Uradni list

Številka 22
Uradni list RS, št. 22/2012 z dne 23. 3. 2012
Uradni list

Uradni list RS, št. 22/2012 z dne 23. 3. 2012

Kazalo

Ob-1983/12 , Stran 573
Ob-1983/12
Javni zavod ŠKTM Radlje ob Dravi, Mariborska cesta 4, Radlje ob Dravi, na podlagi 20. v zvezi z 22. členom Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10 s spremembami), 46. člena Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 34/11), Odloka o ustanovitvi Javnega zavoda ŠKTM Radlje ob Dravi (MUV št. 14/08) ter Statuta Javnega zavoda ŠKTM Radlje ob Dravi objavlja
javno zbiranje ponudb
za najem gostinsko nastanitvenih poslovnih prostorov, na naslovu Mariborska cesta 8, v Radljah ob Dravi
Vsebina: 1. Naziv in sedež najemodajalca in organizatorja javnega zbiranja ponudb 2. Predmet oddaje v najem 3. Pogoji najema in ocena potrebnih vlaganj 4. Čas trajanja najema, višina najemnine in drugi stroški 5. Pogoji za udeležbo v postopku javnega zbiranja ponudb 6. Postopek izbire ponudnika 1. Naziv in sedež najemodajalca in organizatorja javnega zbiranja ponudb Javni zavod ŠKTM Radlje ob Dravi, Mariborska cesta 4, Radlje ob Dravi, matična številka 3372421000, ID za DDV SI58270574, tel. 02/887-32-88, faks 02/887-32-89, e-mail info@sktmradlje.si. 2. Predmet oddaje v najem Predmet tega javnega razpisa je oddaja poslovnih prostorov v najem za opravljanje gostinske, trgovske in namestitvene dejavnosti, na naslovu Mariborska cesta 8, ki obsegajo: Prostori, ki se dajejo v najem: Na tem mestu je v objavi uporabljena tabela ali kakšen drug element, ki ni tekst. Takšen element je viden v PDF datoteki! Poslovna stavba, v kateri se nahajajo prostori za oddajo v najem, stoji na nepremičnini ID znak 804-626/2-0, parcela št. 626/2, k.o. 804 – Radlje ob Dravi (ID 3056456) in nepremičnini ID znak 804-621/0-0, parcela št. 621/0, k.o. 804 – Radlje ob Dravi (ID 702652), na katerih je v korist najemodajalca ustanovljena stavbna pravica za dobo 20 let, ki je tudi vpisana v zemljiški knjigi. Prostori se oddajajo za namen opravljanja gostinske, trgovske in nastanitvene dejavnosti z vlaganji najemnika v ureditev prostorov, cilj pa je zagotovitev kakovostne in raznovrstne gostinske, trgovske in nočitvene ponudbe v centru mesta Radlje ob Dravi ter s tem razširitev turistične ponudbe v občini. 3. Pogoji najema in ocena potrebnih vlaganj 3.1. Namembnost površin, ki so predmet javnega zbiranja ponudb – Prostori, ki bodo oddani v najem in so predmet zbiranja javnih ponudb se uporabljajo izključno za namestitveno in gostinsko ter trgovsko dejavnost, zato se bo moral izbrani ponudnik obvezati, da bo v obdobju trajanja najemnega razmerja pri opravljanju svoje dejavnosti odjemalcem svojih storitev nudil kakovostno in raznovrstno ponudbo gostinskih in namestitvenih storitev, ki bo usklajena z lokacijo ter namenom objekta (podpora lokalni skupnosti in turistični dejavnosti). 3.2. Pogoji v zvezi z ureditvijo prostorov – V nekaterih prostorih, ki so predmet oddaje v najem, je nameščena obstoječa vgradna oprema in naprave ter pomična oprema. Izbrani najemnik jo lahko uporablja, delno nadomesti ali v celoti nadomesti, vendar vse s pisnim soglasjem Javnega zavoda ŠKTM Radlje ob Dravi, s katerim bo sklenjena pogodba za najem prostorov. Popis obstoječe opreme bo izveden ob primopredaji prostorov. – Z elementi opreme prostorov in napravami, ki so že v prostorih in jih bo najemnik uporabljal za obratovanje, mora ta ravnati kot dober gospodar. – Elementi opreme prostorov in naprave, ki jih bo najemnik naknadno namestil in uporabljal za obratovanje gostinskih in namestitvenih programov, morajo zadoščati vsem zakonskim predpisom za obratovanje gostinske in namestitvene dejavnosti ter sanitarno-tehničnim pogojem. 3.3. Posebni pogoji – Izbrani ponudnik bo moral v času trajanja najema objekta najemodajalcu zagotoviti nemoten in stalen dostop do naprav za upravljanje premičnih vrat (vrata pod oznako št. 8) v kletnih prostorih, ki se nahaja v recepcijskem delu. – Izbrani ponudnik bo moral v času trajanja najema objekta zagotoviti najemodajalcu nemoten in stalen dostop do naprav za upravljanje interneta in ostalih komunikacijskih tehnologij, ki so potrebne za delovanje in izvajanje aktivnosti v kletnih prostorih. – Izbrani ponudnik so bo moral zavezati, da bo izvajal dejavnost turistično informacijske pisarne oziroma omogočil izvajanje te dejavnosti v prostorih recepcije Javnemu zavodu ŠKTM Radlje ob Dravi in Občini Radlje ob Dravi. Pogoji se določijo v načrtu za opravljanje turističnega informiranja gostov in so priloga k pogodbi. – Izbrani ponudnik je seznanjen z obveznostjo najemodajalca, da mora le-ta oziroma njegov najemojemalec s svojo dejavnostjo zagotavljati javni interes za obdobje najmanj 5 let. – Izbrani ponudnik bo moral zagotavljati v obdobju 5 let od dneva podpisa pogodbe najmanj 6 zaposlitev. – Izbrani ponudnik v obdobju 5 let ne bo smel zmanjševati funkcionalnih prostorov za izvajanje večdnevnih mladinskih programov. – Izbrani ponudnik je seznanjen, da bo v kletnih prostorih potekalo izvajanje dejavnosti za mladino in se obvezuje, da izvajanja teh dejavnosti ne bo oviral in površin za izvajanje mladinskih dejavnosti ne bo zmanjševal in omejeval njihove uporabe. – Izbrani ponudnik bo moral usposobiti prostore za obratovanje predvidoma najkasneje 1 mesec po primopredaji ključev. – Prostori se oddajo po sistemu »videno- najeto«. – Prostorov, ki jih je izbrani ponudnik pridobil v najem po tem razpisu, ne sme oddajati v podnajem. – Izbrani ponudnik bo dolžan plačati najemnino na podlagi izstavljenega računa najkasneje do dneva, navedenega na računu (tj. predvidoma do 15. v mesecu za tekoči mesec). Vplačana varščina se bo vštela v najemnino. – Izbrani ponudnik bo do primopredaje ključa moral poravnati vnaprej dve mesečni najemnini, ki se bosta upoštevali ob zaključku najemnega razmerja. – Če izbrani ponudnik ne bo sklenil najemne pogodbe v določenem roku, se šteje, da odstopa od najema, plačano varščino pa obdrži najemodajalec oziroma organizator javnega razpisa, ki lahko sklene najemno pogodbo z naslednjim najugodnejšim ponudnikom. 4. Čas trajanja najema, višina najemnine in drugi stroški 4.1. Čas trajanja najema Najemna pogodba in z njo najemno razmerje se sklepa za določen čas, za dobo 5 let od dneva podpisa pogodbe z možnostjo podaljšanja. 4.2. Višina najemnine Del najemnine bo določen v fiksni višini, del pa kot delež prihodkov od realiziranih nočitev. Višina fiksne mesečne najemnine za površine, ki so predmet te pogodbe in delež od realiziranih nočitev sta dva izmed ocenjevalnih kriterijev za izbiro najemnika prostorov. Višina izhodiščne najemnine, ki jo predlaga ponudnik ne vsebuje DDV, ki ga plačuje najemnik v skladu z veljavno zakonodajo RS. V izhodiščni najemnini niso zajeti obratovalni stroški in ostali stroški vzdrževanja. Višina najemnine se bo revidirala na 6 mesecev, na podlagi realizacije prihodkov iz naslova gostinske in nastanitvene dejavnosti. 4.3. Drugi stroški Poleg najemnine je najemnik dolžan plačevati sorazmerni delež obratovalnih stroškov, ki nastanejo pri obratovanju objekta, v katerem so najeti prostori. Ti stroški so: – telefon in internet; – CATV; – ogrevanje in hlajenje, (poraba nafte in el. energije); – plin za potrebe kuhinje; – odvoz smeti; – varovanje; – zavarovanje objekta; – redni pregledi gasilnih aparatov in električnih inštalacij; – čiščenje prostorov in okolice, ki so v souporabi; – nadomestilo za stavbno zemljišče; – drugi nepredvideni stroški. Obratovalni stroški se bodo obračunavali v razmerju 90:10, pri čemer najemnik krije 90 % obratovalnih stroškov, najemodajalec pa 10 %. Delitev stroškov bo revidirana in ponovno verificirana po 6 mesecih, ko bo obseg porabe poznan. Izbrani ponudnik bo dolžan plačevati druge stroške neposredno na podlagi prejetih računov s strani dobavitelja, skladno z višino dogovorjenega deleža iz prejšnjega odstavka. Stroški, ki ne bodo izkazani z računi in bodo dejansko nastali, pa se izbrani ponudnik zaveže plačati po izstavljenem računu s strani najemodajalca, ki se zaveže priložiti specifikacijo. Najemodajalec bo račun za te stroške predložil do zadnjega v mesecu. 5. Pogoji za udeležbo v postopku javnega zbiranja ponudb 5.1. Ponudnik je dolžan plačati varščino v višini 300 €. Varščino je potrebno plačati na račun Javnega zavoda ŠKTM Radlje ob Dravi, št. računa: 013016000000262, odprt pri UJP enota Radlje ob Dravi. Plačana varščina se izbranemu ponudniku vračuna v najemnino, ostalim ponudnikom pa bo vrnjena brez obresti v roku 15 dni po končanem izboru najprimernejšega ponudnika. 5.2. Zavezujoča ponudba mora vsebovati: – podatke o ponudniku: ime, priimek, faks, telefon in elektronski naslov kontaktne osebe, naziv prijavitelja, naslov podjetja oziroma organizacije, kontaktne podatke, podatke o zakonitem zastopniku, številko tekočega računa in ime banke, matično številko, davčno številko pravne osebe ter ime in priimek osebe, odgovorne za podpis pogodbe (priloga 1). – Priloge iz točke 5.3. o izpolnjevanju pogojev za udeležbo na javnem zbiranju ponudb (priloga 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9). 5.3. Ponudnik mora k ponudbi priložiti naslednje priloge: – Potrdilo o državljanstvu in kopijo osebnega dokumenta (za fizične osebe) oziroma izpis iz poslovnega registra, ki ne sme biti starejši od 30 dni od dneva, določenega za oddajo ponudbe (za samostojne podjetnike posameznike) oziroma dokazilo o registraciji za pravne osebe, ki ni starejše od 30 dni od dneva, določenega za oddajo ponudbe (izpis iz sodnega registra ali izpis iz registra AJPES) (priloga 2); – pisno izjavo ponudnika, da zoper ponudnika ni uveden ali začet kateri izmed postopkov zaradi insolventnosti ali kateri izmed postopkov prisilnega prenehanja (Zakon o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju – ZFPPIPP (Uradni list RS, 126/07 s spremembami) (priloga 3); – izjavo o sprejemanju pogojev javnega zbiranja ponudb (priloga 3); – izjavo, da so podatki navedeni v ponudbi resnični in dokazljivi (priloga 3); – izjavo, da je seznanjen z obveznostjo najemodajalca, da mora le-ta oziroma njegov najemojemalec s svojo dejavnostjo zagotavljati javni interes za obdobje najmanj 5 let; – izjavo pod kazensko in materialno odgovornostjo, da mu v zadnjih petih letih ni bila izdana pravnomočna sodna ali upravna odločba, s katero mu je prepovedano opravljati dejavnost, ki je predmet razpisa (priloga 3); – izjavo pod kazensko in materialno odgovornostjo, da njegovo poslovanje ni s sodno ali drugo prisilno odločbo ustavljeno (priloga 3); – izjava o finančni sposobnosti – za pravne osebe. BON 1 (ali BON 1/P) s podatki in kazalniki za leto 2011 – za samostojne podjetnike posameznike: BON 1/SP in kazalniki za leto 2011) (priloga 4); – dokazilo o poravnanih davkih in prispevkih iz poslovanja, ki ni starejše od 30 dni od dneva, določenega za oddajo ponudbe (priloga 5); – potrdilo o plačani varščini (priloga 6); – ključni podatki ponudbe (priloga 7); – izjava o vezanosti na dano ponudbo vsaj 30 dni od dneva poteka roka za oddajo ponudbe (priloga 7); – kratek opis dosedanje dejavnosti ponudnika (priloga 8); – osnovni poslovni načrt s strukturo zaposlenih, predvideno ceno nočitve, predlogom obratovalnega časa, gostinskim programom (npr. organizacija porok, nedeljska kosila, catering, itd.) ter dodatno podporo lokalni skupnosti (npr. prodaja lokalnih izdelkov v okviru TIC-a, organizacija raznih družabnih dogodkov, itd.) (priloga 9). Ponudba in vse priloge morajo biti izpolnjene, podpisane s strani zakonitega zastopnika ponudnika in žigosane. Če ponudnik sodeluje po pooblaščencu, mora slednji predložiti notarsko overjeno pooblastilo. 5.4. Ponudniki morajo ponudbo pripraviti na obrazcih priloga 1,3 in 7, ki so dostopni na spletni strani najemodajalca oziroma organizatorja javnega zbiranja ponudb ter priložiti ostale priloge (priloga 2, 4, 5, 6, 8, 9) in sicer tako, da le-te izpolnijo, podpišejo, opremijo z žigom ter po zaporednih številkah priložijo k ponudbi. Odaja ponudbe Ponudniki morajo pisne ponudbe z dokazili poslati priporočeno po pošti na naslov: Javni zavod ŠKTM Radlje ob Dravi, Mariborska cesta 4, 2360 Radlje ob Dravi, ali oddati osebno na sedežu Javnega zavoda ŠKTM Radlje ob Dravi, od ponedeljka do petka od 9. do 13. ure. Ponudba mora biti oddana v zapečateni ali zaprti ovojnici tako, da je na odpiranju možno preveriti, da je zaprta tako, kot je bil predana. Na ovojnici mora biti pripis »Ne odpiraj – Prijava na javno zbiranje ponudb Hostel Radlje«. Na hrbtni strani ovojnice morata biti naslov in žig pošiljatelja. Upoštevane bodo le pravočasne in pravilne ponudbe. Za pravočasne bodo veljale ponudbe, ki bodo vročene na navedeni naslov do vključno torka, 10. 4. 2012, do 13. ure. Nepravočasne in nepravilno označene ponudbe bodo izločene in po končanem postopku odpiranja ponudb neodprte vrnjene ponudniku. Ponudbe, ki bodo prispele po preteku razpisnega roka, ali pa bodo v nasprotju s pogoji razpisa, ter ponudbe, za katere ne bo vplačana varščina, ne bodo upoštevane. Ponudnik sme oddano ponudbo spremeniti/in ali dopolniti do poteka roka za oddajo ponudb. 6. Postopek izbire ponudnika Odpiranje ponudb ne bo javno. Za odpiranje ponudb bo zadolžena komisija za odpiranje ponudb, ki jo bo imenoval direktor Javnega zavoda ŠKTM Radlje ob Dravi. Ponudbe se bodo odpirale po vrstnem redu, po katerem so bile predložene. Na odpiranju ponudb bo Komisija ugotavljala popolnost ponudb glede na zahtevana dokazila. Nepravočasnih ponudb ter ponudb, ki ne vsebujejo bistvenih elementov ponudbe (priloge), Komisija ne bo upoštevala. 6.1 Merila za ocenjevanje ponudb Merila za izbiro najugodnejšega ponudnika so: – osnovni poslovni načrt z zahtevanimi vsebinami (poudarek na vsebini ponudbe, ki se bo izvajala v prostoru), – predlagan obratovalni čas, – predvidena cena nočitve, – ponujena višina fiksne najemnine in predlagana višina plačila deleža prihodkov od realiziranih nočitev. Najvišje možno število točk, ki jih lahko ponudnik dobi je 100 točk. Od tega 30 točk za višino ponujene najemnine, 20 točk za predlagano višino plačila deleža prihodkov od realiziranih nočitev 30 točk za osnovni poslovni načrt in vsebino ponudbe, ki se bo izvajal v poslovnem prostoru ter po 10 točk za predlagan obratovalni čas in predvideno ceno nočitve. Za najugodnejšega ponudnika bo izbran ponudnik, ki bo izpolnil vse razpisne pogoje in dosegel najvišje število točk. V primeru, če bi dva ali več ponudnikov dosegla enako najvišje število točk, Komisija pozove ponudnike k dopolnitvi ponudb ali z njimi opravi pogajanja. Po zaključku postopka Komisija predlaga direktorju Javnega zavoda ŠKTM Radlje ob Dravi v končno odločitev. Razpis se šteje za uspelega tudi v primeru, da ponudbo odda le en ponudnik. Ponudniki bodo o izbiri ponudnika pisno obveščeni v roku 10 dni od odpiranja ponudb. Izbrani ponudnik mora v roku 10 dni po prejemu obvestila o izbiri najugodnejšega ponudnika pristopiti k podpisu najemne pogodbe. V primeru, da tega ne stori, se šteje, da je odstopil od pogodbe in se vplačana varščina zadrži, najemodajalec pa lahko k podpisu pogodbe pozove naslednjega najugodnejšega ponudnika. Najemodajalec oziroma organizator javnega zbiranja ponudb ni zavezan k sklenitvi najemne pogodbe z najugodnejšim ponudnikom, oziroma lahko začeti postopek do sklenitve pogodbe kadarkoli prekine, brez obrazložitve in odškodninske odgovornosti, dolžan pa je vrniti varščino brez obresti. Najemodajalec si pridržuje pravico, da v primeru, da ne izbere nobenega ponudnika, izvede ponovni postopek javnega zbiranja ponudb. 6.2 Ogled nepremičnin in razpisna dokumentacija Predmet najema si je mogoče ogledati po predhodnem dogovoru. Vse podrobnejše informacije z zvezi z ogledom se lahko naslovi na elektronski naslov: info@sktmradlje.si. Razpisna dokumentacija je na voljo od dneva objave do izteka roka za oddajo ponudb na sedežu Javnega zavoda ŠKTM Radlje ob Dravi, Mariborska cesta 4, 2360 Radlje ob Dravi. Zainteresirani ponudniki pa jo lahko dvignejo po predhodni najavi na tel. 02/887-32-88, in sicer vsak delovnik od 9. do 13. ure, do izteka roka za oddajo ponudb. Razpisna dokumentacija je brezplačna. Dodatne informacije oziroma vprašanja lahko zastavite po elektronski pošti: info@sktmradlje.si. Kontaktna oseba za podajanje informacij o razpisu je Milan Šarman. Besedilo tega javnega zbiranja ponudb je objavljeno v Uradnem listu RS in na spletni strani najemodajalca, www.sktmradlje.si. Priloge te objave javnega zbiranja ponudb so obrazci za pripravo ponudbe (priloga 1, 3 in 7) in so objavljene samo na spodaj navedeni spletni strani najemodajalca in organizatorja javnega zbiranja ponudb, www.sktmradlje.si.
Javni zavod ŠKTM Radlje ob Dravi

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti