Št. 352-0005/2010 Ob-1960/12
, Stran 566
Št. 352-0005/2010 Ob-1960/12
Občina Sevnica, Glavni trg 19/a, Sevnica, na podlagi 21. člena Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10), 30. do 34. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11), 111. člena Statuta Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 63/11, 103/11) ter sklepa Občinskega sveta Občine Sevnica z dne 29. 2. 2012, objavlja
javno dražbo
za prodajo nepremičnine – večstanovanjska stavba
1. Naziv in sedež organizatorja dražbe: Občina Sevnica, Glavni trg 19/a, 8290 Sevnica, tel. 07/816-12-00; faks 07/816-12-10.
2. Opis predmeta prodaje:
Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki!
Na parceli stoji večstanovanjska stavba, št. 1389-280, pritlična z neizkoriščenim podstrešjem, zgrajena leta 1945, zunanje izmere 16,50 × 9,30 m + 4,20 × 1,95 m. V stavbi so tri stanovanja in skupni del s hodnikom in skupnimi sanitarijami.
Nepremičnina leži v stanovanjskem območju v mejah urbanistične zasnove naselja. Nepremičnina je vseh bremen prosta.
Komunalna opremljenost nepremičnine: elektrika, javna kanalizacija, javni vodovod, telefon, dostop je urejen neposredno iz ceste, javna razsvetljava.
3. Izklicna cena: izklicna cena za nepremičnino pod točko 2. znaša 25.800,00 EUR. Cena ne vključuje zakonsko določenega davka na promet nepremičnin (2 %).
4. Najnižji znesek višanja: najnižji znesek višanja je 200,00 EUR.
5. Način in rok plačila kupnine
Kupnino kupec poravna na transakcijski račun Občine Sevnica, št. 01310-0100008286, odprt pri Banki Slovenije, v osmih dneh od dneva sklenitve prodajne pogodbe.
Plačilo celotne kupnine je bistvena sestavina pravnega posla. Če kupec ne poravna kupnine na določen način in v določenem roku po sklenjeni pogodbi, se šteje prodajna pogodba za razdrto. Po plačilu kupnine v celoti se bo kupcu nepremičnina izročila v posest ter bo vložen predlog za vknjižbo lastninske pravice v zemljiški knjigi.
6. Vrsta pravnega posla, ki je predmet dražbe: vrsta pravnega posla je prodajna pogodba, ki se sklene v roku petnajstih dni po zaključku javne dražbe. Prodajno pogodbo pripravi Občina Sevnica.
7. Kraj in čas javne dražbe: javna dražba bo v sredo, 11. 4. 2012, v sejni sobi Občine Sevnica, Glavni trg 19a, Sevnica, z začetkom ob 11. uri.
8. Varščina: dražitelji morajo do začetka javne dražbe vplačati varščino v znesku 10 % vrednosti izklicne cene za nepremičnino (2.580,00 EUR). Varščina se nakaže na transakcijski račun Občine Sevnica, št. 01310-0100008286, odprt pri Banki Slovenije, s pripisom »Javna dražba – Krmelj 56«.
9. Vrnitev, vračunavanje ali pridržanje varščine: dražiteljem, ki ne bodo uspeli na javni dražbi, se varščina vrne brezobrestno najkasneje v osmih dneh po zaključku javne dražbe. Dražitelju, ki uspe (kupcu), se varščina vračuna v kupnino. Če kupec ne sklene pogodbe ali ne plača kupnine, organizator dražbe obdrži varščino.
10. Pogoji za sodelovanje na javni dražbi in rok za prijavo
Na javni dražbi lahko sodeluje fizična ali pravna oseba, ki je do začetka javne dražbe vplačala varščino in je pred začetkom javne dražbe predložila potrdilo o plačilu varščine s priloženo številko računa za primer vračila varščine.
Če se bo v imenu ponudnika javne dražbe udeležil pooblaščenec, mora ta imeti neomejeno specialno pooblastilo, ki se nanaša na predmet javne dražbe in ga je podpisala fizična oseba ali zakoniti zastopnik pravne osebe, pri čemer mora biti podpis overjen pri upravnem organu ali pri notarju.
11. Pravila javne dražbe
Nepremičnina se prodaja po načelu videno – kupljeno, prodajalec ne odgovarja za stvarne in pravne napake predmeta prodaje.
Vse stroške v zvezi s prenosom lastništva (davek na promet nepremičnin, overitev, vložitev ZK predloga) nosi kupec.
Izklicna vrednost oziroma vsaka nadaljnja cena se izkliče trikrat. Če nobeden od udeležencev javne dražbe cene ne zviša pred tretjim izklicem, se šteje, da je sprejeta tista cena, ki je bila izklicana trikrat. Ko je cena izklicana trikrat, oseba, ki vodi javno dražbo, ugotovi, komu in po kakšni ceni je bil predmet javne dražbe prodan. Zadnjega dražitelja se kot uspešnega pozove, da na zapisniku podpiše potrditev cene, ki jo je ponudil in se ga pozove k podpisu pogodbe.
Če izklicna vrednost ni bila dosežena, je javna dražba neuspešna.
Javno dražbo bo vodila komisija za izvedbo postopka javne dražbe oziroma pooblaščena oseba, v skladu z Uredbo o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11).
Pooblaščena oseba za vodenje javne dražbe lahko s soglasjem predstojnika postopek ustavi do sklenitve pravnega posla, pri čemer se dražiteljem povrnejo plačana varščina in izkazani stroški za prevzem razpisne dokumentacije.
12. Informacije o podrobnejših pogojih: dodatne informacije o pogojih in predmetu javne dražbe se lahko pridobijo na sedežu Občine Sevnica, vsak delovni dan, med uradnimi urami, pri Romanu Strlekarju, tel. 07/816-12-69, e-pošta: roman.strlekar@obcina-sevnica.si.
Občina Sevnica