Uradni list

Številka 8
Uradni list RS, št. 8/2012 z dne 3. 2. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 8/2012 z dne 3. 2. 2012

Kazalo

Ob-1297/12 , Stran 246
Ob-1297/12
Infrastruktura Bled d.o.o., Rečiška cesta 2, 4260 Bled, na podlagi sklepa direktorja z dne 25. 1. 2012, pogodbe o poslovnem najemu javne športno turistične infrastrukture z dne 19. 1. 2010, sklenjene z Občino Bled, Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 86/10) ter Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11) objavlja
javno zbiranje ponudb
za oddajo nepremičnine v podnajem
1. Najemodajalec: Infrastruktura Bled d.o.o., Rečiška cesta 2, Bled. 2. Predmet podnajema: V podnajem se oddaja neopremljen poslovni prostor, v skupni izmeri 221,00 m², s souporabo sanitarij v južnem prizidku Športne dvorane na Bledu, stoječe na parcelni številki 77, k.o. Želeče. Prostor je namenjen za gostinsko dejavnost – restavracijo s ponudbo hrane in pijače. Za poslovni prostor bo sklenjena podnajemna pogodba. 3. Izhodiščna najemnina: izhodiščna najemnina je določena na podlagi cenitve sodnega izvedenca in cenilca gradbene stroke Danila Klinarja z dne 22. 1. 2012 in znaša 7,00 EUR/m2 EUR. 4. Pogoji podnajema: a) Predmet podnajema se oddaja za dobo 5 let, s predvidenim začetkom 1. 5. 2012, z možnostjo podaljšanja za nadaljnjih 5 let, v skladu s Uredbo o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11). b) Podnajemnik bo moral poleg najemnine plačevati obratovalne stroške (poraba električne energije, ogrevanja, vode, telefona, morebitnega varovanja prostorov, stroške komunalnih storitev, stroške upravljanja zgradbe …), stroške rednega vzdrževanja predmeta podnajema, stroške uporabe stavbnega zemljišča, stroške zavarovanj in druge stroške, za katere se stranki dogovorita s pogodbo. c) Notranjo opremo za ureditev prostorov priskrbi podnajemnik na svoje stroške. d) Podnajemnik ni upravičen do povrnitve vlaganj v predmet podnajema niti ne pridobi nikakršnih pravic na predmetu podnajema iz tega naslova. e) Podnajemnik bo moral za vse obdobje podnajema zagotavljati kakovostno in raznovrstno ponudbo hrane in pijače. f) Podnajemnik bo moral zagotoviti obratovalni čas skladno z občinskim odlokom o obratovalnih časih. 5. Pogoji javnega zbiranja ponudb: a) Oddaja nepremičnine v podnajem se bo opravila z javnim zbiranjem pisnih ponudb. b) Pisne ponudbe lahko oddajo pravne osebe in samostojni podjetniki s sedežem v Republiki Sloveniji. Ponudba mora obsegati: – podatke o ponudniku: firma, naslov, matična številka, davčna številka, številka TRR in naziv poslovne banke, fizične osebe: potrdilo o vpisu v Poslovni register RS, ki ne sme biti starejše od 1 meseca; pravne osebe: aktualni izpisek iz sodnega registra, ki ne sme biti starejši od 1 meseca; – potrdilo DURS, da ima oseba poravnane davke, prispevke in druge obvezne dajatve; – podpisana izjava, da se ponudnik strinja s pogoji razpisa oziroma javnega zbiranja ponudb; – izpolnjena referenčna lista s podpisanimi referencami; – izkaz o vsaj treh letih delovnih izkušenj na področju gostinstva; – opis dosedanje dejavnosti; – znesek ponujene najemnine, ki ne sme biti nižja od izhodiščne najemnine, in plačilne pogoje; – program izvajanja gostinske dejavnosti v najetih prostorih skladno s pogoji te objave. c) Poslovni prostor se oddaja po načelu »videno – najeto«. Najemodajalec ne daje nobenih poroštev glede kakovosti poslovnega prostora ali stvarnih napak. d) Sklep o izbiri najugodnejšega ponudnika bo izdan v treh dneh po odpiranju pisnih ponudb. e) Najugodnejši ponudnik je dolžan skleniti podnajemno pogodbo v 15 delovnih dneh po prejemu sklepa o izbiri najugodnejšega ponudnika. Če izbrani najugodnejši ponudnik ne sklene podnajemne pogodbe v prej navedenem roku, se šteje, da je odstopil od sklenitve pravnega posla. f) Infrastruktura Bled d.o.o. si pridržuje pravico, da z nobenim od ponudnikov ne sklene podnajemne pogodbe, oziroma si pridržuje pravico, da lahko začeti postopek do sklenitve pravnega posla ustavi. Infrastruktura Bled d.o.o. ponudnikom ne priznava nikakršnih stroškov s pripravo pisne ponudbe. g) Podpisana pisna ponudba s prilogami mora prispeti v zaprti in pravilno označeni kuverti, do vključno dne 20. 2. 2012, do 12. ure, na naslov: Infrastruktura Bled d.o.o., Rečiška cesta 2, 4260 Bled; na sprednji strani kuverte naj bo navedeno: »Javni razpis za podnajem poslovnega prostora v Športni dvorani Bled. Ne odpiraj!« Na zadnji strani kuverte mora biti naveden naziv in naslov ponudnika. h) Ponudba mora veljati vsaj še 60 dni od dneva javnega odpiranja ponudb. 6. Postopek izbire najugodnejšega ponudnika: a) Javno odpiranje zbranih pisnih ponudb bo potekalo dne 27. 2. 2012, z začetkom ob 12. uri, na sedežu Infrastrukture Bled d.o.o. Upoštevane bodo le pravočasno prispele in popolne pisne ponudbe. b) Predstavniki ponudnikov se morajo v primeru prisotnosti pri odpiranju ponudb izkazati s pooblastilom ponudnika. c) Pravočasne in popolne ponudbe bo obravnavala komisija najemodajalca, ki bo vse ponudnike obvestila o izboru v treh delovnih dneh od dneva javnega odpiranja ponudb. d) Edini kriterij za izbor najugodnejšega ponudnika je višina ponujene najemnine. V primeru dveh ali več enakovrednih ponudb z enako najvišjo najemnino bo najugodnejši ponudnik izbran z žrebom. Žreb opravi komisija. 7. Informacije: vsa pojasnila v zvezi s podnajemom, ogledom predmeta podnajema in druge informacije lahko zainteresirani ponudniki dobijo na sedežu Infrastrukture Bled d.o.o., Rečiška cesta 2, Bled, pri Bojanu Žerovcu, na tel. 04/578-05-34 ali elektronski naslov: Bojan.Zerovec@infrastruktura-bled.si, vsak delovni dan, od 8. do 10. ure.
Infrastruktura Bled d.o.o.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti