavitelj opravljal ali opravlja javno službo, pozitivno ocenjene. 4. Merilo »Začetek izvajanja lokalne gospodarske javne službe skladno z dogovorjenim datumom v koncesijski pogodbi« Prijavitelj, ki bo ponudil obrazložen najkrajši rok pričetka izvajanja lokalne gospodarske javne službe v polnem obsegu, bo prejel 10 točk, ostali prijavitelji pa prejmejo ustrezno sorazmerno število točk manj. 12. Zavarovanja Zavarovanje za resnost prijave Prijavitelj mora za resnost prijave prijavi priložiti bančno garancijo, izpolnjeno in podpisano s strani banke v višini 10.000,00 EUR. Veljavnost garancije ne sme biti krajša od veljavnosti prijave. Bančno garancijo za resnost prijave koncedent unovči, če ponudnik: – po odpiranju prijav svojo prijavo umakne, – ne izpolni ali zavrne sklenitev pogodbe. Neunovčene bančne garancije za resnost prijave se po zaključku postopka podelitve koncesije vrne prijaviteljem. Bančna garancija mora biti vsebinsko in pomensko enaka vzorcu bančne garancije, ki je sestavni del te razpisne dokumentacije. Zavarovanje za dobro izvedbo investicije v infrastrukturo Izbrani koncesionar bo moral v roku 10 dni od dneva podpisa koncesijske pogodbe koncedentu izročiti bančno garancijo za dobro izvedbo investicije v infrastrukturo (omrežje, kotlovnico, deponijo goriva in pripadajočo opremo) v višini 30.000,00 EUR, z veljavnostjo do vključno 30 dni dlje, kot bo v koncesijski pogodbi predviden rok za dokončanje investicije in začetek izvajanja oskrbe s toplotno energijo. Če se bo rok za izvedbo investicije podaljšal, bo potrebno temu ustrezno podaljšati tudi veljavnost garancije. Garancijo za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti koncedent unovči, če koncesionar svojih obveznosti glede izvedbe investicije v infrastrukturo javne službe (omrežje, kotlovnico, deponijo goriva in pripadajočo opremo) ne izpolni skladno s koncesijsko pogodbo, v dogovorjeni kvaliteti, obsegu in roku. Brez izročitve bančne garancije za dobro izvedbo pogodbenih obveznosti se šteje, da koncesijska pogodba ni sklenjena, koncedent pa bo uveljavil bančno garancijo za resnost prijave. Prijavitelj mora ob prijavi priložiti izjavo o izdaji bančne garancije za dobro izvedbo investicije v infrastrukturo na predpisanem obrazcu. Zavarovanje odgovornosti: izbrani prijavitelj/koncesionar bo moral pred sklenitvijo koncesijske pogodbe, iz naslova splošne civilne odgovornosti (vključno z razširitvijo na druge nevarnostne vire), z zavarovalnico skleniti zavarovalno pogodbo za škodo z najnižjo višino enotne zavarovalne vsote v višini 100.000,00 EUR – zavarovanje dejavnosti (za škodo, ki jo povzroči občini z nerednim in nevestnim opravljanjem gospodarske javne službe, za škodo, ki jo pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem gospodarske javne službe povzročijo pri njem zaposlene osebe uporabnikom ali drugim osebam). Pogodba o zavarovanju bo morala imeti klavzulo, da je zavarovanje sklenjeno v korist Občine Idrija. 13. Postopek izbire koncesionarja V postopku vrednotenja prijav se sme od prijaviteljev zahtevati zgolj takšna pojasnila ali dopolnitve, ki nikakor ne vplivajo na ocenjevanje prijav skladno s postavljenimi merili za izbor koncesionarja. Odpiranje prijav, njihovo strokovno presojo ter mnenje o najugodnejšem ponudniku opravi strokovna komisija, ki jo imenuje župan Občine Idrija. Komisijo sestavljajo predsednik in najmanj dva člana. Vsi člani komisije morajo imeti najmanj visokošolsko izobrazbo in delovne izkušnje z delovnega področja, da omogočajo strokovno presojo nalog. Predsednik in člani strokovne komisije ne smejo biti s prijaviteljem-kandidatom, njegovim zastopnikom, članom uprave, nadzornega sveta ali pooblaščencem v poslovnem razmerju ali kako drugače interesno povezani, v sorodstvenem razmerju v ravni vrsti ali v stranski vrsti do vštetega četrtega kolena, v zakonski zvezi ali svaštvu do vštetega drugega kolena četudi je zakonska zveza že prenehala, ali živeti z njim v zunajzakonski skupnosti ali pa v registrirani istospolni partnerski skupnosti. Predsednik in člani komisije ne smejo biti osebe, ki so bile zaposlene pri kandidatu ali so kako drugače delali za kandidata, če od prenehanja zaposlitve ali drugačnega sodelovanja še ni pretekel rok treh let. Izpolnjevanje pogojev za imenovanje v strokovno komisijo potrdi vsak član s pisno izjavo. V primeru, da za navedeno dejstvo izvejo naknadno, bodo morali takoj predlagati svojo izločitev. Članom strokovne komisije ne bo dovoljeno neposredno komunicirati s prijavitelji, pač pa bo, če bo to potrebno s prijavitelji komuniciral naročnik/koncedent. V primeru izločitve člana strokovne komisije ga bo nadomestil nadomestni član strokovne komisije. Po končanem odpiranju prijav bo strokovna komisija pregledala vse prejete prijave in ugotovila, ali izpolnjujejo razpisane pogoje. Po končanem pregledu in vrednotenju prijav bo strokovna komisija sestavila poročilo v katerem bo navedla, katere prijave izpolnjujejo razpisne zahteve, ter jih razvrstila tako, da je razvidno, katera ustreza postavljenim merilom oziroma kakšen je nadaljnji vrstni red glede na ustreznost postavljenim merilom. Komisija bo poročilo posredovala organu naročnika/koncedenta, ki vodi postopek izbire koncesionarja. V imenu naročnika/koncedenta bo odločila o izboru koncesionarja občinska uprava Občine Idrija z ločenimi upravnimi odločbami za vsako območje, za katerega se razpisuje koncesija. Naročnik/koncedent izbere enega koncesionarja ali skupino prijaviteljev, ki odda skupno prijavo za vsako območje, za katerega se razpisuje koncesija. Odločba o izboru koncesionarja preneha veljati, če v roku 60 dni od njene dokončnosti ne pride do sklenitve koncesijske pogodbe iz razlogov, ki so na strani koncesionarja.
Občina Idrija

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti