Ob-2213/12
, Stran 718
Ob-2213/12
Javni razpis
za subvencije za zagon inovativnih podjetij v letu 2012 (P2A)
1. Izvajalec javnega razpisa
Izvajalec javnega razpisa je:
Firma: Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo.
Skrajšana firma: Slovenski podjetniški sklad.
Sedež: 2000 Maribor, Trubarjeva 11.
Javni razpis je usklajen z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo s pogodbo št. SPS-12-6064-MO.
2. Pravna podlaga za izvedbo javnega razpisa: Slovenski podjetniški sklad objavlja javni razpis na podlagi Zakona o podpornem okolju za podjetništvo (Uradni list RS, št. 102/07 ZPOP-1), Zakona o javnih skladih (Uradni list RS, št. 77/08), Ustanovitvenega akta Javnega sklada Republike Slovenije za podjetništvo (Uradni list RS, št. 112/04, 11/07, 43/08, 71/09), Splošnih pogojev poslovanja Slovenskega podjetniškega sklada (8. 4. 2009 veljavni z dne 3. 9. 2009), Poslovnega in finančnega načrta Slovenskega podjetniškega sklada za leto 2012 (sklep Vlade RS, št. 47602-31/2011/2 z dne 20. 12. 2011), Zakona o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah (UPB2, Uradni list RS, št. 44/07), Proračuna Republike Slovenije za leto 2012 (Uradni list RS, št. 96/10), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2011 in 2012 (Uradni list RS, št. 96/10, 4/11 in 45/11), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo), Mnenja o shemi »de minimis« pomoči »Program ukrepov za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti za obdobje 2007–2013, de minimis« (št. priglasitve: M002-5715334-2007/I) in Programa ukrepov za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti za obdobje 2007–2013, sklep Vlade RS št. 31001-1/2007/6, ter dopolnitvami št. 31001-1/2007/8, št. 31001-1/2007/13, 31001-1/2007/17, 31001-1/2009/3 in 31001-1/2009/9.
3. Predmet javnega razpisa
Predmet razpisa so subvencije za inovativna podjetja v subjektih inovativnega okolja (v nadaljevanju: SIO), ki jih razpisuje Slovenski podjetniški sklad (v nadaljevanju: Sklad) v letu 2012.
Subvencije so namenjene inovativnim podjetjem. Inovativno podjetje je podjetje, ki razvija nove proizvode, procese in storitve ter se na inovativen način odziva na zahteve trgov in se osredotoča na reševanje problemov kupcev. Inovativno podjetje je hkrati tudi podjetje, za katerega je značilna visoka vsebnost znanja v storitvah ali proizvodih, potencial hitre rasti, izobrazba in ekspertno znanje zaposlenih in nastop v globalni tržni niši.
Namen javnega razpisa je razvoj podjetja in uspešen prenos razvojnih idej podjetnih posameznikov in skupin v tržno uspešne podjeme in ustvarjanje novih inovativno naravnanih podjetij s potencialom rasti, s poudarkom na razvoju in komercializaciji proizvodov, procesov in storitev. S tem se podpira ciljno skupino podjetij, ki je v najbolj občutljivi razvojni fazi. Še posebej jih spodbujamo k razvoju njihovih podjetniških kompetenc z vključevanjem v programe mreženja in mentoriranja. Njihov razvojni potencial je sicer velik, brez zagotovitve ustreznih finančnih sredstev in ustreznih podjetniških kompetenc pa je lahko hitro izgubljen. Subvencije omogočajo podjetjem, ki ne razpolagajo z zadostnimi finančnimi sredstvi hitrejši in intenzivnejši razvoj podjetij in s tem izboljšanje finančnega položaja podjetij. Predvideno je, da lahko izbrana podjetja pridobijo sofinanciranje tudi v prihodnjih dveh letih, kolikor bodo izpolnjevala pogoje, ki bodo določeni v novem javnem razpisu za ciljno skupino P2B/2012.
4. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
4.1 Splošni pogoji
Na razpis se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju MSP), ki so organizirana kot gospodarske družbe ali samostojni podjetniki posamezniki ter so člani SIO.
Vlagatelji (po odobritvi subvencije: upravičenci) po tem javnem razpisu so podjetja, ki so se registrirala v letu 2011 (upošteva se datum registracije podjetja na Sodišču) in so ob prijavi na javni razpis člani SIO. Opredeljeni so kot skupina P2A/12.
Za opredelitev MSP se upoštevajo določila iz Priloge 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008, z dne 6. 8. 2008. Prilogo 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008, z dne 6. 8. 2008 najdete na spletni strani http://www.podjetniskisklad.si/index.php?opton=com_content&view=article&id=62&Itemid=82.
Ob tem opozarjamo tudi na drugi odstavek 6. člena Priloge 1 Uredbe Komisije (ES) št. 800/2008, ki govori o tem, da se za podjetje, ki ima partnerska podjetja ali povezana podjetja podatki, tudi glede števila zaposlenih, določijo na podlagi računovodskih izkazov in drugih podatkov podjetja ali na podlagi konsolidiranih zaključnih računov podjetja ali konsolidiranih zaključnih računov podjetja, v katerega je podjetje vključeno za namene konsolidacije, če ti obstajajo. Podatkom se prištejejo podatki za vsako partnersko podjetje.
Med SIO za potrebe tega razpisa se uvrščajo tehnološki parki, podjetniški inkubatorji in univerzitetni inkubatorji, ki so vpisani v Evidenco SIO, ki jo vodi Javna agencija Republike Slovenije za podjetništvo in tuje investicije (JAPTI).
Na razpis se ne morejo prijaviti podjetja:
– katerih lastnik je SIO v deležu enakem ali večjem kot 25 %,
– ki opravljajo dejavnost razvrščeno v naslednja področja, oddelke, skupine in razrede, skladno z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/07 in Uradni list RS, št. 17/08):
– področje A – Kmetijstvo in lov, gozdarstvo, ribištvo,
– oddelek 05 – Pridobivanje premoga,
– so v težavah na podlagi računovodskih izkazov za leto 2011 skladno z opredelitvijo 2. člena Zakona o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb v težavah. Podjetje je v težavah:
– v primeru kapitalskih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico osnovnega kapitala in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih dosegla višino četrtine osnovnega kapitala,
– v primeru osebnih družb, kadar tekoča izguba skupaj s prenesenimi izgubami preteklih let, doseže polovico kapitala, ki je prikazan v računovodski evidenci in je tekoča izguba v zadnjih dvanajstih mesecih, dosegla višino četrtine kapitala, ki je prikazan v računovodskih izkazih,
– ali je podjetje v postopku prisilne poravnave, stečaja ali likvidacije, razen, če opravi ustrezno dokapitalizacijo najkasneje pred izdajo sklepa, tako, da podjetje izpolnjuje naveden vstopni pogoj in se ne šteje kot podjetje v težavah.
– ki imajo neporavnane davčne obveznosti do Republike Slovenije,
– ki pridobivajo pomoč po posebnem programu za reševanje in prestrukturiranje,
– ki so navedena v seznamu podjetij, na podlagi Sklepa o objavi seznama poslovnih subjektov (Uradni list RS, št. 43/07 in spremembe), s katerimi, na podlagi določb Zakona o preprečevanju korupcije (ZPKor; Uradni list RS, št. 2/04), ne smejo poslovati naročniki iz prvega, drugega in tretjega odstavka 28. člena ZPKor,
– ki so v preteklem obdobju 3 let (odobritev sredstev 2009–2011), že dobila državno pomoč in niso izpolnila finančnih obveznosti do Sklada.
Skupni znesek pomoči na podlagi pravila de minimis:
Skupni znesek pomoči, dodeljen istemu podjetju – upravičencu na podlagi pravila de minimis ne sme presegati 200.000 EUR v obdobju treh let od zadnjega prejema takšne pomoči, ne glede na obliko ali namen pomoči. Omenjeni znesek se zniža na vrednost 100.000 EUR za podjetja, ki delujejo v cestno prometnem sektorju.
V skladu s 5. točko 2. člena Uredbe Komisije (ES) št. 1998/2006 z dne 15. decembra 2006 o uporabi členov 87 in 88 Pogodbe pri pomoči de minimis se skupaj s pomočjo de minimis v zvezi z istimi upravičenimi stroški ne sme dodeliti še državna pomoč, če bi takšna kumulacija povzročila intenzivnost pomoči, ki presega že določeno intenzivnost za posebne okoliščine vsakega primera v Uredbi o skupinskih izjemah ali v odločbi, ki jo je sprejela Komisija.
4.2. Pogoji kandidiranja za subvencijo:
– podjetje mora v poslovnem načrtu izkazati zaprto finančno konstrukcijo in razvidno likvidnost za obdobje 3 let,
– iz poslovnega načrta mora izhajati, da bo podjetje imelo predvideno poslovanje z dobičkom po 3 letih,
– podjetje mora biti ustanovljeno v Republiki Sloveniji,
– rezultat razvoja proizvoda/storitve mora biti tržno naravnan,
– razvoj mora potekati v podjetju; izjemoma je mogoče, za področje, ki ga v podjetju ne zmorejo/znajo razvijati, dovoljeno uporabiti tudi znanje zunanjih strokovnjakov, institucij,
– podjetje mora biti član SIO od prijave na razpis do izplačila subvencije,
– poslovni načrt mora biti v slovenskem jeziku. Vsi izračuni in finančne projekcije pa v EUR.
4.2.1 Program mreženja in mentoriranja
Upravičenci bodo morali do 31. 12. 2012 izbrati enega izmed organiziranih programov mreženja in mentoriranja ali si sami izbrati mentorja brez vključitve v program mreženja.
Cilj programa mreženja je pridobitev ustreznega mentorja, ki bo na podlagi individualnih srečanj nudil pomoč podjetju v obliki svetovanja, prenosa znanja in izkušenj, nadgradnje kompetenc, spodbujanja vseh aktivnosti, ki jih potrebuje in izvaja podjetje, da uspe. Podjetje ima možnost tudi samostojne izbire mentorja brez vključitve v program mreženja.
Program mreženja mora za potrebe tega razpisa izpolnjevati naslednje pogoje:
– imeti mora seznam mentorjev, ki so vključeni v program mreženja (mentorji morajo izpolnjevati spodaj opisane zahteve);
– zagotovljene mora imeti prostore, v katerih opravlja mreženje.
Mentor mora za potrebe tega razpisa izpolnjevati naslednje zahteve:
– mentor vodi ali je v preteklosti vodil podjetje, ki je v času njegovega vodenja izkazovalo rast(*1) čistih prihodkov od prodaje vsaj v dveh letih(*2),
(*1) Formula za izračun rasti: čisti prihodki od prodaje za leto »n«/čisti prihodki od prodaje za leto »n-1« > 1.
(*2) Izpolnjevanje tega pogoja se bo preverjalo na podlagi podatkov navedenih v bazah AJPES.
– mentor ima doseženo vsaj 6. stopnjo izobrazbe,
– mentor izkazuje izkušnje s poslovnim mentorstvom mikro, majhnim ali srednje velikim podjetjem, registriranim po ZGD-1. Mentor mora izkazati vsaj tri reference(*3) (trajanje mentorstva vsaj 6 mesecev/podjetje) od leta 2006 dalje ter jasen in potrjen prispevek k rasti in razvoju v mentoriranih podjetjih,
(*3) Referenca je vezana na mentorja kot osebo in ne na podjetje, ki ga vodi ali ga je vodil mentor.
– mentor izkazuje strokovna znanja in izkušnje, ki jih lahko posreduje s mentorstvom ter reference o sodelovanju na projektih,
– mentor ima sklenjeno pogodbeno ali delovno razmerje s podjetjem, ki bo izstavljalo račune za storitve po tem javnem razpisu, za čas trajanja mentorstva(*4). Podjetje mora biti registrirano za opravljanje svetovalne dejavnosti.
(*4) Delo prek avtorske pogodbe ne pride v poštev.
Pri izvajanju mentoriranja je pomembna aktivna vloga obeh, tako mentorja kot podjetnika. Na ta način dosežeta zaupanje in konkretne rezultate. Mentoriranje se izvaja na tistih področjih poslovanja podjetja, ki jih podjetje opredeli skupaj z mentorjem: finance, marketing, človeški viri, strateško planiranje in vodenje podjetja, ključni indikatorji poslovanja podjetja (KPIs), mreženje, povezovanje s ključnimi partnerji in viri financiranja, vstop na nove trge idr.
Mentor je oseba, ki:
– želi prenašati svoje znanje in pozitivne izkušnje na podjetja,
– ima sposobnosti za delo s podjetji ter željo, da le-ta uspejo,
– je pripravljen vložiti čas in energijo za neprestano ohranjanje dobrega odnosa s podjetjem,
– sledi novostim oziroma razvoju na področju podjetništva in/ali razvoju tehnološkega znanja,
– zna sodelovati s podjetji v razmišljanjih izven ustaljenih okvirov,
– zna pomagati podjetjem pri reševanju problemov v delovanju in poslovanju, kar se kaže v boljšem poslovanju in rasti podjetja.
Mentor ni samo svetovalec, temveč aktivno sodeluje pri implementaciji sprejetih odločitev in dogovorjenih dejavnosti.
Odločitev o izboru mentorja je na strani podjetja samega, ki tudi samo financira stroške mentoriranja, te stroške pa lahko uveljavlja kot upravičen strošek pri subvenciji.
Podjetje mora utemeljiti izbor programa in/ali mentorja. Sklad pa si pridružuje pravico, da oceni primernost programa in/ali mentorja in posledično zahteva zamenjavo.
4.3 Obveznosti upravičenca po prejemu subvencije
Upravičenci, ki bodo pridobili subvencijo po tem razpisu, bodo lahko kandidirali na razpisu P2B, če bodo prejeli pozitivno poslovno oceno s strani Sklada. Poslovno oceno upravičenca bo opravil Sklad na podlagi poročil upravičenca, mentorja in SIO, ki jih bo upravičenec moral posredovati predvidoma do oktobra 2013. Vsebina poročil bo objavljena in bo obvezna za vse upravičence. Sklad bo opravil tudi osebne intervjuje in/ali oglede pri vseh upravičencih, kjer bo obvezna prisotnost izbranega mentorja.
Na osnovi poročil upravičenca bo Sklad naredil poslovno oceno podjetja. V poslovno oceno bo vključeno merjenje ciljev iz podjetnikovega terminskega plana prikazanega v sklopu vloge. Cilji podjetja so razdeljeni v tri skupine in sicer:
– zaposlitveni cilj: vsaj 1 zaposlen v podjetju skozi ocenjevano obdobje,
– izvedbeni cilj, kjer se primerja dejanska izvedba podjetniške ideje z načrtovano izvedbo,
– aktivnosti na prodajnem in finančnem trgu (sejemske aktivnosti, promocijske aktivnosti, zbiranje privatnega kapitala in drugih oblik finančnih virov).
Kolikor bo upravičenec na osnovi poslovne ocene, ki bo zaključena decembra 2013, ocenjen negativno, bo podjetje moralo vrniti do 20 % vrednosti prejete subvencije po tem razpisu.
5. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje
Vse formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale pogoje za kandidiranje in bodo skladne z namenom javnega razpisa, bo ocenila komisija za dodelitev sredstev na osnovi naslednjih meril:
– kvantitativna (razvrstitev na tekmovanju Start:up Slovenija, višina osnovnega kapitala v podjetju, inovativnost, faza oziroma stopnja izdelka/storitve v podjetju, tržna naravnanost in potencialni trgi, reference/izkušnje in zaposlenost lastnikov podjetja);
– kvalitativna (ugotovitve po poslovnem načrtu (trendi, realnost kazalnikov in finančna skladnost), ocena na podlagi vsebine poslovnega načrta in obrazca 1 – mnenje SIO o vlagatelju, po potrebi tudi osebne predstavitve/intervju vlagatelja na poziv Sklada.
Natančno razdelana merila s točkovnikom so sestavni del razpisne dokumentacije (poglavje III. Merila za ocenjevanje podjetja).
Vloga vlagatelja bo najprej ocenjena po 2 vstopnih pogojih/merilih (razvrstitev na tekmovanju Start:up Slovenija, višina osnovnega kapitala v podjetju). Na podlagi obeh meril bo podjetje moralo zbrati 25 točk ali več za nadaljnjo obravnavo. V primeru, da prejme vloga manj kot 25 točk, je vloga zavrnjena kot neustrezna.
Vloge, ki so prejele 25 ali več točk po vstopnih merilih, bodo ocenjene še po ostalih kvantitativnih merilih (inovativnost, faza oziroma stopnja izdelka/storitve v podjetju, tržna naravnanost in potencialni trgi, reference/izkušnje in zaposlenost lastnikov podjetja). Vloga, ki prejme po vseh kvantitativnih merilih, vključno z 2 vstopnima meriloma, 60 ali več točk od možnih 100 točk preide v analizo s kvalitativnimi merili. V primeru, da je vloga prejela manj kot 60 točk po kvantitativnih merilih, takoj pridobi negativno mnenje in ne gre v nadaljnje ocenjevanje po kvalitativnih merilih, ter ne more pridobiti subvencije Sklada.
Z analizo po kvalitativnih merilih vloga pridobi pozitivno oziroma negativno mnenje.
Komisija za dodelitev sredstev poda predlog direktorici Sklada v odločanje za vse formalno popolne in pravno formalno ustrezne vloge, s pridobljenim pozitivnim kot tudi negativnim mnenjem. Vloge z negativnim kvalitativnim mnenjem ne morejo pridobiti subvencije Sklada. V primeru, da pridobi več vlagateljev pozitivno mnenje pri kvalitativni oceni, kot je na razpolago razpisanih sredstev, imajo prednost tisti vlagatelji, ki so pridobili več točk v kvantitativni oceni. V primeru enakega števila točk imajo prednost podjetja, ki so pridobila več točk pri merilu inovativnost, nato reference/izkušnje in zaposlenost lastnikov podjetja, nato tržna naravnanost in potencialni trgi in nato faza oziroma stopnja izdelkov/storitev v podjetju.
Direktorica Sklada sprejme končno odločitev s sklepom o odobritvi oziroma sklepom o neodobritvi vloge.
Podjetje mora imeti ob podpisu pogodbe o izplačilu subvencije vsaj enega zaposlenega(*5) za polni delovni čas. Za potrebe tega razpisa se upošteva kot zaposlena oseba tudi nosilec dejavnosti pri s.p.(*6) (če je to njegova edina podlaga za zavarovanje) in direktor enoosebne družbe z omejeno odgovornostjo s pogodbo o poslovodenju po zavarovalni podlagi 112, kolikor je ta direktor hkrati tudi lastnik te družbe.
(*5) V skladu s 66. členom Zakona o delovnih razmerjih, veljajo določene pravice posebnim skupinam zaposlenih, da delajo krajši delovni čas, glede socialnih in drugih pravic in so le-ti izenačeni z delavci, ki delajo poln delovni čas.
(*6) V primeru samostojnih podjetnikov se kot zaposlena oseba po tem javnem razpisu šteje tudi oseba, ki je nosilka dejavnosti in je zavarovana za polni delovni čas (polni delovni čas in zavarovalna osnova 005). V primerih, ko 66. člen Zakona o delovnih razmerjih določa v posebnih primerih krajši delovni čas, se šteje, da je pogoj iz te točke javnega razpisa izpolnjen.
6. Višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Okvirna višina subvencij za ciljno skupino P2A po tem razpisu znaša največ do 800.000 EUR pod pogojem, da bodo zagotovljena sredstva v okviru Proračuna RS za leto 2013.
Maksimalna višina subvencije za podjetje iz ciljne skupine P2A je 20.000 EUR.
7. Upravičeni stroški
Upravičeni stroški so vsi stroški, ki so namenjeni razvoju podjetja in uspešnemu prenosu razvojnih idej podjetnih posameznikov in skupin v tržno uspešne podjeme in ustvarjanje novih inovativno naravnanih podjetij to so npr. stroški izdelave poslovnega načrta, plače zaposlenih, ki delajo na razvoju in dohodek iz pogodbe o poslovodenju, stroški promocije, stroški najema opreme, stroški najema poslovnih prostorov v SIO, stroški testiranja in dodatnega usposabljanja, materialni in nematerialni stroški, ki so namenjeni razvoju storitev oziroma proizvoda, stroški mentoriranja ...
Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek. Prav tako med upravičene stroške ne spadajo cestno prevozna sredstva.
Financiranje oziroma zapiranje finančne konstrukcije subvencioniranih stroškov z leasingom in kompenzacijami ni dovoljeno.
Nabava opreme in/ali storitev, ki sodijo med upravičene stroške (razen plač), je dovoljena le od tretjih oseb, po tržnih pogojih. Pri tem velja, da tretja oseba ne sme biti več kot 25 % povezana (lastniški delež ali glasovalne pravice) s podjetjem-upravičencem. Prav tako se oprema in/ali storitev, ki sodi med upravičene stroške ne more nabavljati od oseb v sorodstvenem razmerju z lastniki podjetja. Sklad lahko vlagatelja pozove na dodatno obrazložitev ustreznosti posameznega stroška.
Upravičenec za izplačane upravičene stroške ne sme pridobiti nikakršnih drugih javnih sredstev. V primeru ugotovitve dvojnega financiranja stroškov podjetja iz različnih javnih virov, lahko Sklad prekine izplačevanje sredstev in odstopi od pogodbe ter zahteva vrnitev vseh že izplačanih sredstev v realni vrednosti, vključno z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila.
8. Obdobje upravičenih stroškov
Subvencija se odobri za upravičene stroške nastale:
– od 1. 9. 2011 do 31. 12. 2012.
9. Zahtevek za izplačilo subvencije
Upravičenec mora poslati zahtevek za izplačilo subvencije najkasneje do 10. 1. 2013.
Pri zahtevku je potrebno predložiti:
– poročilu o dejansko izvedenih aktivnostih v zvezi s prijavljenim poslovnim načrtom, primerjavo dejanskega stanja v podjetju s cilji iz poslovnega načrta in pojasnitvijo odstopanj v primeru le teh (odstopanja od zaposlitvenega, finančnega, poslovnega, časovnega vidika …)
– izpis analitike razreda 0 in razreda 4. Sklad lahko pred izplačilom subvencije opravi kontrolo stroškov (upravičenost, dokazilo o plačilu računov ipd.),
– izjava upravičenca, da so vsi stroški pregledani in ustrezajo definiciji upravičenih stroškov iz razpisa ter da so vsi plačani,
– izjava upravičenca o številu zaposlenih na dan 31. 12. 2012, podpisana s strani odgovorne osebe,
– dokazilo o vključitvi v enega izmed organiziranih programov mreženja in mentoriranja ali pogodba z izbranim mentorjem najkasneje do 31. 12. 2012.
Vzorec zahtevka je v prilogi 1 razpisne dokumentacije.
10. Rok za predložitev vlog
Rok za predložitev vlog je: 7. 5. 2012.
Merilo za pravočasno prispelo vlogo je poštni žig odtisnjen na ovojnici, ki za obravnavo ne sme biti kasnejši od datuma roka za predložitev vlog. V primeru neposredne predložitve vloge na sedežu Sklada, pa datum, vpisan na potrdilu Sklada o prejemu pošiljke.
Vloge, ki ne bodo pravočasne, se kot prepozne zavržejo.
Sredstva na razpisu lahko ostanejo nerazporejena, kolikor ne zadoščajo za pokrivanje celotnega planiranega subvencioniranja opredeljenega v finančni konstrukciji vloge, ki bi bila naslednja upravičena do subvencije.
11. Datumi odpiranj vlog
Odpiranje se bo izvedlo v roku treh delovnih dni od navedenega roka za predložitev vlog.
Odpiranje vlog ni javno.
12. Obveščanje o izboru
Komisija za dodelitev sredstev bo obravnavala vse pravočasne, formalno popolne in ustrezne vloge.
Sklad bo, najkasneje v roku 75 dni od roka za odpiranje vlog, posredoval vlagateljem sklep o odobritvi ali neodobritvi subvencije Sklada.
Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh Sklada. Zoper sklep o odobritvi oziroma neodobritvi subvencije je možno sprožiti upravni spor na Upravno sodišče Republike Slovenije.
Če se upravičenec v roku 8 delovnih dni od prejema in poziva k podpisu pogodbe ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
13. Razpoložljivost razpisne dokumentacije in dodatne informacije
Razpisna dokumentacija vsebuje: navodila, besedilo javnega razpisa, merila za izbor podjetij s točkovnikom, vzorec prijavnega lista za subvencijo, vzorec pogodbe o izplačilu subvencije, zahtevek za izplačilo subvencije z obrazci.
Razpisna dokumentacija je dosegljiva v pisni obliki na sedežu Slovenskega podjetniškega sklada, Trubarjeva 11, Maribor, v pisarni št. 1, pri višjem referentu 1 (Marjana Šipek) za državne pomoči in rizične naložbe, vsak delovni dan, med 9. in 14. uro in na spletni strani www.podjetniskisklad.si.
Vse ostale informacije dobite na tel. 02/234-12-53 Simon Böhm, 02/234-12-72 mag. Manfred Lepej, 02/234-12-40 mag. Nataša Krajnc Košar in 02/234-12-64 mag. Boštjan Vidovič ali na e-pošti bostjan.vidovic@podjetniskisklad.si.
14. Vsebina vloge
1. Prijavni list za subvencijo. Spletni obrazec, ki ga najdete na naslovu http://evloge.podjetniskisklad.si obvezno izpolnite in posredujte v tiskani in elektronski obliki, skladno z navodili spletnega obrazca. Spletni obrazec omogoča elektronsko pošiljanje in tiskanje prijavnega lista. Tiskani prijavni list potrdite s podpisom in štampiljko(*7) ter ga predložite v vlogi. Pred tiskanjem spletnega obrazca je potrebno le tega potrditi!
(*7) Če podjetje ne posluje s štampiljko mora to napisati.
2. Poslovni načrt(*8) s podrobnim terminski planom; poslovni načrt mora vsebovati planirane bilance stanja, izkaz poslovnega izida in izkaz denarnih tokov vsaj za 3 leta naprej.
(*8) Za izdelavo poslovnega načrta se lahko uporabi naš pripomoček, ki pa ni edina ali privilegirana oblika poslovnega načrta. V primeru pisanja poslovnega načrta brez našega pripomočka je potrebno prikazati planirano bilanco stanja in plan izkaza poslovnega izida ter prikaz denarnih tokov vsaj za naslednja 3 leta po oddaji vloge.
3. Bilanco stanja in izkaz poslovnega izida za leto 2011 – če je bilo podjetje obvezno oddati le te na Ajpes (potrebno je natisniti enako kot je/bo oddana na AJPES).
4. Seznam stroškov, ki se izpolni hkrati s prijavnim listom. V seznam morajo biti vpisani predvideni stroški in zneski le teh. Seznam je v prilogi spletnega obrazca Prijavni list za subvencijo. Najdete ga na naslovu http://evloge.podjetniskisklad.si.
5. Izjava vlagatelja o številu zaposlenih na zadnji dan preteklega meseca glede na mesec prijave, podpisana s strani odgovorne osebe (v primeru, da podjetje še nima zaposlenih, naj to napiše v izjavi).
6. Mnenje oziroma poročilo subjekta inovativnega okolja; (obrazec 1(*9)), ki potrjuje, da je podjetje član SIO in je pripravljeno za zagon, ter da je poslovni načrt skladen s splošnimi standardi in pregledan z njihove strani. Vsebovati mora: sodelujoče ocenjevalce, merila, oceno, datum in kraj preverjanja. Poročilo mora biti podpisano s strani direktorja/ice subjekta inovativnega okolja.
(*9) Obrazec 1 razpisne dokumentacije, ki ga izpolni SIO.
Vsebina vloge mora biti urejena po zaporedju od št. 1 do št. 6 in predložena v fizični obliki. Posredovana elektronska oblika prijavnega lista in natisnjena oblika spletnega obrazca prijavnega lista morata biti enaki. V primeru razlik med oddano natisnjeno obliko in elektronsko obliko se bo upoštevala natisnjena oblika prijavnega lista.
Sklad lahko od vlagatelja zahteva tudi dodatna pojasnila.
Če vloga ne bo popolna, bo vlagatelj pisno pozvan k dopolnitvi vloge. Če vloga v predvidenem roku (največ 5 dni) ne bo dopolnjena oziroma spremenjena, se kot nepopolna zavrže.
Vloga, ki ne izpolnjuje pogojev iz razpisne dokumentacije, se kot neustrezna zavrne.
Vsi podatki iz vloge so javni, razen tisti, ki jih vlagatelj posebej označi kot poslovno skrivnost. Kot poslovno skrivnost lahko vlagatelj označi posamezen podatek oziroma del vloge ter naj navede zakaj to predstavlja poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se ne more nanašati na celotno vlogo in na podatke potrebne za oceno vloge po merilih javnega razpisa.
15. Oddaja vlog
Vlogo v pisni obliki vloži vlagatelj po pošti ali neposredno na sedež Sklada.
Vlogo za subvencije za zagon podjetij pošljite(*10) na naslov: Slovenski podjetniški sklad, Trubarjeva 11, 2000 Maribor, s pripisom: »Ne odpiraj – P2A/12«.
(*10) Naslovnica za ovojnico je oblikovana v obrazcu 5 razpisne dokumentacije.
Neposredna predložitev vlog na sedežu Sklada (Trubarjeva 11, Maribor) je možna vsak delovni dan v pisarni št. 05 – poslovni sekretariat, med 9. in 15. uro.
Slovenski podjetniški sklad